9 استراحتگاه ساحلی برتر در سانتا باربارا

در منطقه ای بسیار زیبا بین کوه ها و دریا در کالیفرنیای جنوبی در آمریکا، سانتا باربارا قرار دارد که از اواخر دهه 1800 استراحتگاه ساحلی محبوبی برای تعطیلات بوده است. آفتاب درخشنده و ساحل زیبای آن فریبنده است و مهمانان مشهوری مانند راکفلرز و دوپونز را به سمت خود جذب کرده است، کسانی که در اوایل قرن 20 برای استراحت به هتل مجلل " پاتر" آمده بودند. امروزه دیگر خبری از آن هتل افسانه ای نیست، اما هنوز هم بازدیدکنندگان به اینجا می آیند تا در هتل های ساحلی سانتا باربارا آفتاب بگیرند، از منتنسیو در جنوب گرفته تا گولتا در شمال. اکثر استراحتگاه های ساحلی، در امتداد بلوار کابریلو، درست در نزدیکی مرکز سانتا باربارا قرار دارند. اسکله استرنز، در اینجا قرار دارد، درختان نخل از هر جهت امتداد دارند و مغازه های شگفت انگیز و گالری ها و رستوران های فراوانی قرار دارد همچنین میتوان در خیابان استیت و منطقه ی فانک به گشت و گذار و پیاده روی پرداخت. چیزهای پر طرفدار در ساحل سانتا باربارا عبارتند از موج سواری، حمام آفتاب، قایق های تک نفره (قایق های کوچکی که جایی برای نشستن ندارند، و فرد در حالی که ایستاده پارو میزند)، و شنا، همچنین شما میتوانید در مسیر دوچرخه سواری که در ساحل قرار دارد، دوچرخه سواری کنید یا آن اطراف قدم بزنید. چه به دنبال یک ضیافت عالی و مکان مجلل باشید یا بخواهید به مکان های مقرون به صرفه بروید، بهترین هتل های سانتا باربارا این امکان را برای شما فراهم میکنند، همچنین دسترسی آسانی به جاذبه های توریستی شهر دارند و مکان های فراوانی برای تفریح و ماجراجویی های کودکان ارائه میکنند. پس با ما در مجله همگردی همراه باشید برای اطلاعات بیشتر از هتل های سانتا باربارا...

سانتا باربارا

استراحتگاه چهار فصل بیلتمور سانتا باربارا

در ساحل پروانه ای زیبا، در محله شیک مونتسیتو قرار دارد، یکی از بهترین هتل های سانتا باربارا، چهار فصل که سبک معماری آن مانند زمان استعمار اسپانیایی هاست، "ملکه استراحتگاه های ساحلی سانتا باربارا" میباشد. جذابیت دنیای قدیم در اینجا وجود دارد و این ملکه باشکوه، محیطی تماشایی دارد و لیست مهمانانش پر از ستاره ها و افراد مشهور است. چشم انداز ساحل از کنار جاده باریک رو به روی استراحتگاه دیده میشود و کوه های سانتا یونز در پشت قرار دارند و باغ هایی پر از درختان نخل و درختان گل کاغذی چشم اندازی زیبا و دلنشین فراهم کرده اند.
اکثر 202 اتاق و سوئیت های جذاب اینجا، در ساختمان اصلی که سقف قرمز دارد قرار گرفته اند، اما اگر میخواهید حریم خصوصی بیشتری داشته باشید، خانه های ییلاقی که در باغ های سرسبز قرار دارند را انتخاب کنید، آن ها به وسیله مسیرهایی با آجرهای قرمز به هم وصل شده اند. ویژگی های معمولی عبارتند از شومینه، ملافه و روبالشی های کتانی با کیفیت بالا، وان های عمیق، دوش های بارشی، و محصولات حمام بولگاری یا اوسیتان مِر.
با منابع فصلی و محلی در چهار رستوران غذاهایی فوق العاده ای درست میکنند که در دهان آب میشود. بیلی ویستا، فضایی سرسبز با سنگ های مرمرین و منوی ایتالیایی میباشد. غذاخوری های دیگر مانند کورال کازینو و کابانا کلاب در کنار خیابان در هتل های ساحلی سانتا باربارا قرار دارند. دیگر امکانات برای مهمانان شامل استخرهای شنا، زمین های تنیس، بازی کروکت، دوچرخه های ساحلی، مکان های سرسبز و دوره های محلی گلف میباشد. آب گرم اینجا با چشم اندازی رو به دریا، طیف وسیعی از انواع درمان ها و برنامه های سلامتی را ارائه میدهد، همچنین میتوانید در سالن ورزشی، تناسب اندام خود را حفظ کنید. "بیلتمور" به گفته مردم محلی، مکانی مناسب برای حیوانات است.

استراحتگاه چهار فصل بیلتمور سانتا باربارا

استراحتگاه و آب گرم باکارا

یکی از زیباترین اقامتگاه های ساحلی اقیانوس آرام و جذاب ترین هتل های سانتا باربارا است که در حدود 13 مایلی از مرکز سانتا باربارا واقع شده است. استراحتگاه و آب گرم باکارا تنها استراحتگاه سانتا باربارا است که رو به روی اقیانوس میباشد. از لحاظ فنی در شهر گولتا در بخش سانتا باربارا واقع شده است اما با ماشین تنها 5 دقیقه از فرودگاه سانتا بابارا فاصله دارد. باکارا یک انتخاب عالی برای دوست داران ساحل و گلف بازان است و در نزدیکی باشگاه گلف سندپیپر قرار دراد.
این مکان حس یک روستای اسپانیایی را به شما میدهد، این استراحتگاه بزرگ 72 هکتار از زمین های رو به روی اقیانوس را به خود اختصاص داده و با درختان نخل و چشمه ها و سه استخر شور نشانه گذاری شده و محدوده اش مشخص گردیده است. اتاق ها و سوئیت های مجلل با سبک معماری استعماری اسپانیایی دارای ویلاهای سفید و تمیز و امکانات رفاهی مانند تخت خواب های مجلل، پاسیو های خصوصی یا بالکن هایی با مناظر باغ و کوه یا دریا، وان های عمیق، و دوش های مرمرین میباشند. بعضی از سوئیت ها دارای شومینه هستند که برای ایجاد فضای گرم و دنج در زمستان عالی میباشد. در رستوران اصلی، که نامش فرشته بلوط است، میتوانید استیک، غذاهای دریایی و غذاهایی که با محصولات محلی تهیه شده بخورید.
اگر منظره دریا و صداهای آرامش بخش اقیانوس برای ریلکس کردن شما کافی نباشد، میتوانید به آب گرم باکارا بروید، یک مکان دلنشین با بیش از 60 نوع درمان، به علاوه میتوانید از استخر بزرگسالان، سونای رِدوود، و اتاق بخار اکلیپتوسی هم استفاده کنید. مهمانان فعال، قدر زمین تنیس و مرکز تناسب اندام با تجهیزات کامل که در اختیارشان قرار دارد را میدانند. همچنین، در این استراحتگاه کلاس های یوگا و پیلاتس هم برگذار میشود. این مکان برای کوچکترها هم مناسب است. باشگاه منارچ کودکان، برای سرگرم کردن کودکان 5 تا 12 سال در طول تعطیلات و تابستان ها میباشد. شما میتوانید با پرداخت هزینه اضافه سگ خود را هم به اینجا بیاورید.

استراحتگاه و آب گرم باکارا

مهمانخانه سانتا باربارا

در یک مکان عالی در کنار خط ساحلی یکی از دلنشین ترین هتل های ساحلی سانتا باربارا، در فاصله ای کوتاه از اسکله استرنز، مهمانخانه سانتا باربارا خدماتی عالی با محیطی دوستانه ارائه میدهد. گنبدها و برج ها، ساختمان های زیبا و سبک اسپانیایی را پوشش میدهند، و مهمانان میتوانند از مناظر چشمگیر تفرجگاه کابریلو تا ساحل شرقی لذت ببرند. با اقامت در اینجا میتوانید از جاذبه هایی مانند باغ وحش سانتا باربارا، خیابان استیت و رستوران های فانک دیدن کنید.
همه اتاق های مجلل که اخیرا بازسازی شده اند، درخشان و بزرگ هستند و با دکوراسیون گرمسیری زیباتر و جذاب تر هم شده اند. اتاق ها دارای تخت خواب های لوکس و گرانقیمت هستند و بالکن ها چشم اندازی به اقیانوس یا کوه ها دارند. حمام ها بزرگ هستند و کف اتاق ها گرم میشود و سوئیت ها دارای وان های مجهز به جکوزی و تخت های مجلل میباشند. به شدت توصیه میشود اتاق هایی را بگیرید که چشم اندازشان رو به اقیانوس است. علاوه بر این امکانات، صبحانه های فوق العاده شان هم جزء نرخی است که پرداخت کرده اید. صبحانه در داخل یا خارج رستوران کانویویو سرو میشود، همچنین ناهار و شام الهام گرفته از یک منوی ساحلی، ایتالیایی است و از ادویه های خاورمیانه ای استفاده میکنند.
اگر دوست ندارید که به ساحل شرقی که زمین های گسترده ی شنی و تورهای والیبال دارد، بروید؛ میتوانید در استخر و حمام گرم استراحت کنید ،یا از یک نوشیدنی تازه در فضای باز لذت ببرید و یا به مرکز تناسب اندام بروید. در صورتی که نیاز به تخت خواب و ملافه اضافی نداشته باشند، 2 بچه میتوانند به صورت رایگان در اتاق پدر و مادرشان بمانند.

مهمانخانه سانتا باربارا

مهمانخانه هاربر ویو

مکانی در سانتا باربارا بهتر از این نیست. این مکان در قلب منطقه ساحلی سانتا باربارا قرار دارد. اسکله استرنز مستقیما آن طرف خیابان است، و شن و ماسه های نرم در هر جهت گسترش یافته اند و مرز هتل از شروع خیابان استیت تا قسمت اصلی شهر کشیده شده است. این تقاطع میتواند کمی شلوغ باشد، اما به این دلیل است که مناطق گردشگری فاصله بسیار کمی تا این مکان دارند.
تمام اتاق ها و سوئیت های گرم و دنج بالکن و پاسیو دارند، و اتاق هایی که چشم اندازشان رو به اقیانوس است قطعا یک انتخاب فوق العاده هستند. به غیر از محل مناسب، ویژگی های برجسته شامل کارکنان بادقت، آب گرم بیومونتیا با منویی از درمان های آرامش بخش میباشد. همچنین میتوانید از استخرهایی که دور تا دورش درختان نخل هستند و جکوزی استفاده کنید. گزینه های غذاخوری شامل غذاهای مدیترانه ای الادیوس میباشد همچنین میتوانید در کافه استخر، میان وعده تهیه کنید و یا به کافی شاپ بروید. اگر این گزینه ها باب میل شما نیست، میتوانید به رستوران های خیابان استیت و منطقه فانک بروید که تنها چند قدمی با شما فاصله دارند.

مهمانخانه هاربر ویو

هتل میلو

مستقیما مقابل ساحل غربیست، کمتر از 10 دقیقه تا اسکله استرنز پیاده روی دارد، هتل میلو، با گلدان های گل، درختان نخل و دکوراسیون فلزی، شبیه یک ویلای مدیترانه ای و از بهترین هتل های سانتا باربارا است. این هتل به خاطر میلو پاتر افسانه ای، این نام را به خود گرفته است، کسی که هتل مشهور پاتر را در سانتا باربارا در سال 1903 تاسیس کرد.
اتاق های مهمان، تمیز و رو به ساحل هستند و چشم انداز بعضی رو به اقیانوس است و در ساختمان های دو طبقه ی سبک اسپانیایی قرار دارند. حوله های لباسی مرغوب و محصولات حمام اوسیتان، امکاناتی لوکس به حساب می آیند. همچنین، مهمانان میتوانند به صورت رایگان از دوچرخه های ساحلی استفاده کنند. هنگامی که دوچرخه سواری نمیکنید، میتوانید در استخر رایگان حمام آفتاب بگیرید و یا به مرکز تناسب اندام بروید. نرخ ها شامل صبحانه هم میشود اما اگر بخواهید از سرویس پارکینگ استفاده کنید باید هزینه اضافی بپردازید. کسانی که حیوانات خانگی دارند باید بدانند که اینجا به سگ ها خوشامد گفته میشود. چمن ها و زمین های سرسبز مجاور هتل مکانی محبوب برای حیوانات خانگی و مردم است و ردیف های درختان نخل، ورودی هتل افسانه ای پاتر را زینت بخشیده اند.

هتل میلو

فِس پارکر-هتل های زنجیره ای دابل تری بای هیلتون

در میان 24 هکتار زمین های نخل یکی از حیرت انگیزترین هتل های ساحلی سانتا باربارا قرار گرفته است. فس پارکر یک هتل برجسته در نزدیکی منطقه محبوب ساحلی سانتا باربارا است. این ملک در یک مکان فوق العاده در کنار بلوار کابریلو از ساحل شرقی قرار دارد. از اینجا، میتوانید تا اسکله استرنز، منطقه فانک و مغازه ها و رستوران های خیابان استیت پیاده بروید. این استراحتگاه یک مکان عالی برای خانوادهاست. تا باغ وحش سانتا باربارا فاصله کمی دارد و میتوانید به همراه بچه ها دوچرخه کرایه کنید و در مسیر دوچرخه سواری رو به روی ساحل حرکت کنید. همچنین میتوانید از کلوچه های شکلاتی گرم لذت ببرید.
اتاق های مهمان و سوئیت ها بزرگ هستند و چشم اندازشان اقیانوس، باغ یا کوه ها است. همه آن ها بالکن یا پاسیو خصوصی دارند و برخی از سوئیت ها، وان هایی با آب گرم چرخشی دارند. برای غذا خوردن میتوانید به غذاخوری مدرن راندنی گریل بروید و استیک و غذاهای دریایی محلی بخورید، همچنین میتوانید به غذاخوری های ساده و غیر رسمی بروید. مهمانان عاشق استخر بزرگ و جکوزی اینجا هستند همچنین میتوانید از مرکز تناسب اندام، زمین تنیس و آب گرم استفاده کنید. مانند اکثر بهترین هتل های سانتا باربارا، از حیوانات خانگی استقبال میشود.

فِس پارکر-هتل های زنجیره ای دابل تری بای هیلتون

مهمانخانه هابر هوس

در یک محله نسبتا آرام، این مهمانخانه مقرون به صرفه سبک مدیترانه ای، به اندازه یک بلوک تا ساحل غربی فاصله دارد و اگرچه به طور مستقیم رو به دریا نیست اما به خاطر مهمان نوازی و اتاق های ارزشمند و آشپزخانه ی کاملا مجهزش، استحقاق توجهی ویژه دارد. اینجا از و یک گزینه عالی برای کسانیست که میخواهند مدت طولانی تری بمانند و فضای بیشتری در اختیار شما میگذارد همچنین به شما اجازه میدهد وعده های غذایی را خودتان درست کنید. به مهمانانی که بیشتر از یک شب اقامت دارند، سبد صبحانه ای پر از نان موز پخته شده ی تازه و مقداری شیرینی و مواد دیگر میدهند، همچنین استفاده از دوچرخه و تجهیزات ساحلی رایگان است. اتاق های مجلل تزئین شده، همگی روشن، تمیز و بی نظیرند. تخت های راحت و ملافه های با کیفیت دارند، همچنین دستگاه قهوه ساز، تلویزیون های هوشمند با امکان دسترسی به نتفلیکس، وای فای رایگان و آشپزخانه مجهز از دیگر امکانات این اتاق ها هستند. در اوقات فراغت میتوانید در حیاط پشتی ریلکس کنید و یا با دوچرخه های هتل در ساحل زیبا پرسه بزنید. پارکینگ محدود به صورت رایگان در دسترس میباشد.

مهمانخانه هابر هوس

مهمانخانه ساحل غربی

این هتل از هتل های ساحلی سانتا باربارا در یک مکان دوست داشتنی، در مقابل ساحل غرب و بندر سانتا باربارا، و به اندازه 10 دقیقه تا اسکله استرنز و خیابان استیت فاصله دارد. در یک ساختمان سه طبقه با سبک مُتل است،
اتاق هایی بزرگ و تمیز، امکانات و وسائل درست کردن قهوه و تخت های راحت دارد. در همه پاسیوها یا بالکن های مشترک، دو صندلی و یک میز کوچک قرار گرفته، بنابراین میتوانید در بیرون از اتاق ریلکس کنید و از منظره دریا لذت ببرید.
اگر نمیخواهید در ساحل گشت و گذار کنید، میتوانید از استخر گرم در فضای باز و جکوزی استفاده کنید. رستوران های زیادی در فاصله کمی قرار دارند و نرخ ها اینجا شامل صبحانه، پارکینگ، وای فای و حتی خدمات مرتب کردن اتاق(مرتب کردن تخت و ملافه ها) میشود، چیزی که شما از یک هتل با کیفیت بالا انتظار دارید. سوئیت های یک و دو خوابه برای خانواده ها عالی هستند.

مهمانخانه ساحل غربی

مهمانخانه ساحل غربی برتر

در مقابل بندر سانتا باربارا، کنار ساحل غربی، مهمانخانه ساحل غربی از بهترین هتل های سانتا باربارا وجود دارد که خدماتی دوستانه در محلی فوق العاده را ارائه میدهد. در عرض 12 دقیقه پیاده روی میتوانید به اسکله استرنز و خیابان استیت برسید. 60 اتاق مهمان دارد که در ساختمانی به سبک متل قرار دارند و چشم اندازی به اقیانوس یا پارک آن طرف خیابان دارند. میتوانید در لابی قهوه و شکلات داغ بنوشید و درسالن استخر از حوله های تمیز و تا شده که آنجا قرار دارد استفاده کنید. نرخی که میپردازید شامل صبحانه هم میشود. یکی از بهترین رستوران های سانتا باربارا، توما، در کنار این مهمانخانه است. توجه داشته باشید که در حال حاضر هتل در حال بازسازی است و در ماه جولای 2017 به پایان میرسد.

مهمانخانه ساحل غربی برتر

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

بهترین استراحتگاه ساحلی سانتا باربارا و حس آرامش در محیطی آرام

سعید حسنی ، دوشنبه 26 شهریور 1397

در یک مکان دوست داشتنی بین کوه ها و دریا در منطقه کالیفرنیای جنوبی، Santa Barbara یک مقصد برای تعطیلات از اواخر 1800 می باشد.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :