معرفی هتل های نزدیک به نمایشگاه بین المللی تهران

محل نمایشگاه بین المللی تهران در شمال تهران و در بزرگراه چمران قرار دارد. با توجه به این که سالانه نمایشگاه های بسیار زیادی در این مکان برگزار می گردد، افراد زیادی از سراسر کشور برای شرکت در این نمایشگاه ها به تهران سفر می کنند. این افراد اغلب به دلیل شلوغی تهران و ترافیک خیابان ها، ترجیح می دهند در نزدیکی محل برگزاری نمایشگاه تهران اقامت داشته باشند تا به راحتی و در زمان کم بتوانند به آن جا برسند. از این رو در این پست قصد داریم تعدادی از هتل های نزدیک به نمایشگاه بین المللی تهران را معرفی نماییم. با ما در ادامه ی این مطلب همراه باشید.

نمایشگاه بین المللی تهران

هتل های نزدیک به نمایشگاه تهران: هتل استقلال

یکی از نزدیک ترین هتل ها به نمایشگاه، هتل 5 ستاره ی استقلال است که دارای امکانات فوق العاده ای برای پذیرایی از مهمانان می باشد. این هتل در سال 1341 افتتاح شده و به دلیل موقعیت جغرافیایی خوبی که داشته است، از همان ابتدا مورد توجه بسیاری از مهمانان داخلی و خارجی قرار گرفت. هتل استقلال در تقاطع بزرگراه شهید چمران و ولی عصر دارد و دسترسی خوبی به مکان هایی چون نمایشگاه بین المللی، مراکز اداری مهم، مراکز درمانی مهم، برج میلاد، تعدادی از وزارتخانه ها و ... دارد. همچنین مراکز تفریحی مانند تله کابین توچال، کاخ سعدآباد، پارک ملت نیز در نزدیکی این هتل قرار دارند. با این دسترسی فوق العاده همچنان بسیاری از همایش ها و مراسم های داخلی و خارجی در این هتل انجام می شود.

هتل استقلال

هتل های نزدیک به نمایشگاه تهران: هتل پارسیان آزادی

هتل پارسیان آزادی در بزرگراه شهید چمران، تقاطع اوین و یادگار امام واقع شده و به بسیاری از جاذبه های گردشگری این شهر دسترسی نزدیکی دارد. آب و هوای خوب منطقه، امکانات فوق العاده ی هتل و موقعیت جغرافیای عالی آن باعث شده تا این هتل مورد توجه قرار گیرد.هتل پارسیان آزادی دارای یک طراحی مدرن بوده و امکاناتی چون استخر، سونا، کافه، رستوران، فروشگاه، حمام سنتی و ... را داراست. با توجه به قرار داشتن آن در بزرگراه چمران، این هتل به نمایشگاه بین المللی تهران نیز بسیار نزدیک می باشد.

هتل پارسیان آزادی

هتل های نزدیک به نمایشگاه تهران: هتل پارسیان اوین

هتل پارسیان اوین هتل زیبای 4 ستاره ایست که در بزرگراه چمران و تقاطع اوین واقع شده است. این هتل به دلیل موقعیت مکانی عالی، خوش آب و هوا بودن منطقه، دسترسی آسان به جاهای دیدنی و مرکز شهر و امکانات فوق العاده اش بسیار مورد توجه مسافران قرار گرفته است. هتل اوین تنها 5 دقیقه با نمایشگاه بین المللی تهران فاصله دارد و اگر حوصله ی ترافیک را نداشته باشید، این هتل بهترین انتخاب برای شماست. مکان هایی مانند درکه و ولنجک و توچال در نزدیکی هتل پارسیان اوین قرار داشته و ایستگاه بی آر تی نیز دقیقا در روبروی هتل واقع شده است. از این رو به راحتی می توانید به مرکز شهر نیز دسترسی داشته باشید. تهویه مطبوع، حمام ، کانال های تلویزیونی و ماهواره ای ، جکوزی، سونا خشک، اینترنت، فروشگاه های لباس ، صنایع دستی ،چرم و ... از جمله امکانات این هتل می باشند.

هتل پارسیان اوین

هتل های نزدیک به نمایشگاه بین المللی تهران: هتل آپارتمان جم

هتل آپارتمان 3 ستاره ی جم در مرکز تهران و در مقابل صدا و سیمای این شهر واقع شده است. از این جا می توانید به راحتی به مراکز مهم اقتصادی، فرهنگی و تاریخی تهران دسترسی داشته باشید و بی آرتی راحت ترین وسیه ی نقلیه ی در دسترس شما خواهد بود. هتل آپارتمان جم حدود 20 دقیقه پیاده تا نمایشگاه بین المللی فاصله دارد و اگر با ماشین این مسیر را طی کنید، فقط 10 دقیقه در راه خواهید بود. این هتل در آدرس خیابان ولی عصر، مقابل جام جم، خیابان شهید طاهری، پلاک 82 واقع شده است.

 هتل آپارتمان جم

هتل های نزدیک به نمایشگاه تهران: هتل آپارتمان آسا

هتل آپارتمان 3 ستاره ی آسا در یکی از بهترین و آرام ترین نقاط تهران قرار گرفته و از نمایشگاه بین المللی با ماشین حدود 15 دقیقه فاصله دارد. این هتل شیک و مجهز در سال 1388 با تمام امکانات رفاهی مانند سالن ورزشی، استخر، سونا، جکوزی و ... در منطقه زعفرانیه افتتاح شد. تله کابین توچال یکی از تفریحات نزدیک به این هتل می باشد که مهمانان می توانند به راحتی از آن بازدید کرده و لذت ببرند. مرکز خرید پالادیوم تنها 5 دقیقه با هتل فاصله دارد و مکانی مناسب برای علاقه مندان به خرید می باشد. این هتل در آدرس خیابان زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، خیابان ثارالله، شماره 9 واقع شده است.

هتل آپارتمان آسا

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

معرفی ظرفیتهای گردشگری سلامت و چشمه های آبگرم آذربایجان غربی در نمایشگاه بین المللی تهران

گلاره یوسف پور ، پنج شنبه 1 دی 1401

براساس خبرهای واصله، معرفی ظرفیتهای گردشگری سلامت و چشمه های آبگرم آذربایجان غربی در نمایشگاه بین المللی تهران صورت می گیرد.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :