ویژگی های گذرنامه 2018 پاریس| جدال مزایا و معایب

پاریس شهری بسیار زیبا و گران است. دو نوع گذرنامه اصلی برای پاریس وجود دارد و هر یک می تواند مزایای بسیار زیادی داشته باشد که آن را برای برخی از افراد ارزشمند می سازد اما برای بسیاری از افراد دیگر ارزش کمتری دارد و یا حتی بدتر ممکن است بازدیدکنندگان را به دیدن این مناظر زیبا و دیوانه کننده تشویق کند. فرانسوی ها قصد دارند برای بدست آوردن ارزش پول خودشان به دیگران بفهمانند بازدید از آنجا آنقدر گران است که همه نمی تواند از بازدید شگفتی های شهرشان لذت ببرند. شما می توانید به مهمترین هزینه های سفر پاریس و هزینه گذرنامه 2018 پاریس نگاهی بیندازید. در صفحه اصلی نرخ ها به دلار آمریکا یا هر ارز دیگری که دوست دارید بیان شده است. اما در اینجا تمرکز ما بر جاذبه ها، موزه ها و قیمت های حمل و نقل برای بررسی هزینه گذرنامه 2018 پاریس، بلیط موزه پاریس و ویژگی های گذرنامه 2018 پاریس است که شامل گذرنامه اصلی هم می شود. برای اطلاع از موارد ذکر شده در گذرنامه 2018 پاریس با همراه شوید.

پاریس

بلیط جاذبه های اصلی پاریس

1. در موارد ذکر شده در گذرنامه 2018 پاریس آمده که گذرنامه پاریس شامل یک بلیط موزه واقع در پاریس و جاذبه های دیگر می شود. یک بلیط حمل و نقل عمومی در داخل گذرنامه اصلی نیز یافت می شود.

2. بلیط موزه های پاریس به تنهایی شامل پذیرش همه موزه های اصلی پاریس می شود.

3. کارت مسافرتی بازدیدکنندگان پاریس یک کارت حمل و نقل عمومی نامحدود برای شهر پاریس است که شما می توانید به راحتی پس از رسیدن آن را بخرید.

بلیط جاذبه های اصلی پاریس

قیمت بلیط های جاذبه های گردشگری پاریس و حمل و نقل

تمام قیمت ها برای بزرگسالان بیان شده است. این بلیط ها برای دانشجویان و جوانان ارزان تر است اما همه متناسب با یکدیگر هستند بنابراین ارزش یکسان است. گذرنامه ی یک ساله خوب است بنابراین شما می توانید در حال حاضر آن را بخرید و اعتبارش را تا 12 ماه آینده تمدید کنید.

دو روزه

- بلیط 2 روزه پاریس برای بزرگسال: 131 یورو

- بلیط 2 روزه پاریس برای نوجوانان: 81 یورو

- بلیط 2 روزه پاریس برای کودکان: 44 یورو

3 روزه

- بلیط 3 روزه پاریس برای بزرگسالان: 160 یورو

- بلیط 3 روزه پاریس برای نوجوانان: 96 یورو

- بلیط 3 روزه پاریس برای کودکان: 49 یورو

4 روزه

- بلیط 4 روزه پاریس برای بزرگسالان: 189 یورو

- بلیط 4 روزه پاریس برای نوجوانان: 106 یورو

- بلیط 4 روزه پاریس برای کودکان: 56 یورو

6 روزه

- بلیط 6 روزه پاریس برای بزرگسالان: 224 یورو

- بلیط 6 روزه پاریس برای نوجوانان: 126 یورو

  • بلیط 6 روزه پاریس برای کودکان: 69 یورو
    قیمت بلیط های جاذبه های گردشگری پاریس و حمل و نقل

بلیط های سال 2018 موزه پاریس

- 2 روزه: 48 یورو

- 4 روزه: 62 یورو

- 6 روزه: 74 یورو

هزینه های بیشتر موزه های محبوب از جمله لوور بین 9 یورو تا 12 یورو است. بهتر است بدانید که این روزها درآمد یک روز کار کردن با هزینه بلیط موزه پاریس برابر است و این مزیت بزرگی است. در موارد ذکر شده در گذرنامه 2018 پاریس آمده که به شما این امکان را می دهد تا دیگر در صف خرید بلیط نایستید مخصوصا در زمان فصل های شلوغ می توانید 30 تا 60 دقیقه از وقت تان را در هر مکان صرفه جویی کنید.

بلیط های سال 2018 موزه پاریس

کارت مسافرتی گردشگران پاریس و قیمت بلیط محبوب ترین موزه های پاریس

- 1 روزه: 12.00 یورو

- 2 روزه: 19.50 یورو

- 3 روزه: 26.25 یورو

- 5 روزه: 38.35 یورو

- موزه لوور: 15 یورو

- آرث دی تریوف: 12 یورو

- پمپیدو سنتر: 11 یورو یا 13 یورو

- موزه ارسی: 12 یورو

- موزه دیلی: 11.50 یورو

کارت مسافرتی گردشگران پاریس و قیمت بلیط محبوب ترین موزه های پاریس

موارد ذکر شده در گذرنامه 2018 پاریس

- برج ایفل: آسانسور تا طبقه دوم: 16 یورو، آسانسور تا طبقه سوم: 25 یورو

- آرامگاه پاریس: 8.00 یورو

- تور 1 روزه هاپ آن و هاپ آف: 34.00 یورو

- موزه گریوین وکس: 23.50 یورو

- قایق هایی مخصوص سفرهای دریایی پاریس: 15.00 یورو

تور بزرگ پاریس و سفر دریایی از رودخانه سئینه، راهی عالی برای برنامه ریزی بازدید کنندگانی که اولین بار به اینجا می آیند، است. در اولین سفر خود به پاریس قطعا می خواهید از لوور و آرت دی تریوف بازدید کنید و امیدوارم کاخ ورسای هم مکان خوبی برای بازدید باشد اما شما فقط می خواهید نگاهی خوب و دقیق به شهر پاریس داشته باشید. چه گذرنامه پاریس را با هزینه گذرنامه 2018 پاریس بخرید چه نخرید، خواهید توانست با تور بیگ باس یا از طریق سفر دریایی از رودخانه سئین به پاریس بروید. هر دوی این ها نگاهی عالی و کارآمد به مکان های معروف است که ممکن است بعدا بازدید کنید. شما می توانید به هر دو جا در نصف روز در بین ویژگی های گذرنامه 2018 پاریس بروید.

موارد ذکر شده در گذرنامه 2018 پاریس

هزینه گذرنامه 2018 پاریس

کارت های شهری می تواند یک ابزار عالی برای بسیاری از بازدیدکنندگانی که برای اولین بار به این جا می آیند، باشد اما در بعضی موارد هزینه گذرنامه 2018 پاریس برای شما زیاد دارد یا از راه های دیگر سفرتان را مختل می کند. قبل از سفر برای تماشای 4 یا 5 موزه و جاذبه های دیگر در هر روز برنامه ریزی کنید اما همیشه هنگامی که به آنجا می رسید، احساس بلند پروازی می کنید. بخش بزرگی که پاریس را زیبا و باورنکردنی می کند، خود شهر زیبای پاریس است نه فقط موزه ها و مناظر اصلی آن. موارد دیگری که باید در نظر بگیرید پرداخت هزینه های گشت و گذار تان قبل از رسیدن به پاریس است زیرا در آنجا وسوسه می شوید تا از یک جا به جای دیگر بروید و هزینه های شما بیشتر می شود. اگر شما در روز فقط به یک یا دو مکان بروید، ممکن است احساس کنید که وقت را بیهوده از دست داده اید. از سوی دیگر اگر ترجیح می دهید قبل از سفر هزینه را پرداخت نکنید سپس خودتان را به چالش بکشید تا مطمئن شوید که تمام مناظر زیبا و شگفت انگیز پاریس را رفته اید، در این صورت سفر پاریس می تواند هزینه زیادی برایتان داشته باشد. اگر بیشتر به موزه ها علاقمند هستید، بلیط موزه های پاریس را بگیرید اما اگر می خواهید با تور اتوبوس یا سفر دریایی به رودخانه بروید، اخذ گذرنامه پاریس بهترین راه است. برای اقامت در هتل های گران بخش هتل سفارشی پاریس را بررسی کنید. بدون هیچ زحمتی برای گشتن بین دو هزار هتل در این منطقه ویژگی های گذرنامه 2018 پاریس به شما 5 انتخاب عالی را ارائه می دهد.

هزینه گذرنامه 2018 پاریس

توصیه های مهم برای گذراندن اوقاتی خوش در پاریس

پس از استفاده و گذراندن اوقات کافی در این شهر در طول سال ها و کسب تجربه و همچنین طبق نظر برخی مشتریانی که دوست ندارند قیمت ها را از گذرنامه پاریس کم کنند من دو توصیه مهم برای کسانی که تمایل به اخذ گذرنامه پاریس دارند، دارم.

1. در اوایل روز، حداقل در روزهای اول از ویژگی های گذرنامه 2018 پاریس استفاده کنید

شماره یک برای کسانی که از خرید گذرنامه پاریس پشیمان شده اند مناسب نیست. مخصوصا در چند روز اول با استفاده از گذرنامه پاریس به شدت تشویق می شوید که هتل را از ساعت 9 صبح یا زودتر ترک کنید و برای اولین بار به محبوب ترین جاذبه های گردشگری بروید مکان هایی مانند لوور یا تور اتوبوس. بازدید از این مکان ها تا بیشتر از ساعت 11 صبح طول نمی کشد زیرا شهر تا این ساعت زیاد شلوغ نخواهد بود این یعنی اگر شما بعد از صبحانه گردش را شروع کنید، تا قبل از صرف ناهار دو مکان دیدنی را بازدید می کنید. پس از آن شما بقیه روز را مشغول انجام یک، دو، و یا سه فعالیت دیگر هستید و هنوز هم در تمام عصر وقت آزاد است تا بتوانید شام مفصل و خوشمزه محله های زیبای دیگر را صرف کنید. برخی از مردم از اینکه در آن زمان در یک روز فقط می توانند به یک جا بروند شکایت می کنند چون بیشتر مکان ها تعطیل هستند، بنابراین آن ها با یک خاطره بد روز خود را شروع می کنند و پس از آن این احساس را دارند که باید بقیه روز بیشتر تلاش کنند تا عقب نمانند و از جاهای دیگر نیز بازدید کنند.

در اوایل روز، حداقل در روزهای اول از ویژگی های گذرنامه 2018 پاریس استفاده کنید

2. قبل از ترک هتل برای مسیر گردشتان برنامه ریزی کنید

گذرنامه پاریس همراه با یک کتابچه بسیار مفید است که تمام جاذبه ها را روی یک نقشه با ساعت های مناسب برای گردش نشان می دهد. قبل از اینکه هتل را ترک کنید، برای جاذبه هایی که قصد دارید در طول روز آن ها را ببینید، برنامه ریزی کنید. کار آسانی به نظر می رسد و شما می توانید بیشتر از گذرنامه خود استفاده کنید. اگر شما قادر به برنامه ریزی نیستید، گذرنامه پاریس برای شما خوب نیست. اگر شما نمی توانید حتی وقت کمی برای برنامه ریزی بگذارید، احتمال دارد که دائم در حال گردش باشید و زمان زیادی را صرف کنید پس ویژگی های گذرنامه 2018 پاریس برایتان مناسب نیست.

قبل از ترک هتل برای مسیر گردشتان برنامه ریزی کنید

گذرنامه پاریس و بلیط موزه پاریس برای چه کسانی ایده ال است؟

- بازدید کنندگانی که اولین بار به پاریس سفر می کنند و می خواهند طی چند روز جاذبه های اصلی بیشتری را ببینند.

- مسافرانی که می خواهند طی یک سفر کوتاه تا جایی که ممکن است از همه جا بازدید کنند

- بازدید کنندگانی که می خواهند با تور اتوبوس و سفر دریایی به رودخانه سئین بروند.

- علاقه مندان فرهنگی کسانی اند که هر روز برای بازدید حداقل 2 موزه برنامه ریزی می کنند و به تورها و مردم دیگر اهمیتی نمی دهند.

- مسافرانی که در زمان فصل های شلوغ به اینجا می آیند باید در صف های شلوغ بلیط فروشی منتظر بمانند.

- بازدیدکنندگانی که بیش از 7 روز در این شهر می مانند و ممکن است ترجیح دهند روزانه فقط به یک مکان دیدنی بروند.

کوهنوردان و مسافران دیگری که پول زیادی دارند.

گذرنامه پاریس و بلیط موزه پاریس برای چه کسانی ایده ال است؟

آخرین موردی که باید برای صرفه جویی وقت در پاریس در نظر بگیرید

بسیاری از چیزهای پاریس رایگان است که باید در برنامه ریزی بازدیدکنندگانی که اولین بار به اینجا سفر می کنند، اولویت داشته باشد از جمله قدم زدن در چمس الیسیز، گردش در محله مونت مارترا و تماشای برج ایفل و خیابان آرچ دی تریفه بنابراین فقط پرداخت هزینه زیاد در موزه ها و جاذبه ها باعث لذت بردن از شهر و هزینه گذرنامه 2018 پاریس نمی شود. همچنین به یاد داشته باشید که ساعت های یک روز محدود هستند و شما فقط می توانید یک کار را زمان مشخص انجام دهید. برای بازدید سریع لوور حداقل 3 ساعت زمان نیاز است. در حالی که شما داخل موزه هستید، مهم نیست که می توانید 50 یا 100 جای دیگر رایگان آن را بینید. اگر زمان دارید چند جای دیگر آن را نیز ببینید.

آخرین موردی که باید برای صرفه جویی وقت در پاریس در نظر بگیرید

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

خرید بلیط چارتر، مزایا و معایب آن

ز. نیرومند ، شنبه 16 شهریور 1398

در این بخش در مورد پروازهای چارتر، انواع، مزایا و معایب آن ها صحبت می کنیم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :