آشنایی با ارزانترین هتل های پوکت همراه با تنوعی شگفت آور از قیمت

کشور تایلند در سال های اخیر به خوبی توانسته جای خود را در میان کسانی که به دنبال سفری خوب و ارزان می گردند، باز کند. چرا که تایلند امروزه با وجود محبوبیت سال های اخیرش به خصوص در میان دوست داران طبیعت، سواحل و غذاهای خوشمزه خود را به یکی از  کشورهای ثروتمند و محبوب این دسته از گردشگران که تعدادشان کم هم نیست، مبدل کرده است. در واقع عبور از ناحیه و منطقه خاورمیانه و سفر به جنوب شرقی آسیا می تواند برای کسانی که به دنبال سفرهای ارزان قیمت بوده و در عین حال  از سفر به کشورهای اطراف خسته شده اند، بسیار هیجان انگیز باشد. البته شاید برای بسیاری از آن ها سفر به تایلند جای کشورهای اروپایی را نگیرد اما به نسبت بودجه ای که صرف خواهند کرد، بسیار با ارزش است. اما بسیاری از مسافران تایلند را برای دریا و جزایری که دارد، انتخاب می کنند. در میان جزایر تایلند جزایری وجود دارند که از محبوبیت به نسبت بیشتری برخوردارند. جزیره پوکت  در جنوب غربی تایلند واقع شده و بزرگترین جزیره تایلند هست و از شهرت بسیار بالایی برخوردار می باشد. این جزیره به خاطر وجود سواحل افسانه ای از جمله ساحل پاتونگ و کارون محبوبیت یافته است. اما فقط این نیست بلکه جزیره پوکت نیز مانند هر جای دیگری در تایلند زیبایی را با هر قیمتی در اختیار مسافران خود قرار داده و سواحل زیبا و افسانه ای خود را بسیار سخاوتمندانه برای هر فردی با هر بودجه ای مهیا می کند و آغوشش همواره باز است. همه این گفته ها باعث شده اند تا تیم همگردی به فکر افتاده و تصمیم گرفته است برای آسایش و رفاه حال هموطنان و خوانندگان عزیز فهرستی از بهترین هتل های ارزان قیمت پوکت را در اختیارشان قرار دهد. پس اگر می خواهید با جزییات این سفر ارزان و برترین هتل های ارزان قیمت پوکت بیشتر آشنا شوید، تا پایان با ما و همگردی همراه شوید. اما همانطور که قبلا گفته شد، این جزیره مسافران بسیاری داشته و این خود باعث شده است تا در این جزیره ارزانترین هتل های پوکت شکل گرفته تا پاسخگوی نیاز همه مسافران باشند. پس برای آشنایی بیشتر با برترین هتل های ارزان قیمت پوکت لیست زیر را مطالعه کرده و امید است این اطلاعات پاسخگوی نیاز شما عزیزان باشد.

پوکت

هتل ایبیس پوکت پاتونگ

اگر بخواهیم در مورد ویژگی های منحصر به فرد این هتل که آن را از همتایان خود قدری متمایز کرده است و یکی از ارزانترین هتل های پوکت می باشد، بگوییم باید به وجود 285 اتاق در درون آن اشاره کرد و اینکه فاصله هتل ایبیس پوکت پاتونگ از ساحل تنها 5 دقیقه پیاده است که این خود می تواند برای انتخاب یک هتل از بین بهترین هتل های ارزان قیمت پوکت کافی باشد. از امکانات و ویژگی های دیگر این هتل می توان به استخر روباز، تراس، ماساژ، نگهداری چمدان و پذیرش 24 ساعته آن اشاره کرد که این در کنار فضای آرامش بخشی که این هتل بواسطه قرار گرفتن در منطقه ای آرام و ساکت برای مسافران خود مهیا می کند، ویژگی خاصی به حساب می آید. ضمنا در رابطه با فاصله هتل ایبیس پوکت پاتونگ (Ibis Phuket Patong) با جاده بانگلا نیز باید گفت که این فاصله تنها 10 دقیقه پیاده است. اما خبر خوشی که می توان به دوست داران غذاهای متنوع و سایر ملل داد این است که در رستوران این هتل می توانند انواع تاپا را امتحان کرده و همه چیز مورد علاقه شما خواهد بود. ضمنا برای افراد شب نشین نیز کافه ای تعبیه شده که انواع نوشیدنی را به صورت 24 ساعته برای مهمانان خود آماده می کند. به همه این موارد باید اتاق های مدرن و مجلل هتل را که استراحت در آن ها حال و هوای دیگری دارد نیز افزود. ضمن این که این هتل امکانی فراهم آورده تا مسافران خود را با دوچرخه یا ماشین برای گردش یا خرید به اطراف هتل رسانده و از این بابت نیز تجربه ای فراموش نشدنی برایشان به ارمغان بیاورد. البته این را نیز باید افزود که برای استفاده از این دوچرخه یا ماشین ها باید آن ها را کرایه کرد. اما برویم سراغ هزینه که احتمالا بسیاری از شما عزیزان تا الان به این فکر افتاده اید که هزینه اقامت در برترین هتل های ارزان قیمت پوکت چقدر خواهد بود؟ در پاسخ باید گفت که برای این که یک شب را در این هتل زیبا سپری کنید باید انتظار متوسط هزینه 240000 تومان را داشته باشید که به نظر رقم بسیار بالایی نمی رسد و اگر برایتان مقدور است واقعا ارزشش را دارد. اما هیچ نگران نباشید چرا که در ادامه پیشنهادات ارزانتر و بهتری برایتان خواهیم داشت. حال اگر بخواهیم این هتل پوکت را بطور خلاصه شرح دهیم این گونه شرح خواهیم داد: تعداد اتاق و ستاره هتل  ایبیس پوکت پاتونگ 3 ستاره و دارای 285 اتاق می باشد. خلاصه ای از امکانات هتل ایبیس پوکت پاتونگ به شرح زیر است: استخر رو باز، تراس، دوچرخه، پذیرش 24 ساعته، فکس و فتوکپی، اتاق سیگار ممنوع، امکانات ویژه معلولین، اتاق خانواده، خشکشویی، تنیس روی میز، ترانسفر فرودگاهی، صرافی، تهویه مطبوع، وای فای، رستوران، پارکینگ رایگان، امکان ورود حیوانات خانگی.

هتل ایبیس پوکت پاتونگ

هتل ایستین ایزی پاتونگ

اگر هزینه هتل قبلی که یکی از ارزانترین هتل های پوکت بود، برایتان کمی بالا به نظر آمده، پیشنهاد می شود حتما با هتل ایستین ایزی پاتونگ (Eastin Easy Patong Hotel) بیشتر آشنا شوید. چرا که از نظر ستاره این هتل با هتل قبلی برابری کرده و از هتل های سه ستاره در شهر پوکت می باشد اما هزینه آن که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد، بسیار کمتر خواهد بود. شاید تعداد اتاق های این هتل در مقایسه با هتل ایبیس پوکت پاتونگ زیاد نبوده و تنها دارای 55 اتاق باشد. اما باید گفت که تمامی این 55 اتاق مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون ماهوراه ای، صندوق امانات، تلفن و حمام خصوصی بوده که در کنار  مبلمان راحتی موجود در برخی از اتاق ها فضای بسیار مطبوع و البته راحتی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. اگر بخواهیم در مورد موقعیت و دسترسی این هتل بگوییم باید گفت که فاصله هتل ایستین ایزی تا مرکز خرید جانگ سیلن 800 متر (10 دقیقه) بوده که برای علاقمندان به خرید و البته خانم ها موقعیت بسیار مناسبی دارد. ضمن این که این هتل از فرودگاه بین المللی پوکت نیز فاصله ای در حدود  25 کیلومتر (30 دقیقه) داشته که از این نظر نیز بسیار مهم به نظر می آید. از دیگر امکانات و ویژگی های این هتل می توان به وای فای رایگان، پذیرش 24 ساعته، خدمات تبدیل ارز، صندوق امانات و استخر روباز نیز اشاره کرد که وجود سالن بدنسازی مجهز نیز در کنار استخر روباز برای علاقمندان به ورزش بسیار مهم و مطبوع و البته هیجان انگیز خواهد بود. ضمنا در این هتل رستورانی به مسافران خدمت رسانی می کند که در آن انواع غذاهای بین المللی  طبخ شده که برای علاقمندان به خوردن غذا بسیار فوق العاده است. البته اگر تا به حال اشاره ای به فاصله ی این هتل با ساحل نشده است دلیل بر فاصله ی زیاد آن با ساحل نیست چرا که فاصله هتل ایستین ایزی پاتونگ تا ساحل نیز 5 دقیقه پیاده بوده که این می تواند برای شما کاملا شگفت انگیز باشد. البته شگفتی تان با شنیدن قیمت و هزینه آن بسیار بیشتر خواهد شد. اگر بشنوید که همه این خدمات را تنها با پرداخت شبی 177000 تومان البته بطور متوسط از آن خود کنید. حال اگر بخواهیم این هتل پوکت را بطور خلاصه شرح دهیم این گونه شرح خواهیم داد: تعداد اتاق و ستاره هتل ایستین ایزی پاتونگ 3 ستاره و دارای 55 اتاق می باشد.خلاصه ای از امکانات هتل ایستین ایزی پاتونگ نیز به شرح زیر است: رستوران، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، خشکشویی، صندوق امانات، تلویزیون کابلی و ماهواره ای، سشوار، استخر سرباز، باشگاه بدنسازی، سرویس اتاق، خدمات دربانی، تهویه مطبوع، نگهداری چمدان ها، پذیرش 24 ساعته، اتاق سیگار ممنوع، وای فای رایگان، رستوران پارکینگ، امکان ورود حیوانات خانگی. این هتل یکی از برترین هتل های ارزان قیمت پوکت می باشد.

هتل ایستین ایزی پاتونگ

معرفی هتل رویال کراون

اما اگر همچنان بر این باورید که هزینه های ارزانترین هتل های پوکت با جیب شما همخوانی چندانی ندارند، بهتر است با هتل رویال کراون (Royal Crown Hotel) نیز قدری آشنا شوید. این هتل که همچنان از نظر تعداد ستاره با دو هتل قبلی برابری کرده و هتلی 3 ستاره در پوکت تایلند به حساب می آید و حتی در مقایسه با آن ها بسیار ارزانتر بوده که پیشنهاد می شود حتما تا پایان امکانات آن را بخوانید. این هتل که یکی از ارزانترین هتل های پوکت است، از دو جهت بسیار شبیه به هتل ایبیس پوکت پاتونگ می باشد. یکی از نظر تعداد اتاق که از این لحاظ دارای 220 اتاق یعنی کمی کمتر از هتل ایبیس پوکت پاتونگ بوده و از نظر موقعیت نیز در جایی قرار دارد که از نظر آرامش بسیار زبانزد است. البته به همه این ها باید بالکن ها و چشم اندازهایی که اتاق ها رو به دریای آندمان یا باغ های اطراف نیز دارند، اضافه کرد. از نظر موقیت نیز باید گفت که این هتل با مراکز خرید زیاد از جمله مرکز خرید معروف جونگ سیلن که در چند قدمی این هتل قرار گرفته فاصله کمی داشته و با توجه به قرار گرفتن آن در بین درختان گرمسیری از ساحل نیز حدود  یک کیلومتر 14 دقیقه پیاده فاصله دارد که در نوع خود بسیار کم نظیر است. از دیگر امکانات این هتل که یکی از بهترین هتل های ارزان قیمت پوکت است، می توان به خدمات رایگان ترانسفر ی که روزانه یک بار به مسافران خود ارائه می شود و البته صندوق امانات، استخر روباز، وای فای رایگان، اجاره خودرو و پذیرش 24 ساعته آن نیز اشاره کرد. ضمنا از نظر زیبایی و دکوراسیون نیز باید گفت که این هتل بسیار مدرن می باشد. شما می توانید همه این امکانات را بطور متوسط با پرداخت شبی 119000 تومان به خود اختصاص دهید که رقم بسیار وسوسه کننده ای است. حال اگر بخواهیم این هتل پوکت را بطور خلاصه شرح دهیم این گونه شرح خواهیم داد: تعداد اتاق و ستاره هتل رویال کراون 3 ستاره و دارای 220 اتاق می باشد. خلاصه ای از امکانات هتل رویال کراون به شرح زیر است: صندوق امانات، اینترنت، استخر رو باز، ماساژ، استخر ویژه کودکان، باشگاه بدنسازی، بیلیارد، باغ، سرویس اتاق، پذیرش 24 ساعته، خدمات بلیط، کافی شاپ، خشکشویی، سشوار، نگهداری بچه، نگهداری چمدان ها، فکس و فتوکپی، اجاره خودرو، صرافی، کافی شاپ فضای باز، رستوران فضای باز، تهویه مطبوع، وای فای، رستوران، پارکینگ رایگان اما امکان ورود حیوانات خانگی در این هتل وجود ندارد که یکی از ویژگی های برترین هتل های ارزان قیمت پوکت می باشد.

معرفی هتل رویال کراون

معرفی هتل مموری

شاید بتوان گفت یکی از ارزانترین هتل های پوکت در فاصله 27 کیلومتری تا فرودگاه پوکت و البته 2.5 کیلومتری از مرکز خرید اصلی پوکت انتظارتان را می کشد. پس اگر مشتاق هستید که با کمترین بودجه به بالاترین امکانات ممکن دست پیدا کنید، هتل مموری (The Memory at On On Hostel) را از دست ندهید. در باب امکانات این هتل که از هتل های 3 ستاره اقتصادی پوکت به شمار آمده و به هیچ وجه قیمت بالایی ندارد باید به اتاق های دنج و راحت مجهز به اینترنت وای فای و البته حمام های اختصاصی آن ها اشاره کرد که به این موارد باید تهویه مطبوع را نیز در هر اتاق افزود. البته ممکن است یکی از دلایل اصلی ارزان بودن هتل مموری وجود تنها 8 اتاق در آن باشد که البته تعداد بالای اتاق واقعا نمی تواند آنقدرها هم مهم تلقی شود. در باب دسترسی و موقعیت مکانی هتل مموری همانطور که گفته شد بسیار نزدیک به مرکز خرید اصلی پوکت بوده که این خود می تواند برای دوستداران خرید مخصوصا خانم ها بسیار حائز اهمیت تلقی شود. از نظر دسترسی به فرودگاه نیز همانطور که گفته شد  فاصله مناسبی با فرودگاه پوکت دارد. البته نکته ای که جا مانده این است که فاصله هتل مموری تا رویال پوکت مارینا نیز 9.7 کیلومتر است که این خود بر محاسن این هتل ارزان شهر پوکت می افزاید. هر چند این هتل کوچک و ارزان برای صرف غذا فضای مناسبی ندارد اما مسافران می توانند با طی مسیری پنج دقیقه ای آن هم با پای پیاده خود را به رستوران ها و فرودشگاه های متنوع و خوبی که در اطراف این هتل قرار دارند، برسانند. مجددا تاکید می کنم که این هتل یکی از بهترین هتل های ارزان قیمت پوکت بوده و انتظار می رود ارائه این حجم از امکانات و خدمات با مبلغی در حدود 79000 تومان بطور متوسط برای هر شب اقامت برای هر فردی بسیار وسوسه انگیز باشد. حال اگر بخواهیم این هتل پوکت را بطور خلاصه شرح دهیم این گونه شرح خواهیم داد: تعداد اتاق و ستاره هتل مموری 3 ستاره و دارای 8 اتاق می باشد. خلاصه ای از امکانات هتل مموری به شرح زیر است: فروشگاه، تماشای جمعی تلویزیون در لابی، نگهداری چمدان ها، صرافی، آشپزخانه مشترک، وای فای رایگان، رستوران ندارد، پارکینگ رایگان ولی امکان ورود حیوانات خانگی وجود ندارد. 

معرفی هتل مموری

معرفی هتل برادرز رزیدنس

 یکی دیگر از ارزانترین هتل های پوکت که کمی گرانتر از هتل مموری است اما امکاناتی به مراتب بیشتر دارد، هتل برادرز رزیدنس (Brothers Residence Hotel) نام دارد. در باب امکانات تقریبا زیاد این هتل که یکی از ارزانترین هتل های پوکت است، باید از این امکانات یاد کرد: صندوق امانات، خودپرداز، استخر روباز، وای فای رایگان، بیلیارد، ماساژ و پذیرش 24 ساعته در هتل. ضمنا از نظر تعداد اتاق نیز هتل برادرز رزیدنس که جز هتل های 3 ستاره در پوکت تایلند می باشد، دارای 80 اتاق بوده که تجهیز آن ها به تهویه، حمام اختصاصی، گاوصندوق و تلویزیون کابلی می تواند خود امکاناتی خاص و شاید حتی منحصر بفرد در میان هتل های هم رده خود تلقی شود. حال اگر به این امکانات  استخر، اسپا یا خدمات ماساژ تایلندی را نیز اضافه کرد می تواند به عنوان شگفتی در چشم هایتان برق بزند. در مورد موقعیت مکانی و دسترسی هتل برادرز رزیدنس نیز باید گفت که فاصله آن از ساحل دریا که برای بسیاری از افراد بسیار مهم تلقی می شود، تنها 9 دقیقه پیاده بوده و البته اگر بخواهید به ساحل پاتونگ بروید این مسیر به تنها 5 دقیقه پیاده تقلیل پیدا خواهد کرد. در مورد دسترسی به فرودگاه نیز فرودگاه بین المللی پوکت در  26 کیلومتریتان قرار گرفته است. علاقه مندان به غذا نگران نباشند چرا که در مورد صرف غذا نیز رستورانی در طبقه همکف هتل برای آن ها تعبیه شده که با مراجعه به آنجا می توانند انواع غذاها را میل کنند. ضمنا  یک استخر روباز در پشت بام نیز برای مسافران در نظر گرفته شده است که مسافران می توانند با عزیمت به آنجا علاوه بر استخر، اسپا یا خدمات ماساژ تایلندی را نیز تجربه کنند که این امکان خود می تواند تنها دلیل انتخاب و اقامت در هتل برادرز رزیدنس باشد. هتلی که تنها با پرداخت شبی 92000 تومان البته بطور متوسط قابل اقامت بوده و پارکینگ  رایگان نیز دارد. حال اگر بخواهیم این هتل پوکت را بطور خلاصه شرح دهیم این گونه شرح خواهیم داد: تعداد اتاق و ستاره هتل برادرز رزیدنس 3 ستاره و دارای 80 اتاق می باشد. خلاصه ای از امکانات هتل برادرز رزیدنس به شرح زیر است: صندوق امانات، خود پرداز، استخر رو باز، تراس، بیلیارد، ماساژ، سرویس اتاق، آسانسور، پذیرش 24 ساعته، نگهداری چمدان ها، فکس و فتوکپی، اتاق سیگار ممنوع، اتاق خانواده، خشکشویی، سشوار، ترنسفر فرودگاهی، چک این و چک اوت سریع، چک این و چک اوت خصوصی، تهویه مطبوع، وای فای رایگان، رستوران دارد، پارکینگ رایگان دارد ولی امکان ورود حیوانات خانگی در این هتل که یکی از بهترین هتل های ارزان قیمت پوکت است، وجود ندارد.

هتل برادرز رزیدنس

معرفی هتل چاینو تاون گالری هاستل

باز هم شهر پوکت و هتلی سه ستاره در قلب آن که قیمت آن می تواند در نوع خود بسیار بی نظیر باشد. هر چند هتل چاینو تاون گالری هاستل (Chino Town Gallery Hostel) که یکی از ارزانترین هتل های پوکت می باشد، امکاناتی نظیر استخر ندارد اما امکانات دیگری دارد که شنیدن و دانستن آن ها خارج از لطف نخواهد بود و چه بسا بتواند نظر شما ر ا کاملا  جلب کند. البته این را هم باید افزود که هتل چاینو تاون گالری هاستل در خارج از شهر قدیمی پوکت و در فاصله صد متری آن قرار دارد. توضیحی که باید داد این است که شهر قدیمی پوکت آنقدرها وسعت نداشته و تنها چند خیابان اصلی و فرعی در آن قرار گرفته که برای مراکز خرید تعبیه شده اند. در مورد تعداد اتاق های این هتل نسبتا کوچک و جمع و جور باید نیز باید گفت که هتل چاینو تاون گالری هاستل تنها دارای 18 اتاق بوده که همگی را به وای فای رایگان تجهیز کرده اند. از نظر موقعیت و دسترسی نیز باید گفت که این هتل با فرودگاه بین المللی پوکت تنها 26 کیلومتر فاصله داشته و اگر تمایل دارید که قدری موزه گردی نیز داشته باشید، باید گفت که فاصله آن از  موزه هوآ تایلند فقط و فقط صد متر پیاده است که این خود می تواند برای علاقمندان به اماکن فرهنگی و موزه تنها دلیل انتخاب این هتل نیز به شمار آید. ضمنا فاصله هتل چاینو تاون گالری هاستل تا خانه Chinpracha نیز فقط و فقط 400 متر می باشد. به همه این موارد می توان رستوران موجود در آن را نیز اضافه کرد. رستورانی که وعده های غذایی مختلف را شامل شده و از نظر مزه نیز بسیار با کیفیت است. پس در هتل چاینو تاون گالری هاستل به هیچ وجه نگران غدا نباشید. حال شگفتانه ای که می توان به شما داد این است که می توانید این هتل را با هزینه شبی 70000 تومان بطور متوسط در اختیار خود قرار داده و با این وجود باید بدانید که این هتل از برترین هتل های ارزان قیمت پوکت است. پس روی آن کمی بیشتر فکر کنید البته اگر به فکر جیبتان هستید. حال اگر بخواهیم این هتل پوکت را بطور خلاصه شرح دهیم این گونه شرح خواهیم داد: تعداد اتاق و ستاره هتل چاینو تاون گالری هاستل 3 ستاره و دارای  18 اتاق می باشد. خلاصه ای از امکانات هتل چاینو تاون گالری هاستل به شرح زیر است: تماشای جمعی تلویزیون در لابی، خدمات بلیط، فکس و فتوکپی، روزنامه، اتاق سیگار ممنوع، هتل سیگار ممنوع، خشکشویی، خدمات خدمتکار روزانه، پازل و بورد گیم، تهویه مطبوع، وای فای رایگان، رستوران دارد، پارکینگ رایگان می باشد ولی امکان ورود حیوانات خانگی وجود ندارد. 

معرفی هتل چاینو تاون گالری هاستل

معرفی هتل له هوا

این هتل بل عنوان یکی از ارزانترین هتل های پوکت نیز از نظر موقعیت و دسترسی بسیار شبیه به هتل چاینو تاون گالری هاستل است چرا که فاصله آن تا موزه هوآ تایلند تنها 800 متر بوده و به خانه Chinpracha نیز  با فاصله ای در حدود یک کیلومتر تقریبا نزدیک است. البته از نظر تعداد ستاره و قیمت نیز به هتل چاینو تاون گالری هاستل بی شباهت نبوده و هر دو آن ها در فهرست برترین هتل های ارزان قیمت پوکت جای می گیرند. در معرفی اجمالی  هتل له هوا (Le Hua) می توان به تعداد اتاق های آن که شمارشان به 26 اتاق می رسد، اشاره کرد. البته این را نیز باید افزود که این هتل در میان هتل های 3 ستاره و اقتصادی پوکت قرار گرفته است. از امکانات این هتل زیبا می توان به چشم انداز اتاق هایش اشاره کرد چرا که منظره کوه یا باغ های اطراف را می توان از درون برخی از اتاق های هتل به خوبی مشاهده کرد. امکانات دیگر هتل نیز وای فای رایگان، تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت می باشند که برای علاقه مندان به تکنولوژی بسیار حائز اهمیت می توانند باشند. از نظر موقعیت و دسترسی نیز همانطور که در ابتدا نیز اشاره شد، علاوه بر نزدیکی به موزه هوآ تایلند و خانه Chinpracha این هتل با فرودگاه بین المللی پوکت نیز تنها 27 کیلومتر فاصله دارد. ضمنا در مورد قیمت نیز باید گفت که با پرداخت هزینه ای در حدود 79000 تومان بطور متوسط می توانید یکی از اتاق های این هتل را به مدت یک شب در اختیار خود قرار دهید. به نظر می رسد این رقم واقعا ارزش فکر کردن را داشته باشد.حال اگر بخواهیم این هتل پوکت را بطور خلاصه شرح دهیم این گونه شرح خواهیم داد: تعداد اتاق و ستاره ی هتل له هوا 3 ستاره و دارای  26 اتاق می باشد. خلاصه ای از امکانات هتل له هوا نیز به شرح زیر است: تماشای جمعی تلویزیون در لابی، بسته های ناهار، پذیرش 24 ساعته، خدمات بلیط، فکس و فتوکپی، اتاق سیگار ممنوع، سیستم گرمایشی، هتل سیگار ممنوع، خشکشویی، ترانسفر فرودگاهی، خدمات خدمتکار روزانه، تهویه مطبوع، محل سیگار کشیدن، وای فای رایگان، رستوران دارد، پارکینگ رایگان داشته ولی امکان ورود حیوانات خانگی به این هتل که یکی از بهترین هتل های ارزان قیمت پوکت است، وجود ندارد. 

معرفی هتل له هوا

معرفی هتل وای کی پاتونگ

شاید بتوان این هتل را به عنوان هتل تفریحی در پوکت تایلند نام برد چرا که امکانات تفریحی آن کمی بیشتر از یک هتل معمولی است. تصور کنید که در هتلی اقامت دارید که  امکان سرو غذا در اتاق های شخصی در آن میسر بوده و هر روز می توانید غذایتان را در اتاقتان میل کنید. علاوه بر این میز بیلیارد، استخر و تخت های آفتابگیری نیز در اطراف آن برایتان فراهم باشد. حال به همه این موارد امکاناتی نظیر صندوق امانات، استخر رو باز، بیلیارد، وای فای رایگان، اجاره خودرو و پذیرش 24 ساعته را نیز اضافه کنید. به نظر می رسد این هتل با هر مبلغی جای بسیار مناسبی برای اقامتی چند روزه باشد. نام این هتل هتل وای کی پاتونگ YK Patong Resort by Tuana Group  بوده و اتاق هایی دارد که تعداد آن ها 70 اتاق رسیده و در درونشان تهویه، بالکن اختصاصی، حمام اختصاصی، تلویزیون کابلی و یخچال وجود دارد. این هتل سه ستاره  شهر پوکت دسترسی و موقعیت بسیار مناسبی داشته بطوریکه فاصله آن تا ساحل بسیار کم است. برای رسیدن به ساحل پاتونگ از هتل وای کی پاتونگ کاافی است 5 دقیقه پیاده طی کرده و فاصله آن از ساحل نیز 9 دقیقه است. ضمنا تا فرودگاه بین المللی پوکت نیز تنها 50 دقیقه با ماشین راه است. نکته دیگری که در مورد این هتل می توان گفت این است که یک دفتر توریستی در درون آن تعبیه شده که می تواند برای ایجاد هماهنگی در انواع فعالیت های تفریحی و گردشی به مسافران بسیار موثر باشد. ضمنا در مورد قیمت نیز باید گفت که با پرداخت هزینه ای در حدود 83000 تومان بطور متوسط می توانید یکی از اتاق های این هتل را به مدت یک شب در اختیار خود قرار دهید. به نظر می رسد این رقم واقعا ارزش فکر کردن به آن را داشته باشد چرا که کمتر هتلی چنین امکاناتی را آن هم با این قیمت در اختیارتان قرار خواهد داد. حال اگر بخواهیم این هتل پوکت را بطور خلاصه شرح دهیم این گونه شرح خواهیم داد: تعداد اتاق و ستاره هتل وای کی پاتونگ 3 ستاره و دارای 70 اتاق می باشد. خلاصه ای از امکانات هتل وای کی پاتونگ :صندوق امانات، استخر رو باز، بیلیارد، سرویس اتاق، پذیرش 24 ساعته، نگهداری چمدان ها، فکس و فتوکپی، اتاق سیگار ممنوع، خشکشویی، ترنسفر فرودگاهی، اجاره خودرو، خدمات خدمتکار روزانه، تهویه مطبوع، محل سیگار کشیدن، وای فای رایگان، رستوران ندارد، پارکینگ رایگان است ولی امکان ورود حیوانات خانگی به هتل که یکی از ارزانترین هتل های پوکت است، وجود ندارد.

معرفی هتل وای کی پاتونگ

معرفی هتل بان سووانتیو

هر چند این هتل نسبت به هتل های دیگر این فهرست قیمت کمی بیشتری دارد اما شاید با مشاهده امکانات آن تصمیم بگیرید این هتل را برای اقامت خود انتخاب نمایید. از ویژگی های این هتل می توان به نزدیکی به شهر قدیمی پوکت که تنها 5 دقیقه با ماشین عزیمت به آن جا امکان پذیر است، اشاره کرد. ضمنا برای علاقه مندان به خرید نیز باید گفت که فاصله آن تا مراکز خرید بسیار کم بوده و حتی چندین مرکز خرید در نزدیکی آن قرار گرفته است که می توانند برای افرادی مثل خانم ها بسیار حائز اهمیت تلقی شوند. ضمنا در این هتل و بخش خارجی، استخری برای استفاده و تفریح مسافران آن تعبیه شده است که این نیز می تواند به عنوان یک ویژگی برای هتل بان سوانتیو (Baan Suwantawe) مطرح شود. هتلی که دارای  30 اتاق و سه ستاره بوده و علاوه بر امکانات درون اتاق ها که شامل تلویزیون، یخچال و برخی از آن ها مجهز به بالکن خصوصی و مایکروویو می شود، در لابی آن اینترنت بیسیم رایگان نیز برای مسافران قابل دسترسی است. ضمنا فاصله این هتل تا دفتر پست نیز 3 دقیقه پیاده می باشد. در مورد قیمت نیز باید گفت که با پرداخت هزینه ای در حدود 169000 تومان بطور متوسط می توانید یکی از اتاق های این هتل را به مدت یک شب در اختیار خود قرار دهید. به نظر می رسد این رقم کمی زیاد باشد اما شاید امکانات آن ارزش چنین مبلغی را داشته باشند. حال اگر بخواهیم این هتل پوکت را بطور خلاصه شرح دهیم این گونه شرح خواهیم داد: تعداد اتاق و ستاره هتل بان سوانتیو 3 ستاره و دارای  30 اتاق می باشد. خلاصه ای از امکانات هتل بان سوانتیو نیز به شرح زیر است: استخر رو باز، تراس، اتاق سیگار ممنوع، تهویه مطبوع، وای فای رایگان، رستوران ندارد، پارکینگ رایگان دارد ولی امکان ورود حیوانات خانگی به این هتل که یکی از بهترین هتل های ارزان قیمت پوکت است، وجود ندارد. 

معرفی هتل بان سووانتیو

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

آشنایی با تعدادی از شگفت انگیزترین غارهای ایران

مهیار قاسمی ، سه شنبه 14 مرداد 1399

با ما در مقاله شگفت انگیزترین غارهای ایران همراه شوید تا قدری شما را با غارهای دیدنی ایران آشنا کنیم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :