سفرهای کودکان | سفرهایی که زندگی کودکان شما را تغییر دهد

برترین سفرهایی که می تواند باعث تغییر زندگی کودکان شما می شود، می تواند بسیاری از معجزات و جذابیت های دنیای واقعی را به کودکان شما نشان دهد. چیزهایی که تا قبل از آن فقط در کتاب ها خوانده بودند. این کار باعث می شود به درس هایی که می خوانند علاقمند شوند که این به نوبه خود روی آینده آن ها اثر می گذارد. اگر می خواهید فرزندتان را به سفری ببرید که پتانسیل تغییر زندگی وی را داشته باشد، مقاله بهترین سفرهای کودکان که می تواند باعث تغییر زندگی کودکان می شود را مطالعه کنید.

سفرهایی که می تواند زندگی کودک شما را تغییر دهد

تغییر زندگی کودکان با سفر: جزیره سن جوان، واشنگتن

اگرچه می توان نهنگ های قاتل را در حوض های کوچک پارک سی ورلد دید اما دیدن آن ها در حیات وحش سزاوارتر است همچنین ارزان تر هم هست. از جزیره سن جوان بزرگترین جزیره در ساحل واشنگتن دیدن کنید. اینگونه می توانید به راحتی نهنگ ها را از ساحل و یا درون قایق ببینید. ساکنان جنوبی یک خانواده بزرگ و یا قبیله ای از نهنگ های قاتل هستند که ازغلاف های J، K، L تشکیل شده اند و در طول تابستان به ساحل غربی سفر می کنند. تقریبا هر مسافری که آنجا باشد می تواند پرش این نهنگ ها را ببیند. به علاوه، محیط اطراف هم بسیار جذاب و دیدنی است مانند قله های ناهموار و سربه فلک کشیده ی کوه های المپیک و تپه های سرسبز جزیره ونکوور در کلمبیا. اگر می خواهید در جزیره بمانید، سری هم به پارک لیمو کولن بزنید که نهنگ ها اغلب از کنار آنجا رد می شوند. علاوه بر نهنگ های قاتل، ممکن است نهنگ های خاکستری و گوژپشت، شیرهای دریایی، سمورها، گراز ماهی، عقاب های طاس و گونه های متعدد پرندگان دریایی را در یکی از سفرهایی که می تواند باعث تغییر زندگی کودکان مشاهده کنید.

جزیره سن جوان، واشنگتن: تماشای نهنگ های قاتل در حیات وحش

سفرهای کودکان در راستای تغییر زندگی آنها: ادینبورگ، اسکاتلند

تاریخچه و داستان های ترسناک قلعه تاریخی ادینبورگ برای نوجوانان بسیار جذاب خواهد بود. این قلعه در قلب شهر واقع شده و می تواند به عنوان یکی از زیباترین مکان های اروپا نام برده شود. این مکان بر بالای یک آتش فشان خاموش قرار دارد و نماد قدرتمندی از میراث اسکاتلندی ها است. در این مکان که مانند داستان های هری پاتر می باشد، می توانید جواهر خیره کننده و اتاق های شگفت انگیز و توپ خانه مونس مگ که متعلق به قرون وسطا است را ببینید. اولین باری که از این قلعه تاریخی شگفت انگیز یاد شده 200 سال قبل از میلاد است که با عنوان قلعه ای بر روی سنگ از آن نام برده شده است. در سال 1030 یک کلیسای کوچک در کنار قلعه ساخته شد که هنوز هم در آنجا قرار دارد. با توجه به اینکه این مکان در ارتفاعات بالا قرار دارد، می توانید چشم انداز فوق العاده ای از شهر داشته باشید. بنابراین یکی دیگر از سفرهای کودکان شما می تواند به ادینبورگ باشد.

ادینبورگ، اسکاتلند: بازدید از قلعه های باشکوه و شنیدن داستان های ارواح

تغییر زندگی کودکان با سفر: جزایر گالاپاگوس، اکوادور

هیچ مکانی بر روی زمین نیست که به اندازه مجمع الجزایر اکوادور برای خانواده ها جذاب و دیدنی و سرگرم کننده باشد. این مکان در 600 مایلی این سرزمین قرار گرفته است. بچه ها می توانند از نزدیک با حیات وحش رو به رو شوند. آنجا به اندازه ای جذاب است که آن ها را از تلفن همراه و دیگر وسایل الکترونیکی دور خواهد کرد. به علاوه آن ها نمی خواهند که از یک شیر دریایی کنجکاو و یا یک سوسمار درختی که شبیه دایناسورها است، ضربه بخورند. حیوانات در اینجا هیچ ترسی از انسان ها ندارند بنابراین کودکان شما می توانند با لاکپشت ها، شیرهای دریایی و دلفین ها در یکی از بهترین سفرهایی که می تواند زندگی کودک شما را تغییر دهد، شنا کنند.

جزایر گالاپاگوس، اکوادور: بازدید از حیات وحش منحصر به فرد آنجا

سفرهای کودکان در راستای تغییر زندگی آنها: چیانگ مای، تایلند

یکی دیگر از سفرهای کودکان شما می تواند بهچیانگ مای باشد. چیانگ مای پایتخت پادشاهی باستانی لانا و مرکز فرهنگی شمال تایلند است که به خاطر 300 معبدی که در خود جای داده و فیل های باعظمت سرگردان، بازارهای گسترده و قبایلی که در تپه ها هستند، مشهور می باشد. همچنین سفر به این مکان هزینه زیادی نمی خواهد و از همین نظر برای سفرهای خانوادگی مقرون به صرفه است. در حالی که مناطق ساحلی گردشگری در جنوب تایلند مانند کرابی و پوکت بسیار گران قیمت هستند، می توانید با یک قطار شبانه از بانکوک به چیانگ مای بروید. با اینکار نه تنها تجربه ای لذت بخش خواهید داشت بلکه اقامت هم در اینجا بسیار ارزان تر خواهد بود. همچنین می توانید از کوه های باشکوه منطقه و آرامشی که در آنجا حکمفرما است، لذت ببرید. حتما از معبد وات چالونگ 600 ساله هم بازدید کنید جایی که قبلا بودای زمردین قرار داشته و کودکان می توانند در آنجا راهبان را ببینند.

چیانگ مای، تایلند: تجربه کانون فرهنگی منطقه شمال کشور

تغییر زندگی کودکان با سفر: مساورد، کلرادو

پارک ملی مساورد یکی از بهترین مکان هایی می باشد که اقامتگاه های باستانی بسیاری را در خود جای داده است. در زیر صخره های ماسه سنگ در جنوب غربی کلرادو قرار گرفته اند و قدمت برخی از آن ها به 550 میلادی می رسد. بازدید کنندگان با تماشای این اقامتگاه های باستانی که در زمان های دور افراد زیادی در آن ها زندگی می کردند، می توانند به گذشته سفر کنند. بیش از 4500 نفر در این مرزها زندگی می کرده اند. کاخ سنگی که 150 اتاق و 23 کیوا داشته و تقریبا 100 نفر در آنجا زندگی می کرده اند. خانه بالکونی 40 اتاقه با اتاق های محافظت شده، کیوا و سالن های بزرگ به عنوان یادبودی برای کسانی که در قرن 13 آن را ساخته اند و در آن زندگی می کرده اند، شهرت دارد. کسانی که بین 4 تا 12 سال سن دارند می توانند با انجام فعالیت هایی در کتابچه تبدیل به یک جونیور رنجر شوند.

مساورد، کلرادو: بازدید از بهترین خانه های باستانی(پابلو)

سفرهای کودکان در راستای تغییر زندگی آنها:واشنگتن دی سی

یکی دیگر از سفرهای کودکان شما می تواند به واشنگتن دی سی باشد. آموزش رویدادهای تاریخی به صورت مستقیم بسیار بهتر و موثرتر از خواندن کتاب های تاریخی است. در حقیقت بازدید از مناطقی که اکثر اتفاقات تاریخی در آن رخ داده، می تواند بسیار خارق العاده باشد. بازدید از ساختمان اصلی کاخ سفید، بنای یادبود واشنگتن، اسمیتسونیان و یادبود لینکلن مکانی که کودکان می توانند 98 گام بردارند و به پای آنست اب برسند بسیار جذاب خواهد بود. کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد و غیر ممکن است برای کودکان خسته کننده شود و یا حوصلشان سر برود. از کتابخانه کنگره، بزرگترین کتابخانه در جهان با 128 میلیون آیتم، 500 مایل قفسه بندی و نزدیک به 4000 کارمند بازدید کنید. کودک شما به هر موضوعی که علاقه داشته باشد از ورزش تا موسیقی همه چیز در آنجا پیدا می شود. همچنین کودکان می توانند از گذرنامه دانش برای راهنمایی در کتابخانه استفاده کنند. به علاوه آن ها می توانند از کیوسک های جست و جوی اطلاعات استفاده کنند و قسمت هایی را که دوست دارند ببینند، نشانه گذاری کنند.

واشنگتن دی سی: تجربه ناب و مستقیم تاریخ آمریکا

تغییر زندگی کودکان با سفر: برلین، آلمان

بازدید از شهر هیجان انگیز برلین و مشاهده دیواری که نه تنها باعث تقسیم شدن شهر شد بلکه دنیا را هم تقسیم بندی کرد. برلین جذابیت و تاثیر زیادی در زندگی کودکان و نوجوانان دارد. از زمان فروپاشی این دیوار آهنی پایتخت آلمان تبدیل به شهری شد که پیامی قوی و تاریخی داشت، و آن پیام این بود که تقسیم بندی باعث نابودی و ویرانی، و وحدت و یکپارچگی باعث ایجاد صلح می شود. دوچرخه ای اجاره کنید و خودتان به جست و جو بپردازید. از مکان هایی مانند نیکولا ویویرتل، محله تاریخی، ریچستگ آلمان و دروازه نمادین برندربرگر بازدید کنید. دیوار نقاشی شده کنار خیابان بهترین راه برای نشان دادن بزرگی و عظمت دیوار برلین به بچه ها است. در اینجا هنرمندان پیام های خود را به صورت متن، نقاشی و یا کنده کاری برجای می گذارند در حالی که طرف دیگر این دیوار با نقاشی های دیواری پوشیده شده است. اگرچه در حال حاضر تنها یک قطعه بتونی باقی مانده اما همین قطعه یکی از مشهورترین قطعات بتنی عظیم در جهان می باشد.

برلین، آلمان: بازدید از دیواری که نه تنها شهر را تقسیم کرد بلکه باعث تقسیم بندی دنیا هم شد

سفرهای کودکان در راستای تغییر زندگی آنها: دیوار بزرگ چین

اگر بخواهید در کنار این دیوار بزرگ به طول بیش از 5500 مایل راه بروید به طور متوسط 18 ماه طول می کشد که البته این کار مناسب سفر با کودکان نیست. شما می توانید بخشی از مسیر را پیاده بروید و به اندازه کافی لذت ببرید و برایتان خاطره انگیز باشد. بخش موتیانیو بخشی از این دیوار بزرگ است که معمولا مورد علاقه کودکان می باشد. این قسمت به طور کامل بازسازی شده پس از بخش اصلی امن تر است و همچنین کابلی در آنجا کشیده شده که بالا و پایین رفتن از آنجا را راحت تر می کند و در انرژی صرفه جویی می شود. همچنین برای اینکه سفر خود را جذاب تر کنید، می توانید با یک سورتمه از بالای کوه به پایین دیوار سربخورید. والدین می توانند کودک کوچک خود را در بغل بگیرند تا سرعت سورتمه را کنترل کنند. این تفریح برای تمام سنین لذت بخش است.

دیوار بزرگ چین: در امتداد این دیوار باستانی و نماد قدرت این کشور قدم بزنید

تغییر زندگی کودکان با سفر: کیپ کارناوال، فلوریدا

چه کسی دوست ندارد که فضانوردی را تجربه کند؟ فقط برای بچه ها سرگرم کننده نیست بلکه برای بزرگسالان هم جالب است. چه کسی می داند شاید بازدید از اینجا برای فرزند شما الهام بخش باشد و کمکش کند تا رویاهای بزرگی در سر بپروراند. در حالی که شاتل های واقعی ماموریت های خود را به انجام می رسانند، بازدید کنندگان می توانند تجربه ای از پروازهای شبیه سازی شده داشته باشند. همچنین تورهای کنترل ماموریت وجود دارد که فرصتی است که بتوانید با یک فضانورد به فضا پرتاب شوید حتی می توانید با برنامه های تجربه فضانوردی به تمرین های شبیه سازی شده بپردازید که این تمرین ها شامل آماده سازی برای نیروی جاذبه، سفری جالب و خنده دار به ایستگاه فضایی بین المللی می شود.

کیپ کارناوال، فلوریدا: بازی کردن در مرکز فضانوردی کندی

سفرهای کودکان در راستای تغییر زندگی آنها: پاریس، فرانسه

اگر می خواهید بچه ها را با جاذبه های فرهنگی و آثار هنری مشهور آشنا کنید بهترین مکان پاریس خواهد بود که آثار هنری بی پایان و بی نظیری برای ارائه به بازدید کنندگان دارد. به مونتمارت سفر کنید و در خیابان ها بگردید و از کلیسای ساکره کور که در بالای شهر قرار گرفته، بازدید کنید. با بالا رفتن از آن پله های مشهور به چشم انداز فوق العاده ای از شهر می رسید. گالری هنری مشهور پیکاسو دارای بزرگترین مجموعه عمومی از آثار معروف پیکاسو است و 54000 فوت مربع را پوشش داده و شامل 5000 نقاشی، کارهای سرامیکی، حکاکی و کنده کاری استادان بزرگ می شود. البته بازدید از لوور به عنوان بزرگترین موزه هنر جهان نباید فراموش شود که در 675000 فوت مربع آثار هنری همه تمدن های روی زمین را پوشش داده است از جمله مونالیزا، وینگد ویکتوری و ونوس د میلو.

پاریس، فرانسه: به یک طرفدار هنر تبدیل شوید

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

واکسیناسیون کرونا چقدر مقررات سفرهای بین المللی را تغییر می دهد؟

گلاره یوسف پور ، شنبه 18 اردیبهشت 1400

بدنبال آخرین خبرهای منتشر شده، این پرسش مطرح می شود که واکسیناسیون کرونا چقدر مقررات سفرهای بین المللی را تغییر می دهد؟

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :