موزه راه آهن ویلمینگتون | دیدنی زیبا و تاریخی در کارولینای شمالی

موزه راه آهن ویلمینگتون یک موزه غیردولتی است که به نگهداری از تاریخ راه آهن خط ساحلی اطلس و ویلمینگتون در کارولینای شمالی اختصاص داده شده است. در مقاله تاریخچه موزه راه آهن ویلمینگتون هر چه بیشتر با دیدنی های موزه راه آهن ویلمینگتون آشنایی پیدا خواهید کرد.

موزه راه آهن ویلمینگتون

تاریخچه موزه راه آهن ویلمینگتون

موزه ویلمینگتون در سال 1979 توسط سه زن که چندین محصول را در راه آهن خط ساحلی اطلس پیدا کرده بودند، افتتاح شد. این زنان تصمیم گرفتند تا از تاریخچه این منطقه محافظت کنند به همین دلیل موزه راه آهن ویلمینگتون را بنا نهادند. آن ها در سال 1983 از ساختمان سابق اداره حمل و نقل به عنوان ساختمان اصلی موزه استفاده کردند و به سرعت شروع به گسترش نمایشگاه های اهدایی از جمله کابین های اهدا شده، لوکوموتیو و واگن باری نمودند. در طول یک چهارم قرن بعد، موزه به سرعت رشد کرد و اطلاعاتش در مورد رشد صنعت راه آهن در جنوب شرقی ایالات متحده به ویژه در ایالت کارولینای شمالی گسترش یافت و اقلام زیادی به موزه اضافه شد که بسیاری از آن ها جدید و مدرن بودند. در سال 2007 مکان موزه تغییر یافت و به مکان حمل و نقل راه آهن مربوط به سال 1883 انتقال یافت جایی که برای یک موزه مناسب تر بود و همچنین فضای بزرگتری داشت.

تاریخچه موزه راه آهن ویلمینگتون

جاذبه ها

این موزه، سالن ها و نمایشگاه های مختلفی دارد که مرتبط با خطوط راه آهن خط ساحلی آتلانتیک و دیگر خدمات جنوب شرقی آمریکا می باشد. موزه هزینه ورودی دارد و عمدتا بدون راهنما است اما گروه های ده نفر یا بیشتر می توانند از قبل راهنما رزرو کنند. برخی از مناطق جذاب موزه عبارتند از :

- سالن کودکان: سالنی که کودکان می توانند با قطارهای مدل و اسباب بازی ها بازی کنند، فهرست قطارها را بررسی کنند و به عنوان مسئول بلیط نقش بازی کنند و از بازی در این مقیاس های بزرگ لذت ببرند. همچنین یک کابین کوچک وجود دارد که والدین می توانند از آن عکس بگیرند.

- سالن مدل: مدل هایی در مقیاس کوچک بر اساس تاریخچه و تصاویر هوایی از راه آهن ساخته شده اند به طوریکه بازدیدکنندگان می توانند احساس راحتی در راه آهن مناطق ساحلی کارولینای شمالی را احساس کنند. این سالن شامل شهرک ها، پل ها، خیابان ها و واگن های برقی ای که در اوایل 1950 در ویلمینگتون ساخته شده بود، می شود. این طرح مقیاسی 9 مایل است و مرتبا تصحیح و به روز رسانی می شود.

- موتور بخار ACL #250: این موتور بخار تحت پروژه عظیم نوسازی قرار گرفته که به لطف شرکت عقاب اسکاتلندی ویلمینگتون خیلی شبیه به ظاهر اصلی آن شده است. موتور بیش از 100 سال قدمت دارد و در خارج از موزه دیده می شود و از دیدنی های موزه راه آهن ویلمینگتون می باشد.

- سالن تاریخچه: تارخچه ویلمینگتون و راه آهن ACL از طریق نمایشگاه های متعدد که در این سالن وجود دارد، مورد بررسی قرار گرفته است. این سالن در مرکز موزه واقع شد. در اینجا بازدید کنندگان از طریق تعاملات مختلف و فرصت های آموزشی می توانند چیزهای بسیاری را در مورد تاریخچه، سنت های قدیمی و داستان های افسانه ای راه آهن بیاموزند و آموزش از این روش بسیار جذاب و دلنشین خواهد بود. در اینجا از افسانه روح مسئول بلیطی که سر خود را از دست داده بود گرفته تا اینکه چگونه ACL به رشد اقتصادی جنوب کمک کرده است، داستان های مختلفی می شنوید.

- اتاق قرمز کارگران قطار و باغ: اتاق قرمز کارگران قطار خط راه آهن اطلس در محوطه بیرونی و حیاط موزه قرار دارد. هنگامی که برای جشن تولد ها یا مراسم خصوصی استفاده نمی شود، این کابین می تواند به سمت بالا برده شود و بازدید کنندگان از آن دیدن کنند همچنین می توانند بر روی نیمکت های حیاط بنشینند و کمی استراحت کنند.

- فروشگاه هدیه: یکی از مکان های جالب این موزه فروشگاه هدیه است که پر از هدایای آموزشی و الهام بخش برای تمام سنین می باشد. قطارهای مدل در مقیاس کوچک، اسباب بازی های ملیسا و داگ، پازل ها، اسباب بازی های چوبی، کتاب ها، صنایع دستی، کتاب های منبع والترز مخصوص طراحان، اسباب بازی های قطاری توماس و هدایای جالب دیگر از جمله چیزهایی هستند که می توانید در این فروشگاه پیدا کنید.

جاذبه ها

مناسبت ها

اولین و سومین دوشنبه هر ماه موزه ویلمینگتون در ساعت 10:30 صبح در سالن کودکان، برنامه داستان سرایی ویژه ای برای کودکان برگزار می کند. برای اعضا رایگان است اما افرادی که عضو نیستند باید هزینه کمی بپردازند و بیشتر مناسب خانواده هایی با فرزندان زیر 5 سال می باشد اما ورود برای همه سنین آزاد است. کودکان به مدت 30 دقیقه به داستان هایی که توسط افراد داوطلب خوانده می شود، گوش می دهند. همچنین موزه به طور منظم میزبان مراسم رژه و یا مراسم تقدیم مدال های شایستگی مربوط به قطار و یا صنعت راه آهن می باشد. قبل از اضافه شدن مجموعه بارکش های مدل پیت چمبرلین از مجموعه های قطار خصوصی برای نمایش در موزه استفاده می شد. این مجموعه در طول 35 سال گردآوری کرده و شامل بیش از 1260 مدل وسیله نقلیه در مقیاس کوچک می باشد که به موزه اهدا شده و در نمایشگاه ها به نمایش گذاشته می شوند. در کابین کارگران خط راه آهن اطلس می توان مراسم های خصوصی برگزار کرد. بسته ها و دستورالعمل های ویژه ای وجود دارد که می توان در مورد آن ها با کارکنان صحبت کرد. در این کابین جشن هایی می توان برگزار کرد که تعداد مهمانان حداکثر 25 نفر باشد. موزه همچنین می تواند برای قرار ملاقات ها، مراسم عروسی و سایر رویدادهای خصوصی اجاره شود.

مناسبت ها

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

موزه راه آهن ملی یکی از موزه های دیدنی دهلی نو است

گلاره یوسف پور ، پنج شنبه 7 دی 1402

براساس گزارش های منتشر شده، موزه راه آهن ملی یکی از موزه های دیدنی دهلی نو است.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :