بهترین استخرهای لاس وگاس | لذت استراحت و آرامش در خنکای آب

چه بخواهید گشتی کوتاه با دوست دخترهای خود بزنید، چه جشن فارغ التحصیلی باشد یا گردش رمانتیک آخرهفته ای مقصدی بهتر از بهترین استخرهای لاس وگاس برای شما وجود ندارد. استخرهای خیره کننده با چشم اندازهای فوق العاده و فضایی باصفا. می توانید خانه کوچک شیکی را اجاره کنید و یا فقط چند ساعتی را زیر نور آفتاب در یکی از برترین استخرهای لاس وگاس لم بدهید. بعضی از این معروف ترین استخرهای لاس وگاس در تمام طول سال باز اند و بعضی دیگر هم فقط طی فصل های گرم سال فعالیت می کنند که معمولا از ماه مارس شروع به کار می کنند. بعضی استخرها به خانواده ها خدمات ارائه می دهند و برای ورود به استخرهای دیگر در بین برترین استخرهای لاس وگاس باید بالای 21 سال باشید. اگر شما قصد اقامت در جای دیگری را ندارید، می توانید با حدودا 15 دلار برای یک روز کامل فقط در محوطه استخر بمانید.

برترین استخرهای لاس وگاس

هتل بلاجیو (Bellagio)

استخرها و محوطه های الهام گرفته شده از سبک مدیترانه ای در بلاجیو برای زوج هایی که به دنبال تجربه ای شیک و بی نظیر هستند، عالی است. بار آن به واسطه نوشیدنی های تر و تازه شناخته می شود. شما می توانید موهیتوهای بلاجیو را در یکی از اتاق های کنار استخری که در باغ های درختان گرمسیری قرار دارد، بنوشید و از بودن در یکی از معروف ترین استخرهای لاس وگاس لذت ببرید.

هتل بلاجیو (Bellagio)

مجموعه استخر فاکس تیل (Foxtail) درهتل SLS لاس وگاس

مجموعه استخر فاکس تیل در هتل جدید SLS لاس وگاس قرار دارد که هم در شب و هم در روز جوی پر جنب و جوش دارد. مهمانان می توانند نوشیدنی های طبیعی و غذاهای کلاسیک آمریکایی میل کنند. می توانید یک اتاق خصوصی رزرو کنید و یا فقط روی یکی از صندلی های راحتی کنار استخر دراز بکشید. هتل SLS لاس وگاس که در انتهای قسمت شمالی نواره لاس وگاس (Las Vegas Strip) در جای قبلی هتل صحرا (Sahara) قرار دارد، اقامتگاه فوق العاده ای در بین برترین استخرهای لاس وگاس است. این هتل مجلل آخر ماه آگوست 2014 بازگشایی شد و 1600 اتاق و سوئیت شیک دارد. قیمت اتاق ها از 169 دلار به ازای هر شب شروع می شود.

 مجموعه استخر فاکس تیل (Foxtail) درهتل SLS لاس وگاس

هتل بین المللی لاس وگاس

هتل بین الملل لاس وگاس در استخرهای روباز خود، حیرت انگیزترین چشم اندازها را به نمایش می گذارد. افرادی که در تابستان برای تفریح به یکی از بهترین استخرهای لاس وگاس می آیند به خاطر استخرهای شلوغ هتل بین الملل به آنجا می روند. علاوه بر استخر زیبای بلوار (Boulevard)، استخری به نام بامبو (Bmboo) هم هست که در آنجا می توانید کلبه های شیکی را اجاره کنید و یک روز تمام را زیر آفتاب استراحت کنید. استخر مارکی (Marquee) در روز یک کلوپ شیک و مجلل است و در شب به کلوپی شبانه تبدیل می شود. هتل بین المللی لاس وگاس گرانترین هتلی است که تا به حال در این شهر ساخته شده است. ساخت هتل در سال 2010، 3.9 میلیارد دلار هزینه داشته که آن را به چهارمین هتل گران جهان تبدیل می کند. این هتل که در قلب نواره قرار دارد، مشرف به مکان های دیدنی برجسته شهر مثلا فواره های هتل بلاجیو، برج ایفل و دروازه پیروزی است. از قسمت های مهم آن می توان سه مجموعه استخر، حمام و استخر آب گرم صحرا، فروشگاه های شیک، ناهارخوری های جذاب، محوطه های استراحت کنار استخر، بارها و مجموعه بازی 10000 مترمربعی نام برد. استخر بلوار یکی از جذابترین قسمت های آن است که چشم اندازهای خارق العاده ای در بین معروف ترین استخرهای لاس وگاس دارد. 2995 اتاق با چشم اندازهای خیره کننده ای از فواره های هتل بلاجیو و استخر بلوار در این هتل وجود دارد. بعضی از اتاق ها و سوئیت ها، تراس های بزرگی دارند که می توانید از آنجا از این چشم اندازهای لذت ببرید. پنت هاوس های غربی از مجلل ترین اقامتگاه ها هستند که 220 تا 350 مترمربع مساحت به شکل دو یا سه خوابه هستند. اگر شما می خواهید که دیدی نزدیک از استخر داشته باشید، خانه های ویلایی، پاسیوهایی مشرف به استخر مارکی دارند. خانه های ویلایی در سه سطح مختلف اند که یا بار روباز هستند و یا جکوزی اختصاصی دارند. شما می توانید از بین 14 فضای غذاخوری خوب و باصفا یکی را انتخاب کنید. بار سوشی (Sushi) و کبابی بلوریبون (Blue Ribbon)، گوشت گاو، استیک و خرچنگ سرو می کند. کبابی مشرف به استخر بلوار است و چشم انداز های زیبا و بدیعی را به عنوان یک غذاخوری آمریکایی دارد. از همه مهمتر اینکه لازم نیست از محوطه استخر خارج شوید تا غذایتان را میل کنید. رستوران چینی پوبلانو (Poblano) منوی خلاقانه ای پر از غذاهای چینی و مکزیکی دارد. گوم سا (Comme Ca) یک رستوران فرانسوی مدرن است و تراسی دارد که چشم اندازهای دیدنی را از نواره لاس وگاس به نمایش می گذارد. D.O.C.G رستورانی ایتالیایی سنتی باصفایی است که پیتزا، پاستا، استیک و گوشت راسته سرو می کند. STK استیک فروشی با سبک مدرن است. قیمت اتاق های این هتل از 280 دلار به ازای هر شب آغاز می شود. نکته ای از سایت VacationIdea.com این است که در قراردادها و بسته ها مواردی مثل خصوصیات اتاق و بلیت های نمایش را بررسی کنید.

هتل بین المللی لاس وگاس

استخر و اتاق های جزیره گنج (Treasure Island) در لاس وگاس

صندلی های راحتی کنار استخر دو نفره در جزیره گنج برای زوج هایی که می خواهند روز را در زیر نور آفتاب استراحت کنند، نوشیدنی بنوشند و در آب خنک استخر شنا کنند، عالی است. امکانات اینجا عبارتند از یک وان آب گرم 25 نفره، اتاق های خصوصی و نیمکت های اجاره ای. استخر آن به صورت فصلی از اواسط فوریه تا اواسط نوامبر باز است. در اتاق های اجاره ای، ظرف های میوه، نوشیدنی، تلوزیون LCD، یخچال، پنکه سقفی، پیشخدمت و گارسون اختصاصی ارائه می شود. با رزرو یکی از اتاق های شیک جزیره گنج در نواره لاس وگاس نزدیک بهترین فروشگاه ها، غذاخوری ها و جاذبه های این شهر هستید. اتاق ها در جزیره گنج از 59 دلار به ازای هر شب در بین معروف ترین استخرهای لاس وگاس آغاز می شود. 

استخر و اتاق های جزیره گنج (Treasure Island) در لاس وگاس

ونیشن (Venetian)

5 استخری که در ونیشن قرار دارند گزینه های مختلفی را پیش پای مهمانان قرار می دهند که بعضی از آن های در باغ هایی به سبک ایتالیایی قرار دارند که می توانند حال و هوای شما را در بین بهترین استخرهای لاس وگاس کاملا عوض کنند.

 ونیشن (Venetian)

هتل های وین (Wynn) و آنکور (Encore)

امکانات وین و آنکور در فضایی باز و باغ هایی با مجسمه های گیاهی احاطه شده است. وین دو استخر و دو جکوزی دارد در حالیکه آنکور فقط یک استخر به سبک اروپایی دارد و بانوان در آن اجازه دارند بدون تاپ در بخش بهترین استخرهای لاس وگاس آفتاب بگیرند.

هتل های وین (Wynn) و آنکور (Encore)

هتل بزرگ MGM

هتل بزرگ MGM، مجموعه استخر شنای 2.5 هکتاری همراه با 26 اتاق شیک و درختان نخل دارد و دارای یکی از معروف ترین استخرهای لاس وگاس می باشد.

هتل بزرگ MGM

میراژ (Mirage)

این مجموعه روباز استخرها و آبشارهای با حس و حال مناطق استوایی دارد. شما می توانید در فضایی با آبشارها و گیاهان گرمسیری در بخش برترین استخرهای لاس وگاس استراحت کنید.

میراژ (Mirage)

استخر کنار آکواریوم کوسه ها در مجموعه هتل های گلدن ناگت (Golden Nugget)

گلدن ناگت درست در کناره های نواره لاس وگاس قرار داد که وقتی مجموعه تفریحی 30 میلیون دلاری آن با استخر کنار آکواریوم کوسه های را همراه با سرسره های آبی سه طبقه و 15 آلاچیق اختصاصی ببینید، هرگز بهترین استخرهای لاس وگاس توجه شما را جلب نمی کند.

استخر کنار آکواریوم کوسه ها در مجموعه هتل های گلدن ناگت (Golden Nugget)

قصر سزارها

باغ استخر خدایان در کاخ سزارها، 6 استخر دارد که در زمینه های مختلفی استفاده می شود. بعضی از آن ها برای تفریح و بعضی هم فقط برای آفتاب گرفتن در بین برترین استخرهای لاس وگاس هستند.

قصر سزارها

هتل ترامپ

حیاط هتل ترامپ در لاس وگاس آلاچیق های اختصاصی باشکوه و چشم اندازهای فوق العاده ای از آسمان دارند. این هتل 1250 سوئیت مجلل شامل استودیو آپارتمان ها، سوئیت های تک خوابه و سوئیت های پنت هاوس می باشد. مهمانان قطعا از سبک اروپایی آشپزخانه ها با وسایل برقی استیل، کف با سنگ مرمر ایتالیایی در سرویس ها و پنجره های قدی همراه با مناظری بدیع از شهر لذت می برند. استخرهای شنای روباز آب گرمی هم وجود دارند که مهمانان می توانند در آنجا یک آلاچیق اختصاصی برای استراحتی یک روزه در زیر نور آفتاب اجاره کنند. مهمانان می توانند از خدمات پیشخدمت مخصوص هتل ترامپ استفاده کنند. این خدمات پر کردن آشپزخانه تان با غذاهای مورد علاقه شما، پرینت کارت ها، ویزیت تجاری و لوازم التحریر اختصاصی شما و دستیار کسب و کار را شامل می شود. چه شما برای کسب و کار به این شهر آمده باشید یا در یک جشن ازدواج حضور می یابید و یا مسافرتی آخرهفته ای را تجربه می کنید، مستخدمین هتل می توانند به شما در برنامه ریزی بازدیدتان از بهترین استخرهای لاس وگاس کمک کنند. استخر آب گرم 1000 مترمربعی 9 اتاق ماساژ درمانی دارد و شامل خدماتی است که زوج ها می توانند با هم از آن لذت ببرند. استخرهای آب گرم اینجا راهی عالی برای تماشای مناظر و همچنین صرف غذا است. استخر آب گرم در هتل ترامپ تجربه منحصر به فردی از استخر آب گرم را همراه با خدماتی بی نظیر ارائه می دهد. می توانید ماساژهای ریکاوری و چشم درمانی بعد صبح را در کنار یکی از معروف ترین استخرهای لاس وگاس امتحان کنید. قیمت سوئیت ها برای هر شب از 169 دلار آغاز می شود.

هتل ترامپ

مجموعه هتل های ماندارین (Mandarin) اورینتال

مجموعه استخر در طبقه هشتم هتل ماندارین اورینتال استخرهای طولی، جکوزی و آلاچیق های شیک کنار استخر دارد. وقتی که شما در ماندارین اورینتال در لاس وگاس اقامت کنید، می توانید مطمئن باشید که از سر تا نوک انگشتان تان حس و حالی تازه پیدا خواهند کرد. هتل در قلب نواره لاس وگاس، کنار جاذبه ها و رستوران های مشهور زیادی قرار دارد. این هتل 47 طبقه است و 392 اقامتگاه به سبک آسیایی شامل 335 اتاق شیک و 57 سوئیت بزرگ دارد. اتاق ها و سوئیت ها پنجره های قدی دارند که چشم اندازهای فوق العاده ای از شهر را ارائه می کنند. رستوران ها، استراحتگاه ها و بارها، غذاهای خوشمزه ای را در فضاهای مدرن سرو می کنند. رستوران توئیست (Twist) در غذاهای خلاقانه فرانسوی تخصص دارد. غذاهای آسیایی و آمریکایی همه روزه در غذاخوری موزن (MOzen) سرو می شود. بار ماندارین در طبقه 23 قرار دارد که خوراکی و نوشیدنی سرو می کند. چایخانه آن بهترین شیرینی ها و چای ها را عرضه می کند. کافه استخر، برای ناهار، نوشیدنی ها و غذاهای تازه ارگانیک را ارائه می کند. استخر آب گرم 2500 مترمربعی در دو طبقه هتل تعبیه شده است. این استخر ماساژ درمانی های لذت بخشی را ارائه می کند که با روش های خاصی که دارد سبب شادابی ذهن، بدن و روح می شود. 17 اتاق ماساژ درمانی وجود دارد که 7 اتاق آن سوئیت های مخصوص زوج ها جوان است و علاه بر آن صندلی های راحتی که چشم اندازهایی از نواره دارد، سونای بخار، یک کالداریوم، یک حمام، سونای مردان و فواره آب یخ زده، استخر آب داغ، دو استخر طولی، یک استخر کم عمق، دو جکوزی، آلاچیق های کنار استخر، یک سالن زیبا و یک بوتیک وسایل استخر آب گرم دارد. در باشگاه گلف بالی هی (Bali Hai) که به چشم اندازهای فوق العاده اش معروف است، می توانید در زمین گلف 18 سوراخه، 71 ضربه ای، 6000 مترمربعی گلف بازی کنید. بچه ها با یک هدیه خاص در اینجا مورد استقبال قرار می گیرند و می توانند از کالسکه بچه، تخت بچه، تشک بازی، اسباب بازی های حمام و مجموعه از DVD های مخصوص بچه ها سفارش داده و استفاده کنند. حواستان باشد خدمات مخصوص بعدازظهر چایخانه را از دست ندهید. هتل تیمی از برنامه ریزان جشن عروسی را استخدام کرده که به زوج ها در برنامه ریزی این روز خاص کمک می کنند. سالن رقص 700 مترمربعی اورینتال با پنجره های قدی می تواند میزبان یک جشن ازدواج مجلل در یکی از برترین استخرهای لاس وگاس باشد. این هتل تنها 10 دقیقه از فرودگاه بین المللی مکارن (McCarran) فاصله دارد. در فرودگاه می توانید تاکسی بگیرید یا یک ماشین کرایه کنید. اتاق های مجلل در ماندارین اورینتال قیمتی از 215 دلار برای یک شب دارند.

مجموعه هتل های ماندارین (Mandarin) اورینتال

هتل هرمی لاکسور (Luxor)

استخر لاکسور چشم اندازهایی را از هرم لاکسور ارائه می دهد. لاکسور که یکی از شناخته شده ترین ساختمان ها در شهر است، تفریحگاه منحصر به فردی است که درون یک هرم برنزی با مجسمه ای از ابوالهول در کنار آن قرار دارد. این هتل تقریبا به نسبت سه چهارم هرم بزرگ قاهره ساخته شده است. لابی بازآفرینی از معبدی در ابوسمبال با چهار مجسمه بزرگ نشسته از فرعون است. اتاق ها و سوئیت های با شکوه در هرم، دیوارها و بالکون های شیبدار دارد که در میان تالار معلق هستند. سه طبقه آخر شامل سه سوئیت بزرگ است. اگر به دنبال تجربه ای منحصر به فرد هستید حتما یکی از آن ها را رزرو کنید. چون دیوارهای بنا شیبدار هستند مهمانان به وسیله بالابرهایی به اتاق های خود دسترسی دارند اما محفظه های این بالابرها هنگامی که از یک محور 39 درجه ای بالا می روند همچنان عمودی باقی می مانند. مجموعه استخر آب گرم هم مکانی عالی برای استراحت و بهره مندی از ماساژ درمانی است. یک محوطه 11000 مترمربعی پر از میزهای بازی های محبوب هم وجود دارد. استخر شنای این تفرجگاه مناظری بدیع از هرم و درختان نخل دارد. چندین سرگرمی دیگر مثل تئاتر IMAX و یک سالن موسیقی هم در سالن نفرتیتی وجود دارد. گالری گیزا (Giza) یک فروشگاه 1200 مترمربعی است. مهمانان می توانند در رستوران های متعدد این تفریحگاه غذا بخورند. رستوران ISIS غذاهای بومی خوشمزه را سرو می کند. رستوران پاپیروس غذاهای آسیایی را ارائه می کند. رستوران همادا (Hamada) غذاهای ژاپنی را سرو می کند و لاسالسا (La Salsa) و غذاهای تازه مکزیکی را عرضه می کند. همچنین غذاهای دریایی هم در اسکیردسی (Scared Sea)، بوفه فیست فارائو، فودکورت لاکسور، استیکف روشی لاکسور و دیگر رستوران ها سرو می شود. صرف غذا در ISIS تجربه ای منحصر به فرد در فضایی رسمی با نماهای سنتی است. این رستوران از مصنوعات اصیلی که از آرامگاه شاه توت عنخ آمون پیدا شده است، استفاده کرده و سقف آن با زمینه ای آبی پررنگ با ستاره های طلایی تزئین شده است. این رستوران با استفاده از مواد غذایی اولیه ای که از سراسر کشور و همه روزه به اینجا آورده می شود، خود را کاملا متفاوت از دیگر غذاخوری های موجود در لاس وگاس کرده است مثل ماهی هایی که در بسته بندی یخ و با کشتی هر روزه به لاس وگاس آورده می شوند. ISIS یکی از اندک رستوران هایی است که جایزه برتر بین المللی را از مجموعه The Chaine des Rostisseurs برنده شده است. برای دریافت این جایزه، رستوران بر اساس محیط، پرسنل، سرویس ظروف، عرضه، سبک غذا، کیفیت و انتخاب آیتم های منو رتبه بندی می شوند. ISIS پنج روز هفته از ساعت 5 عصر تا 11 شب باز است. از قبل رزرو کردن، پوشیدن لباس نیمه رسمی برای ورود الزامی است. برای رزرو با شماره 702-262-4719 تماس حاصل نمائید. نرخ اتاق ها در تابستان از 69 دلار آمریکا در بین بهترین استخرهای لاس وگاس آغاز می شود.

هتل هرمی لاکسور (Luxor)

هتل فلامینگو

استخر گو (GO) در فلامینگو یک محیط باشگاه دارد و فقط افراد بالای 21 اجازه ورود دارند. هتل فلامینگو در مرکز نواره لاس وگاس، کنار کاخ سزارها و بالی قرار دارد. این هتل محیطی با حس و حال مناطق استوایی را ارائه می دهد که شامل چندین استخر، سرسره های آبی و آبشارهایی است که در مساحتی 6 هکتاری قرار دارد. زیست بوم و حیات وحش روباز آن پنگوئن های آفریقایی، فلامینگو های شیلیایی، قوها و گونه های مختلف ماهی ها را در خود جای داده است. همچنین یک استخر آب گرم، مرکز تناسب اندام و باشگاه تنیس با چهار زمین نورافکن دار دارد. می توانید از بین 3565 اتاق و سوئیت اینجا اقامتگاه خود را انتخاب کنید. برای بهترین چشم اندازها یکی از اتاق های رو به نواره لاس وگاس را درخواست کنید. برای صرف غذا می توانید از بین کافه های دنج تا رستوران های عالی با سبک ها خاص را انتخاب کنید مثل رستوران های زنجیره ای مارگاریتا وایل جیمی بافت. نرخ اتاق ها ار 55 دلار به ازای هر شب در بین برترین استخرهای لاس وگاس شروع می شود.

هتل فلامینگو

تفریحگاه نخل ها

استخر این تفریحگاه میان نخل ها در طبقه ششم قرار دارد که فضای مدرنی را برای لذت بردن از خورشید به مهمانان در بین معروف ترین استخرهای لاس وگاس ارائه می دهد.

تفریحگاه نخل ها

تروپیکانا (Tropicana)

استخر شنای روبازی که در تروپیکانا قرار دارد، مساحتی بالغ بر 8000 متر مربع دارد که می توانید در آن بازی کنید و چشم اندازهایی از ساحل جنوبی را تماشا کنید. از ماه مارس تا اکتبر، استخر اصلی آن که 1100 مترمربع است و یک بار و میزهای بازی که در میان استخرش دارد، بیشترین جمعیت را به سمت خود جذب می کند و از روز یادبود تا روز کارگر باز است. میزهای بازی ضدآب هستند و محفظه های گرمی دارند تا پول های کاغذی را خشک نگه دارند. تروپیکانا یک استخر سرپوشیده به اندازه 140 مترمربعی هم دارد که مکانی عالی برای استراحت کردن است. دو استخر دیگر نیز در این تفریحگاه قرار دارد: استخر لگون که فقط برای بزرگسالان است و استخر گاردن. استخرها و سه استخر آب گرم روباز آن با درخت ها، گیاهان و گل ها احاطه شده اند. یک محوطه استخر بزرگ، یک استخر آب گرم به سبک اروپای و چندین رستوران هم وجود دارد. در شب مهمانان می توانند از بین نمایش های مختلف از اجرای موزیک گرفته تا شعبده بازی و استندآپ کمدی یکی را برای تماشا انتخاب کنند. حتما از استخر آب گرم 1000 مترمربعی گلو (Glow) که استراحتگاهی همراه با ماساژ درمانی است، بازدید کنید. این استخر آب گرم از 9 اتاق ماساژ درمانی خصوصی، ویلاها و سوئیت های استخردار مخصوص زوج ها، سالن استراحت، رختکن های با کمد، سونای بخار و مرکز تناسب اندام بهره می برد. اتاق ها و سوئیت ها در برج بهشت 22 طبقه ای، برج جزیره 21 طبقه ای و فضای 2 هکتاری اطراف استخر گاردن قرار دارد. از بین رستوران های زیاد رسمی و غیررسمی که وجود دارد می توانید یکی را برای صرف غذا انتخاب کنید. برای تجربه بهتر می توانید به بوفه جزیره بروید که در آنجا می توانید هر چقدر دلتان می خواهد غذا بخورید. قیمت اتاق ها بستگی به زمان مراجعه شما به یکی از بهترین استخرهای لاس وگاس دارد و می تواند از 40 دلار برای اتاقی دوخوابه در یک روز غیرتعطیل باشد تا بیش از 300 دلار در یک آخرهفته شلوغ.

تروپیکانا (Tropicana)

هتل هارد راک (Hard Rock)

هتل هارد راک سه استخر دارد که هر کدام در زمینه خاصی فعالیت می کند. می توانید با یک نوشیدنی استوایی روی یکی از صندلی های راحت زیر درخت نخل در یکی از بهترین استخرهای لاس وگاس استراحت کنید.

هتل هارد راک (Hard Rock)

آریا

آریا سه استخر بیضی شکل دارد که در اطرافش صندلی های راحتی بزرگ قرار دارد. علاوه بر استخر فوق العاده، آریا مکانی عالی برای مراسم ازدواج است. اگر شما هم به دنبال یک سالن ازدواج مدرن در لاس وگاس می گردید حتما نگاهی به این تالار منحصر به فرد بیاندازد که در حد سالن های رمانتیک عروسی بلاجیو، پاریس و دیگر سالن ها است. این تالار عروسی در تفریحگاه آریا به زوج ها فضایی پیشرفته برای ازدواج شان ارائه می کند. این سالن خطوط براق مدرن همراه با دکوراسیونی مجلل دارد. درهای دو لنگه کرومی که روکش چوب ماهون دارد به عنوان ورودی سالن استفاده شده است. نورهای طبیعی زیادی فضای داخلی را روشن می کنند. پنجره هایی وجود دارند با شیشه های مات که به طرز زیبایی در چارچوب های چوبی قرار گرفته اند. فضای 250 متر مربعی برای 60 مهمان به اندازه کافی جا دارد. اتاق عروس، فضای شیک برای پوشیدن لباس نو عروس دارد درحالیکه اتاق بازی مخصوص داماد، میزبیلیارد خودش را دارد. بسته های مربوط به ازدواج از 1500 دلار تا 21000 دلار قیمت دارند. تمام بسته ها عکاسی، گلکاری، لیموزین برای جابه جایی به دفتر ازدواج، بخش کلارک و مسئول اجرای جشن را دارند. امکانات اضافه شامل اقامت در یکی از سوئیت های لوکس آریا، سالن و استخر آب گرم ماساژ درمانی آن است. علاوه بر این تالار زیبا جاهای دیگری نیز برای مراسم ازدواج مناسب است مثل استخر، کنار شومینه استخر آب گرم، داخل گالری چی هولی (Chihuly) که پر از کارهای هنری شیشه ای است و رو به روی دیوار آبی منحنی شکل 80 متری.

آریا

تفریحگاه M

تفریحگاه M دو استخر شنا دارد که یکی از آن ها برای مهمانان بالای 21 سال است. می توانید روی صندلی های کنار استخر در بین یکی از برترین استخرهای لاس وگاس استراحت کنید و از آنجا به داخل استخر خنک آن بپرید.

تفریحگاه M

ریو

ساحل وودو (VooDoo) در ریو ساحلی شنی با چهار مجموعه استخر متفاوت و با حس و حالی استوایی است. یک نوشیدنی از بار بگیرید و بعد در آب خنک استخر در میان برترین استخرهای لاس وگاس از دست گرمای آفتاب خلاص شوید.

ریو

ساحل خلیج ماندالای (Mandalay)

ساحل خلیج ماندالای یک مجموعه 4.5 هکتاری با درختان نخل، ماسه ای، یک استخر موج بزرگ و 100 آلاچیق، نیمکت ها، کلبه ها و ویلاهای شخصی است. از ماه می تا سپتامبر در این تفریحگاه مجموعه ای از کنسرت های بزرگ برگزار می شوند.

ساحل خلیج ماندالای (Mandalay)

هتل پاریس

در هتل پاریس می توانید در استخری روباز بزرگ با چشم اندازی از برج ایفل شنا کنید و لذت ببرید.

هتل پاریس

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

بهترین اسپاهای آب گرم در جهان | تجربه آرامش و استراحت

سعید حسنی ، جمعه 16 شهریور 1397

با توسعه بیشتر این مناطق و با اضافه کردن آبشارهای آب شیرین در بعضی اقامتگاه های مجلل آنجا را تبدیل به بهترین جزایر جهان کرده اند.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :