سفر به کیپ تاون | بهترین شهر آفریقا و خاورمیانه از دید گردشگران

از جمله جذاب ترین و بهترین مناطق دنیا جهت گردشگری، شهر کیپ تاون در آفریقای جنوبی است. سرزمین شگفت انگیز آفریقای جنوبی برای هر گردشگری، با هر سلیقه ای، جذاب و حیرت انگیز است و در این میان کیپ تاون گردی جذابیت خاص خودش را دارد. این شهر دومین شهر پرجمعیت آفریقای جنوبی بعد از ژوهانسبورگ است.آفریقای جنوبی با دارا بودن سواحل زیبا، حیات وحش کم نظیر، طبیعت فوق العاده، آثار تاریخی متعدد و شهرهایی زیبا و شلوغ و سرشار از تنوع توانسته یکی از محبوب ترین و پربازدیدترین مقاصد گردشگری جهان باشد.در ادامه با سفر به کیپ تاون آفریقای جنوبی ، خوشگذرانی در کیپ تاون با ما همراه باشید.

کیپ تاون آفریقای جنوبی

کیپ تاون آفریقای جنوبی2

سفر به کیپ تاون و شهرهای آفریقای جنوبی

از جمله شهرهای زیبای آفریقای جنوبی، شهر کیپ تاون است. در سفر به کیپ تاون بدانید که این شهر با جاذبه های دیدنی و فریبنده اش توانسته خود را به عنوان بهترین شهر آفریقا و خاورمیانه برای شانزدهمین بارمعرفی کند.

سفر به کیپ تاون

سواحل و خوشگذرانی ها

ساحل زیبای مویزنبرگ با گرمای مطبوعش مکانی فوق العاده برای شنا به شمار می رود. همچنین موج های زیبا ی این ساحل، آن را به مکانی مناسب جهت موج سواری و همچنین آموزش این ورزش آبی تبدیل کرده است. کیپ تاون شهر هتل های لوکس و مجلل با چشم اندازهای بی نظیری نیز می باشد.از جمله معروف ترین هتل های این شهر، هتل «الرمن هاوس» است که به عنوان بهترین هتل شهری کل آفریقا معرفی شده است. این هتل خدمات و سرویس هایی عالی در اختیارمسافرین قرار می دهد و علاوه بر دارا بودن مناظر و چشم اندازهای فوق العاده، انواع غذاها و نوشیدنی های محلی و بین المللی نیز در آن سرو می شود.

خوشگذرانی در سفر به کیپ تاون

کیپ تاون به دلیل برخورداری از چشم اندازهای خیره کننده و بکر

کیپ تاون با سواحل سنگلاخی و طبیعت و حیات وحش کم نظیرش دارای زیبایی خاص خودش است. برای خوشگذرانی در کیپ تاون بدانید که این شهر آرام و بی سرو صدا بیشتر طول سال از آب و هوای خوبی برخوردار است. مخصوصا در نواحی ساحلی آب و هوا بسیار خوب و معتدل است

چشم اندازهای خیره کننده کیپ تاون
مناظر کبپ تاون

جاهای دیدنی و خوشگذرانی در کیپ تاون

از جمله مناطقی که توصیه می شود حتما در کیپ تاون گردی خود بگنجانید، کوه تیبل است که جزء هفت شگفتی طبیعت در دنیا محسوب می شود و از مناظر بسیار زیبا و خیره کننده ای برخوردار استساختمان پارلمان آفریقای جنوبی در این شهر قراردارد. اسکله های شلوغ ویکتوریا و آلبرت از دیگر مکان های جذاب برای گردشگران است.از دیگر مناطق زیبای این شهر، ساحل « Boulders Beach » است که برای افرادی با روحیه ماجراجویانه مناسب است. وجود پنگوئن ها در این ساحل سوژه بسیار جذابی برای عکاسان به شمار می رود. قدیمی ترین حومه شهری جهان، منطقه کنستانتینا در حومه کیپ تاون آفریقای جنوبی است که دارای آثاری از دوران حضور آلمان ها در آنجاست.شما می توانید بهترین نوشیدنی های کیپ تاون آفریقای جنوبی را در این منطقه بنوشید.

جاهای دیدنی کیپ تاون

مناظرهای کیپ تاون

تنوع شگفت انگیزی از غذاهای خوشمزه و نوشیدنی های لذیذ

از جمله خیابان های معروف کیپ تاون آفریقای جنوبی، خیابان زیبای "بری" است. خیابان بری، خیابان غذاهای لذیذ و نوشیدنی های بومی است.در بارهای مخفی آن می توان نوشیدنی جین "gin" نوشید. سرآشپزهای فوق العاده در سراسرکیپ تاون، با طیف وسیعی از طعم دهنده ها برای ایجاد منوهای بینظیر با بهترین مواد محلی، با کیفیت ترین غذاها را برای مشتریان ارائه میدهند . این غذاها متاثر از کشورهایی مانند مالزی، فرانسه، انگلستان و هلند است. کباب ششلیک، سوسیس گوشت، انواع گوشت های گریل شده، ذرت آفریقایی و سمبوسه کاری، از غذاهای معروف و محبوب مردم این شهرمی باشند که فوق العاده خوشمزه هستند.

غذاهای کیپ تاون
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

جاذبه های دیدنی کیپ تاون؛ دومین شهر پر جمعیت آفریقای جنوبی

مجید قدیانی ، دوشنبه 1 اردیبهشت 1399

با ما در این مقاله خواندنی همراه شوید تا در کنار شرح هزینه های سفر به کیپ تاون، اندکی شما را با معروف ترین غذاهای محلی کیپ تاون نیز آشنا کنیم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :