بهترین مقاصد کمپینگ | 9 مکان فوق العاده برای کمپ در طبیعت

اردو زدن را دوست دارید؟ در حالی که امروزه بیشتر افراد یک کلبه دنج یا یک کاروان جادار را به جای اردو زدن با چادر مد نظر قرار می دهند، بعضی افراد هستند که هیچ چیز را به اردو زدن با چادر ترجیح نمی دهند. یکی از این مکان های شگفت انگیز را که در ادامه آورده شده است برای برپا کردن چادر خود برای کمپ در طبیعت انتخاب کنید و از بهترین مناظر روی این کره خاکی دیدن کنید.در ادامه با معرفی بهترین مکان ها برای کمپینگ و بهترین مقاصد کمپینگ با ما همراه باشید.

آگوآورد، لورتو، باجا کالیفورنیا، مکزیک

برای کمپ در طبیعت ، از نمونه بهترین مقاصد کمپینگ با وجود اینکه بعضی ها جاده ای که به سمت آگوآورد می رود را "خطرناک" می نامند، ولی این مسیر به ماشین نیازی ندارد و اگر مراقب باشید و آرام حرکت کنید، به اردوگاه بهشتی می رسید که فرصت لذت بردن از آن را در کنار دریای کورتز (خلیج کالیفورنیا) خواهید داشت که افراد کمی تا به حال از آن دیدن کرده اند. شما برای کمپ در طبیعت باید به یک جاده خاکی در جنوب لورتو مسیرتان را عوض کنید و به سمت غرب حرکت کنید، از دره های پر پیچ و خم و صخره های سنگی بالا و پایین بروید. وقتی به آخر مسیر رسیدید، ساحل در روبه روی شما است. با وجود اینکه تنها یک فروشگاه کوچک در اینجا وجود دارد و چیز دیگری در این روستای ماهی گیران کوچک و دور افتاده در آگوآورد نیست، در بهترین مکان ها برای کمپینگ حتی اینترنت یا آنتن موبایل، ولی شما یک پناهگاه آرامش بخش و مکانی برای ماهی گیری، تماشای پرندگان و قدم زدنی فوق العاده در کنار حوضچه های آبی را پیدا کرده اید.

باجا کالیفورنیا

تیرا دل فوگو، شیلی

در مجموعه بهترین مقاصد کمپینگ تیرا دل فوگو در منطقه پاتاگونیای شیلی قرار دارد که یکی از تماشایی ترین مناطق جهان برای کمپ در طبیعت است و مکانی عالی برای یک ماجراجویی رویایی است و در اینجا شما حتی به یک اردوگاه خاص برای برپایی چادرتان نیاز ندارید چون اردو زدن در فضای آزاد در اینجا یک سبک زندگی است. شما می توانید روی تدارکات موجود در یوشوآیا و پونتاآرناس حساب باز کنید. از رادمان در خط مرزی بین شیلی و آرژانتین، جاده باریکی به سمت لگوبلانکو و لگواوفیدرو می رود، که برای اردو زدن و ماهی گیری ایده آل هستند. حیات وحش هم از جمله بهترین مکان ها برای کمپینگ تماشایی است، سگ آبی هم در اینجا پیدا می شود و ممکن است بتوانید از چادر خود ورجه وورجه کردن آن ها را ببینید، همین طور جغد هایی که روی سقف ماشین تان می نشینند و کرکس هایی که در ارتفاع زیادی بالای سرتان پرواز می کنند.

اردو زدن با چادر 2

اردوگاه کرک کریک، بیگ سور، کالیفورنیا

از مجموعه بهترین مقاصد کمپینگ اردوگاه کرک کریک که در نزدیکی بیگ سور و در کنار خط ساحلی مرکزی تماشایی کالیفورنیا قرار دارد، به شما این امکان را می دهد که چادرتان را به روی آب های درخشان اقیانوس باز کنید و پس از بیدار شدن با این منظره مواجه شوید. درست بالای اقیانوس اردو می زنید، بهتر از این نمی شود. کسانی که در اینجا اردو می زنند، نه تنها می توانند از مناظر فوق العاده چشم انداز بهره ببرند، بلکه به یک ساحل صخره ای و خلیجی کوچک در پایین اردوگاه دسترسی دارند که به عنوان مکانی برای اکتشاف یشم شناخته می شود، و در کنار مسیر های پیاده روی جنگلی فراوانی که به جنگل درختان غول پیکر و باشکوه، آبشارهای پشت سر هم، چمنزارها و جوی ها ختم می شود، قرار دارد. برای یک منطقه ساحلی نرم تر و شنی تر، می توانید به سمت ساحل سنددلار بروید که 5 مایل از آنجا فاصله دارد.

اردو زدن با چادر 3

منابع ملی ماسائی مارا، کنیا

برپا کردن چادر در این منابع ملی با حیواناتی که دارد، شامل بزرگترین جمعیت شیرهای جهان، 5570 گونه از پرندگان، همچنین به عنوان بهترین مکان برای تماشای مهاجرت بالای دو میلیون غزال، گاو وحشی و گورخر که در آن هستند، یعنی گذراندن شب در میان تمام این مخلوقات حیرت انگیزی که در منابع ملی ماسائی مارا زندگی می کنند. از مجموعه بهترین مکان ها برای کمپینگ واز نمونه بهترین مقاصد کمپینگ ،از مکان های پولی گرفته تا مناطق چادرزنی با شکوه، شما انتخاب های فراوانی برای اردوگاه در اینجا دارید و مهم نیست کجا می مانید، در کمپ در طبیعت شما درست به جایی رفته اید که قلب حیات وحش، با مراتع و درختان اقاقیا و رودخانه های پر از کروکودیل و کرگدن است.

اردو زدن با چادر 4

گاردنکی، پارک ملی درای تورتوگز، فلوریدا

پارک ملی درای تورتوگز، رشته جزایر خوش منظره دورافتاده ای که از کی وست با کشتی دو ساعت فاصله دارد، جایی است که دلفین ها و لاک پشت های دریایی را می توان پیدا کرد و بهترین تجربه اردو زنی در مناطق گرمسیری را در گاردنکی فراهم می کند. این اردوگاه کوچک، ده تکه و بدوی که تحت پوشش درختان حرا قرار دارد درست در کناره های آب های لاجوردی، در مجاورت فانوس های دریایی و قلعه های تاریخی قرار دارد. شما نه تنها می توانید روی شن های ساحل اردو بزنید بلکه حتی می توانید از بزرگترین صخره مرجانی جهان درست چند قدم آن طرف چادرتان لذت ببرید. به آب های آرام و شفافی قدم بگذارید که خانه تنوع وسیعی از ماهی های رنگارنگ است و برای یکی از حیرت انگیز ترین غواصی های روی این سیاره آماده شوید.

اردو زدن با چادر 5

دریاچه مایوتن

برخلاف آن تصوری که اسم آن در ذهن شما ایجاد می کند، تابستان در ایسلند هوای ملایمی دارد که برای اردو زدن عالی است. اما اگر شما می توانید تا پایان سپتامبر صبر کنید و با کمی سرما کنار بیایید، ممکن است بتوانید مناظر فراموش نشدنی ای از شفق های شمالی را ببینید. در حالی که از نظر فنی شما می توانید در هر جایی از این کشور اردو بزنید ولی معمولا بهتر است تا در مکان های مشخص شده اردو بزنید تا به چشم انداز های آسیب پذیر، خسارت وارد نکنید. دریاچه مایوتن در شمال، مکانی فوق العاده برای اینکار است. چون اینجا پناهگاهی برای پرندگان است، اردو زدن فقط در قسمت های مشخص شده امکان پذیر است. برپا کردن چادر در اینجا این حس را القا می کند که انگار شب تان را در سیاره ای دیگر می گذرانید، میان چشم انداز های عجیب و بایر و با چاله های آتشفشانی که تلی از گازها را به هوای خشک پرتاب می کند.

اردو زدن با چادر 6

پارک ملی جاسپر، آلبرتا، کانادا

اگر می خواهید به دل چشم انداز رشته کوه های صخره ای بروید، پارک ملی جاسپر در آلبرتای کانادا یکی از بهترین مکان ها در جهان برای اردوزدن در این گونه مکان ها است. با گستره وسیعی از فعالیت هایی که می توانید در اینجا انجام دهید، هر چیزی، مثلا از پیاده روی و ماهی گیری گرفته تا قایق سواری و شنا و تماشای حیات وحش، غیر ممکن است از اینجا خسته شوید. به دل طبیعتی با رشته کوه های با شکوه، دریاچه های آبی درخشان، چشمه های آب گرم، آبشارها و یخچال ها بروید و در مسیرهای پیاده روی 600 مایلی پارک قدم بزنید.

اردو زدن با چادر 7

جزیره کوچک آران، اسکاتلند

جزیره آران با 166 مایل مربع مساحت و به عنوان آینه تمام نمایی از اسکاتلند، به اسم "اسکاتلند مینیاتوری" شناخته می شود. این جزیره همچنین به ساحل های شنی، حیات وحش، رشته کوه های زیبا و قلعه های دیدنی خود معروف است. این جزیره اسکاتلندی، نه تنها حیرت انگیز و خیره کننده است بلکه تاریخ سرشاری دارد به طوری که در آن آثاری از زمان ماقبل تاریخ دیده می شود. چشم اندازهای متنوعی در این جزیره وجود دارد، از ساحل های تماشایی گرفته تا رشته کوه های سنگی و تپه ها و اردوزنندگان در این جزیره، می توانند از فرصت هایی مثل پیاده روری، دریانوردی، قایق سواری و دوچرخه سواری اطراف جزیره بهره ببرند یا به تماشای پرنده هایی مثل عقاب های دریایی که به طور مرتب در خط ساحلی دیده می شوند بنشینند.

اردو زدن با چادر 8

هاوایی

درحالی که هاوایی عملا جایی با تعداد بی شماری از تفرجگاه های مجلل با مناظری از اقیانوس است، اگر واقعا می خواهید که نزدیک بعضی از حیرت انگیزترین چشم انداز ها در جهان از خواب بیدار شوید، اردو زدن در اینجا را می توانید امتحان کنید. استفاده از چادر همچنین سبب صرفه جویی صدها یا حتی هزاران دلاری از پول شما می شود که می توانید آن را در انجام فعالیت های دیگر خرج کنید، از دریانوردی در غروب خورشید و سفرهایی برای تماشای وال ها گرفته تا پرواز با هواپیما و تماشای جزیره و خیلی چیزهای دیگر. با وجود اینکه بیشتر اردوگاه های جزیره رایگان است، در بیشتر موارد لازم است تا شما پولی پرداخت کنید، که مثلا در یوآهو هزینه آن 52 دلار به ازای سه شب است. با این وجود در مقایسه با نرخ هتل ها این هزینه چیز زیادی نیست. شما می توانید صبح، چادرتان را به روی خارق العاده ترین مناظر از اقیانوسی زیبا باز کنید.

اردو زدن با چادر 9

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

17 مکان فوق العاده زیبا از بهترین مقاصد گردشگری اروپا

سعید حسنی ، جمعه 16 شهریور 1397

هیچ نقطه ای در اروپا نیست که زشت و زننده باشد اما می توان گفت تعدادی از انها کمی بهتراز بقیه هستند. چه قصد سفر داشته باشید و چه قصد رویاسازی . . .

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :