دیدنی های دبی و دیدنی های ابوظبی در سفر به امارات !!

دبی کلان شهری است که پیشرفت های بسیاری کرده است و مسافران و گردشگران بسیاری را به خود جذب کرده است. این شهر با وجود آن که دارای آب و هوای گرمی است، تفریحات و سرگرمی های مختلفی را در خود جای داده است. دبی شهر مدرنی است که مکان های دیدنی، جاذبه ها و مراکز خرید بسیاری دارد، در این جا برخی از این مکان ها و جاذبه ها به شما معرفی شدند. در ادامه مطلب همچنین در سفر به دبی و برای خوشگذرانی در دبی از نمونه دیدنی های ابوظبی ، پایتخت امارات معرفی می شوند.

برج خلیفه

در سفر به دبی و برای خوشگذرانی در دبی از نمونه دیدنی های بلندترین ساختمان در جهان، برج خلیفه دبی است. این برج 829.8 متر ارتفاع دارد. این ساختمان بسیار معروف در دبی، مکانی است که گردشگران دیدن آن را از دست نخواهند دارد، یکی از بهترین گزینه ها رفتن به طبقه 124 این برج و مشاهده منظره اطراف است. برای بازدید از این برج حدود 1 ساعت زمان نیاز دارید.

برج خلیفه دبی

برج العرب

در سفر به دبی و برای خوشگذرانی در دبی از نمونه دیدنی های ابوظبی برج العرب هتلی است که برای اقامت در آن باید هزینه بسیاری را پرداخت کنید. این برج، بسیار زیبا است که تنها تماشای آن نیز لذت بخش است.

برج العرب دبی

ساحل جمیرا

یکی از بهترین ساحل های این شهر، ساحل جمیرا با شن های سفید می باشد. این ساحل به دلیل زیبایی خاص خود، در اطراف آن هتل ها و اقامتگاه های بسیاری وجود دارند. در سفر به دبی حتما به این ساحل سری بزنید، در سفر به دبی و برای خوشگذرانی در دبی از نمونه دیدنی های ابوظبی متوسط زمان مورد نیاز برای بازدید از آن حدود 2 ساعت است.

ساحل جمیرا دبی

مسجد جمیرا

این مسجد از دیدنی های ابوظبی به مسجد الازهر قاهره، بسیار شباهت دارد با این تفاوت که اندازه آن 8 برابر بزرگ تر از آن مسجد است. در سفر به دبی و برای خوشگذرانی در دبی از نمونه دیدنی های ابوظبی این مسجد زیباترین مسجد دبی نامیده می شود. برای بازدید از آن در سفر به دبی برای خوشگذرانی در دبی از دیدنی های ابوظبی حدود یک ساعت زمان نیاز دارید.

مسجد جمیرا دبی

پارک صفا

این پارک محلی در سفر به دبی و برای خوشگذرانی در دبی از نمونه دیدنی های ابوظبی در سال 1975 ساخته شده است و وسعت آن 64 هکتار می باشد. این پارک در خیابان شیح زاید قرار دارد و متوسط زمانی که برای بازدید از این مکان نیاز دارید، حدود یک ساعت است. جالب است بدانید این پارک در ابتدای ساخت خود در حومه شهر دبی قرار داشته است و با گسترش این شهر این پارک نیز رفته رفته به داخل شهر وارد شد.

پارک صفا دبی

جاده شیخ زاید

در منطقه تجاری دبی، شاهراه اصلی دبی، یعنی بزرگراه شیخ زاید گذر می کند، این بزرگراه به با محافظ های شیشه ای، کروم و فولادی احاطه شده است، مسیر اصلی در دبی به حساب می آید. این بزرگراه دارای 8 باند است.

جاده شیخ زاید دبی

آکواریوم دبی

از جمله مکان ها و جاذبه های اصلی در شهر دبی، این آکواریوم است. در این آکواریوم 140 گونه دریایی وجود دارد. برای گشت و گذار در این آکواریم حدود 2 ساعت زمان نیاز دارید.

آکواریوم دبی

موزه دبی

در سفر خود به دبی از موزه دبی نیز دیدن کنید. برای این موزه حدود یک ساعت زمان نیاز دارید.

موزه دبی

دهکده میراث و غواصی

تاریخ دبی به ساخت لنج و غواصی مروارید وابسته می باشد که در این دهکده به نمایش گذاشته شده است. در این جا می توان فرهنگ و میراث معماری و دریایی دبی را به خوبی مشاهده کرد. برای بازدید از این دهکده حدود 2 ساعت زمان نیاز دارید.

دهکده میراث و غواصی دبی

شن سواری دبی

از جمله تفریحاتی که در دبی طرفداران بسیاری به خصوص در بین گردشگران دارد، شن سواری است. تپه های ماسه ای بسیار و زیبایی در دبی وجود دارند و فرصت مناسبی برای این ورزش را ایجاد کرده اند. حدود 5 ساعت برای شن سواری زمان نیاز دارید.

شن سواری دبی

بیابان گردی

دبی شهری است که حتی در بیابان های خشک و گرم خود نیز تفریحاتی را در نظر گرفته است. تا غروب آفتاب می توان از تفریحات این بیابان ها مانند سند بوردینگ، بالون های هوای داغ بر بالای شن روان استفاده برد. برای بیابان گردی حدود 3 ساعت زمان نیاز دارید.

بیابانگردی دبی

مرکز گلوبال ویلیج

گلوبال ویلیج یا دهکده جهانی فضایی بسیار سرگرم کننده مهیج است که در آن غرفه هایی از هر کشور وجود دارد که در آن سوغات، صنایع دستی و مواد غذایی مربوط به ان منطقه وجود دارد. این دهکده به صورت جشنواره ای می باشد و فضایی بسیار شاد و سرگرم کننده ای دارد.

مرکز گلوبال ویلیج دبی

مرکز خرید ابن بطوطه

این مرکز خرید بزرگ که به نام ابن بطوطه جهانگرد بزرگ را دارد، جایی بسیار زیبا و شگفت انگیز است. پیشنهاد می شود هر گدشگر و مسافری حتما به این مرکز خرید مراجعه کند. مرکز خرید ابن بطوطه بزرگ ترین مرکز خرید تفریحی جهان است. متوسط زمان برای بازدید از این مرکز خرید حدود 2 ساعت است.

مرکز خرید ابن بطوطه دبی

دبی مال

یکی دیگر از مراکز خرید دبی که دارای تفریحات دیگر نیز می باشد، دبی مال است. این مرکز خرید که از داخل برج خلیفه راه دارد دارای مراکز بازی و اسکیت روی یخ و مجتمع سینمایی می باشد.

دبی مال

بازار طلا و ادویه

در این بازار می توان طلاهای بسیار با کیغیت و عالی را پیدا کرد که قیمت به نسبت مناسبی هم دارند، در ضمن می توان بر سر قیمت ها چانه زنی هم کرد. این بازار در کوچه پس کوچه های دیره قرار دارد. برای دیدن از این بازار حدود 2 ساعت زمان نیاز دارید.

بازار طلا و ادویه دبی

بازار امارات

یکی از بزرگ ترین بازارهای دبی، این بازار است که دارای 450 فروشگاه مجلل است. در این بازار می توان برندهای مختلفی را پیدا کرد. برای بازدید از این بازار حدود 2 ساعت زمان نیاز دارید.

پارک آبی ویلد وادی

پارک آبی Wild Wadi، مکان بسیار مناسب برای هم کودکان و هم بزرگسالان می باشد تا ساعاتی را به تفریح بگذرانند. این پارک آبی بزرگ ترین استخر موجی در کل امارات متحده عربی می باشد.

پارک آبی ویلد وادی دبی

مسجد شیخ زاید

از جمله جاذبه های اصلی این شهر، مسجد شیخ زاید است که سومین مسجد بزرگ در جهان به حساب می آید. اگر به این شهر سفر می کنید، حتما از این مسجد زیبا دیدن کنید. برای بازدید از این مسجد حدود 2 ساعت زمان نیاز است.

مسجد شیخ زاید ابوظبی

کاخ امارات

یکی از مکان های دیدنی ابوظبی که ارزش بازدید دارد، کاخ امارات است. این کاخ در واقع یک هتل است. حدود یک ساعت برای بازدید از این کاخ نیاز است.

کاخ امارات در ابوظبی

مارینا مال

 یکی از مراکز خرید پرطرفدار د بین گردشگران در شهر ابوظبی، مرکز خرید مارینا است. در این جا می توان انواع برندهای لوکس از سراسر دنیا را پیدا کرد. نمای ساختمان این مرکز خرید بسیار زیبا و جالب است. زمانی که برای بازدید از این مرکز خرید نیاز دارید، حدود 2 ساعت است.

مارینا مال ابوظبی

ساحل Corniche

یکی از مکان های تفریحی که فضای خوب و دلنیشینی دارد، ساحل Corniche است. این ساحل 8 کیلومتر طول دارد که در آن می توان انواع سرگرمی ها و تفریحات را پیدا کرد. برای گشتن در این ساحل حدود یک ساعت زمان نیاز دارید.

ساحل Corniche ابوظبی

تم پارک

این تم پارک براساس برند فراری ساخته شده است و اولین تم پارک برهمین اساس است. در این جا تمام سرگرمی ها و تفریحات مرتبط با همین برند است. در این تم پارک می توانید اوقات بسیار خوشی را در کنار خانواده بگذرانید. در این جا حدود 3 ساعت زمان برای بازدید نیاز است.

تم پارک برند فراری در ابوظبی

رستوران Circo

این رستوران با دکور و طراحی داخلی زیبای خود هر کسی را ب خود جذب می کند. در وهله اول ورود به این رستوران، گمان می کنید که وارد چادرهای سیرک اروپایی شده اید.

رستوران Circo ابوظبی

سرزمین آبی یاس

اگر در سفر خود به ابوظبی به دنبال سرگرمی های آبی و پارک آبی هستید، حتما به این ارک آبی فوق العاده سری بزنید.

سرزمین آبی یاس ابوظبی

باغ وحش پارک امارات

در این باغ وحش حدود 1700 حیوان وجود دارد. در این جا، هم بزرگسالان و هم کودکان سرگرمی های خود را دارند و هیچ کدام خسته نمی شوند. اگر به حیات وحش و حیوانات علاقه مند هستید، در سفر خود به ابوظبی حتما به آن بروید.

باغ وحش پارک امارات در ابوظبی

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

5 مکان دیدنی که باید در سفر به دبی ببینید

الهام یاوری ، یکشنبه 28 آذر 1395

در حال حاضر و در گوشه کنار جهان انواع شهرها یا کشورها با جاذبه های گردشگری و طبیعتگردی وجود دارند که برای اکثر توریستان و گردشگران جذاب و دیدنی می باشد ...

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :