جزیره توکوریکی | جزیره ای محاصره شده در میان شن و دریا

روزهای آفتابی و دلنشین جزیره توکوریکی فیجی باعث شده تا یکی از مکان های مورد علاقه زوج های جوان باشد. معمولا افرادی که برای تعطیلات به tokoriki island می آیند، در کلبه یا ویلاها مستقر می شوند. این اقامتگاه ها دارای یک درب شیشه ای جالب بوده که مستقیما به ساحل شن و ماسه ای باز می شود و می توانید بر شن و ماسه های سفید ساحل قدم بزنید و اقیانوس را تماشا کنید. با ما در این مقاله خواندنی و جالب همراه باشید تا شما را با زیبایی های جزیره توکوریکی فیجی بیش از پیش آشنا کنیم.

توکوریکی

آشنایی

اگر می خواهید استخر خصوصی در tokoriki island داشته باشید، یک ویلای "استخر غروب خورشید" را اجاره کنید. این ویلاها دارای یک پذیرایی بزرگ، تراس وسیع، استخر خصوصی، یک کلبه کوچک و تخت های تاشو هستند. عصر، کارکنان ویلا مقدار زیادی غذاهای هوس انگیز را به تراس ویلایتان می آورند تا میل کرده و از همانجا، غروب خورشید در اقیانوس را تماشا کنید. جزیره توکوریکی فیجی، یک مکان بسیار عالی برای دوستداران ساحل است. اگر از سواحل شنی لذت نمی برید، می توانید به غواصی و قایقرانی بروید. هتل ها فعالیت های سرگرم کننده فراوانی را ارائه می دهند؛ از کلاس های بافندگی گرفته تا تفرج در میان گیاهان دارویی منطقه و والیبال بازی،

فیجی یکی از بهترین مکان های جهان برای غواصی و ماهیگیری است. مهم نیست که اولین بار است چنین فعالیت هایی را انجام می دهید یا یک حرفه ای هستید، کارکنان منطقه به شما کمک می کنند تا فعالیت های سرگرم کننده ای را داشته باشید. پیک نیک خصوصی 4 ساعته را از دست ندهید. شما می توانید در این پیک نیک از غذاهای گران قیمت و لذیذ اقیانوس آرام جنوبی لذت ببرید. قیمت ویلاهای لوکس کنار دریا در این منطقه حیرت آور از شبی 600 دلار شروع می شود.

توکوریکی 2
توکوریکی 3
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

نوروز صیادی در جزیره قشم | پیوند ناگسستنی میان صیادان و دریا !!

شایسته عسگریان ، جمعه 28 تیر 1398

نوروز صیادی از جشن های کهن جزیره قشم می باشد که درواقع آغاز سال نوی صیادی است.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :