فعالیت های کمپ لاکپشت دریایی در کارولینای شمالی

تفریح در کمپ لاکپشت دریایی نوعی تفریح در کمپی تابستانه است که در زمینه زیست شناسی دریا فعالیت می کند و در ویلمینگتن کارولینای شمالی قرار دارد. ماموریت آن ترویج مهر و توجه به اقیانوس ها است. رسالت کمپ لاکپشت دریایی ترویج عشق و توجه به اقیانوس ها و زیست بوم دریایی و مخصوصا لاکپشت های دریایی است که خود نوعی خوشگذرانی در کمپ لاکپشت دریایی به حساب می آید. مربیان این کمپ با تمرکز بر رویکردی مردمی در جهت حل مشکل کاهش تدریجی تعداد لاکپشت های دریایی درحیات وحش گام برداشته و با انتخاب همیاران و سرپرستانی از بین جوانان و تشویق نیروهای داوطلب و سرمایه گذاری روی دانش آموزان به عنوان نیروی کاری بالقوه که از فعالیت های کمپ لاکپشت دریایی می باشد، به انجام این کار می پردازند.

کمپ لاکپشت دریایی

بخش های دیدنی کمپ لاک پشت دریایی

مرکز پرورش و حفظی به نام کارن بیزلی (Karen Beasley) در کمپ لاکپشت دریایی جایی است که دانش آموزان می توانند در آن نقشی داشته باشند و همچنین در ساختمان مرکزی کمپ لاکپشت دریایی که به تازگی در سال 2013 بازگشایی شده به انجام امور بپردازند. مرکز درمانی و آموزشی بیشتر از 1200 مترمربع مساحت دارد و قسمت هایی مثل بخش پرورش، بخش تشریح و کلاس های مختلف شامل می شود. نیروهای داوطلبان و کارورزها در این کمپ در کنار هم کار می کنند و همچنین با نحوه پرورش و حفظ لاکپشت های دریایی آشنا می شوند و سپس به آزادسازی آن ها در دامان طبیعت در بین فعالیت های کمپ لاکپشت دریایی کمک می کنند. کمپ لاکپشت دریایی بیشتر به عنوان یک کمپ تابستانه در زمینه زیست شناسی دریا و آموزش غواصی اسکوبا (SCUBA) شناخته می شود. البته اردوهای مسافرتی برای هاوایی و کاستاریکا هم ارائه می شود. برنامه های ویژه ای هم برای مشارکت گروه های مدرسه ای و به صورت یک روزه برگزار می شود و خود نوعی خوشگذرانی در کمپ لاکپشت دریایی می باشد.

بخش های دیدنی کمپ لاک پشت دریایی

کمپ تابستانه زیست شناسی دریا

سه برنامه مختلف برای کمپ تابستانه زیست شناسی دریا وجود دارد. تمام برنامه ها به صورت عملی و متمرکز برگزار می شوند و سه دورنما و چشم انداز مختلف را از زندگی و حیات اقیانوس عرضه می کنند. اودیسه اقیانوس کارولینا (Carolina Ocean Odyssey) کمپی پر از ماجراجوئی است که به شرکت کنندگان کمک می کند از طریق تفریحات ورزشی اعتماد به نفسشان را تقویت کنند. شرکت کنندگان آموزش موج سواری و استفاده از تخته موج سواری را می گذارنند، پرورش لاکپشت را مشاهده می کنند، صید خرچنگ و صدف را یاد می گیرند، در تالاب ها و سواحل سنگی جزیره تاپسیل (Topsail) گشت می زنند. شرکت کنندگان به مدت 5 روز در اتاق های همراه با تهویه هوای مطبوع کنار اقیانوس اقامت می کنند. ماجراجویی در زیست دریایی اقامتی 6 روزه است که البته بیشتر علمی است. شرکت کنندگان در این مدت با اساس زیست شناسی دریا آشنا می شوند و درباره 5 گونه لاک پشت دریایی که در امتداد خط ساحلی کارولینای شمالی مهاجرت می کنند، چیزهایی را یاد می گیرند. همچنین به گشت های صبحگاهی برای یافتن لاک پشت های دریایی می روند، از طریق پروژه های بوم شناسی ساحلی ساعاتی را به ارائه خدمات اجتماعی می پردازند و از خطوط ساحلی، تالاب ها و نواحی تحت تاثیر جزر و مد آن ها را پاکسازی می کنند و در پرورش لاک پشت های دریایی مشارکت می کنند. برنامه سوم، برنامه آشنایی با زیست شناسی درون دریا است که 11 روزه است و 25 ساعت خدمات اجتماعی را شامل می شود. شما در برنامه ماجراجویانه زیست شناسی دریا همه کار انجام می دهید و علاوه بر آن کالبد شکافی لاک پشت دریایی را مطالعه می کنید، به تور پست صحنه آکواریوم کارولینای شمالی می روید و چند تحقیق خاص دیگر را در بین فعالیت های کمپ لاکپشت دریایی هم انجام می دهید.

کمپ تابستانه زیست شناسی دریا

کمپ های اسکوبا

غواصی اسکوبا در کارولینای شمالی محبوبیت زیادی دارد و کمپ لاکپشت دریایی دو نوع کمپ مختلف آب های آزاد (Open Water) و پیشرفته را برای جوانانی که به دنبال گرفتن گواهی PADI اسکوبای آب های آزاد خود هستند، ارائه می کند. کمپ آب های آزاد یک دوره 12 روزه است که مهارت های پایه ای را برای اخذ این گواهی آموزش می دهد. همچنین افراد 13 تا 17 سال شرکت کننده در آن درباره انواع مختلف حیواناتی که هنگام غواصی با آن ها مواجه می شوند آموزش می بینند، گشتی در تالاب نمک و نواحی تحت تاثیر جزر و مد می زنند و طی این برنامه اعتبارنامه 20 ساعت انجام خدمات اجتماعی را کسب می کنند. کلاس پیشرفته پس از تکمیل کلاس آب های آزاد برگزار می شود و آموزش هایی درباره موج سواری و موج سواری پارویی را در جزایر در بین تفریح در کمپ لاکپشت دریایی می گذرانند.

کمپ های اسکوبا

کمپ های مسافرتی

افراد از سنین 14 تا 17 سال می توانند در کاستاریکا یا هاوایی از نزدیک و به صورت شخصی با لاک پشت های دریایی در اکوسیستم های دریایی غیربومی کار کنند و یاد می گیرند که برای تبدیل شدن به بخشی از راه حل مشکل نگرانی های جهانی زیست محیطی به چه چیزی هایی نیاز دارند. شرکت کنندگان در کاستاریکا در تورهای زیپ لاین شرکت می کنند، با قایقرانی از آب های خروشان روداخانه پاکوئر (Pacuare) عبور می کنند، گشتی در جنگل های بارانی می زنند، در جزیره ای زندگی می کنند و هفته ای را به کار کردن در یک پرورشگاه لاک پشت می گذارنند. شرکت کنندگان در هاوایی می توانند از جشن های سنتی لوئا (Luau) استفاده ببرند، در برنامه تولید مثل حیوانات در پارک سیلایف (SeaLife) همکاری کنند که در آن می توانند با دلفین ها، شیرهای دریایی و انواع ماهی های استوایی به این کار بپردازند، در جزیره های استوایی زیبا قدم بزنند، کنار صخره های مرجانی غواصی کنند و آموزش موج سواری ببینند که خود این نوعی خوشگذرانی در کمپ لاکپشت دریایی می باشد.

کمپ های مسافرتی

گروه های مدرسه ای

مرکز پرورش و حفظ کارن بیزلی در تمام سال فعالیت می کند پس این بیمارستان حیوانات چیزی بیشتر از یک کمپ تابستانه است و می توانید به منظور برگزاری اردوهای مدرسه ای برای آن برنامه ریزی کنید. مدرسه ها، مدارس نظامی و گروه های اجتماعی می توانند با سرپرست برنامه هماهنگی های لازم را انجام دهند تا برنامه آموزشی طی سال تحصیلی مطابق با نیاز شما تدارک ببینند. برنامه های متنوع ثابت و هماهنگی شده ای از قبل مطابق با نیازهای گردش های روزانه مدرسه ها، گردش های چند روزه، کمپ های اقامتی و برای تمام گروه های سنی وجود دارد. هزینه های آن بسته به فعالیت ها و امکانات، راهنماها و تعداد شرکت کنندگان متفاوت است. برخی برنامه ها که به صورت گروهی برگزار می شوند، عبارتند از کالبد شکافی لاک پشت دریایی، پیاده روی های صبح هنگام برای پیدا کردن محل تخم گذاری ها، تماشای لحظه تولد این جانوران در شب، تور نمونه برداری، تالاب نمک و پایداری تالاب ها، بوم شناسی اسکله شناور، بوم شناسی سنگ ماسه، دفن زباله و تور WASTEC، آموزش های موج سواری. این بخش می تواند یکی از بخش های تفریح در کمپ لاکپشت دریایی باشد.

گروه های مدرسه ای

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

تفریح با لاکپشت های دریایی در مالدیو و تجربه ای متفاوت

علی حیدرنژاد ، پنج شنبه 19 مهر 1397

مالدیو به علت تلاش برای نجات اقیانوس های آلوده در جهان شناخته شده است.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :