استخرهای روباز معروف جهان | پلی بین آب و شادی

 تابستان در شهر می تواند واقعا سرگرم کننده باشد و همین طور شدیدا گرم. پس به استخرهای روی سقف هتل بروید که نه تنها شما را خنک و سرحال می کند، بلکه منظره خیره کننده ای هم از شهر ارائه می دهد. در این مقاله با استخرهای روباز معروف جهان و هزینه استفاده از استخرهای روباز معروف آشنا خواهید شد.

استخر

مارینا بی سندز (شنهای ساحل خلیج)، سنگاپور

شیرجه در استخر 150 متری مارینا بی سندز که به عنوان عمیق ترین استخر روی سقف جهان شناخته شده است، منظره ای واقعا فوق العاده از سنگاپور مهیا می سازد. منظره خط افق از طبقه 57 هتل به مراتب فراتر از چیزی است که شناگران می بینند. این استخر که تنها برای مهمانان هتل باز است، بخشی از سند اسکای پارک است که رستوران ها و عرشه های تماشای متنوعی دارد. مهمانان غیرساکن در هتل می توانند با خرید بلیط از این استخر استفاده کنند. قیمت اتاق های این اقامتگاه در ماه جولای از حدود 780 دلار شروع می شوند. این متن درباره استخرهای روی سقف هتل، استخرهای روباز معروف جهان و هزینه استفاده از استخرهای روباز معروف است.

مارینا بی سندز (شنهای ساحل خلیج)، سنگاپور

تامپسون تورنتو

از عظمت طبیعی دریاچه آنتاریو گرفته تا معماری برجسته برج CN، مهمانان تامپسون تورنتو می توانند همه را ببینند. استخر بی نهایت هتل و سالن روی سقف آن برای مهمانان هتل و اعضای لژ باز است. این هتل در محله کینگ وست شهر، یک نقطه شهری در حال رشد واقع شده است. جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در ماه سپتامبر برای مهمانان هتل یک مراسم محبوب است. نرخ اتاق های این هتل از حدود 315 دلار شروع می شود.

تامپسون تورنتو

هیلتون مولینو استاکی، ونیز، ایتالیا

تنها استخر روی سقف هتل ونیز یک منظره 360 درجه ی منحصر به فرد از نمای شهر با پیازا سن مارکو در فاصله ای نه چندان دور را ارائه می دهد. این استخر بر روی هتل هیلتون مولینو استاکی واقع شده است که در آسیاب آرد قرن نوزدهم بازسازی شده در ساحل جزیره جیودکا قرار دارد. این استخر از اواسط ماه مه تا سپتامبر باز است. این هتل که همچنین هفت کافه و رستوران، یک مرکز تناسب اندام، یک اسپا و سالن کنفرانس مجهز دارد، دو بار به عنوان هتل پیشرو کنفرانس در ایتالیا و اروپا نامگذاری شده است. نرخ اتاق های این هتل از حدود 210 دلار آغاز می شود.

هیلتون مولینو استاکی، ونیز، ایتالیا

SLS بورلی هیلز، لس آنجلس

در راحتی این استخر حس یک ستاره فیلم را خواهید داشت. مهمانان می توانند در صندلی های لژ در استخر مرتفع هتل SLS بورلی هیلز بنشینند یا برای تجربه خدمات VIP یک کابین اجاره کنند. اجاره کابین های کوچک در آخر هفته ها به 300 دلار می رسد، به علاوه یک هزینه حداقلی 500 دلار برای غذا و نوشیدنی. این کابین ها با تلویزیون های صفحه تخت و پخش دی وی دی مجهز شده اند. شناگران و افرادی که می خواهند حمام آفتاب بگیرند می توانند منظره نماد مشهور هالیوود، اقیانوس آرام و مرکز شهر لس آنجلس را نظاره کنند. در طول بهار و تابستان، دی جی ها جو فوق العاده ای ایجاد می کنند. کوکتل و غذاهای سبک توسط مدیر آشپزی هتل، سرآشپز خوزه آندرس از تجربه های فوق العاده این مکان است. نرخ این اتاق ها از شبی  349 دلار شروع می شود.

SLS بورلی هیلز، لس آنجلس

هتل فاسانو، ریودوژانیرو

برای داشتن یک زاویه منحصر به فرد از نقاط مختلف ریودوژانیرو، به استخر بی نهایت روی سقف هتل فاسانو، اثر طراحی فیلیپه استارک سری بزنید. منظره پانورامای آن تمام خط ساحلی افسانه ای ساحل ایپانما، منطقه گشت و گذار آرپادور و مورو دویس ایرمائوس دارای دو قله را پوشش می دهد. مهمانان همچنین می توانند از اتاق بخار، سالن تناسب اندام و کافه استخر روی سقف بازدید کنند. این استخر فقط برای مهمانان هتل است. نرخ اتاق های هتل برای اتاق های حیاط دار از 820 دلار شروع می شود.

هتل فاسانو، ریودوژانیرو

W هنگ کنگ، کاولون

مهمانان هتل W هنگ کنگ می توانند در استخر طبقه 76 ام ریلکس کنند و از منظره های بندرگاه ویکتوریا و مرکز تجارت بین المللی مجاور، بلندترین آسمان خراش هنگ کنگ با 118 طبقه لذت ببرند. در پشت استخر، یک دیوار موزاییک پر زرق و برق با بیش از 200000 کاشی به زرق و برق این استخر فوق العاده می افزاید. استخر W هنگ کنگ نیز برای عموم آزاد است که می توانند برای برنامه های تابستانی یا مهمانی های این استخر بلیط تهیه کنند. اتاق های این هتل با هزینه حدود 425 دلار برای یک اتاق استاندارد شروع می شوند.

W هنگ کنگ، کاولون

هتل لدرا آتن، یونان

یونان مسائل خودش را دارد، اما مسافران هرگز از منظره آکروپلیس، کوه لیکابتوس و خلیج سارونیک خسته نخواهند شد. همه این ها از عرشه استخر هتل لدرا آتن قابل مشاهده هستند. رستوران پانوراما هم منظره زیبایی از افق آتن ارائه می دهد و استفاده از این استخر برای عموم آزاد است. جاذبه های روی سقف که از نیمه های آوریل تا اکتبر باز است، با هزینه حدود 22 دلار در روزهای هفته و 27 دلار در تعطیلات آخر هفته به عموم مردم خدمات می دهد. نرخ اتاق های این هتل در ماه جولای از حدود 120 دلار شروع می شود. این مقاله درباره استخرهای روی سقف هتل و استخرهای روباز معروف جهان است.

هتل فاسانو، ریودوژانیرو برای داشتن یک زاویه منحصر به فرد از نقاط مختلف ریودوژانیرو، به استخر بی نهایت روی سقف هتل فاسانو، اثر طراحی فیلیپه استارک سری بزنید. منظره پانورامای آن تمام خط ساحلی افسانه ای ساحل ایپانما، منطقه گشت و گذار آرپادور و مورو دویس ایرمائوس دارای دو قله را پوشش می دهد. مهمانان همچنین می توانند از اتاق بخار، سالن تناسب اندام و کافه استخر روی سقف بازدید کنند. این استخر فقط برای مهمانان هتل است. نرخ اتاق های هتل برای اتاق های حیاط دار از 820 دلار شروع می شود. هتل فاسانو ریودو ژانیرو، خیابان ویرا سوتو، ریودو ژانیرو مقصد: برزیل W هنگ کنگ، کاولون مهمانان هتل W هنگ کنگ می توانند در استخر طبقه 76 ام ریلکس کنند و از منظره های بندرگاه ویکتوریا و مرکز تجارت بین المللی مجاور، بلندترین آسمان خراش هنگ کنگ با 118 طبقه لذت ببرند. در پشت استخر، یک دیوار موزاییک پر زرق و برق با بیش از 200000 کاشی به زرق و برق این استخر فوق العاده می افزاید. استخر W هنگ کنگ نیز برای عموم آزاد است که می توانند برای برنامه های تابستانی یا مهمانی های این استخر بلیط تهیه کنند. اتاق های این هتل با هزینه حدود 425 دلار برای یک اتاق استاندارد شروع می شوند. W هنگ کنگ کاولون، جاده آستین 1، ایستگاه کاولون، کاولون، هنگ کنگ هتل لدرا آتن، یونان یونان مسائل خودش را دارد، اما مسافران هرگز از منظره آکروپلیس، کوه لیکابتوس و خلیج سارونیک خسته نخواهند شد. همه این ها از عرشه استخر هتل لدرا آتن قابل مشاهده هستند. رستوران پانوراما هم منظره زیبایی از افق آتن ارائه می دهد. و استفاده از این استخر برای عموم آزاد است. جاذبه های روی سقف که از نیمه های آوریل تا اکتبر باز است، با هزینه حدود 22 دلار در روزهای هفته و 27 دلار در تعطیلات آخر هفته به عموم مردم خدمات می دهد. نرخ اتاق های این هتل در ماه جولای از حدود 120 دلار شروع می شود. هتل لدرا آتن، خیابان سینگرو 115، آتن، یونان مقصد: یونان

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

معروف ترین معابد تایلند، پلی بین زندگی و مرگ

علی حیدرنژاد ، شنبه 12 اسفند 1396

حدود 95درصد از جمعیت کشور تایلند بودایی هستند و همین امر باعث می شود که صدها معبد مختلف در بانکوک وجود داشته باشد.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :