لوکس ترین هتل های جهان | هتل بلغاری دبی به لوکس ترین ها اضافه شد

هتل بلغاری دبی تنها برای چند هفته است که باز شده، اما در حال حاضر عنوان بهترین هتل جدید و یکی از لوکس ترین هتل های جهان در سال 2017 را به خود اختصاص داده است. املاک و دارایی های با شکوهی در جزیره ی مصنوع انسانی، به نام خلیج جمیرا قرار گرفته است که آن را در بین اعضای شرکت های برتر مسافرتی، در بالای لیست سالیانه ی "اطلاعات سفر های لوکس" یا همان LTI (Luxury Travel Intelligence)، رتبه بندی کرده است. و موجب عقب راندن و رقابت شدید در بین موارد مشابه از جمله هتل نِد (The Ned) در لندن و هتل  کریلون  در پاریس (Paris Hotel de Crillon) شده است. این هتل به عنوان یک " آبادی در دل کویر شهری" توصیف شده است. مجموعه ای با 158000متر مربع که توسط معمار ایتالیایی مشهور آنتونیو چیتیریو پاتریشیا ویل  (Antonio Citterio Patricia Viel) طراحی شده و به علت طراحی ساختاری و  موقعیت مکانی کمرنگ اش مورد اعتبار قرار گرفته. با اینکه هتل بلغاری دبی ممکن است نقاط عطفی داشته باشد، اما مطمئنا تنها هتل جدیدی نبود که تصوری ماندگار را در ذهن ها بسازد. بنابراین در اینجا لیست کاملی از هتل های لوکس جهان، 14 هتل جدید و حقیقتا برترین هتل های لاکچری جهان  LTI  را برای شما گرد هم آورده ایم.

لوکس ترین هتل های جهان

1-    هتل بلغاری دبی

موسس LTI ، مایکل کرمپتون گفته است: این ملک مهیج ما را بسیار تحت تاثیر قرار داده است و به این دلیل در آخرین لحظه به عنوان برترین هتل LTI برگزیده شد". همچنین به اعضای LTI توصیه کردیم تا به یک ویلای ساحلی بروند. این هتل با تعداد طبقات کم (تنها چهار طبقه)، شخصی و عاری از مبالغه است، گزینه هایی که بیشتر هتل های دبی ندارند. ما همچنین عاشق معماری قابل توجه اش هستیم. این استراحتگاه ثروتمند، از لوکس ترین هتل های جهان، در فاصله ی 10 دقیقه ای شهر قرار گرفته، نزدیک 15 هکتار زمین را پوشش داده و با طراحی کم ارتفاع و با ابهتی که دارد، از بقیه ی هتل های لوکس جهان و دبی متمایز به نظر می رسد. مکان های تجاری دیگر هتل بلغاری شامل یک کلوپ ساحلی خصوصی و ساحل، یک تفرجگاه ساحلی 50 تخت خوابی، یک رستوران ایتالیایی با سرآشپز نیکو رومیتو (Niko Romito) و یک چشمه آب معدنی می شود. تمام این امکانات باعث شده که این هتل از برترین هتل های لاکچری جهان شود.

لوکس ترین هتل های جهان هتل بلغاری دبی

2-    هتل نِد (The Ned) ، لندن

هتل نِد در دفتر مرکزی سابق بانک بین المللی قرار گرفته که یکی از هتل های لاکچری جهان است. این هتل جدید لندن از شرکت سوهو هاوس (Soho House) نزد تیم LTI برنده شده، اما اخیرا  به سختی رتبه اول را از دست داده است. هتل نِد برای لابی  3000 متر مربعی اش که با 92 ستون از جنس سنگ وردیت (verdite) و ردیف های باجه بانکی از جنس چوب درخت گردو جدا شده و پشت بامی فراخ که منظره ای از کلیسای جامع  سنت پائول (St. Paul) را به شما پیشنهاد می دهند، ، مورد تحسین قرار گرفته است. کرمپتون می گوید: آنجا عظیم، جسورانه و شجاعانه است و حتی در نیویورکی که هیچ چیز بالاتر از آن نیست، مرز ها را شکسته و بالاتر رفته است. 

لوکس ترین هتل های جهان هتل ند لندن

3-    هتل ویلا لِ کاست (Villa La Coste)، پروانس (Provence)

ویلا لِ کاست یکی از هتل های لوکس جهان، در فضای 600 هکتاری کارخانه ی شراب سازی طبیعی شاتو لِ کاست (Château La Coste) است و دارای 28 سوئیت ویلایی امروزی است که همه ی آن ها یک تراس شخصی و منظره ای از سر تا سر لوبرون (Luberon) دارند. کرمپتون توضیح می دهد که این هتل دارای ویژگی منحصر بفرد است که  احساس متمایزی از خانه های شخصی دارد . یکی از نکات برجسته این ویژگی که توسط هتل دار ایرلندی پِدی مَک کیلِن (Paddy McKillen) توسعه یافت، آثار هنری بود که به نمایش گذاشته شدند. دیوار های آن که با نقاشی های شوآن اسکالی (Sean Scully) و دِیمین هِست (Damien Hirst) تزئین شده، به خوبیِ عکس های نادر پیکاسو که توسط دیوید داگلِس دانکِن (David Douglas Duncan) گرفته شده اند، است.

لوکس ترین هتل های جهان هتل ویلا ل کاست

4-    هتل دِ کریلون (de Crillon)، پاریس

هتل دِ کریلون در جولای سال 2017  بعد از 4 سال بازسازی با هزینه ی 200 میلیون دلاری دوباره باز شد و تبدیل شد به یکی از لوکس ترین هتل های جهان. این هتل برجسته پاریسی که تاریخ اش به قرن 18 ام باز می گردد، اکنون دارای 128 اتاق برجسته و سوئیت و یک حیاط زیر زمینی به خوبی حیاط های قابل توجه است که توسط معمار محترم متخصص طراحی مناظر طبیعی نما،  لوئیس بِنچ (Louis Benech) ساخته شده. این طراح بزرگ برای طراحی های دو آپارتمان بزرگ کارل لاگرفلد (Karl Lagerfeld) شناخته شد که این مجموعه با نام لِس گرند آپارتمان (Les Grands Appartements) شناخته می شوند. 

لوکس ترین هتل های جهان - هتل د کریون

5-    هتل چیبِل (Chable)، یوکاتان (Yucatan)

این هتل در مرکز جنگل مایان (Mayan)  ساخته شده، هتل چیبل، یکی از لوکس ترین هتل های جهان،  38 اتاق به سبک ویلایی و دو سوئیت نسبتا وسیع را به شما پیشنهاد می دهد. این مجموعه 5 ستاره که در سرتاسر 750 هکتار  شبه جزیره یوکاتان کشیده شده، برای طراحی ساختاری اش و گستردگی در مجموعه تکیلا خانه اش مورد احترام است. کرمپتون می گوید : طراحی خیره کننده موجود در چشمه آب معدنی اش که مانند غار می ماند، آرامش، روش آشپزی مایای امروزی و 750 هکتار از زمین های خصوصی اش، تنها تعداد کمی از چیز هایی بود که ما را در بازدید اخیر از هتل چیبل شگفت زده کرد.

لوکس ترین هتل های جهان هتل چیبل

6-    هتل بِرگِنستاک (Burgenstock)، لوتسرن (Lucerne)

این هتل یکی از هتل های لوکس جهان است که در 2800 فوتی دریاچه ی لوتسرن قرار گرفته. هتل بِرگِنستاک در ماه آگوست، پس از نه سال ساخت و ساز، بالاخره افتتاح شد. در حالی که چهار هتل در این ناحیه قرار دارد، LTI، هتل برگنستاک را به عنوان هتل مورد علاقه اش معرفی کرده است. این ملک دارای 152 اتاق و سوئیت به همراه یک جایگاه آتش بازی مخصوص، یک چشمه آب معدنی آلپی، یک لابی به همراه بار،  و سالن سیگار است.

لوکس ترین هتل های جهان هتل های برگنستاک

7-    هتل نوبو ریُکان (Nobu Ryokan)، ملیبو (Malibu)

این هتل که از هتل های لاکچری جهان است، در کنار ساحل کربن (Carbon) در مالیبو قرار گرفته است. این اولین هتل برند نوبو ریکان است که متعلق به لاری الیسون (Larry Ellison) بیلیونر، آشپز: نوبو مَتسوهیسا (Nobu Matsuhisa)، بازیگر: رابرت دنیرو، و تولید کننده فیلم: میر تیپر (Meir Teper) است. زمانی در سال 1950 اینجا تنها یک متل ساحلی بود اما حالا این ملک از 16 اتاق که 11 تای آن ها دارای منظره و تراس هستند، تشکیل شده. کرپتون می گوید: ما مخصوصا عاشق سبک ساده گرایانه اش، وان های حمامی از جنس چوب ساج و موقعیت کنار ساحل اش شدیم. هتل نوبو ریکان همچنین درب سمت راست شبانه رستوران نوبو (Nobu) در ملیبو است و همه ی مهمانان هتل نیز به رستوران دسترسی دارند.

لوکس ترین هتل های جهان هتل توبو ریکان

8-    هتل اِدِن (Eden)، رم

این هتل  که یکی از هتل های لوکس جهان است، در اواخر دهه 1800 ساخته شده، سپس در سال 2017  پس از تحمل یک پروژه بازسازی عظیم دوباره باز شد. هتل اِدِن که توسط مجموعه دورچستر (Dorchester) در سال 2013 خریده شده بود، تعداد اتاق هایش از تعداد 121 به 98 عدد کاسته شده و محل اقامت بر جای مانده  کنونی اش بسیار فراخ و لوکس است. سوئیت پنت هاوس جدید با نام بالاویستا (Bellavista) که 2174 فوت مربع است، به علت داشتن پنجره های بلند و تمام قد دیواری، که نمای کاملی از شهر رم را به نمایش می گذارند توانسته موفقیت زیادی را توسط مهمانان به دست آورد. هتل همچنین یک مرکز چشمه معدنی اضافه کرده و ورودی هایی مانند رستوران های پشت بامیِ لا ترازا (La Terrazza) و رستوران ایتالیایی جاردینو (Giardino Il)  را دوباره طراحی کرده.

لوکس ترین هتل های جهان هتل ادن

9-  جزیره خصوصی کوکومو (Kokomo)، جزایر فیجی

استراحتگاه جزیره خصوصی، در فیجی و در جزیره یُکووی (Yaukuve) که در جنوب ویتی لِوا (Viti Levu) قرار دارد، یکی از هتل های لاکچری جهان است. جزیره اصلی فیجی است و به اسم " عالمی دور از دنیا" نام گذاری شده است. اینجا توسط شرکت  استرلیایی بیلیونر  املاک به نام لانگ واکِر (Lang Walker) توسعه پیدا کرده و با 21 ویلای کنار ساحل لوکس به سبک فیجی به همراه استخر های خصوصی و سقف های سنتی با کاه پوشانده شده، نگه داری می شود. کرمپتون توصیه می کند که برای یک گردش تماما لوکس به یک پیک نیک آماده شده توسط سرآشپز آنتونی هِلی (Anthony Healy) در یک گردش جزیره ای بروید.

لوکس ترین هتل های جهان جزیره خصوصی کوکومو

10-  کلوپ موج سواری چهار فصله، میامی

هتل چهار فصله جدید در کلوپ موج سواری یک تصویر تجدید نظر شده ای است که در دهه 1930 میلادی زمانی که برای افرادی مانند الیزابت تیلور (Elizabeth Taylor) یا وینستون چرچیل (Winston Churchill) پایکوبی شد، در تاریخ باشگاه اجتماعی میامی به وقوع پیوست. این هتل توسط ریچارد مایر (Richard Meier) طراحی شده و ملک نه هکتاری است که دارای 77 اتاق مهمان، 30 اقامتگاه در هتل، 121 آپارتمان مسکونی خصوصی و همچنین یک باشگاه خصوصی است. کرمپتون می گوید: سبک هتل استراحتگاه مورد علاقه ی جدید ما در میامی، این هتل چهار فصله است. محیط برجسته هتل در مکان رستوران لِ سیرِنوس (Le Sirenuse) که اولین پروژه هتل خانوادگی، به دور از خانه خودشان در آملفی (Amalfi) است، ستودنی به نظر می رسد.

لوکس ترین هتل های جهان کلوپ موج سواری چهارفصله

11- هتل جکلوپ (Jackalope) ، ویکتوریا، استرلیا

اولین املاک تجاری جکلوپ در ماه می در ویکتوریا، استرلیا با افراد دیگری که از ملبورن، شانگهای و لس آنجلس می آیند، باز شد. این هتل در تاکستان نهر درختان بید (Willow Creek Vineyard) قرار گرفته که تمام 46 اتاقش پنجره های تمام قد و تراس خصوصی دارند. LTI ستایش منحصر بفردی را برای دو رستورانش قائل شده و غذاهایش را استثنائی توصیف کرده. کرمپتون می گوید: این هتل تنها چیزی است که شما برای فرار از شهر و آرامش یافتن آرزو می کنید.

لوکس ترین هتل های جهان هتل جکلوپ

12-  هتل پالاسیو تنگارا (Palácio Tangará)، سائو پائولو (São Paulo)

تنها ورودی از آمریکای لاتین در داخل لیست و با ملاحظات فراوان، هتل پالاسیو تنگارا واقع در سائو پائولو است که در مرکز پارک برول مارکس (Burle Marx) قرار گرفته است. این هتل ،یک زمین 27 هکتاری دارد که در جنگل های بارانی اقیانوس اطلس (Atlantic) کشیده شده و هتلی پنج ستاره است که دارای یک چشمه آب معدنی سیسیلی، رستورانی با سرآشپز فرانسوی، جین جورج وانگوریتِن (Jean-Georges Vongerichten) و دو استخر شنا است. کرمپتون توصیه می کند که : مطمئن شوید که از انبار دیواری شیشه ای نوشیدنی های هتل که بسیار چشم گیر است، دیدن کنید.

لوکس ترین هتل های جهان هتل پالاسیو

13- هتل سیلو (Silo)، کیپ تاون (Cape Town)

هتل سیلو در کیپ تاون و شش طبقه بالای موزه زیتز (Zeitz MOCAA) (موزه ی هنر معاصر آفریقا) داخل جایی که زمانی یک سیلوی غلات بود، قرار گرفته است، اما الان گران ترین هتل شهر است. تحسین برانگیز ترین خصیصه هتل، پنجره های محدب با 25 فوت ارتفاع اش است که به  اسکله وی اند ای (V&A) مشرف است. بر اساس گفته LTI، استخر با فرم شیشه ای روی سقف اش البته یک امتیاز بزرگ است. تمام 26 اتاق گلچین شده اینجا توسط هتل دار آفریقای جنوبی، لیز بیدِن (Liz Biden) به صورت مجزا طراحی و تزئین شده اند.

لوکس ترین هتل های جهان هتل سیلو

14-  هتل ویتبی (The Whitby)، نیویورک

جدیدترین املاک متعلق به هتل داران تیم و کیت کِمپ (Tim and Kit Kemp)، در اوایل سال 2017 باز شد و به عنوان " یک جشن از هنر و طراحی معاصر " به ثبت رسید. این ملک دارای 86 اتاق خواب منحصرا طراحی شده و سوئیت هایی با پنجره های تمام قد است همچنین دارای 130 صندلی با ماهیت هنری سینما و یک گلخانه پرورش مرکبات هم می باشد. کرمپتون می گوید: یک ضربه به هدف در نیویورک برای صاحب هتل های فریمدیل (Firmdale) که در لندن مستقر هستند، این هتل بود، کارشان مثل کسانی است که به ندرت پایشان را جای غلطی می گذارند.

لوکس ترین هتل های جهان هتل ویتبی

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

هتل مردان پالاس | مسافر یکی از لوکس ترین هتل های جهان

آژانس مسافرتی پارمیدا ، شنبه 17 مرداد 1394

"هتل مردان پالاس" یکی از مدرنترین و لوکس ترین هتل های جهان است که در سال 2009  در منطقه  Lara آنتالیا ساخته شد...

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :