معروف ترین شهرهای اروپایی | با نرخ روز و لذت سفر به صرفه

این مقاله برای گردشگرانی که نمی خواهند هزینه زیادی صرف کنند و با یک کوله پشتی راهی سفر می شوند، نوشته شده است. در شهرهای محبوب اروپایی قیمت ها برای گردشگران از نرخ های شگفت انگیز و ارزان شروع می شود تا نرخ های بسیار بالا. حتی اگر هم یک گردشگر کوله به پشت نیستید باز هم فهرست بهترین شهرهای اروپایی با نرخ روز می تواند برای شما مفید باشد. بیشتر کشورهای اروپایی سعی کرده اند نرخ تورم را پایین نگه دارند بنابراین در 2018 نرخ ها به طور چشمگیری تغییر نمی کند. ارزهای اروپایی نسبت به چند سال پیش گران تر شده اند اما هنوز هم با توجه به مناظر و تجربیات هیجان انگیزی که اینجا به دست خواهید آورد، قیمت ها کاملا معقول است چون به زودی همه چیز تغییر می کند. ارزهای اروپایی از جمله یورو نسبت به میانگین معمول در حال نوسان قیمت هستند و کم و زیاد می شوند. در پی تصمیم برکسیت، پوند انگلستان همچنان ضعیف است بنابراین در مقایسه با دهه های اخیر انگلستان می تواند به عنوان یک مکان خوب و شگفت انگیز در لیست معروف ترین شهرهای اروپایی با نرخ روز باقی بماند. در ادامه با ما و برترین شهرهای اروپایی با نرخ روز همراه شوید.

بهترین شهرهای اروپایی با نرخ روز

آیا شما فردی هستید که معمولا هتل را به خوابگاه ترجیح می دهید؟

در لیست بهترین شهرهای اروپایی با نرخ روز برخی تغییرات قابل توجه در بعضی از شهرها نشان داده شده است. بسته به سبک سفر شما، مقصدهایی هستند که قیمت های بهتری نسبت به جاهای دیگر دارند که آن ها را در این لیست آورده ایم. قیمت اکثر چیزها ثابت هستند(خوابگاه ها، وسایل حمل و نقل، جاذبه های گردشگری) اما قیمت وعده های غذایی کاملا به این بستگی دارد که کجا بروید مثلا به یک رستوران یا بار گرانقیمت بروید یا یک غذاخوری معمولی نرخ های بسیار متفاوت می شود. با این حال تخمین های ما براساس تحقیقات بسیاری انجام گرفته و اگر کاملا دقیق هم نباشد بسیار نزدیک به قیمت های واقعی برای برترین شهرهای اروپایی با نرخ روز خواهد بود.

آیا شما فردی هستید که معمولا هتل را به خوابگاه ترجیح می دهید؟

هزینه هر شهر

-یک شب در ارزانترین اتاق در ارزانترین خوابگاه در یک محله خوب با پیشینه خوب

-استفاده از دو وسیله حمل و نقل عمومی در روز

-یک جاذبه گردشگری پولی در روز. هر شهر مکان های رایگان هم برای بازدید دارد اما در اینجا میانگین هزینه های جاذبه های گردشگری هر شهر را می گوییم.

-سه وعده ی غذایی نسبتا ارزان در روز. ما قیمت حداقل هر وعده غذایی را در نظر می گیریم و 20% به آن اضافه می کنیم تا برای سفرهای طولانی، واقع گرایانه تر باشد.

هزینه هر شهر

نقشه تعاملی پایین لیست

همانطور که با موس صفحه را به پایین حرکت می دهید می توانید نقشه تعاملی که لیست قیمت ها را برای هر شهر نشان می دهد، ببینید. شاید همه آن ها شهرهای بزرگ نباشند اما بهترین مکان هایی هستند که در اروپا می توانید ببینید.

نقشه تعاملی پایین لیست

شاخص گردشگری اروپا در سال 2018 از ارزانترین تا گرانترین

کیو اکراین

در مقایسه با سایر نقاط اروپا، کیو همیشه یکی از ارزانترین ترین مکان ها بوده است اما اکنون به وضوح ارزانترین شهر بزرگ اروپا است. درگیری ها و اختلافات چند سال پیش که در این شهر وجود داشت حل و فصل شده اما هنوز هم به این معنی نیست که مردم برای تعطیلات آخر هفته ارزان قیمت به سمت کیو سرازیر بشوند. این ها اطلاعاتی است که باید در بین معروف ترین شهرهای اروپایی با نرخ روز بدانید.

-ارز: گریونای اوکراین

-بهترین خوابگاه ارزان: خوابگاه زیگ زاگ، 150 برای هر شب

-حمل و نقل: 1000

-وعده های غذایی: 43200

-نوشیدنی ها و سرگرمی: 9000

-جاذبه های گردشگری: 1500

-شاخص روزانه گردشگری: 69700 گریونای

کیو اکراین

کراکوف - لهستان

کراکوف هم یکی از مکان های ارزان قیمت خوب برای سفر به اروپا در لیست بهترین شهرهای اروپایی با نرخ روز است. در تعطیلات آخر هفته می توانید چیزهای ارزان قیمت بسیاری پیدا کنید و از قیمت های پایین شگفت زده شوید همچنین می توانید خوابگاه ها، هتل ها، بارها و رستوران های ارزان قیمت زیادی در آنجا پیدا کنید و از شهر زیبا و فرهنگ محلی لذت ببرید. قبل از اینکه شهرهای گرانتری مثل بوداپست و پراگ را در ببینید حتما کراکوف را در لیست خود قرار دهید.

-ارز: زلوتی لهستان

-بهترین خوابگاه ارزان: خوابگاه جشن بالش ها، 2840 برای هر شب

-حمل و نقل: 560

-وعده های غذایی: 2400

-نوشیدنی ها و سرگرمی: 2400

-جاذبه های گردشگری: 1600

-شاخص روزانه گردشگری: 9800 زلوتی

کراکوف - لهستان

بلگراد صربستان

بلگراد یکی از شهرهای بالکان است که در دهه 1990 مشکلات زیادی داشت و هنوز هم کمی کشمکش وجود دارد برای همین گردشگران فراوانی جذب نمی شوند. اینجا هم از جاهایی است که جاذبه های فراوانی پیدا نمی کنید اما می توانید یک شهر پرجنب و جوش و جذاب با قیمت های مناسب را در لیست برترین شهرهای اروپایی با نرخ روز تجربه کنید.

-ارز: دینار صربستان

-بهترین خوابگاه ارزان: خوابگاه مرکز شهر، 497 برای هر شب

-حمل و نقل: 150

-وعده های غذایی: 960

-نوشیدنی ها و سرگرمی: 450

-جاذبه های گردشگری: 300

-شاخص روزانه گردشگری: 2357 یورو

بلگراد صربستان

بخارست رومانی

مرکز قدیمی شهر بخارست نظرات مثبتی از گردشگران دریافت کرده اما بقیه قسمت های شهر به سختی می تواند گردشگران را به خود جذب کنند. خوشبختانه کسانی که تلاش می کنند تا به اینجا بیایند می توانند از قیمت های ارزان بهره مند شوند و این باعث می شود که بار دیگر هم به اینجا سفر کنند. ساختمان بزرگ پارلمان هم ارزش بازدید را دارد. به نظر می رسد خوابگاه ها به تازگی ارزانتر شده اند پس برای گردشگران بهتر شده است.

-ارز: لئوی رومانی

-بهترین خوابگاه ارزان: خوابگاه و بار کوچک بخارست، 3450 برای هر شب

-حمل و نقل: 500

-وعده های غذایی: 4560

-نوشیدنی ها و سرگرمی: 1500

-جاذبه های گردشگری: 1200

-شاخص روزانه گردشگری: 11210 لئوی رومانی

بخارست رومانی

صوفیه بلغارستان

در مقابل پایتخت های اروپایی صوفیه شهری نسبتا ارزان قیمت به حساب می آید. مرکز شهر بسیار دلپذیری دارد که برای گردشگران خارجی بسیار مناسب است. تقریبا همه چیز ارزان است به جز پروازهای داخلی از دیگر شهرهای بزرگ و تخت های خوابگاه ها هم اخیرا کمی گرانتر شده است. بنابراین اغلب کسانی که با تورهای گسترده به سفرهای منطقه ای نمی روند از صوفیه دیدن نمی کنند. انتظار جاذبه های گردشگری زیادی نداشته باشید اما می توانید انتظار تجربه یک شهر دوست داشتنی با قیمت های بسیار معقول را در بین معروف ترین شهرهای اروپایی با نرخ روز داشته باشید.

-ارز: لوای بلغارستان

-بهترین خوابگاه ارزان: خوابگاه مستل، 1955

-حمل و نقل: 320

-وعده های غذایی: 1680

-نوشیدنی ها و سرگرمی: 750

-جاذبه های گردشگری: 600

-شاخص روزانه گردشگری: 5305 لوای بلغارستان

صوفیه بلغارستان

بوداپست مجارستان

یکی دیگر از مکان های عالی برای سفر بوداپست است. در مقایسه با سایر نقاط توریستی در کنار رودخانه، بوداپست یکی از ارزانترین مکان ها حساب می شود. حتی اگر از کسانی هستید که پول زیادی در سفر خرج نمی کنید و گردشگر جوان و ماجراجویی هستید که تنها با یک کوله پشتی به سفر می رود، قلعه ها و کلیساهای جامع و همچنین چشمه های آب گرم از مکان های ارزانی هستند که می توانید از آن ها لذت ببرید. خوابگاه ها قیمت مناسبی دارند اما اگر می خواهید هتل های ارزان قیمت پیدا کنید باید کمی از مرکز شهر دور شوید.

-ارز: فورینت مجارستان

-بهترین خوابگاه ارزان: خوابگاه سزیگت، 2234 برای هر شب

-حمل و نقل: 700

-وعده های غذایی: 3120

-نوشیدنی ها و سرگرمی: 1050

-جاذبه های گردشگری: 1800

-شاخص روزانه گردشگری: 8904 فورینت مجارستان

بوداپست مجارستان

سارایوو بوسنی و هرزگوین

یکی دیگر از شهرهای بالکان که اسم آن تصویری از مشکلات گذشته خود را به تصویر می کشد، سارایوو است. مکانی که برای جذب گردشگر تقلا می کند. در نقشه مکانی دور در عمق کوه ها به نظر می رسد اما هنگامی که به آنجا برسید، می بینید که مکانی باشکوه و زیبا است. شهرک قدیمی مسلمان نشین در کنار مرکز مدرن قرار دارد و بسیار جذاب و دیدنی است. این مکان مانند یک گنج پنهان است زیرا رسیدن به آن سخت است. اگر بتوانید راهی برای رسیدن به آنجا پیدا کنید، حتما این کار را انجام دهید و ببینید آنجا چه خبر است.

-ارز: مارک

-بهترین خوابگاه ارزان: خوابگاه خانه گردشگران، 795 برای هر شب

-حمل و نقل: 360

-وعده های غذایی: 960

-نوشیدنی ها و سرگرمی: 375

-جاذبه های گردشگری: 400

-شاخص روزانه گردشگری: 28900 یورو

سارایوو بوسنی و هرزگوین

زاگرب کرواسی

شهرهای ساحلی کرواسی جاذبه های اصلی آن هستند بنابراین زاگرب که کاملا درون کشور واقع شده، مکانی است که اکثر گردشگران فقط یک توقف کوتاه در آن دارند. همچنان نسبت به استانداردهای اروپایی مکان ارزانی محسوب می شود به ویژه در مقایسه با ایتالیا، زاگرب یک مکان مقرون به صرفه و ارزنده برای توقف در مسیر یکی از شهرهای ساحلی و یا پارک ملی پلاتویس می باشد.

-ارز: کونای کرواسی

-بهترین خوابگاه ارزان: خوابگاه تمزا، 5400 برای هر شب

-حمل و نقل: 20

-وعده های غذایی: 84

-نوشیدنی ها و سرگرمی: 36

-جاذبه های گردشگری: 30

-شاخص روزانه گردشگری: 22400 کونای کرواسی

زاگرب کرواسی

ریگا لتونی

تعجب آور است که یک شهر در منطقه شمالی در لیست شهرهای ارزان قیمت باشد اما ریگا یکی از شهرهای مقرون به صرفه برای گردشگران است. تخت های خوابگاه ها بسیار مقرون به صرفه هستند. تقریبا هر چیز دیگری هم که اینجا است قیمت معقولی دارد. مشکل اصلی ریگا این است که برای کسانی که از تورهای گسترده استفاده نمی کنند در دسترس نیست و معمولا به آنجا سفر نمی کنند. حتی برای تعطیلات آخر هفته ریگا ارزش دیدن را دارد به خصوص در شلوغی شب.

-ارز: یورو

-بهترین خوابگاه ارزان: خوابگاه مرکزی ریگا، 650 برای هر شب

-حمل و نقل: 230

-وعده های غذایی: 1200

-نوشیدنی ها و سرگرمی:600

-جاذبه های گردشگری: 300

-شاخص روزانه گردشگری: 2980 یورو

ریگا لتونی

استانبول ترکیه

شهر کلاسیکی که در آن شرق و غرب یکدیگر را ملاقات می کنند، کاهش قیمت لیره ترکیه در سال های اخیر باعث شده تا به یک مکان مقرون به صرفه برای سفر تبدیل شود. به طور کلی گردشگری در چند سال اخیر در ترکیه کمتر شده با اینکه مدت زیادی است مشکلی برای گردشگران به وجود نیامده است. از نظر بازار، مسجد و جاذبه های گردشگری کمبودی ندارد و از این لحاظ حتی برای اقامت های طولانی هم مناسب است. محل اقامت ممکن است گرانتر از چیزی باشد که انتظار دارید. لیستی از هتل های ارزان قیمت استانبول راکه تهیه کرده ایم بررسی کنید و محدوده ی قیمت ها را ببینید.

-ارز: لیره ترکیه

-بهترین خوابگاه ارزان: خوابگاه بوهم، 3163 برای هر شب

-حمل و نقل: 800

-وعده های غذایی: 3840

-نوشیدنی ها و سرگرمی: 3000

-جاذبه های گردشگری: 3000

شاخص روزانه گردشگری: 13803 لیره ترکیه

استانبول ترکیه

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

معروف ترین شهرهای آمریکا برای اسکی و لذت تفریحی زمستانی

سعید حسنی ، شنبه 17 شهریور 1397

کلمه اسکی یک کلمه اسکاندیناویایی می باشد و سنت اسکی از ده هزار سال پیش به دلیل دیده شدن نقاشی های دیواری وجود داشته است.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :