فیلم های دیدنی درباره آفریقا، اوج غرور ملتی ستمدیده

برای ما یادگیری در مورد جایی در جهان که شما در آنجا حضور دارید مهم است زیرا بخش مهمی از سفر است. به جای مطالعه کتاب های تاریخی و تحقیق در مورد آروزهایتان به صورت آنلاین، ما متوجه شده ایم که تماشای فیلم ها یک راه سرگرم کننده و روشی موثر برای یادگیری است. بعد از یک سال سفر در اطراف جنوب و شرق آفریقا، ساعت های زیادی را صرف انجام آن کرده ایم. بسیاری از این فیلم ها به ما این ایده اولیه برای سفر به این قاره کمتر دیده شده را می دادند. صحنه های غم انگیز، مناظر پر تلاطم و حیوانات وحشی که به ما می آموخت که ما فقط باید به آفریقا سفر کنیم و آن را برای خودمان کشف کنیم. ما می خواهیم فیلم های مورد علاقه مان را در مورد آفریقا با شما به اشتراک بگذاریم، شاید شما آن ها را تماشا کنید و احساس کنید که الهام بخش سفر شما نیز می باشد. فیلم های زیر شامل طیف گسترده ای از موضوعات و ژانرها هستند، اما همه آن ها بر اساس داستان های واقعی است که در آفریقا اتفاق افتاده است و درک بیشتری از آنچه که به آن سفر می کنید، می دهد. این مطلب درباره فیلم هایی درباره آفریقا، فیلم های دیدنی درباره آفریقا و ژانر فیلم های درباره آفریقا است.

آفریقای زیبا

1.خارج از آفریقا

این فیلم در مورد آفریقا است که همه آن را می شناسند و دوست دارند. عاشقانه، تلاطم دشت ها، و شیرها کدامیک را می توان دوست نداشت؟ ما نمی توانیم آن را تعریف کنیم، چرا که، کلیشه ای می شود. اما آن یکی از فیلم های مورد علاقه ما در مورد آفریقا است. مناظر و چشم اندازهای جذاب و فیلمبرداری نفس گیر ما را متقاعد کرد تا خود را به این قاره برسانیم. اگر می خواهید یک نگاه اجمالی به زمان های استعماری در شرق آفریقا که با کمی عاشقانه و درام در هم آمیخته شده، داشته باشید پس چند ساعت برای این فیلم کلاسیک زمان در نظر بگیرید. قبل از اکران فیلم در سال 1988، کنیا مکان مهمی برای نخبگان برای رفتن به سفر اکتشافی به آفریقا به شمار می آمد. پس از اکران این فیلم، صنعت گردشگری در کنیا بسیار پیشرفت کرد. این متن درباره ژانر فیلم های درباره آفریقا، فیلم های دیدنی درباره آفریقا و فیلم هایی درباره آفریقا است.

خارج از آفریقا

2.گوریل ها در مه

آیا می دانید که تنها 800 گوریل کوهستانی در جهان وجود دارد؟ امروزه آن ها در اوگاندا، رواندا و جمهوری دموکراتیک کنگو بسیار محافظت می شوند. با این حال، چند دهه قبل هیچ تلاش برای حفاظت از این حیوانات سحرآمیز وجود نداشت. اما داین فوزی، متخصص پیشآهنگی 18 سال عمر خود را صرف مطالعه تعاملات اجتماعی خانواده های گوریل کوهستان در کوه های ویرانوگ رواندا کرد. بدون تلاش او امروز به احتمال زیاد این حیوانات منقرض شده بودند. این فیلم در سال 1988 کارهای زندگی او و هم مبارزات و هم دستاوردهای او و مرگ مرموزش را به نمایش می گذارد. فیلم نشان می دهد که چطور پیوند بین حیوان و انسان می تواند رشد پیدا کند. این متن درباره فیلم هایی درباره آفریقا، فیلم های دیدنی درباره آفریقا و ژانر فیلم های درباره آفریقا است.

گوریل ها در مه

3.اولین دانش آموز

در سال 2003، کنیا با ارائه آموزش ابتدایی رایگان به شهروندان خود در آفریقا تاریخ ساز شد. کیمانی موره قهرمان بی نظیری که هرگز در طول دوره استعمار انگلیس تحصیل نکرده بود، تصمیم گرفت برای اولین بار در سن 84 سالگی تحصیل کند. اولین دانش آموز نشان می دهد که چگونه موره در مدرسه ابتدایی استقامت و پیشرفت کرده است و اینکه واقعا عزم محدودیت سنی ندارد و در نتیجه اهمیت آموزش برای همه، به خصوص در روستای آفریقایی، در برابر مخاطب بین المللی قرار می گیرد. این متن درباره فیلم هایی درباره آفریقا است.

اولین دانش آموز

4.آخرین پادشاه اسکاتلند

قبل از بازدید از اوگاندا، آخرین پادشاه اسکاتلند را باید تماشا کنید. ایدی آمین بی رحمانه در سال های دهه 1970 به دلیل نقض حقوق بشر، فساد، شکنجه، قتل و آزار و اذیت های قومی در طول رژیم وحشیانه اش شناخته شد و باعث مرگ 100،000-500،000 از مردم اوگاندا شد. نام فیلم از یکی از عناوین خود آمین، "شاه اسکاتلند" گرفته شده است. این فیلم رؤسای جمهور آمین را از دید چشم پزشک وفادار خود تصویر می کند و آشفتگی سیاسی و سختی هایی که مردم اوگاندا با آن روبرو هستند را نشان می دهد.

آخرین پادشاه اسکاتلند

5. هتل رواندا

اکثر مردم نام نسل کشی 1994 که در آن 100،000 تا 150،000 نفر از مردم رواندا کشته شده اند را شنیده اند. در طول این روزهای تاریک، پاول روزمبگی مدیر میزبان مشهور مایل کولینز در مرکز شهر کیگالی جان هزاران نفر از پناهندگان را گرفت، در حالیکه هتل به طور معمول کار می کرد. اگر چه زمان دوره غم انگیزی برای رواندا بود، این فیلم حداقل نقاط شاد و متعالی داشت که نشان می دهد که روح انسان چه قدر قوی است. مطمئنا 100٪ واقعی نیست، اما برای افرادی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد نسل کشی رواندا هستند، این شروع خوبی است.

هتل رواندا

6.نیمی از یک خورشید زرد

براساس کتابی با همان نام نیمی از یک خورشید زرد. داستان دو خواهر در نیجریه را دنبال می کند که در اواخر دهه 60 به وقوع می پیوندد. دقیقه به دقیقه، ما تماشا خواهیم کرد که زندگی خواهران از بین می رود: اعضای خانواده می میرند، دیگران گرسنگی می کشند و روشن فکران از کشور خود فراری می شوند. اگرچه ما نیجریه نرفته ایم، فیلم و کتاب کار بزرگی برای نشان دادن جنایات جنگ، تأثیر آن بر زنان آفریقایی، نقش رسانه های غربی، مهاجران و نتایج استعمار کرده است.

نیمی از یک خورشید زرد

7.ملکه کتوی

ملکه کتوی یک داستان زندگی واقعی الهام بخش در مورد یک دختر جوان است که با همه نابرابری ها مبارزه می کند. فیونا موتسی در محله کثیف در اوگاندا بزرگ و او به بازی شطرنج علاقه مند می شود. با کمک معلمان و خانواده اش، او یکی از بهترین قهرمانان شطرنج زن اوگاندا می شود. فقر خانواده اش و مبارزات مداوم با نابرابری که بسیاری در آفریقا با آن روبرو هستند، تماشای این فیلم را مخصوصا بعد از دیدن آن در زندگی واقعی سخت می کند.

ملکه کتوی

8.دروغ خوب

وقتی ما در دبیرستان بودیم، دو پسر بسیار قد بلند آفریقایی وجود داشت که کمی درشت تر از بقیه بودند. بعدا متوجه شدیم که آن ها پناهندگان سودان یا «پسران گمشده سودان» نام دارند که به بیش از 20،000 پسر می رسند. از گروه های قومی نویر و دینکا که در جنگ داخلی سودان آواره شدند. طبق برنامه دولتی ایالات متحده اجازه داده شد حدود 3800 نفر از این پناهندگان برای اسکان در ایالات متحده بیایند. دروغ خوب داستان سه نفر از این پسران از دست رفته و خواهرشان را بیان می کند که چگونه زندگی آن ها به وسیله یک جنگ وحشتناک خراب می شود و آن ها را به جامعه آمریکایی منتقل می کنند.

دروغ خوب

9.راه طولانی تا آزادی

راه طولانی تا آزادی بر اساس زندگی نامه خود ماندلا، به بیننده درک عمیق تر از سیاست آفریقای جنوبی را ارائه می دهد. این فیلم در نمایش رویدادهای تاریخی بسیار موفق است، اما همچنان درام و اکشن را ترکیب کرده است تا تماشاگران را سرگرم نگه دارد. در طی سه ماه حضور ما در آفریقای جنوبی، ما تصاویری از انقلاب ضد آپارتاید را در همه جا دیده ایم. از مجسمه ها و ساختمان های مهم تا نام های خیابان ها و هنر خیابانی. شما واقعا می توانید تاثیر ماندلا را ببینید.

راه طولانی تا آزادی

10.تابستان بی انتها

این فیلمی نیست که در بسیاری از لیست ها در مورد آفریقا پیدا کنید، اما یکی از مناسب ترین فیلم ها برای مسافران این قاره است. همچنین می تواند یکی از اولین فیلم های گشت و گذار در تمام دوره ها باشد و منجر به تولد یک ژانر شود. تابستان بی انتها یک فیلم کلاسیک و متداول است که الهام بخش یک نسل از گردشگران و مسافران بوده است. این مستند توسط بروس براون داستان دو گردشگر را دنبال می کند که ساحل سرد کالیفرنیا را در جستجوی یک "تابستان بی پایان" در نیمکره جنوبی ترک می کنند. آن ها در حال سفر به خط ساحلی سنگال، غنا و آفریقای جنوبی هستند و نمایشگر سفر بسیار عالی است که هنوز هم در دماغه غربی تا به امروز انجام می شود. ما به عنوان مسافران جهان و گردشگران گروهی، آن را بسیار دوست داریم.

تابستان بی انتها

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

سفر به آفریقای جنوبی | معرفی بهترین جاهای دیدنی آفریقا

مهیار قاسمی ، پنج شنبه 6 مهر 1396

در اینجا می خواهیم شما را با یکی از بهترین کشور ها در قاره آفریقا آشنا کنیم و برای انتخاب مکان سفر مورد نظرتان به شما کمک کنیم .

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :