هشت غاری که هتل اند | هشت غار لوکس برای اقامت

تا به حال دوست داشته اید که در یک غار شب را به صبح برسانید؟ شاید فکر کردید که در قرن حاضر این کار کمی دیوانگی باشد! اما ما در اینجا هشت هتل غاری را به شما معرفی می کنیم که در دل زمین قرار دارند اما با تمام امکاناتی که از یک هتل لوکس می توان انتظار داشت! با همگردی همراه باشید تا این هتل های شگفت انگیز جهان را بشناسید.

هشت غاری که هتلند

هتل لی گروته دلا سیویتا، ماترا، ایتالیا

ماترا دهکده ای کوچک است که در جنوب ایتالیا و در میان صخره های بزرگ منطقه باسیلیکیتا قرار گرفته است. ماترا یکی از مکان های ثبت شده در یونسکوست که به دلیل غارهای آهکی منحصر به فردی که دارد معروف است. نکته ی جالب دیگر این منطقه غارهایی است که از آن ها به عنوان هتل های درون غار استفاده می شود. دوغار که ساختاری از سنگ های باستانی این منطقه را دارند و به عنوان یکی از هتل های شگفت انگیز جهان است، به دلیل در کنارهم بودنشان با نام ساسی مشهور هستند. شاید در گذشته، غارهای طبیعی خانه افراد فقیر بوده باشد اما این روزها افراد ثروتمند هستند که به این غارها برای سکونت بازگشته اند. امروزه ماترا یکی از محبوب ترین مناطق گردشگری محسوب می شود و غارهای زیادی برای اسکان این گردشگران تبدیل به هتل های شیک و گران قیمت شده اند. یکی از این هتل های درون غار منحصر به فرد، هتل لی گروته دلاسیویتا است. این هتل غاری دارای اتاق های زیادی در پیچ و خم های غار است که هرکدام شومینه و یک حمام یک نفره دارند. آشپزخانه هتل هم دارای امکانات زیادی بوده و غذاهای بی نظیری ارائه می کند. صبحانه و ناهار و شام در کلیسای قرن سیزدهمی که آن هم در داخل غار ساخته شده بوده، سرو می شود.

هتل های ایتالیا

هتل گامیراسو، کاپادوکیا، ترکیه

گامیراسو که در کاپادوکیا، مرکز آناتولی ترکیه قرار دارد، بزرگترین تراکم جمعیتی را در میان غارهایی که دارای سکنه بودند، داشته است. به طوری که بیشتر شبیه به یک شهر بوده است که از زمان روم باستان تا به امروز افراد زیادی در آن زندگی می کرده اند. دودکش های عجیبی که در سقف خانه های این منطقه قرار دارد به همراه تپه های حفره دار و سنگ های بزرگ و سخت، این منطقه را شبیه به افسانه های قرون وسطایی کرده است؛ به طوری که با قدم زدن در این منطقه می توان هرلحظه انتظار ظهور یک قهرمان افسانه ای را از پشت دیوارهای این شهر داشت! شاید بهترین تجربه ای که می توان در این منطقه داشت پرواز روی این شهر افسانه ای ایست، و هتل گامیراسو، یکی از هتل های شگفت انگیز جهان، دقیقا این کار را برای شما انجام می دهد. شما می توانید با سوار شدن در بالن های منحصر به فرد این هتل درحالی که نوشیدنی مورد علاقه خود را می نوشید حس یک پرنده در حال پرواز را بر فراز این شهر افسانه ای تجربه کنید! و پس از آن که به هتل رسیدید از آسمان به زمین بیایید و در دل غارهای تودرتوی این هتل شب را به صبح برسانید! این هتل غاری منحصر به فرد 35 اتاق دارد و در رستوران آن تنها غذاهای ارگانیک سرو می شود. علاوه بر این، این هتل یک استخر و یک منظره جذاب از یک دره ی عمیق دارد. آیا همه این ها برای یکبار تجربه زندگی در زیر زمین کافی نیست؟!

هتل های ترکیه

هتل پریوُلاس، ایا،سانتورینی، یونان

اگر می خواهید از شلوغی زندگی مدرن فرار کنید و به یکی از زیباترین غارهای جهان پناه ببرید، بهترین انتخاب برای شما هتل غاری پریولاس در جزیره ای زیبا واقع در سانتورینی یونان است. این غار با طراحی مینیمالیستی خود و دیوارهایی که با روشی سنتی سفید شده اند، در میان آب های نیلگونی که از دریای ایجین سرچشمه می گیرند، قرار گرفته است. علاوه بر این، این هتل غاری یک استخر بسیار زیبا و طبیعی از دریا که انتهای آن پیدا نیست دارد و همینطور منظره ای از یک دهانه ی آتش فشان طبیعی که هرکسی را مجذوب خود می کند. این هتل پنج ستاره لوکس، یکی از هتل های شگفت انگیز است که با فاصله کوتاهی از مرکز شهر اویا قرار گرفته است، فضایی بسیار آرامش بخش دارد که زاییده طبیعت بکر این منطقه است.

هتل های یونان

هتل کویر، کوبر پدی، استرالیا

کوبر پدی دور از سواحل معروف سیدنی و در بیابان های جنوب استرالیا میان آلیس اسپرینگز و آدلاید قرار دارد. این غار پس از کشف اپال در سال 1915 کشف شد. اروپاییانی که به دنبال معدن های طلا آمده بودند، این غارهارا کشف کردند و خیلی زود فهمیدند که خوابیدن در این غارها بسیار بهتر از خوابیدن روی سطح زمین گرم این بیابان است که گاهی دمای آن تا 125 درجه فارنهایت هم می رسد. این روزها هم مسافران برای این تجربه شگفت انگیز به این مکان می آیند. جالب اینجاست که یک کلیسا، چند فروشگاه و چند گالری نیز در این غار وجود دارد. این هتل غاری 5 ستاره 19 اتاق دارد و در فروشگاه های آن می توان محصولات مربوط به اپال و جواهرات آن را خریداری کرد.

هتل های استرالیا

لس هاتس روشز، فرانسه

یکی دیگر از هتل های درون غار دنیا، هتل لی هاتس روشز لوکس ترین هتل غاری در کل فرانسه است که در پشت خیابان لوور و با فاصله چند دقیقه ای از ساحل قرار گرفته است. تاریخ این هتل نیز بسیار جذاب است. این هتل قبلا پناهگاه راهبان در جنگ های مذهبی بوده است که بعد ها با ظاهری شبیه به کاخ های مشهور همین منطقه تبدیل به یک هتل لوکس و گران قیمت شد. این اتاق ها در دیواره یک سنگ بسیار بزرگ آهکی حفر شده اند و این هتل 12 اتاقه را به وجود آورده اند. این هتل یک باغ بسیار بزرگ و همینطور یک استخر روباز نیز دارد.

هتل های فرانسه

هتل مارهالا، نفتا، تونس

از دیگر هتل های درون غار، هتل مارهالا است که با حال و هوایی باستانی در داخل زمین حفر شده و همین باعث ایجاد یک درجه حرارت بسیار مطبوعی در داخل اتاق های این هتل شده است. هرچند خوابیدن در مکانی شبیه به این هتل به خودی خود بسیار جذاب است اما اگر طرفدار دیدن فیلم های هیجان انگیز و خواندن کتاب های معروف باشید، این هتل تمام این امکانات را به شما ارائه می کند. اگر می خواهید به قرن چهارم و زمانی که بربرها در شهرهای زیرزمینی زندگی می کرده اند، برگردید حتما به هتل مارهالا سری بزنید. جایی که می توان مثل یک بربر مدرن (!) شب را به صبح رساند!

هتل درون غار در تونس

تخت خواب و صبحانه غار کوکوپلی، نیومکزیکو

این هتل یکی از چندین هتل غاری شکل در ایالات متحده است که در صخره های آلامو در نیومکزیکو واقع شده است. اگر می خواهید در جایی متفاوت اقامت کنید ولی از مرزهای آمریکا هم خارج نشوید، این منطقه بهترین انتخاب برای شماست. شما برای رسیدن به این هتل که روی صخره های عمودی آلامو ساخته شده است، باید ابتدا از میان یک جاده خاکی عبور کنید، سپس از یک مسیر با شیب زیاد پایین بروید، بعد از آن پله های سنگی بالا بروید تا به این هتل شگفت انگیز برسید که رود لاپلاتا 300 متر در زیر آن درجریان است و از بالا می توان به این منظره فوق العاده نگاه کرد. علاوه بر آرامشی که می توان از این طبیعت بکر گرفت، این هتل دارای منظره ای فوق العاده به تمام بخش های آمریکاست. از هرچهار طرف می توان نیومکزیکو، یوتا، آریزونا و کلرادو را دید و از هرسمتی حرکت خورشید را از طلوع تا غروب تماشا کرد.

هتل های آمریکا

هتل کویواس پدرو آنتونیو دی آلارکون، گرانادا، اسپانیا

این هتل که در منطقه ای خارج از گرانادا قرار دارد، با ظاهری منحصر به فرد و نمایی سفید رنگ و زیبا کمتر به نظر می رسد که یکی از چندین غار گوادیکس است. با اقامت در این هتل نه تنها تجربه ی بودن در یک مکان خاص را خواهید داشت، بلکه منظره 360 درجه ی اطراف آن از تمام فضای گوادیکس شمارا حیرت زده خواهد کرد. علاوه بر این یک استخر روباز و یک رستوران بی نظیر نیز در این مجموعه قرار دارد. تمام اتاق های این هتل با رس قرمز و دیوارهای سفید و وسایل منحصر به فرد خود، حال و هوایی روستایی دارند. در هر اتاق یک شومینه، یک تلویزیون و یک آشپزخانه کوچک نیز قرار دارد.

هتل های اسپانیا

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

لوکس ترین و عجیب ترین هتل های غاری در دنیا | تجربه اقامت در ماورای تاریخ

الهام یاوری ، دوشنبه 25 بهمن 1395

در این مطلب با لوکس ترین هتل های دنیا که در غار ایجاد شده اند، آشنا می شوید.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :