شناخت معروف ترین سفرهای حیات وحش جهان

خرس های قطبی، گرگ های نادر، آی آی و گوریل ها را کشف کنید! خوانندگان ما با خواندن معروف ترین سفرهای حیات وحش جهان جسارت روبرو شدن با این حیوانات وحشی را پیدا می کنند. یکی از ماجراجویان ما با آی آی در ماداگاسکار چشم تو چشم شد. زمانیکه کتاب رژیم غذایی گرالد دورل را در کودکی به طور مداوم می خواندم دائما به این فکر می کردم که آی آی را مشاهده کنم. این حیوان یکی از نخستین پستانداران غیر عادی و گریزان در سیاره است بنابراین من در زمان باریدن باران و سیاهی شب با گروهی از پشه هایی که در زیر گیاهان خیس بودند در شمال شرق ماداگاسکار در یکی از بهترین سفرهای حیات وحش در سراسر جهان زندگی می کردم. وقتی که ناگهان در تاریکی در شاخه بالایی یک آی آی ظاهر شد، شگفت زده شده بودم! مانند یک موجود ترسناک و مرموز بود که چشم های درخشان، گوش های رادار، دندان های جلویی بزرگ و هیولایی، دم گربه ای جادوگرانه ی مشکی و انگشت نازک و استخوانی تیزی داشت. برای این که مرا بیشتر بترساند، آی آی کوچک تر خودش را پشت مادرش پنهان کرد و آن ها به راه خود در امتداد شاخه و برگ گیاهان ادامه دادند. یک رویا به حقیقت پیوست. من تنها سفر می کردم و در هتل آی آی در مانانا اقامت داشتم و از جزیره آی آی دیدن کردم. برای بازدید از این منطقه زیبا، نیچرترک سفرهایی به شمال ماداگاسکار ارائه می دهد که از برترین سفرهای حیات وحش دنیا می باشد.

بهترین سفرهای حیات وحش در سراسر جهان

سفر به حیات وحش جهان: اورانگوتان و سرگرمی های خانوادگی در سپیلوک، بورنیو

ما دو دختر کوچکمان را طی یک سفر دو ماهه به آسیا بردیم. نمی خواستیم از دیدن حیوانات وحشی باور نکردنی چیزی کم شود به همین دلیل مکان هایی که در دسترس بودند را پیدا کردیم، مسیرهای قدیمی رفت و آمد را کشف کردیم و به گشت و گذار مشغول شدیم. سپیلوک در بورنیو یک مکان عالی و فوق العاده بود. مرکز کشف جنگل های بارانی که توسط هابرت پتول و همسرش برنادت اداره می شود، پیاده روی هایی را در جنگل های بارانی همچنین در شب ارائه می دهند و پیاده رو هایی که از گیاهان پوشیده شده برای بچه ها مناسب است تا حیات وحش را از نزدیک در یکی از معروف ترین سفرهای حیات وحش جهان ببینند. ما انواع مختلفی از حیوانات از جمله اورانگوتان، سنجاب بالدار، لوریس و ماکاک تنبل را مشاهده کردیم. این سفر یک تجربه به یاد ماندنی برای همه ما بود.

اورانگوتان و سرگرمی های خانوادگی در سپیلوک، بورنیو

سفر به حیات وحش دنیا: جنگل های بارانی در روپانونی گایانا

ما پس از طلوع آفتاب در قسمت بیرونی صخره نشستیم و یک مورچه خوار بزرگ را در پایین دشت دیدیم که مشغول صبحانه خوردن بود. این منطقه روپانونی گایانا نام دارد که وسعت زیادی از زیستگاه های متنوع مانند جنگل های بارانی، رودخانه ها و زمین های هموار دارد. اگر شما دنبال موجودی شجاع هستید آن ها در سراسر اینجا پخش هستند. ما با یک هواپیما کوچک از جورج تاون به شهر مرزی لدم برزیل رفتیم و توسط یک اتومبیل شاستی بلند به مزرعه داداناوا نقل مکان کردیم. در آنجا چند روز اول را برای گردش در ساوانا صرف کردیم و از آنجا با قایق صاحب مزرعه دوان آپ به رودخانه رواپانانا سفر کردیم. دوئان به ما کمک کرد تا سوسمار سیاه، سمور بزرگ دریایی، میمون های عنکبوتی و کپیبارا را در امتداد رودخانه مشاهده کنیم و همچنین پرندگان متعددی را ببینیم که ما را بسیار هیجان زده کرده بودند. ما برای چند شبانه روز در کنار رودخانه اقامت کردیم و صداهای عجیبی از جنگل های بارانی در یکی از برترین سفرهای حیات وحش دنیا می شنیدیم.

جنگل های بارانی در روپانونی گایانا

سفر به حیات وحش جهان: نهنگ ها و پنگوئن ها در یک سفر دریایی قطب جنوب

لحظه خاطره انگیز در زندگی من، سفر به محل ظهور نهنگ گوژپشت بود که به کلنی پنگوئن در شبه جزیره قطب جنوب می رفت. پرندگان قطب جنوب و زندگی دریایی فراموش نشدنی هستند و سفر دریایی نیز می تواند راهی عالی برای دیدن حیوانات در زیستگاه طبیعی باشد. تعدادی از ارائه دهندگان تور وجود دارند که این سفر را ارائه می دهند اما من تور رینبو را توصیه می کنم! کتابخانه آن بسیار بزرگ است و به شما این امکان را می دهد تا در مورد آنچه که در طی روز مشاهده کرده اید، یاد بگیرید و در زمان قایقرانی سخنرانی هایی آرامش دهنده گوش دهید که شما را در یکی از بهترین سفرهای حیات وحش جهان ریلکس می کند.

نهنگ ها و پنگوئن ها در یک سفر دریایی قطب جنوب

سفر به حیات وحش دنیا: خرس های قطبی در خلیج هادسون، کانادا

هر سال در ماه نوامبر دریای شمال کانادا یخ می زند و خرس های قطبی می توانند پس از یک تابستان طولانی و بدون غذا شکار را شروع کنند. بیش از 900 خرس در کنار شهر چرچیل در استان مانیتوبا در خلیج هادسون جمع می شوند. ما با کامیون تندرا به منطقه ای تپه ای رفتیم و در حدود فاصله پنج اینچی این حیوانات شگفت انگیز ساکن شدیم و از یکی از معروف ترین سفرهای حیات وحش جهان لذت بردیم.

خرس های قطبی در خلیج هادسون، کانادا

سفر به حیات وحش جهان: پارک ملی اداوالو، سریلانکا

در این پارک یک نوع سحر و جادو وجود دارد و شما احساس می کنید که در نوعی درشکه مخصوص سفر که به اندازه یک فیل است، سوار شده اید. پرندگان فقط روزها در هنگام طلوع آفتاب آواز می خوانند. به اداوالاو سفر کنید! زیبایی و تنوع سریلانکا را با پناهگاه تارپ مشاهده کنید و با طبیعت بکر روبرو شوید. در پارک، فیل ها آزادانه بین علف ها و شاخ و برگ گردش می کنند. زیبایی طلوع آفتاب در فعالیت پرندگان و حیوانات دیده می شود. پشت سر هم از تمام این صحنه ها در یکی از برترین سفرهای حیات وحش دنیا لذت ببرید.

پارک ملی اداوالو، سریلانکا

سفر به حیات وحش دنیا: کوه های بیل، اتیوپی، در جستجوی نادرترین گرگ جهان

ما می توانیم با مینی بوس از طریق یک مسیر خاکی شیب دار به فلات ویندوپ سانتی،در کوه های بیل اتیوپی برویم. ما در جستجو اکثر گرگ هایی که در معرض خطر در جهان هستند، بودیم. با بادبان های ضعیف و بادوام به آرامی و با نا امیدی به سمت مردابی یخ زده رفتیم. موش های بزرگ با دندان های کارتونی از لانه بیرون می پریدند و بدون سر و صدا از کنار جاده عبور می کردند. ما گرگ اتیوپی را دیدیم. یک شغال زیبا و قرمز رنگ که مانند سگ بود. با وجود اینکه بیش از 500 نمونه از این حیوان جهان را ترک کرده بودند ما به اندازه کافی خوش شانس بودیم که توانستیم با آن ها رو به رو شویم و پنج مورد از آن ها را در طول روز ببینیم. ما در محیط گردشگری فوق العاده زیبای کوهستانی بیل با تفریحات متنوع اقامت کردیم.

کوه های بیل، اتیوپی: در جستجوی نادرترین گرگ جهان

سفر به حیات وحش جهان: با استفاده از قایق به یک سفر کانادایی بروید

بیش از 7000 کیلومتر مربع در مقیاس انتاریو تا پارک مهیج الگونکویین فاصله است بنابراین جای تعجب نیست که این پارک خانه حیوانات زیادی باشد اما این سفر راه خوبی برای شناخت آدم های ترسو نیز هست. با بررسی در کابین جستجوگران ما شب را به کمک راهنمایمان در مورد اتفاقاتی که روز بعد انتظار می رود اتفاق بیافتد، گذراندیم. در هوای مه آلود صبح، ما در وسط دریاچه در محل زندگی سگ های آبی و سمورهای دریایی پارو می زدیم و قبل از اینکه در قایق بنشینیم منتظر دیدن گله های گوزن شمالی در مکان مورد علاقه شان بودیم. در غروب هنگامی که دور آتش می نشستیم صدای پنگوئن های ماهی خوار و زوزه گرگ ها را از دور می شنیدیم. چند اپراتور، خدمات مشابه به این را ارائه می دهند اما ما به مدت 3 روز برای یک سفر معتبر 599 دلار در یکی از بهترین سفرهای حیات وحش جهان پرداخت کردیم.

با استفاده از قایق به یک سفر کانادایی بروید

سفر به حیات وحش دنیا: دزانگا سانگا، قلب رودخانه کنگو

پس از دو روز سخت و خسته کننده که ما را از یونده، پایتخت کامرون به جنگل های عمیق بردند، مسیر قرمز در رودخانه سانگا به پایان رسید. هنگامی که ما به مکان افسانه ای سانگا رفته بودیم، در آفریقای مرکزی کرگردن ها و افعی های رنگارنگی دیدیم که در ساحل دیگر شنا می کردند. نکته مهم این است که ما همیشه باید در بیابان انتظار اتفاقات عجیب را داشته باشیم. واقعا گوریل ها به دزانگا بای روستای فیل ها، جنگل های بزرگ بوته ای در حوضه کنگو برده شده اند. پا برهنه از مرداب گرم عبور می کردند و آهسته در حال نزدیک شدن بودند. در نهایت به آن ها رسیدیم و دائما از حیوانات ناشناس محافظت می کردیم اما توسط جنگلبان باکا کاملا تحت نظر بودیم کسی که می توانست صدای جنگل را بشنود و آن را درک کند. ناگهان حدود 100 فیل جلوی ما قدم می زدند و بالا و پایین می رفتند. ما فقط می توانستیم جانمان را حفظ کنیم.

دزانگا سانگا، قلب رودخانه کنگو

سفر به حیات وحش جهان: مکان لاک پشت ها، پرهنتین بزار، مالزی

پناهگاه غواصی بابل بر روی حفاظت از لاک پشت ها و ریف ها تمرکز دارد. لاک پشت های سبز، تخم خود را بر روی حباب ساحل قرار می دادند و برای جلوگیری از شکار داوطلبانی که آنجا بودند تا زمان به دنیا آمدن بچه هایشان مواظبشان بودند. مهمانان هتل می توانستند از آن ها خواهش کنند که بیدارشان کند تا زمان شکستن تخم، لاک پشت ها را ببینند. تماشای ده ها لاک پشت کوچک که به سمت دریا در زیر نور ماه حرکت می کنند یک تجربه زیبا و شگفت انگیز بود. جزیره پرهنتین از طریق کشتی یا قایق از بندر کوالا بسات قابل دسترسی است که با تاکسی از فرودگاه کوتا بارا می توان به آنجا رسید. معمولا پروازها از فرودگاه بین المللی کوالالامپور به کوتا بارا ارزان است.
این مقاله در تاریخ 27 اکتبر 2017 اصلاح شد. به اشتباه در بخش ورود به کانادا خلیج هادسون یک شهر کوچک توصیف شد. شهر کوچک چرچیل که در این متن است واقع در استان مانیتوبا است که در خلیج هادسون واقع شده است.

مکان لاک پشت ها، پرهنتین بزار، مالزی

بیشتر بخوانید

معروف ترین شهرهای ترسناک جهان و تجربه ترس و وحشت

زهرا یاراحمدی ، جمعه 23 شهریور 1397

در دنیا شهرهایی وجود دارند که آنقدر خطرناک هستند که شهروندان و سکنه آن ها شروع به مهاجرت کردند و هیچ توریست و گردشگری حاضر به سفر بدان نیست.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .