آشنایی با بهترین هتل های آمستردام در سفر به هلند

این که برای رفتن به مناطق زیبای آمستردام به هلند سفر می کنید، و یا برای دیدن شاهکارهای هلندی و زمین های زیبای پر از گل لاله، یا برای تجارت و کسب و کار و یا هر چیز دیگر، ماندن در بهترین هتل های آمستردام باعث میشود تا تجربه بهتری از این سفر داشته باشید. پس با ما در مجله همگردی همراه باشید برای اطلاعات بیشتر از بهترین هتل های آمستردام و درواقع اقامت در آمستردام.

آمستردام

هتل دِس ایندس، هاگو

در اصل به عنوان یک کاخ ساخته شده بوده، این مکان تاریخی از سال 1881 پذیرای خانواده سلطنتی و مهمانان VIP بوده است، مهمانانی مانند ملکه جوزفین از فرانسه و تئودور رزولت. یکی از هتل های برتر جهان و از بهترین هتل های هلند است و با ترکیبی از ستون های مرمرین، دیوارهای طلاکاری شده و براق و اتاق های گسترده با بهترین امکانات رفاهی، زیبایی و شکوه را به رخ میکشد. این هتل در قلب شهر هاگو واقع شده است. مهمانان با مغازه های مجلل، پارلمان، وزارتخانه ها و سفارتخانه ها محصور شده اند و در عین حال از اقامتی آرام و صلح آمیز لذت می برند. بعد از ظهرها در حیاط داخلی چای سرو میشود. اتاق غذاخوری بسیار پرزرق و برق و رسمی است و پر از کریستال های زیبا و پارچه های کتان میباشد. با رفتن به آب گرم دِس ایندس از استرس خلاص شوید، در آنجا انواع درمان ها ارائه میشود از جمله سنگ گرم و ماساژ و همچنین درمان های مربوط به زیبایی صورت. به علاوه میتوانید در  هتل دس ایندس، یکی از برترین هتل های آمستردام از حمام ترکی، مرکز تناسب اندام، سونا،اتاق بخار و استخر سرپوشیده استفاده کنید.

هتل دِس ایندس، هاگو

ترمائه 2000، والکنبرگ

والکنبرگ در جنوب هلند واقع شده و با مناطق تاریخی جذابی که دارد گردشگران را به سمت خود جذب میکند، این مناطق شامل معدن ها و غارها با نقاشی هایی که مربوط به دوران روم می شوند و بزرگترین ویرانه های کشور، در قلب شهر می باشد. بازدید کنندگان میتوانند از تم پارک تفریحی، موزه ها، ماشین کابلی و سورتمه سواری لذت ببرند و هیجان را تجربه کنند، همچنین غذاخوری ها و رستوران های فراوان، بارها و کافه ها، آب گرم و مراکز تناسب اندام وجود دارد که میتوانند استفاده کنند. ترمائه 2000 یک مکان ایده آل برای بهره مندی از تمام جاذبه های والکنبرگ است، از جمله آب هایی که از زیر تپه میجوشد و منبع آب گرم هتل است. مهمانان گزینه های فراوانی برای لذت بردن دارند از جمله حمام گرم آرامش بخش، سونا، ماساژ و ماسک های گیاهی برای بدن. فاصله کمی با قلعه والکنبرگ دارد و میتوان از آنجا بر شهر مشرف بود. اتاق های مهمان بسیار مجلل و مدرن هستند و امکاناتی مانند تراس های باغی، تخت خواب های فی تن، حمام و توالت های باشکوه با آب های غنی از مواد معدنی برای حمام کردن دارند.

ترمائه 2000، والکنبرگ

افسانه سوفیتل آمستردام بزرگ، آمستردام

سوفیتل دارای ویژگی های خاصی است و در قلب مرکز قدیمی شهر از بهترین هتل های آمستردام، در یک ساختمان با تاریخی طولانی که به قرن 15 میلادی برمیگردد واقع شده است. سفیران و رئیس جمهورها، همچنین ستارگان هالیوود و نویسندگان مشهور از سال 1578 مهمان این هتل بوده اند. برخی از سوئیت ها به نام افراد مشهوری که قبلا در آن سوئیت اقامت داشته اند شناخته میشوند و نام آن ها بر روی اتاق باقیمانده مانده، مانند اتاق ویلیام ون اورنج و یا ماریا دی مدیسی. 177 اتاق، شامل 55 سوئیت که هر کدام پیشخدمت شخصی دارد میباشد، اتاق ها شیک و معاصر و رنگارنگ هستند و دارای امکانات رفاهی مانند تلویزیون های صفحه تخت و دستگاه های قهوه سازند. این هتل همچنین دارای آب گرم و استخر سرپوشیده میباشد، به علاوه میتوان از مرکز تناسب اندام هم استفاده کرد و رستوران پُل ها که در محوطه قرار گرفته یک تراس باغی برای خوردن غذاهای لذیذ فرانسوی و مزه مزه کردن ال فرسکو در بعد از ظهرها را عرضه میکند. سوفیتل از بهترین هتل های هلند و از زیباترین هتل های آمستردام است.

افسانه سوفیتل آمستردام بزرگ، آمستردام

چاتائو سینت گرلانچ | ماستریتچ، هلند

چاتائو سینت گرلانچ منطقه مشهور ماستریتچ است، یک پارک محلی آنجاست که باغ های پرزرق و برق و زیبایی دارد، باغ گیاهان دارویی، باغ میوه و باغ رز، همچنین یک کلیسای باشکوه از قرن هجدهم که با آبرنگ بر دیوارها و سقف نقاشی شده است مکانی آرام فراهم کرده تا بتوان از هرج و مرج و شلوغی دنیای امروز خلاص شد و به آرامش رسید. این هتل 112 اتاق، سوئیت و آپارتمان دارد که چشم اندازهای فوق العاده ای از پارک باروک دارند. رستورانی که آنجا قرار دارد غذاهای خوش طعم فرانسوی را در اتاقی سرو میکند که دکوراسیونی اشرافی دارد. غذاخوری بیستروت دِ لِیگه، گزینه دیگری برای مهمانانی است که مایلند از غذاهای لذیذ محلی میل کنند، این محیط کمی غیر رسمی تر است. آب گرم در آنجا قرار دارد و سینت گرلانچ در سرداب طاقدار در ساختمان نجیب زاده ی سابق واقع شده، جایی که به اتاق های درمان تبدیل شده است. همچنین دارای یک استخر به سبک رومی، سونا و حمام ترکی میباشد.

چاتائو سینت گرلانچ| ماستریتچ، هلند

هتل دِ یوروپ، آمستردام

هتل دِیوروپ از بهترین هتل های آمستردام در کنار رود امستل و در قلب آمستردام قرار دارد، فاصله کوتاهی تا موزه ون گوگ دارد، Rijksmuseum  و خیابان P. C. Hooftstraat مناطق خرید اصلی شهر هستند. در این هتل آثار هنری فوق العاده ای به کار رفته که استادان برتر کشور بر روی آن کار کرده اند و همچنین تاریخچه ای طولانی و غنی دارد. هنگامی که آلفرد هیچکاک در دهه 1940 "خبرنگار خارجی" را فیلم برداری میکرد، این مکان را به عنوان پشت صحنه برای برخی از مهمترین صحنه های فیلم انتخاب کرد، امروزه، اینجا هنوز هم زرق و برق و فریبندگی خود را برای کارگردانان مشهور دارد. مهمانان می توانند در استخری که خطوط موزاییکی آبی دارد شنا کنند و همچنین میتوانند از جکوزی، آب گرم و اتاق های بخار لذت ببرند. غذا را میتوان در هوای باز در رستوران هوفدستاد خورد و چایی را در لابی جایی که یک پیانیست و خواننده در حال اجرا هستند نوشید. اتاق ها ویژگی هایی مانند، دستگاه قهوه ساز، گرم کننده کف اتاق، تلویزیون های صفحه تخت و مناظر زیبا دارند.

هتل دِ یوروپ، آمستردام

هتل بین قاره ای امستل، آمستردام

یکی از مشهورترین هتل های جهان است و لوکس ترین هتل در هلند می باشد. هتل بین قاره ای امستل، به عنوان " بانوی بزرگ قدیمی آمستردام" شناخته می شود، در کنار رودخانه امستل قرار دارد و فاصله کوتاهی با موزه هرمیتج آمستردام و تئاتر سلطنتی کارِر دارد که می توان با کمی پیاده روی به آن ها رسید و محل خوبی برای اقامت در آمستردام است. این هتل در میان خانواده های سلطنتی و افراد مشهور ، محبوب است، و افرادی مانند ملکه الیزابت دوم، مایکل جکسون و گروه رولینگ استونز در این هتل قدم نهاده اند. در اینجا سرویس های فوق العاده ای عرضه میشود، همچنین غذاهای بین المللی سطح بالا در رستوران میشلین اینجا عرضه میگردد. از لحظه ای که وارد لابی میشوید، یک اقامتگاه بزرگ را تجربه میکنید، سقف بلند، لوسترهای مجلل و درخشان و راه پله های بزرگ دارد. همچنین نگهبان از پشت میز پذیرش به گرمی از شما استقبال میکند. اتاق ها به طور کلاسیک مبلمان شده اند و میتوان از تماشای رود و قسمت قدیمی شهر لذت برد.

هتل بین قاره ای امستل، آمستردام

هتل کنسرواتوریوم، آمستردام

هتل کنسرواتوریوم از بهترین هتل های آمستردام و از بهترین ها برای اقامت در آمستردام است که در کنار برخی از جواهرات فرهنگی تاج گذاری آمستردام قرار گرفته. جایگاه این هتل به مهمانان این اجازه را میدهد که بتوانند در مرکز هرچیزی که در شهر عرضه میشود باشند، از مد و فشن گرفته تا تجارت و مناطق تاریخی. در یک ساختمان 100 ساله که قبلا بانک بوده قرار گرفته است. گرم و مدرن است و طراحی مناسب با ساختار دارد. لابی، بسیار شیک است و از آجر و چوب و شیشه ساخته شده در حالی که 129 اتاق آن ساده، تمیز و برازنده هستند. حمام و توالت ها بسیار لوکس هستند، دوش های بارشی، کاشی های سنگی، تلویزیون های آینه ایِ ال سی دی و حوله های میکرو پنبه از دیگر امکانات رفاهی حمام ها هستند. مهمانان همچنین می توانند از استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام مدرن و آبگرم استفاده کنند، جایی که زمین و آب و آتش و هوا میتوانند به عنوان چهار عنصر الهام بخش به شما خدمت کنند. از بهترین بهترین هتل های هلند که می توان پیشنهاد داد، هتل کنسرواتوریوم می باشد.

هتل کنسرواتوریوم، آمستردام

هتل بزرگ کارل وی، اوترخت

این صومعه قرون وسطایی از بهترین هتل های آمستردام که به هتلی لوکس تبدیل شده، محیط منحصر به فردی را در مرکز شهر تاریخی اوترخت فراهم می کند. اولین هتل پنج ستاره در شهر میباشد، این ساختمان با شکوه 39 اتاق و 5 سوئیت در قسمت ناپلئونی دارد و 72 اتاق و 5 سوئیت در قسمت رومی. طراحی داخلی ترکیبی از سبک های مدرن و تاریخی است، مبلمان ها قرمز مایل به قهوه ای و طلایی هستند، پرده های سنگین که تقریبا از سقف تا کف میباشند و با طناب کنار زده شده اند و هرگونه امکانات رفاهی که ممکن است نیاز داشته باشید در اینجا وجود دارد. رستوران بزرگ کارل وی، غذاهای لذیذ با شراب های عالی سرو میکند همچنین میتوانید غذاهای لا کارته را در رستوران گوئی لویسا، میل کنید. این هتل یک مرکز سلامت هم دارد که شامل استخر، سونا، امکانات بخار و سولاریوم میشود که تقریبا با 108000 فوت مربع باغ های شهری احاطه شده است.

هتل بزرگ کارل وی، اوترخت

والدورف آستوریا، آمستردام

والدورف آستوریا از شش عمارت بزرگ تشکیل شده است و از بهترین هتل های هلند در یکی از زیباترین مناطق آمستردام واقع شده است و یکی از عالی ترین ها برای اقامت در آمستردام است. در آن ویژگی ها و میراث فرهنگی متعلق به قرن 17 و 18 میلادی به همراه لوازم لوکس و سبک مدرن به کار رفته است. هتل 93 اتاقه زیبا با اتاق های زیر شیروانی و سوئیت های پرزرق و برق و حیاط باغی زیبای آن میتواند اقامتی فراموش نشدنی برای شما به ارمغان بیاورد. از وعده های غذایی فوق العاده در رستوران 3 ستاره میشلن دِ لیبریجه، لذت ببرید، این رستوران یکی از برترین رستوران های شهر است. همچنین میتوانید از ماساژ در آب گرم استفاده کنید و در استخر سرپوشیده شنا کنید. برای اقامت در آمستردام، والدورف گزینه خوبیست.

والدورف آستوریا، آمستردام

پارکس دِ کمپرونن، وسترهوون

این استراحتگاه محبوب در نزدیکی آیندووهن، برای اقامت در آمستردام به خصوص برای خانواده ها یک مکان ایده آل است و طیف گسترده ای از فعالیت های سرگرم کننده، مانند اسکی در تابستان، را برای مهمانان عرضه میکند. در مرکز برفی مونتانا، مهمانان میتوانند بر روی یک سراشیبی پوشیده شده از برف"واقعی" اسکی کردن یاد بگیرند، و کسانی هم که حرفه ای تر هستند چالش های بیشتری را تجربه کنند. از اسکی بر روی آب و موج سواری در یکی از دو دریاچه بزرگ در نور آفتاب لذت ببرید، و در آکوآموندو، غواصی و شنا بیاموزید. غواصی در دنیای زیبای زیر آب در استخر "دریای زنده" و لذت بردن از طغیان آب های وحشی، از جاذبه های محبوب این هتل که یکی از بهترین هتل های هلند است، می باشد. در اینجا غیر ممکن است حوصله کسی سر برود، زیرا لیست تقریبا بی پایانی از فعالیت ها وجود دارد که میتوان انجام داد، مانند والیبال ساحلی، تیراندازی با کمان، بولینگ، پینت بال خانوادگی، دوچرخه سواری، ماهیگیری، کواد سواری (مانند موتورسیکلت اما 4 چرخ دارد)، اجراهای زنده، و سرگرمی های دیگر. پس از یک روز بازی، به یکی از کلبه های مختلفی که تمام امکانات و آسایش یک خانه را ارائه می دهند برگردید، و یا به خانه های قایقی با طراحی های دریایی که اجازه میدهد مهمانان درست در وسط آب باشند بروید.

پارکس دِ کمپرونن، وسترهوون

پارک و خانه های ییلاقی تولپ و زی، نوردویج

یکی از بهترین هتل های هلند، خانه های ییلاقی تولپ و زی است. این پارک تفریحاتی از 62 خانه ییلاقی در نزدیکی مرکز شهر نوردویج تشکیل شده است و محیطی فوق العاده برای تفریح و استراحت ارائه میدهد. درمیان مزرعه های پیاز قرار دارد و فاصله کمی با ساحل و شن های روان دارد. مهمانان میتوانند از شنا کردن، دوچرخه سواری، پیاده روی و آفتاب گرفتن لذت ببرند و سپس به خانه های ییلاقی برگردند، این خانه ها مجهز به آشپزخانه کامل و هرچیزی که نیاز دارید هستند و می توانید غذای خود را درست کنید، یک باغ خصوصی، شست وشو دهنده و خشک کن و یک اتاق نشیمن بزرگ با تلویزیون و دی وی دی پلیر هم دارند. همچنین، تولپ و زی یک پایگاه عالی برای کاوش موزه ها در آمستردام، هاگوئه یا لیدن است، به علاوه میتوانید از ناهارخوری های متعدد هارلم لذت ببرید و مغازه ها و بوتیک های بسیاری هم در آنجا وجود دارد. برای اقامت در آمستردام و لذت بردن از طبیعت می توانید این هتل را انتخاب کنید.

پارک و خانه های ییلاقی تولپ و زی، نوردویج

هتل ون ارنج، نوردویج

هتل ون ارنج در ساحل قرار دارد و تفرجگاه نوردویج محسوب می شود، 258 اتاق لوکس دارد و اتاق هایی دارد که چشم اندازی به دریا دارند و بالکن های خصوصی که چشم اندازشان دریای شمال است و تلویزیون صفحه تخت و تخت های بسیار راحتی دارند. این هتل دارای 6 رستوران منحصر به فرد و 4 کافه است که همه چیز سرو می کنند، از استیک و برش های باریک گوشت گرفته تا صبحانه های خوشمزه. مرکز بزرگ آب گرم و مرکز سلامت، امکان شنا کردن در بزرگترین استخر سرپوشیده اروپا را به شما میدهند، همچنین میتوانید با رفتن به سونا عضلات آسیب دیده خود را تسکین دهید و یا در حالی که بر روی تخت های بادی شناور در قلعه کودکان یا آکوآ سینما (سینمای آبی) هستید از تماشای آخرین کارتون ها و فیلم ها لذت ببرید.

هتل ون ارنج، نوردویج

املاک منطقه ای دوئین و کرودبرگ، سانت پورت-نورد

هتل سانت پور فاصله کمی از آمستردام دارد و در پارک ملی دوئین و کرودبرگ در میان درختان کهنسال و تالاب های پر آب واقع شده است و برای اقامت در آمستردام، یکی از بهترین گزینه هاست. بیش از 300 سال یک مکان خصوصی بوده است و به طور رسمی از سال 2002 درهایش به روی مهمانان گشوده شد. این هتل دارای 75 اتاق است و 6 سوئیت دارد و با ظرافت تمام تزیین و دکوربندی شده اند و یادآور عظمت دوران های کهن میباشند. برخی اتاق ها درون خانه های بزرگ قدیمی آنجا قرار دارند(قسمت قدیمی)، در حالی که بقیه اتاق ها در قسمت نو ساز هتل واقع شده اند. از ناهار خوردن در رستوران میشلین دِ وریدن ون جیکوب لذت ببرید، غذاهای خوبی سرو میکنند و شراب های معروفی دارند، همچنین میتوانید به رستوران دنک بروید که سلف سرویسی است و غذاهای منطقه ای و فصلی ارائه میدهد. به علاوه، مهمانان میتوانند از مرکز تناسب اندام و سونای فنلاندی استفاده کنند.

املاک منطقه ای دوئین و کرودبرگ، سانت پورت-نورد

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

آشنایی کوتاه با بهترین زمان سفر به جیپور

مسلم علیمحمدی ، جمعه 5 اردیبهشت 1399

اگر می خواهید که اطلاعاتی را از این شهر بدست آورید، خواندن مقاله جذاب بهترین فصل برای سفر به جیپور را از دست ندهید.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :