بارهای عجیب قسمت بار هواپیما | همسفران عجیب هوایی

در سراسر دنیا علاوه بر جابه جا کردن مسافران بار هواپیماها نیز مختلف است که آن ها را هم جابه جا می کنند. برای مثال هواپیماهایی مخصوص این کار وجود دارند و فقط بار های مختلف و بزرگ را جابه جا می کنند اما هواپیماهایی که برای مسافران در نظر گرفته است علاوه بر مسافران و بار های آن ها باربری هوایی برای کسانی که در هواپیما نیستند نیز ارائه می کنند. برای نمونه ما در این مقاله چند نمونه از این بارهای عجیب هواپیماها را برایتان می گوییم و این باعث می شود که شما در سفر هوایی دیگر خود را برای همسفر شدن با هر چیز عجیبی مانند اجساد ،حیوانات غول پیکر و یا حتی گونه هایی از حشرات آماده کنید.

بارهای عجیب قسمت بار هواپیما حمل بار

پانداهای عظیم الجثه

یکی از این بارهای عجیب هواپیماها در سال 2015، دو عدد پاندای عظیم الجثه  در سال در هواپیمای air-france-klm بوده است که از باغ وحش چین برای مدتی به باغ وحشی در هلند قرض داده  شده است در این پرواز 9 ساعته برای مهمانان ویژه پرواز بامبو سرو شده است و یک سرپرست شخصی به امور مهمانان ساکن قفس سفارشی در نظر گرفته بوده اند.

بارهای عجیب قسمت بار هواپیما پاندا ها

حشرات

شاید یکی از  عجیب ترین بار هواپیماها در ناوگان باربری هوایی، پرواز هوایی خطوط هاوایی زنبور ها باشند ،منطقه kailua-kona در هاوایی قرار دارد که جزء بزرگترین تولیدکنندگان ملکه های زنبور عسل در آمریکا می باشد ،پس اگر در حین پرواز صدای ویز ویز شنیدید نگران نشوید صدای موتور هواپیما نمی باشد بلکه صدای همسفرانتان در قسمت دیگر هواپیما می باشد.در این پرواز ها کندو های یخ زده برای مصارف دارویی هم حمل می شود.

بارهای عجیب قسمت بار هواپیما حشرات

اجساد 

شاید یکی از وحشت آور ترین مسافران باربری هوایی، که یک پرواز می تواند داشته باشد جسد فردی باشد، پس از  مرگ یک فرد دلیل بر آن نمی شود که نتواند سوار هواپیما شود.انتقال اجساد در سراسر دنیا بخصوص افرادی که در اثر بیماری های عفونی از دنیا رفته اند قوانینی  دارد ، که اکثر خطوط هوایی و تجاری جهان اجازه حمل اجساد را در قسمت بار هواپیما می دهند.

بارهای عجیب قسمت بار هواپیما اجساد

اسب های اصیل

 اسب های اصیل مسافرانی که بلیت فرست کلاس خطوط هوایی به ارزش 90000 دلاری دارند، برای این مسافران ویژه آخورهایی در محل بار در نظر گرفته شده است و در کنار آن صندلی برای مهتر اسبان در نظر گرفته شده است ،البته تعدادی از هواپیمایی ها از جمله هواپیمایی های امارات و قطر و لوفتهانزا سالن هایی برای استراحت اختصاصی  ونرمش و درمان و دامپزشکی این حیوانات دارند.

بارهای عجیب قسمت بار هواپیما اسب

ماهی زنده

ماهی های تزئینی از جمله بارهای عجیب هواپیماهای شرکت هواپیمایی لوفتهانزا می باشند این تجارت پرسود سالانه بیش از 80 درصد در سال جا به جا می شوند که متخصصانی برای این مسافران در مواقع ضروری و برای مقاصد دریایی در نظر گرفته شده است.

بارهای عجیب قسمت بار هواپیما ماهی ها

 ماشین های لوکس

این حمل و نقل گران مربوط به ماشین های لوکس می باشد در واقع یک بویینگ 747 که ظرفیت حمل 46 وسیله را دارد،برای مثال برای حمل یک آستون مارتین 450000 دلاری 10000 دلار لازم است،حدود قیمت این ماشین های لوکس 200000 دلار یا بیشتر می باشد، جالب است بدانید اکثر وسایل نقلیه به صورت انبوه از طریق خشکی و یا دریا حمل می شود و بار هواپیما نمی شوند.

بارهای عجیب قسمت بار هواپیما ماشین ها

جوجه های کوچک

 این بار هواپیما در ناوگان باربری هوایی باید سر تایم مشخصی و در مدت کوتاهی حمل شود این مسافران که جوجه های یک روزه هستند در آن شرایط اولیه فقط تا 3 روز بدون آب و غذا می توانند زنده بمانند به همین دلیل خیلی سریع باید انتقال بیابند اگر این 3 روز تمام شود جوجه ها یکی یکی میمیرند و لازم است بدانیدجوجه های متولد شده ام تا 6 هفته شدن اجازه انتقال ندارند .

بارهای عجیب قسمت بار هواپیما جوجه ها

اندام های انسان

زندگی انسانی به این بار و بارهایی از این دسته بستگی دارد و البته حساسیت زمانی در این نقل و انتقال بسیار بالا می باشد و به هیچ وجه نباید تاخیر داشته باشد این بار حیاتی اعضای بدن انسان مانند مردمک چشم و قرنیه و قلب،مغز استخوان،کلیه ،ریه می باشد که لوفتهانزا حمل چهار اندام را در طول روز گزارش داده است.

بارهای عجیب قسمت بار هواپیما اندام ها

واکسن ها

این بار که قوانین و بسته بندی های سختگیرانه ای دارد واکسن ها و ویروس ها می باشد این محموله در مخازن پیشرفته و تنظیم کننده ی دما حمل می شود،امارت در فرودگاه بین المللی دبی یک داروخانه واقعی که 43000فوت مربع تجهیزات دارویی،که به عنوان یک منطقه ی انتظار عمل می کند دارد.

بارهای عجیب قسمت بار هواپیما واکسن

مواد منفجره و خطرناک

قوانین سخت گیرانه ای برای مسافران وجود دارد آنها نمی توانند با خود فندک،لپ تاپ،یا بطری آبی همراه داشته باشند،اما مواد خطرناکی مانند مایعات آتش گیر،مواد منفجره،و مواد سمی و عفونی زیر پای مسافران قرار دارد،لوفتهانزا سالانه 45000 تن کالا های خطرناک را جا به جا می کند،قوانین حمل و نکات ایمنی به قدر سفت و سخت است که نیازی به مطلع شدن مسافران طبقه ی بالا نیست.

بارهای عجیب قسمت بار هواپیما مواد منفجره

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

بارهای هوایی عجیب | محموله های هوایی عجیب در هواپیما

ساجده روشنی ، چهارشنبه 11 مهر 1397

همانطور که برای مسافت های طولانی انسان ها از حمل و نقل هوایی استفاده می کنند برای حیوانات و بار های مختلف هم از این روش استفاده می شود.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :