دانستنی های مهم برای هر سفر که باید آن ها را به خاطر سپرد

برای هیجان انگیزترین ماجراجویی که تاکنون داشته اید، آماده اید؟ برنامه ریزی کنید! دنیای سفر سرشار از ماجراجویی های هیجان انگیز و سبکبارانه است. اما کارهای بسیاری وجود دارد که باید پیش از رهسپار شدن انجام دهید. یکی از مهمترین نکات برای هر سفر این است که چک لیستی کامل آماده کنید که بتوانید در هر زمانی به آن رجوع کنید. در اینجا شش مورد از دانستنی های مهم برای هر سفر را به شما یاد آوری می کنم تا با خواندن مقاله اطلاعات کاربردی برای هر سفر بتوانید هوشمندانه از سفر خود لذت ببرید.

اطلاعات کاربردی برای هر سفر

دریافت بیمه مسافرتی

کار از محکم کاری عیب نمی کند! وقتی پای سلامتی، ایمنی و پول نقد شما در خارج از کشور در میان است، بسیار مهم است که پیش از سفر برنامه ریزی کنید که از دانستنی های مهم برای هر سفر می باشد. اتفاقات بسیاری وجود دارد که ممکن است در طول سفر روی دهد و یک بیمه مسافرتی کارآمد می تواند ورق را به نفع شما برگرداند. اکثر طرح های بیمه های درمانی معالجات خارج از کشور را پوشش نمی دهند. بنابراین ضروری است که بیمه مسافرتی را برگزینید که همه مسائل ریز و درشت مربوط به سلامت که در طول سفر ممکن است با آن مواجه شوید را پوشش دهد. علاوه بر مسئله پوشش بیمه مواردی نظیر گم شدن پاسپورت، به سرقت رفتن لپ تاپ، جا گذاشتن وسایل، کنسل شدن پروازها و سایر موقعیت های هراسناک در کل می تواند مسافرت شما را خراب کند. یک بیمه کامل می تواند از یک آسیب جزئی تا دهها هزار دلار را تحت پوشش قرار دهد. من سال ها است که از بیمه جهانی Nomad استفاده می کنم و این بیمه یک ناجی واقعی است. قبل از اینکه راهی سفر شوید به شدت توصیه می کنم ابتدا یک بیمه مناسب را در بین اطلاعات کاربردی برای هر سفر برای خودتان انتخاب کنید.

دریافت بیمه مسافرتی

چمدانی را با خود داشته باشید که به خوبی پر و بسته شده باشد

من مدت زمان زیادی را در هواپیما سپری کرده ام و یاد گرفتم بسته بندی مطلوب لوازم از اهمیت خاصی برخوردار است. در درجه اول لازم است یک بالش مسافرتی، چشم بند و گوش گیر با خود داشته باشید تا بتوانید در طول سفر قدری استراحت کنید. شما همچنین به یک جفت کفش بی پاشنه، یک کاپشن و یک جفت جوراب گرم برای جلوگیری از جت زدگی نیز نیاز دارید. آیا دوست دارید وقتی از هواپیما پیاده می شوید همچون یک خواننده جهانی زیبا به نظر برسید؟ شما به یک کیسه پر از لوازم مختلف نیاز ندارید. بلکه فقط کافی است ملزومات اساسی را همراه خود بیاورید. کرم دور چشم، کرم مرطوب کننده BB و رژ مرطوب کننده لب کافی است. من هرگز خانه را بدون این سه عنصر قدرتمند ترک نمی کنم و این خود از مهمترین نکات برای هر سفر می باشد.

چمدانی را با خود داشته باشید که به خوبی پر و بسته شده باشد

یک VPN داشته باشید، به من اعتماد کنید!

داشتن یک شبکه اختصاصی مجازی (VPN) بیش از آنچه که شما فکر می کنید، مهم است. اگر می خواهید اطلاعات خود را ایمن نگهدارید و به اینترنت بدون سانسور دسترسی داشته باشید، پیش از اینکه راهی سفر به خارج از کشور شوید، یک VPN خریداری کنید. شما با نصب یک VPN قادر خواهید بود اطلاعات خود را رمزگذاری کنید. هنگامی که شما در جاهایی مانند فرودگاه ها، کافی نت ها یا هتل ها به شبکه های وایفای عمومی یا نیمه عمومی متصل می شوید، رمزگذاری اطلاعاتتان مسئله فوق العاده مهم است. شما بدون رمزگذاری و نام کاربری، رمز عبور و شماره کارت اعتباری خود را در معرض خطر قرار می دهید. من با علم به اینکه بسیاری از کشورها سایت هایی مانند نت فلیکس، فیسبوک، بی بی سی را مسدود می کنند برای ExpressVPN ثبت نام کردم و اکنون آن را بسیار دوست دارم. تصور کنید در تعطیلات رویایی خود بسر می برید اما قادر نیستید وضعیت فیسبوک خود را بروز رسانی کنید. یک VPN نصب کنید و همیشه به اینترنت متصل باشید که این از اطلاعات کاربردی برای هر سفر می باشد.

یک VPN داشته باشید، به من اعتماد کنید!

مطلع شوید که آیا به ویزا نیاز دارید یا خیر؟

هر چه زودتر ویزای خود را دریافت کنید که برایتان بهتر است. مقامات مرزی تنها به مدارک شما نیاز دارند و هیچ چیز دیگری برای آن ها قابل قبول نیست. این را وقتی برای مدت طولانی جهت گرفتن ویزای برزیل در لس آنجلس منتظر ماندم، آموختم. بسیار مهم است که در مورد مقصد سفر خود تحقیق کنید و 100% مطمئن شوید همه آنچه را که لازم است، تهیه کرده اید. با مشاوران و آژانس های صدور ویزا تماس بگیرید. هرگز ویزا را برای دقایق آخر نگذارید. تشریفات اداری ممکن است در هر زمانی واقع شوند.

مطلع شوید که آیا به ویزا نیاز دارید یا خیر؟

محل اقامت خود را رزرو کنید

من رویاهای زیادی داشتم که جزئیات مهم برنامه ریزی نشده آن ها را به کابوس تبدیل کرد. در مورد من اشتباه نکنید. من عاشق جایی هستم که روزهایم را در آن سپری می کنم اما اینکه بدانم شب ها کجا سر بر بالین می گذارم هم برای من بسیار اهمیت دارد. چیزهای بی شماری وجود دارد مانند رویدادهای ورزشی، تعطیلات محلی، کنفرانس های تجاری که می تواند قابلیت شما را برای گرفتن یک اتاق تحت تاثیر قرار دهد. اگر ناچار باشید آخرین جایی را که امکان دارد جهت اقامت بگیرید، احتمالا مجبور خواهید شد مبلغ زیادی بابت جایی که به آن هیچ علاقه ای ندارید، پرداخت کنید.

محل اقامت خود را رزرو کنید

چمدان ها و کیف دستی های بزرگ

داشتن یک چمدان بزرگ بیش از آنچه تصور می کنید، مهم است. وقتی همه لوازم شما درون یک چمدان جای گرفته، ضروری است که آن یک چمدان خوب باشد. همچنین به یاد داشته باشید یک چمدان بزرگ به معنای یک چمدان سنگین می باشد. وقتی شما چمدانتان را تا جایی که امکان دارد، پر می کنید در واقع فقط لوازمی را که نیاز چندانی به آن ها ندارید، همراه خود خواهید آورد. اگر بتوانید به درستی چمدان را پر کنید، باید بدانید یک چمدان قابل حمل دارای یک سایز نسبتا متناسب می باشد و چمدان های بزرگتر برای مسافرت های طولانی مدت بکار می آید. من طی یک سفر طولانی یک کوله پشتی برای کامپیوتر و تجهیزات دوربینم و یک چمدان قابل حمل با خود دارم. چمدان من معمولا دارای محفظه های زیادی است چرا که من ساز و برگ سفر را دوست دارم و این از مهمترین نکات برای هر سفر می باشد.

چمدان ها و کیف دستی های بزرگ

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

دانستنی های لازم برای سفر به کلمبیا که باید بدانید

فائزه راستی ، شنبه 24 خرداد 1399

من سعی کردم در قالب مقاله دانستنی های لازم برای سفر به کلمبیا، اطلاعات یا توصیه هایی برای سفر به کلمبیا را به شما دوستان ارائه دهم.

نظرت چیه
1 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :