اقامتگاه های ادینبورگ اسکاتلند | جذابیت سفر به اسکاتلند

اسکاتلند به دلیل داشتن قلعه های حماسی و چشم اندازهای زیبا معروف است و این بهترین مکان بازدید برای خانواده ها، زوج ها و مسافرانی است که تنها سفر می کنند و سفر به اسکاتلند را دلنشین می کند. جشنواره های زیادی در شهر ادینبورگ برگزار می شود و شما همچنین می توانید مکان های معروف برای تماشای فیلم، موزه های هنری و مکان های تاریخی را در اینجا ببینید. در طی بازدید شما، مکان های زیادی برای اقامت وجود دارد که راحت، زیبا و بسیار مساعد هستند. این لیست آسایش، جا و مکان پیشنهادی ما برای اقامت درهتل های ادینبورگاست. ما در اینجا اقامتگاه های ادینبورگ را برای شما شرح خواهیم داد.

ادینبورگ
رابرن(قیمت ها و عکس ها)

این هتل از اقامتگاه های ادینبورگ است که در سال 1832 به عنوان یک خانه زیبا ساخته شده است و در حال حاضر اقامت در بوتیک هتل در ادینبورگ اسکاتلند بسیار توصیه می شود. 10 اتاق مهمان و همچنین یک رستوران، بار مشروب فروشی، کتابخانه، ناهار خوری شخصی و اتاق کنفرانس و تراس بیرونی در این هتل وجود دارد. مهمانان می توانند از تخت خواب های لوکس و مبلمان به سبک ویکتوریا استفاده کنند و هتل در حدود 15 دقیقه از مرکز شهر ادینبورگ پیاده روی دارد. در سال 2016، رابرن جایزه "هتل بوتیک سال" را به دست آورد. در رستوران غذاهای بریتانیا که ساده و خوش مزه هستند سرو می شود. در حالی که منوی بار مشروب فروشی با ترکیب عناصر محلی ساخته شده است و محل خوبی برای استراحت یا برنامه ناهار است. این هتل معروف از هتل های ادینبورگ است.

رابرن(قیمت ها و عکس ها)
خانه پرستونفیلد(قیمت ها و عکس ها)

این یک مکان که از اقامتگاه های ادینبورگ می باشد، پر زرق و برق و شیک است که در ادینبورگ اسکاتلند قرار دارد و فقط 5-10 دقیقه از مرکز شهر فاصله دارد. خانه پرستونفیلد هتل پنج ستاره است که در اصل یک خانه خصوصی در کنار جایگاه آرتور با حدود 20 هکتار باغ بود. در اینجا 18 اتاق لوکس وجود دارد که همه آن ها دارای میز، کلکسیون عتیقه ها و رخت شویی زیبا است. همچنین اتاق ها و سوئیت ها دارای سگ های دوستانه و تربیت شده هستند! هزینه سگ برای هر شب 25 پوند است و سگ ها می توانند به جز رستوران به هرجا برده شوند. ربارد رستوران محلی است که ناهار و شام سرو می کند. صبحانه نیز در این هتل سرو می شود و به اتاق شما هم آورده می شود. از جمله خدمات و امکانات یک زمین چمن 18 سوراخه گلف، چمن کروکت، پارکینگ رایگان و ایستگاه فرود هلیکوپتر است و این از هتل های ادینبورگ می باشد.

خانه پرستونفیلد(قیمت ها و عکس ها)
شهر قدیمی چمبر(قیمت ها و عکس ها)

شهر قدیمی چمبر در ادینبورگ اسکاتلند آپارتمان های لوکس دارد که برای مسافرانی که می خواهند در فضای بیشتر و خصوصی گردش کنند مناسب است. در اینجا 50 آپارتمان وجود دارد که همه دارای نماد های منحصر به فرد خود هستند و از یک تا شش مهمان می توانند در اینجا بخوابند. آپارتمان ها منظره ای از شهر را ارائه می دهند، و آپارتمان های پایتخت گرم و راحت هستند. مهمانانی که در کاخ قدیمی چمبر اقامت دارند، به سالن بدنسازی 24/7، وای فای و حیوانات خانگی نیز دسترسی دارند. این یک مکان عالی برای اقامت در ادینبورگ است اگر می خواهید چندین روز در شهر بمانید و یا فقط زندگی محلی را تجربه کنید و این از هتل های ادینبورگ است.

شهر قدیمی چمبر(قیمت ها و عکس ها)
هتل کیلدونان لودگ (قیمت ها و عکس ها)

هتل کیلدونان لودگ در ادینبورگ اسکاتلند دارای زیبایی و عظمت ملکه ویکتوریا است و هر امکانات مدرنی را که بخواهید دارد. این هتل چهار ستاره که از اقامتگاه های ادینبورگ است، در سال 1874 ساخته شده و به زیبایی بازسازی شده است و برای یک مراسم صلح آمیز و رمانتیک برای تعطیلات مناسب است. وای فای و پارکینگ رایگان است و همچنین شامل یک صبحانه کامل اسکاتلندی در صبح می شود. باغ لودگ در پشت هتل و در باغ خصوصی خود سه اتاق دو نفره دارد برای گروهی از دوستان یا خانواده هایی که با هم به مسافرت می روند. غذا فروشی و مشروب فروشی های اینجا غذاهای تازه و خانگی را با استفاده از مواد محلی تهیه می کنند و از ساعت 6:30 تا 9 بعدازظهر باز است و این هتل از معروف ترین هتل های ادینبورگ است.

هتل کیلدونان لودگ (قیمت ها و عکس ها)
اقامتگاه چستر (قیمت ها و عکس ها )

این یک آپارتمان و خانه شهری دیگر برای اقامت شما در ادینبورگ اسکاتلند است که هتل پنج ستاره لوکس است و تمام مزایای آپارتمان های خدماتی در غرب شهر را دارد. شما می توانید به خیابان پرنسس و جاذبه های برتر شهر بروید. همه آپارتمان ها دارای ویژگی های پیشرفته، امنیت، سرویس بهداشتی و لباس های نرم هستند. برخی از آپارتمان ها با دریافت هزینه اضافی تخت های بیشتری در اختیار شما می گذارند. اینجا به جز سگ های راهنما حیوانات خانگی دیگر مجاز نیستند. به طور کلی اقامتگاه چستر جایزه های زیادی را در این صنعت به دست آورده است و بیشتر به خاطر نظر مثبت مهمانان معروف شده است.

اقامتگاه چستر (قیمت ها و عکس ها )
نیرا کالندیا(قیمت ها و عکس ها)

نیرا کالندیا یک هتل بوتیک لوکس در مرکز شهر ادینبورگ اسکاتلند است و یک مکان عالی برای کسانی است که دوست دارند ساده و بدون تجملات زندگی کنند. برای ساخت اینجا از اقامت خصوصی کریستوفر نورس، که مقاله نویس قرن نوزدهم بود الگو گرفت. گروه های خدماتی می توانند صبحانه را برای مهمانان به داخل اتاق بیاورند. وای فای رایگان و خدمات اتاق 24 ساعته در دسترس هستند. هر اتاق اینجا جذابیت ها و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد و دارای تکنولوژی بالا مانند ماشین آلات نسپرسو و ایستگاه های آی پاد است. نوار و گریل بلک وودز در رستوران اینجا است که از 5 تا 10 شب غذاهای تازه و ارگانیک برای شام سرو می کند. هتل همچنین بسته ها و پیشنهادات ویژه مانند دوره های مسابقه غذای ادینبورگ، تعطیلات آخر هفته سوپرکار، بسته های رمانتیک و بسته های عروسی را ارائه می دهد و سفر به اسکاتلند را رویایی می سازد.

نیرا کالندیا(قیمت ها و عکس ها)
هتل بونیک لین(قیمت ها و عکس ها)

این هتل بوتیک شیک در ادینبورگ اسکاتلند است و در حدود دو مایلی از مرکز شهر ادینبورگ فاصله  دارد. شش اتاق خواب دارد که هر یک دارای دکور منحصر به فرد خود است. کلاسیک، لوکس و اتاق های شیک بسته به میزان فضا و حریم خصوصی و سلیقه شما در دسترس هستند. این هتل که از اقامتگاه های ادینبورگ است، در دهه 1800 به عنوان خانه ملکه ویکتوریا ساخته شد و با این که بازسازی شده است اما بسیاری از ویژگی های اصلی آن حفظ شده است. در اینجا بار مشروب فروشی و رستوران وجود دارد که بیش از 250 ویسکی اسکاتلندی و منوی بزرگ مواد غذایی سرو می شود. وقتی در خیابان ارام و خلوت جنوب ادینبورگ ایستاده اید تنها در هفت مایلی فرودگاه خواهید بود. گروه های گلف می تواند توسط کارکنان هتل سازماندهی شوند تا شما بتوانید در دوره های معروف این منطقه بازی کنید و سفر به اسکاتلند را دلنشین می کند.

هتل بونیک لین(قیمت ها و عکس ها)
هتل روکو ،بالمورال(قیمت ها و عکس ها)

ظرافت،اعتبار، و زیبایی باعث می شود که شما بیشتر در بالمورال ادینبورگ اسکاتلند، واقع در خیابان پرنسس1 اقامت کنید . این یک مکان مشهور در وسط شهر و در ساختمان تاریخی با برج بزرگ ساعت قرار دارد. همچنین در گوشه ای از شهر قدیمی و شهر جدید قرار دارد و این به عنوان اولین مکان برای بازدید از گالری های هنری و مکان های فرهنگی است. یک محل مناسب برای اقامت است اگر شما در حال برنامه ریزی برای شرکت در جشنواره مجلی ادینبورگ یا جشنواره بین المللی ادینبورگ هستید. همه ی این 20 سوئیت دارای نمای دوست داشتنی است و چندین رستوران و بار مشروب فروشی وجود دارد و سفر به اسکاتلند را تبدیل به خاطره می کند.

هتل روکو ،بالمورال(قیمت ها و عکس ها)
والدوف استوریا ادینبورگ - کالدونین(قیمت ها و عکس ها)

این هتل زیبا در قلب ادینبورگ اسکاتلند است و 241 اتاق و سوئیت دارد. دو رستوران در اینجا توسط برادران میشلین گالوین که به کار مشغول هستند و همچنین اینجا در نواحی ابگرم گوئرلین انگلستان قرار دارد. اینجا در انتهای غرب خیابان پرنسس است و اتاق های زیادی که دارای منظره عاشقانه قلعه ادینبورگ است، دارد. این هتل مخصوص دوستان و خانواده ها است و همچنین سوییت ها و اتاق های خانوادگی دارد و سفر به اسکاتلند را زیبا می کند.

والدوف استوریا ادینبورگ - کالدونین(قیمت ها و عکس ها)
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

سفر به ادینبورگ | پایتخت اسکاتلند با یک دنیا دیدنی

مجید قدیانی ، پنج شنبه 14 تیر 1397

ادینبرو پایتخت اسکاتلند شهری که دیدنی هایش تمامی ندارد. از آب و هوای معتدل ادینبرو در کنار بنا های تاریخی، موزه، گالری، باغ و چمنزارهای بی نظیرش لذت ببرید.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :