معرفی تعدادی از بهترین هتل های 3 ستاره یزد

در هر شهر، خصوصا شهرهای توریستی هتلهای زیادی وجود دارند که گردشگران می توانند امکانات هر یک را در نظر گرفته و با توجه به بودجه و سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب نمایند. در این میان، بهترین هتل های 3 ستاره یزد از محبوبیت بیشتری برخوردارند، زیرا دارای امکانات خوبی بوده و هزینه هایشان معقول تر هستند. با توجه به اینکه شهر یزد یکی از شهرهای توریستی و زیبای ایران بشمار می آید، به معرفی معروف ترین هتل های 3 ستاره یزد می پردازیم. با ما در مقاله برترین هتل های 3 ستاره یزد همراه باشید.

هتل سنتی رویای قدیم

اگر به مکانهای سنتی علاقمندید، می توانید هتل رویای قدیم را برای اقامت خود انتخاب نمایید. معماری این هتل مربوط به دوره قاجار بوده و قدمتی بیش از 200 سال دارد. همچنین، بدلیل قرار گرفتن این هتل در مرکز شهر، امکان دسترسی به جاذبه های دیدنی یزد وجود دارد. از امکانات این مورد از بهترین هتل های 3 ستاره یزد می توان به رستوران و کافی شاپ سنتی، تاکسی سرویس، اینترنت اشاره کرد. در رستوران هتل انواع غذاهای محلی یزد سرو شده که در صورت علاقمندی، می توانید آنها را سفارش دهید. برگزاری تورهای یک روزه داخل شهری و تورهای کویرنوردی، شن درمانی و شتر سواری نیز از جمله دیگر ویژگی های این هتل هستند.

هتل سنتی رویای قدیم

هتل سنتی مظفر

هتل سنتی مظفر در واقع یک خانه قدیمی متعلق به دوره قاجار بوده که بیش از 200 سال قدمت دارد و از برترین هتل های 3 ستاره یزد بشمار می آید. این خانه در سال 1388 مورد بازسازی قرار گرفت و بعنوان یک هتل کار خود را آغاز کرد. مجموعه مظفر با 950 متر مربع مساحت، دارای 19 اتاق و 50 تخت هست. ساختمان هتل نیز دارای پنج دری، بادگیر، تالار، زورخانه، کافه و سفره خانه سنتی بوده و از مصالحی مانند گل و خشت برای ساخت آن استفاده شده است.

هتل سنتی مظفر

هتل فاضلی یزد

هتل فاضلی، یکی دیگر از معروف ترین هتل های 3 ستاره یزد بوده که در زمان صفویه احداث شد. سپس، در دوره های قاجار و پهلوی تغییراتی بر روی این هتل انجام شدند. هتل فاضلی در بافت تاریخی شهر یزد و در میدان وقت الساعت قرار گرفته و از این رو، دسترسی به اماکن تاریخی و تفریحی از آن بسیار راحت است. این هتل دارای یک حیاط باصفا، رستوران، اینترنت، فکس هست.

هتل فاضلی یزد

هتل سنتی رز

هتل سنتی رز یکی از خانه های قدیمی دوره قاجار بوده که در سال 1383 بازسازی و مورد بهره برداری قرار گرفت. این هتل در بافت تاریخی یزد واقع شده و دسترسی آسانی به بسیاری از جاهای دیدنی دارد. فرودگاه شهید صدوقی و ایستگاه راه آهن یزد نیز از این هتل فاصله چندانی ندارند. خوردن غذاهای سنتی رستوران این هتل بر روی تختهای چیده شده در حیاط باصفایش می تواند بخشی از بهترین خاطرات سفر به یزد را برای میهمانان بسازد.

هتل سنتی رز

هتل سنتی باغ مرشد

اصل بنای هتل سنتی باغ مرشد را مربوط به دوره زرتشتیان دانسته اند که قدمتی هزارساله دارد. این هتل در بافت قدیمی شهر یزد قرار دارد. از این رو، به بسیاری از جاذبه های دیدنی و تاریخی نزدیک هست. خوردن غذاهای لذیذ سنتی در فضای آرام و دلنشین این هتل می تواند ساعات خوبی را برای میهمانان بسازد.

هتل سنتی باغ مرشد

هتل سنتی مهر

یکی از برترین هتل های 3 ستاره یزد، هتل سنتی مهر بوده که در دوره قاجاریه بنا شده و امروزه بعنوان هتل مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به قرار داشتن این هتل در بافت تاریخی شهر یزد، میدان امیر چخماق، خیابان قیام و همچنین بزرگترین مراکز خرید یزد از جمله بازار زرگرها، بازار خان، بازار پنجعلی، بازار شاهزاده فاضل در نزدیکی آن قرار داشته و به راحتی قابل دسترس هستند.

هتل سنتی مهر

هتل سنتی لب خندق

هتل سنتی لب خندق نیز یکی از خانه های تاریخی یزد بوده که در حال حاضر به هتل تبدیل شده است. ساختمان هتل مربوط به دوره قاجار و متعلق به خانواده ای با نام طیبی بود. هتل لب خندق دارای دو حیاط شامل حیاط اصلی و نارنجستان بوده و بادگیر، تالار و هشتی نیز از دیگر بخشهای این بنا هستند. هتل لب خندق در مجاورت خیابان قیام و بازارهای قدیمی یزد قرار داشته و به میدان تاریخی امیر چخماق نیز نزدیک است. این هتل در محله لب خندق و در نزدیکی هتل تاریخی مهر واقع شده و نام آن نیز براساس همین محله گذاشته شد. پشت بام هتل نیز مشرف به بافت تاریخی شهر بوده و با بامهای اطراف در ارتباط هست.

هتل سنتی لب خندق

هتل خاتم یزد

هتل خاتم یکی از بهترین هتل های 3 ستاره یزد بوده که برخلاف هتلهای معرفی شده در بالا، خانه ای سنتی و قدیمی نیست. موقعیت مکانی این هتل فوق العاده بوده و بدلیل نزدیک بودن به بافت قدیمی شهر، بسیاری از جاذبه های دیدنی و تاریخی یزد نیز به راحتی قابل دسترسی هستند. هتل خاتم در بلوار جمهوری واقع شده و با فرودگاه و راه آهن فقط 7 دقیقه فاصله دارد. از جمله امکانات این هتل می توان به آسانسور، پارکینگ، رستوران، سالن کنفرانس اشاره کرد.

هتل خاتم یزد

هتل جهانگردی یزد

هتل جهانگردی یزد در سال 1364 فعالیت خود را آغاز کرده و بعنوان یک هتل 3 ستاره با امکانات فوق العاده آماده پذیرایی از میهمانان این شهر شد. در طراحی این هتل دو سبک مدرن و سنتی در کنار هم قرار گرفتند. از این رو، هتل جهانگردی هم برای علاقمندان به معماری سنتی و هم برای دوستداران هتلهای مدرن مناسب هست. هتل جهانگردی در سال 1389 مورد بازسازی قرار گرفت و امکانات جدیدتری به آن اضافه شدند که از جمله امکانات این هتل می توان رستورانهای سنتی، چایخانه سنتی، کافی نت، کتابخانه، فضای بازی کودکان، فضای سبز و سالن بیلیارد اشاره کرد. این هتل نیز در بافت تاریخی یزد واقع بوده و به جاهای دیدنی این شهر نزدیک هست.

هتل جهانگردی یزد
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

معرفی تعدادی از بهترین هتل های ساحلی کالیفرنیا

ن. چرمچی ، دوشنبه 13 بهمن 1399

با ما در مقاله معروف ترین هتل های ساحلی کالیفرنیا همراه باشید تا شما را با تعدادی از بهترین هتل های ساحلی کالیفرنیا آشنا کنیم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :