قیمت سنگ های فوگی مانتین | شاهکاری بی نظیر در آمریکا

معدن سنگ های فوگی مانتین (قیمت سنگ های فوگی مانتینقابل تصور نیست ) که در شهر بون در کارولینای شمالی آمریکا و در نزدیکی پارک آن قراردارد، جاذبه ای است که به وسیله یک خانواده اداره می شود و به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد تا سطل هایی از سنگ های گرانبها بخرند و در میان آن ها به دنبال سنگ های گران بها بگردند. معدن سنگ از چشم اندازهای شهر های پوینت در کارولینای شمالی(زادگاه دانا موراث کسی که در سال 1976 به منطقه واتاگو نقل مکان کرد) است و این از کسب و کارهای معروف آمریکا است.

معدن سنگ های قیمتی فوگی مانتین
تاریخچه

بعد از جابه جایی، دانا موراث به کار ساخت و برش سنگ های قیمتی علاقه مند شد و معدن سنگ در آمریکا را به منظور رونق کار خود و به عنوان یکی کسب و کارهای معروف آمریکا تاسیس کرد. این کسب و کار خانوادگی حالا به وسیله پسر دانا موراث، نیک ویمز اداره می شود. کسی که بر همه فعالیت های ساخت و برش سنگ های قیمتی و جاذبه های توریستی اینجا نظارت دارد و ازاهمیت سنگ های فوگی مانتین است و قیمت سنگ های فوگی مانتین مهم خواهد بود.

سنگ های قیمتی فوگی مانتین
جاذبه ها

امروزه، معدن سنگ دانا موراث به عنوان یکی از کسب و کارهای معروف آمریکا به مرکز جذب گردشگران بدل شده است که به صورت خانوادگی اداره می شود و به بازدیدگنندگان این امکان را می دهد تا خودشان از سطل های پر از سنگ از قبل آماده شده سنگ های قیمتی را پیدا کنند و هرچیزی که پیدا کردند را به جواهری مطابق با سلیقه خود تبدیل کنند. سطل ها در چهار اندازه موجود اند که سطل های "روک هاند" دو گالونی، سطل های "بیگ ددی" پنج گالونی، سطل های بزرگ "مادرلود" یازده گالونی و فرقون های سی و سه گالونی را شامل می شود. تضمین شده است که در هر سطل حداقل یکی از سنگ های قیمتی از بین یاقوت، زمرد سبز، یاقوت ارغوانی، یاقوت کبود و کوارتز سرخ وجود دارد وقیمت سنگ های فوگی مانتین مهم است. درحالی که هیچ طلای واقعی در سطل بازدیدکننگان وجود نخواهد داشت ولی سنگ هایی از جنس سولفید آهن که شبیه به طلاست ممکن است طی غربالگری در سطل پیدا شود. تمام سنگ های قیمتی به صورت بین المللی وارد می شوند تا کیفیت بالای سنگ های موجود در سطل های بازدیدکنندگان را تضمین کند. بعد از خرید سطل های حاوی سنگ های قیمتی، بازدیدکنندگان می توانند از الک های آبی برای پیدا کردن سنگ قیمتی شان از بین دیگر سنگ ها و خاک استفاده کنند. امکانات غربالگری در فضای سرپوشیده و در فضای آزاد برای یک دوره یک ساله و بدون توجه به شرایط آب و هوایی هم ارائه می گردد. بعد از غربالگری و پیدا کردن سنگ، هر سنگی که در سطل بازدیدکنندگان پیدا شود می تواند به اعضای فوگی مانتین تحویل داده شود تا کار تراشکاری آن را انجام دهند. بازدیدکننگان می توانند از بین طرح های متنوع برش سنگ ها، طرح مورد نظر خود را انتخاب کنند و سفارش خود را برای ساخت سنگ سفارشی در همان جا انجام دهند. قیمت ها برای تراش کاری بسته به نوع سنگ از 15 دلار تا 65 دلار برای یک تکه سنگ و از 10 دلار تا 55 دلار برای چند تکه سنگ از یک نوع، متفاوت است. تمام این اطلاعات در محل و وبسایت آن که درباره تاریخچه سنگ های قیمتی و مرتبط با سنگ های ماه تولد و دایره البروج شما است، موجود است. کلکسیونی از سنگ های قیمتی نایاب هم در این محل در آمریکا به نمایش در آمده که توسط مالک آن، نیک ویمز طی سفرهای بین المللی جمع آوری شده است. سنگ های نایاب جدیدتر به طور پیوسته به این کلکسیون اضافه می شوند و اگر برای هرکدام درخواست خریدی باشد به فروش هم می رسند. تمام کارکنان درباره تمام سنگ های قیمتی که در این کلکسیون نگهداری می شوند و تمام آن هایی که در سطل ها هستند اطلاعات کافی را دارند و در هر زمان آماده اند تا به سوال های بازدیدکنندگان پاسخ دهند. علاوه بر تراشکاری که در محل به وسیله معدن سنگ انجام می شود، یک فروشگاه اینترنتی جواهرات قیمتی از انگشترها و گردن آویزهای دو، چهار و شش چنگ در آمریکا هم در زمینه فروش فعالیت می کند واین نشانگر بهای سنگ های قیمتی فوگی مانتین است. پایه حلقه ها هم، طلای زرد و یا سیاه 14 عیار و هم نقره تمام عیار است و سنگ های قیمتی دانا موراث هم تمام سنگ های تولد متناسب با دایره البروج تمام ماه ها را شامل می شود. سنگ هایی که برای ساخت جواهرات استفاده می شوند ابعادی بین 6*8 میلی متر و 10*12 میلی متر دارند. ابزارآلات معدن کاوی و یادگاری ها هم برای فروش موجودند و ارسال تمام سفارش ها در سطح قاره آمریکا به صورت رایگان انجام می شود. معدن دانا موراث در آمریکا در تمام روزهای هفته به جز در روزهای تعطیل رسمی کشور آمریکا باز است و این از اهمیت سنگ های فوگی مانتین می باشد.

سنگ های زیبا
شهر بون در منطقه کارولینای شمالی

شهر بون که در دامنه کوه های بلوریدج در کارولینای شمالی (کشوری در آمریکای جنوبی به مانند برزیل، شیلی و آرژانتین) قرار دارد، بخشی از منطقه واتاگو است و مرکز تجاری و توریستی شمال این منطقه است. دنیل بون که جایزه مردسفر (Outdoorsman) آمریکا را دریافت کرده است، کسی است که به طور متناوب به این منطقه سفر می کرده و اعضای خانواده اش از کسانی بودند که در اولین کلیسای این منطقه حضور می یافتند. این منطقه به عنوان یکی از 10 منطقه برتر آمریکا رده بندی شده است ولی این موضوع جایی در اخبار آمریکا ندارد. دانشگاه ایالت آپالاچی در این منطقه قرار دارد که از زیرمجموعه های دانشگاه کارولینای شمالی است و در انتهای بزرگراه بلوریدج قرار گرفته است که توسط سرویس پارک ملی اداره می شود. تعدادی از ساختمان هایی که در محدوه شهر قرار دارند در فهرست آثار باستانی قرار دارند که بناهایی مثل مزرعه بلیر، خانه جانز و هتل دنیل بون را شامل می شود. اگرچه این منطقه تنها 17000 نفر جمعیت دارد (تا سال 2010) ولی یک منطقه محبوب گردشگری در منطقه کوهستانی بلوریدج است که جاذبه های فرهنگی و خانوادگی متنوعی دارد. تئاتر روباز هورن در غرب، داستان زندگی دنیل بون و سفرهایش را روایت می کند که بعد از پارک دنیل بون در شهر قرار دارد. در پارک خانوادگی تویتزی ریلرود می توانید سوار بر قطاری شوید که شما را به زمان وسترن می برد و از جاده ای عبور کنید و چندین پارک دیگر با ماجراجویی های مختلفی مثل زیپ لاین و بندبازی را تجربه کنید. از جاذبه های طبیعی هم می توان به کوه گرندفادر که تنها ذخیره زیست محیطی بین المللی شخصی درجهان که یک موزه طبیعت و باغ وحشی با حیوانات متنوع را دارد، اشاره کرد و چندین پارک ایالتی که می توانید در آن تفریحاتی مثل قدم زدن، قایق سواری و ماهیگیری را انجام دهید.

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

مناظر طبیعی آمریکا | گریزگاه های زیبا و بی نظیر در آمریکا

ن. چرمچی ، سه شنبه 8 آبان 1397

در این مطلب همگردی، گریزگاه های زیبا و بی نظیر در آمریکا برای فرار از زندگی شهری را به شما معرفی می کنیم

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :