سفر به کاراکاس، هیجانی تند در اوج آرامش

طبق آماری رسمی جرم و جنایت در کاراکاس که یکی از خطرناک ترین شهر های جهان می باشد خیلی زیاد است یعنی به ازای هر 100000 نفر 11987 قتل اتفاق می افتد و این امر سبب گشته که تعداد گردشگران به این شهر رو به کاهش نهد. کاراکاس پایتخت کشور ونزوئلا می باشد و در آمریکای لاتین قرار گرفته است. ارتفاع کاراکاس از سطح دریا در حدود 910 متر می باشد و جمعیتی بالغ بر 3.3 میلیون نفر دارد. شهروندان آمریکایی زیادی هر ساله به ونزوئلا مسافرت می کنند. برخی برای تجارت، برخی برای کار و حتی برای ادامه تحصیل و وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرده که به طور مستقیم خطری در کاراکاس کسی را تهدید نمی کند. حتی در طی گزارشی در سپتامبر 2015 وزارت امور خارجه امریکا اعلام کرد که این کشور کشوری امن می باشد و شهروندان خود را به سفر به ونزوئلا تشویق هم کرده است. البته چیزی که باید مد نظر داشت این است که باید همواره نکاتی را برای سفر به کاراکاس مد نظر قرار بدهید. که ما در زیر به برخی موارد اشاره ای خواهیم داشت. این نکات در لذت بردن از دیدنی های کاراکاس و اقامت در کاراکاس مهم است.

کاراکاس

توصیه هایی برای قبل از سفر به کاراکاس

برای سفر به کاراکاس پرواز های مستقیمی توسط خطوط هواپیمایی American  ، Delta و Continental به کاراکاس وجود دارد و علتش می تواند قرار گرفتن کاراکاس در منطقه امریکای جنوبی باشد زیرا که یکی از مقصد های اصلی برای سفر در این منطقه کاراکاس به حساب می آید. قبل از سفر به کاراکاس بهتر است ابتدا به سفارت مراجعه کرده و ضمن ثبت برنامه سفر خود در سایت وزارت امور خارجه واکسیناسیون نیز انجام بدهید . واکسن هایی که باید قبل از سفر به کاراکاس بزنید عبارتند از اوریون ، سرخچه ، سرخک ، دیفتری ، سیاه سرفه ، کزاز ، آبله مرغان و هیپاتیت آ و همچنین فلج اطفال. این توصیه مرکز مبارزه با بیماری ها است که ما هم به شما توصیه می کنیم که حتما این کار را انجام بدهید تا دچار مشکلی در کشور ونزوئلا نشوید.اگر بخواهیم بهترین ماه های سال برای سفر به کاراکاس را برای شما دوستان بگویم ماه سپتامبر تا آوریل است زیرا در این ماه ها فصل خشک می باشد و همه کشور های اروپایی، کانادا و آمریکا برای سفر به ونزوئلا و کاراکاس باید ویزا تهیه کنند. به هیچ وجه توصیه نمی شود که در این شهر از تاکسی استفاده کنید. بهتر است قبل از سفر به کاراکاس هتل مورد نظر برای اقامت را رزرو نمایید و از یک مسئول تدارکاتی که به او اعتماد کامل دارید بخواهید تا کارهای شما را انجام دهد. این کار برای حفظ ایمنی شما بهتر است. البته تا حد امکان سفر خانوادگی به کاراکاس نداشته باشید چون هر جور حساب کنید این شهر خطرناک ترین شهر جهان به شمار می رود و با رعایت برخی اصول امنیتی می توانید برای خودتان سفری امن تدارک ببینید. در کاراکاس می توان انواع موزه ها و مناطق بکر جنگلی و غذاهای خوشمزه را تجربه کنید و کاراکاس را می توان جز مناطق مدرن از نظر شهر سازی و معماری در بین شهر های آمریکای لاتین به شمار آورد. با همه این اوصاف همواره مراقب پول خود باشید و این نکته را مد نظر داشته باشید که مردم کاراکاس هم سعی می کنند شب ها زیاد بیرون نیایند. بنابر این رعایت نکات امنیتی در سفر به کاراکاس و لذت بردن از دیدنی های کاراکاس و اقامت در کاراکاس حرف اول را می زند.

امنیت در کاراکاس

چه کارهایی را می توان در کارکاس انجام داد

کارهای زیادی را می توانید در کاراکاس انجام بدهید برای مثال می توانید از پارک ملی آویلا که از دیدنی های کاراکاس است، دیدن نمایید. در این پارک و در ناحیه شمالی کاراکاس کوه هایی به ارتفاع 1005 متر وجود دارد که اگر از علاقه مندان به کوهنوردی باشید می توانید یک کوهنوردی هیجان انگیز را تجربه کنید. البته در این پارک برای رفتن به قله کوه، تله کابین هم وجود دارد که با سوار شدن بر آن می توانید از مناظر زیر پایتان در موقع بالا رفتن از کوه نهایت لذت را ببرید و در این منطقه انواع حیواناتی چون پلنگ های آمریکایی، میمون ها و گوزن ها را می توانید از نزدیک ببینید و حتی توقف در روستاهای کوچک و رستوران های این منطقه می تواند جز هیجان انگیز ترین کارها باشد. همچنین در کاراکاس بلندترین آبشار جهان یعنی سالتو انجل که از دیدنی های کاراکاس است، قرار گرفته است که ارتفاعی در حدود 979 متر و سرریز آب آن نیز 807 متر می باشد که حتی از آبشار نیاگارا نیز بزرگتر است و برای دیدن این آبشار باید از طریق هوایی اقدام کنید چون که به صورت زمینی امکان بازدید از این آبشار وجود ندارد و با هواپیما بر فراز منطقه canaima پرواز کنید و این پرواز می تواند یک پرواز 6 نفره به مدت 45 دقیقه با هواپیما باشد که هزینه ای در حدود 60 تا 80 دلار آمریکا برایتان آب می خورد. همچنین از دیگر مکان هایی که می توانید در کاراکاس بازدید کنید دو کلیسای معروف در این شهر می باشد که از نظر بافت معماری که دارند علاقه و توجه گردشگران را به خود جلب می نمایند بنای این کلیسا در سال 1877-1881 ساخته شده است و جز بنای تاریخ ملی در سال 1959 به ثبت رسیده که نمای غربی این کلیسا به مادر آنا و نمای شرقی کلیسا به مادر ترسا تعلق دارد.

چه کارهایی را می توان در کارکاس انجام داد

اقامت در کاراکاس

هتل Cayena Caracas

برای اقامت در کاراکاس مشکلی نخواهید داشت زیرا که هتل های این شهر بسیار مجلل و مدرن هستند. از جمله هتل های معروف این شهر می توان به هتل Cayena Caracas که در منطقه La Castellana قرار دارد اشاره کرد که با قرار گرفتن در میان باغ های سرسبز یکی از بهترین مناظر را برای اقامتی با آرامش خیال دارد. رزرو اتاق در این هتل شبی برای شما حداقل در حدود 286 دلار آمریکایی آب می خورد و دارای اتاق های مجهز در اندازه های 42 تا 86 متر می باشد و انواع غذاهای خوشمزه و خوش طعم را می توان در رستوران این هتل میل کرد. همچنین در پشت بام این هتل استخری قرار دارد که مشرف به کوه El Avila می باشد که می توانید لحظاتی هیجان انگیز و به یاد ماندنی را در این هتل تجربه کنید.

هتل Cayena –Caracas

هتل JW Marriot

از دیگر هتل ها می توان به hotel JW Marriottt اشاره کرد که ارتفاعی در حدود 56.1 متر دارد و در مرکز شهر کاراکاس قرار گرفته است. اجاره اتاق در این هتل شبی برای شما در حدود 200 دلار امریکا آب می خورد. از امکانات این هتل می توان به سالن ورزش، رستوران، سوئیت و اتاق اشاره کرد و همچنین موقعیت قرارگیری آن در شهر به گونه ای است که به بسیاری از رستوران ها و مراکز خرید و تفریحی نزدیک است و حتی می توانید با چند دقیقه قدم زدن خود را به مراکز تفریحی و فروشگاهی معروف و بزرگ برسانید.

hotel JW Marriott

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

واکنش تند چین به محدودیتهای سفر اعمال شده برای مسافران چینی

گلاره یوسف پور ، پنج شنبه 15 دی 1401

براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، واکنش تند چین به محدودیتهای سفر اعمال شده برای مسافران چینی صورت گرفت.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :