بهترین مقاصد سفر | مکان هایی که هیچ خودرویی در آنجا یافت نمی شود

اگر شما از خودروها و دردسرهای آن، مثل سروصدا، آلودگی، ترافیک و غیره خسته شده اید، سفر به یکی از این مکان های دیدنی در جهان که ورود خودروها به آنها ممنوع است را مد نظر قرار دهید.اگر قصد گردش و تفریح در بهترین مقاصد گردشگری از مجموعه مقاصد سفر را دارید با لیستی از بهترین مکان ها برای تفریح با ما همراه باشید

جزیره هیدرا، یونان

از بهترین مقاصد گردشگری و از نمونه مقاصد سفر، هیدرا مانند قدم گذاشتن به گذشته است. هیچ خودرو یا موتوری در آن وجود ندارد چون چنین وسایلی اجازه ورود  ندارند. به جای آن ها در این جزیره ساکت و تماشایی، شما باید با قایق، الاغ یا با پای پیاده رفت و آمد کنید. وقتی که مشغله زیادی ندارید، اینجا مکانی عالی برای استراحت و لذت بردن از تجربه ای بدیع است، با تعداد توریست های خارجی کم و مکالماتی که بیشتر به زبان یونان انجام می شود. شما می توانید از وقت گذراندن کنار بندرگاه نعلی شکل که یکی از دیدنی ترین مکان ها در کشور است و دیدن الاغ هایی که در آن رفت و آمد می کنند لذت ببرید، از نوشیدنی یا شام همراه با ماست یونانی پر از میوه های تازه و عسل لذت ببرید. این جزیره همچنین برای غروب های خورشید شگفت انگیز و آب فیروزه ای رنگش معروف است، با مسیرهای ساحلی که جایی عالی برای یک قدم زدن آرامش بخش همراه با تماشای مناظر دیدنی است.

تعطیلات بدون خودرو 1

جزیره مکینا، میشیگان

در کتاب جزیره مکنیا، می توانید گریزی به زمان ملکه ویکتوریا بزنید که در آن زمان، ماشینی وجود نداشت، و مردم با اسب و درشکه در جزیره ای به مساحت تقریبی 50 کیلومتر مربع که فقط 500 نفر جمعیت داشت، عبور و مرور می کردند. از مجموعه بهترین مکان ها برای تفریح  می توانید با درشکه گشتی بزنید تا از مناظر حیرت انگیز و معماری ظریفی که به زمان ملکه ویکتوریا برمی گردد لذت ببرید و هم زمان درباره تاریخ آن زمان هم برای شما توضیح داده می شود. در قلعه مکنیا، شما تنها قلعه جنگی کاملا انقلابی را می بیند، همچنین پارک تاریخی مکنیا پنج ساختمان را در خود جای داده است که مرکز اصلی شهر را تشکیل می دهد. چند تا از گزینه های دیگر برای استفاده در جزیره شامل گشت و گذار در باغ ها، موزه هنری ریچارد و جین منوجان مکنیا، دوچرخه سواری، اسب سواری، گلف، تنیس، شنا و آبگرم درمانی است. بعد از یک روز خوش گذرانی در نمونه بهترین مقاصد سفر می توانید در هتل بزرگی که در سال 1887 ساخته شده است و بلند ترین ایوان روبه رویی در جهان با طولی نزدیک به 200 متر دارد، استراحت کنید.  

تعطیلات بدون خودرو 2

جزیره فایر، نیویورک

اکثر بازدیدکنندگانی که به جزیره فایر رفته اند، اغلب از این جزیره باریک با 52 کیلومتر طول با کناره هایی بکر که بخشی از ساحل دریایی جزیره را تشکیل می دهند با عنوان "محل خوش گذارنی" و از نمونه بهترین مکان ها برای تفریح و از نمونه بهترین مقاصد گردشگری یاد می کنند، و این مکان را کاملا برای گشت و گذارهای تابستانی رویایی می دانند. ساحل طویل جنوبی جزیره، ساحلی زیبا با غروب های فوق العاده است که در دنیا رقیب ندارد، پارک های دیدنی و گوزن های آزادی که درست مثل حیوانات خانگی شما، با شما دوست می شوند. به دلیل آن که خودرویی در جزیره وجود ندارد، همه جور وسیله ای را با ارابه جابه جا می کنند، مثل همان ارابه های کوچکی که ممکن است از بچگی یادتان باشد، همچنین افراد محلی و گردشگران با دوچرخه یا پای پیاده عبور و مرور می کنند. هیچ فروشگاه زنجیره ای وجود ندارد، ولی تعدادی رستوران عالی و بارهایی هستند که می توانید ساعات خوشی در آن داشته باشید که همچنین طی شب نیز فعالیت می کنند.   

تعطیلات بدون خودرو 3

زرمات، سوئیس

از نمونه مقاصد سفر بدانید که معروف ترین قله رشته کوه های آلپ، نزدیک روستای زیبا و خالی از خودروی زرمات واقع شده است، که مانند برجی روی مرز بین سوئیس و ایتالیا با ارتفاعی نزدیک به 4500 متر قرار دارد. این قله یکی از شناخته شده ترین جاذبه های سوئیس است، و گفته می شود بیشترین عکس های گرفته شده از یک رشته کوه در جهان، از این رشته کوه ثبت شده است. خود روستا، یک روستای در منطقه آلپ است و توسط چندین قله بلند احاطه شده که ارتفاع آن ها به بیشتر از 4000 متر نیز می رسد. این مکان مخصوصا در فصل زمستان، با رشته کوه هایی که دامنه های آن ها پر از برف شده است، واقعا چشم نواز است. البته، این مکان در دنیا به محل برگزاری مسابقات اسکی آلپاین معروف است و علاوه بر آن گردشگران می توانند از آب های معدنی فوق العاده، رستوران های خوب، خیابان های سنگ فرش شده زیبا، سورتمه های اسبی و حتی گشت و گذارهای شبانه آن در لیست بهترین مکان ها برای تفریح  لذت ببرند.

تعطیلات بدون خودرو 4

ونیز، ایتالیا

ونیز به عنوان یکی از بهترین شهرهای جهان برای عشق بازی است، و یکی از دلایل اصلی آن این است که بومی ها و گردشگران می توانند گردشی آرام درمیان آب راه های معروف شهر داشته باشند. این شهر ایتالیایی چشم اندازی دارد که حتی با وجود انبوهی از توریست ها واقعا تماشایی است و این مسئله نمی تواند از زیبایی آن کم کند. پل های مخفی، کوچه های سنگ فرش شده و البته آب راه های افسانه ای مکانی عالی برای گردش ، مخصوصا با همسرتان است. ونیز بزرگترین فضای شهری در اروپا است که در آن خودرویی وجود ندارد و 400 پل دارد که 118 جزیره کوچک را که روی آن ها ساخته شده اند به هم وصل می کند و این مکان را تبدیل به بهترین مقاصد گردشگری در لیست مقاصد سفر میکند.

تعطیلات بدون خودرو 5

سارک، جزایر مانش، گرنزی

بهترین مقاصد گردشگری در لیست مقاصد سفر ، برای دسترسی به این جزیره کوچک، 5.5 کیلومتر مربعی و خالی از خودرو که در جزایر مانش واقع شده است می توان از کشتی استفاده کرد که از گرنزی تا آنجا کمتر از یک ساعت زمان می برد. فرودگاهی وجود ندارد، پس کشتی یا قایق شخصی تنها راه سفر به آنجا است. وقتی که به جزیره رسیدید، می توانید با دوچرخه، یا درشکه و یا با پای پیاده رفت و آمد کنید. زیبایی بکر سارک اغلب طی سال های اخیر به سبب آسمان تاریک آن در کانون توجه بوده است، یعنی به واسطه روشنایی کم در سطح جزیره یکی از بهترین نقاط روی زمین برای تماشای آسمان شب و ستاره ها است. با وجود اندازه کوچک آن، این جزیره تاریخی پرماجرا داشته است، از جمله اتفاقات دوران رومی ها تا زمان مرگ سیاه و تهاجم نازی ها در سال 1940. اینجا همچنین مکانی عالی برای تماشای دولفین های بینی بطری است که فقط در نزدیکی ساحل می پرند و حتی یک غار زیرزمینی دارد که می تواند برای سیاحت جالب باشد.  

تعطیلات بدون خودرو 6

جزیره راتنس، استرالیا

جزیره راتنس که با سواحلی زیبا از نمونه بهترین مقاصد گردشگری در لیست مقاصد سفر ، خلیج هایی که برای شنا، موج سواری، غواصی و گردش در زیر آب، مکانی ایده آل به شمار می رود، با 130 گونه مختلف ماهی مناطق گرمسیری و همین طور کشتی های به گل نشسته و غرق شده ای که برای سیاحت کردن مناسب اند، مانند تکه ای از بهشت است که حدودا 18 کیلومتر دورتر از خط ساحلی شهر پرت (Perth) قرار دارد. چون هیچ خودرویی در جزیره وجود ندارد، دوچرخه سواری راهی عالی برای گشت و گذار در نقاط مختلف و پستوهای جزیره است و همچنین تعدادی تور گردشی نیز وجود دارد، مثل تور حیات وحش، تور تاریخ فرهنگ و تمدن یا حتی تور کواکه. کواکه ها که حیواناتی کیسه دار هستند اندکی شبیه به موش هستند ولی به بزرگی گربه های خانگی اند و همچنین خانه آن ها در همین جزیره از بهترین مقاصد سفر است. نزدیک مرکز جزیره بقایایی از جنگ جهانی دوم وجود دارد که یک توپ جنگی 9.2 اینچی را هم شامل می شود. برای هیجان بیشتر می توانید چتربازی هم بکنید، و با آب های آبی درخشان بی همتا که صخره های مرجانی هم از آن بالا معلوم است، شما وقتی در آسمان هستید می توانید یک منظره حیرت انگیز را ببینید.

تعطیلات بدون خودرو 7

جزیره بلد هد (Bald Head)، کالورینای شمالی

این جزیره دیدنی که فقط 20 دقیقه با کشتی تا سوثپورت، کارولینای شمالی فاصله دارد، با 22 کیلومتر ساحل شنی خلوت و بکر، حس دور بودن از جهان بیرون را به ارمغان می آورد. اینجا محلی عالی برای فراموش کردن تمام نگرانی ها، لذت بردن از خوش گذرانی در هوای آفتابی یا شرکت کردن در همه نوع ماجراجویی و فعالیت تفریحی مثل بازی کردن گلف در کنار دریا، قایق سواری کردن در نهرها با کایاک یا موج سواری با تخته موج سواری یا قایق سواری در آب های اطراف است. ماهی گیری در دریا هم عالی است. جاده های خالی از ماشین هم برای قدم زدن و دوچرخه سواری بسیار مناسب است. غذاخوری های جزیره از بهترین مقاصد سفر ، تجربه های متنوعی مثل یک شام رمانتیک خوب تا شام خودمانی و دوستانه کنار آب را ارائه می دهند. 

تعطیلات بدون خودرو 8

جزیره لیتل کورن، نیکاراگوئه

اگر بخواهید که به کلی از دنیای مدرن دور شوید، جزیره لیتل کورن، که در دریای کارائیب و در 72 کیلومتری ساحل نیکاراگوئه قرار دارد، راه فراری عالی است – در حقیقت، در اینجا حتی برق هم به سختی در دسترس است. وقتی شما با طبیعت تماشایی همراه با جنگل ها، ساحل های بکر و آب های گرم تمیز بلورین که زیستگاه دلفین ها، لاک پشت های دریایی، ماهی های عجیب رنگارنگ و اشکال مرجانی شگفت انگیز است احاطه شده اید، واقعا نیازی به برق نیست – تمام این ها بدون هیچ صدا یا اثری از خودروها است. بعد از یک روز تفریح، به یکی از کافه های با فضای باز با سقف های کاهی بروید تا بتوانید از استراحت همراه با یک نوشیدنی مناطق گرمسیری لذت ببرید. اگر اشتهای بیشتری دارید، تعداد کمی غذاخوری با غذاهای خانگی و با خرچنگ های دریایی تازه که روزانه صید می شوند هم وجود دارد. درست است که خودرویی وجود ندارد، ولی این جزیره تنها 13 کیلومتر مربع مساحت دارد، پس رفت و آمد با پای پیاده در آن ساده است.

تعطیلات بدون خودرو 9

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

بهترین مقاصد جهان برای سفر | پیشنهادهایی که نباید از دست داد

سعیده مهدیزاده مقدم ، پنج شنبه 8 تیر 1396

زیباترین جاذبه های جهانگردی، را شناسایی کنید و آن گاه مقصد سفر خود را تعیین کنید. با سفری خاطره انگیز ، لذت دیدن زیبایی های جهان را در در قلبتان ماندگار کنید.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :