قشنگ ترین کافه گربه های دنیا، محبت به دنیای شاد حیوانات

در حال حاضر به کافه گربه ها تمایل زیادی نشان داده می شود و این موضوع در تمام دنیا در حال فراگیر شدن است. کافه هایی وجود دارند که اغلب با هزینه ای ساعتی و به همراه نوشیدنی مورد علاقه خودتان می توانید در آن ها به تماشا و بازی کردن با بچه گربه ها و گربه ها بپردازید. اغلب این کافه ها، کار واگذاری گربه هایی که به یک خانه جدید نیاز دارند را هم انجام می دهند. این نوع کافه ها در واقع در اواخر دهه 1990 در تایوان محبوب شد و بخصوص برای گردشگران ژاپنی جذاب بود و امروزه می توانید کافه گربه ها را در بیشتر کشورهای اروپا، ایالت های آمریکا و همچنین کانادا پیدا کنید. چه شما برای خودتان در خانه گربه داشته باشید یا فقط بخواهید روز قشنگ تری داشته باشید بدون شک کافه گربه ها جذابیت منحصر به فردی هستند که هیچ وقت فراموشش نمی کنید. در اینجا تعدادی از بامزه ترین و قشنگ ترین کافه گربه های سراسر جهان را معرفی می کنیم. این مقاله درباره قشنگ ترین کافه گربه های دنیا، دیدنی ترین کافه گربه های دنیا و معروف ترین کافه گربه های دنیا است.

قشنگ ترین کافه گربه های دنیا

کافه گربه تماری نواوچی در موساشینوی ژاپن

ژاپن پر از کافه گربه است ولی تماری نواوچی قطعا یکی از بهترین ها در ژاپن است. دکوراسیون کافه مثل یک آپارتمان زیبا است و غذا و نوشیدنی در آن سرو می شود. انیمه و پس زمینه های جنگلی در آن به کار رفته است که واقعا منحصر به فرد است و فضای زیادی برای گربه ها وجود دارد تا در آن بگردند. این مکان جایی است تا به آنجا بروید و استراحت کنید و مدتی را در آن بگذرانید. وای فای رایگان هم وجود دارد و گونه های نادری از گربه ها هم هستند که ممکن است نتوانید در کافه دیگری آن ها را پیدا کنید. این مقاله درباره قشنگ ترین کافه گربه های دنیا، دیدنی ترین کافه گربه های دنیا و معروف ترین کافه گربه های دنیا است.

کافه گربه تماری نواوچی در موساشینوی ژاپن

کافه گربه بروکلین در شهر بروکلین، نیویورک

این کافه، اولین کافه گربه دائمی شهر بروکلین است و برای هدف درستی فعالیت می کند. این کافه یک انجمن غیرانتفاعی است که به صورت داوطلبانه به وسیله یک سازمان محلی حمایت از حیوانات اداره می شود و از چهارشنبه تا یکشنبه به صورت یکسره باز است. رویدادهای جالبی مثل ساعاتی خوش با بچه گربه ها، یوگا با گربه ها و ساخت کارها هنری با طراحی گربه به طور منظم در برنامه آن وجود دارد. شما حداقل سه ساعت قبل از بازدید باید رزرو انجام دهید و هزینه آن برای هر 30 دقیقه 5 دلار است. تمام گربه ها در اینجا برای واگذاری در دسترس هستند و می توانید برای اینکار سری به وبسایت این کافه بزنید. همچنین گزینه به عهده گرفتن و تقبل هزینه های پرورش گربه ها نیز در موجود است. این متن درباره قشنگ ترین کافه گربه های دنیا، دیدنی ترین کافه گربه های دنیا و معروف ترین کافه گربه های دنیا است.

کافه گربه بروکلین در شهر بروکلین، نیویورک

کافه نکو در شهر وین اتریش

این کافه، اولین کافه گربه در اتریش است و پنج گربه در آن منتظر دیدار با شما هستند. این کافه در قهوه، کیک های خانگی، چای ژاپنی و شربت ها متخصص است. غذاهای شیرین و تند و همچنین بستنی هم در آن موجود است. تمام گربه های کافه نکو از یک پناهگاه حیوانات در وین آورده شده اند و شما می توانید در سایت کافه درباره آن ها بیشتر بخوانید.

کافه نکو در شهر وین اتریش

کافه جمهوری گربه ها در سن پترزبورگ روسیه

این کافه گربه بخشی از یک موزه گربه ها در سن پترزبورگ است. این مکان جایی عالی برای دوست داران گربه ها است، آن هایی که می خواهند گربه ای داشته باشند ولی ندارند و همه آن هایی که مشتاق هستند تا تجربه ای متفاوت هنگام سفر داشته باشد. در این مکان یک کافه هنری، کتابخانه، سالن نمایش و یک اتاق برای گربه ها وجود دارد. در این کافه نیز واگذاری انجام می شود و می توانید مراقبت از گربه ها را خودتان بر عهده بگیرید و به این انجمن در نگهداری از حیوانات خانگی کمک کنید. با پیاده روی، سه دقیقه از میدان آیزاک تا این کافه فاصله است و این کافه هر روز باز است. برای رفتن به اینجا از قبل رزرو کنید و بدون محدودیت از گربه ها و چای و همچنین وای فای رایگان لذت ببرید.

کافه جمهوری گربه ها در سن پترزبورگ روسیه

کافه گربه در سن دیگوی ایالت کالیفرنیا

این کافه گربه در سن دیگو نوشیدنی های قهوه و اسپرسو را ارائه می کند و در صبح و بعدازظهر باز است و در بخش مارینا واقع شده است. این کافه با انجمن مردمی سن دیگو همکاری می کند و واگذاری گربه ها در آن طی چند ساعت انجام می شود. بعد از اینکه نوشیدنی تان را سفارش دادید، به طور رایگان به محیط نگهداری گربه ها دسترسی پیدا می کنید. اگر نمی خواهید چیزی سفارش دهید، خیلی ساده 5 دلار می پردازید تا گربه ها را ببینید. بهترین زمان برای بازدید ساعات خلوت بین ساعت 8 صبح تا 10 صبح است. رزرو لازم نیست ولی می توانید برای ساعات شلوغ اینکار را انجام دهید.

کافه گربه در سن دیگوی ایالت کالیفرنیا

کافه گربه ها در پاریس فرانسه

کافه گربه ها از دو کافه گربه تشکیل شده است اگرچه کافه منطقه ماریاس در زمان نوشته شدن این مقاله به طور موقت بسته شده بود. به هر حال، کافه باستیل در خیابان نهم سداین برای فعالیت همه روزه به جز دوشنبه ها باز است. رزرو لازم نیست و شما خیلی راحت می توانید به آنجا بروید و از گربه ها و غذاهای فرانسوی آن لذت ببرید. شما می توانید برای جشن های خصوصی با کافه تماس برقرار کنید. تمام گربه های کافه از سازمان های حفاظت حیوانات بعد از رها شدنشان به اینجا آورده شده اند یا به صورت ولگرد بوده اند و به اینجا آورده شده اند. این یعنی واگذار نمی شوند و شما نمی توانید مراقبت از آن ها را به عهده بگیرید ولی کارکنان آنجا می توانند شما را راهنمایی کنند تا برای خودتان یک گربه پیدا کنید. مقداری از سود کافه به خیریه ای که در زمینه حفاظت گربه سانان فعالیت می کند، اختصاص می یابد.

کافه گربه ها در پاریس فرانسه

کافه گربه در بوداپست مجارستان

این کافه از سال 2013 فعالیت می کند و 10 گربه در آن زندگی می کنند که شما در کنار بازی کردن تان با آن ها می توانید از فنجان قهوه خود لذت ببرید. اینجا مکانی عالی برای عاشقان گربه است تا از اعماق شهر دور شوند و از استرس خود کم کنند. همچنین این کافه به راحتی در دسترس است و در مرکز شهر، در خیابان و نزدیکی قصر سلطنتی استفان قرار دارد. توضیحاتی درباره گربه ها را می توان بر روی سایت کافه دید و هر کدام از این گربه ها خصوصیات مخصوص به خودشان را دارند. در منوی کافه می توانید چای های طعم دار، اسپرسو و قهوه های مخصوص زیادی را پیدا کنید.

کافه گربه در بوداپست مجارستان

کافه گربه سیبری در شهر چلسی استان کوبک کانادا

این کافه گربه کانادایی که اخیرا باز شده است از اتاق های پذیرایی بهره می برد که در آن ها می توانید گربه های بامزه و زیبا را ببینید و با آن ها بازی کنید. همچنین کافی شاپی وجود دارد که همیشه باز است. یکی از اهداف مالکان آن به نمایش گذاشتن کیفیت های گربه های سیبری است که به واسطه هوش، مهارت های اجتماعی و هیپوآلرژیک بودنشان شناخته می شوند. در واقع این کافه به عنوان اولین کافه گربه ای که احتمال حساسیت در آن نیست، در جهان شناخته می شود، یعنی آن هایی که گربه ها را دوست دارند ولی به آن ها حساسیت دارند احتمالا می توانند از آن دیدن کنند! کافه همچنین قصد دارد تا این مزیت سلامتی و تندرستی را فراهم کند و خانه ای برای گربه هایی که دیگر تولید مثل نمی کنند، فراهم کند.

کافه گربه سیبری در شهر چلسی استان کوبک کانادا

کافه گربه نکونونیوا در سنگاپور

سیزده گربه زیبا در این کافه در سنگاپور زندگی می کنند که اولین کافه 24 ساعته در کشور است. تمام گربه ها به اینجا آورده شده اند، یعنی در اینجا زاده نشده اند و این گربه ها به خاطر غیر پیشبینی بودن رفتارها و خصوصیاتی مثل علاقه شان به انسان ها انتخاب شده اند. هزینه وقت گذراندن با گربه ها به صورت زمانی حساب می شود و پیشنهاد می شود تا حداقل یک ساعت در آنجا بمانید تا بتوانید با آن ها بازی کنید. شربت ها، نوشیدنی های ترکیبی میوه ای، قهوه، چای و دسر های خانگی برای خرید با قیمتی کم در دسترس است. بچه ها برای ورود به فضایی که گربه ها در آن هستند باید بالای هفت سال داشته باشند و نظارت بزرگترها بر بچه های زیر 14 سال حتما باید رعایت شود.

کافه گربه نکونونیوا در سنگاپور

بازار بزرگ گربه بانو دایانا در شهر لندن کشور انگلستان

این کافه اولین کافه گربه در لندن است و پیدا کردن خانه های زیبا برای گربه هایش را در اولویت خود قرار داده است. بازدیدها از بازار بزرگ گربه تا 90 دقیقه به طول می انجامد و پیشنهاد می شود تا رزرو را از قبل انجام دهید چون مکان های آن خیلی زود پر می شوند. 9 گربه در اینجا زندگی می کنند و دو طبقه برای آن ها در نظر گرفته شده است. رزرو برای چای بعد از ظهر و عصرانه و غذاهای بدون گلوتن، غذاهای گیاه خوارها و غذاهای بدون لبنیات هم موجود است. به ازای هر مهمان 6.5 یورو هزینه رفاهی دریافت می شود.

بازار بزرگ گربه بانو دایانا در شهر لندن کشور انگلستان

کیتی در سان فرانسیسکوی کالیفورنیا

کیتی اولین کافه مراقبت از گربه ها در سان فرانسیسکو است و کارکنان آن گربه ها را از کشتارگاه ها نجات می دهند و برایشان خانه ای مهیا می کنند تا شما مراقبت از آن ها را بر عهده بگیرید. معمولا 10 تا 20 گربه در سالن گربه ها وجود دارد و شما می توانید بدون محدودیتی از چای سبز در آنجا لذت ببرید. برای گزینه های بیشتر به سالن چای خوری بروید تا از وافل ها و ساندویچ های خوشمزه بلژیکی لذت ببرید. مقدم مهمانان چه آن هایی که رزرو کرده اند و چه آن هایی که نکرده اند، ارزشمند محسوب می شود.

کیتی در سان فرانسیسکوی کالیفورنیا

لاگاتوتیکا در مادرید اسپانیا

این کافه گربه یک سازمان غیر انتفاعی است که برای کمک به گربه های ولگرد ایجاد شده است و از سه شنبه تا یکشنبه باز است. این کافه پشت موزه رینا سوفیا در مادرید و بعد از ایستگاه راه آهن آتوچا قرار دارد. از چشیدن نوشیدنی مورد علاقه خود در میان گربه ها لذت ببرید، از فضای کارهای هنری با طرح هایی از گربه ها دیدن کنید و حتی می توانید در یک جلسه آموزشی شرکت کنید. در این خانه دو طبقه، اتاق های بزرگی با کاناپه ها، کتاب ها و وای فای رایگان وجود دارد.

کافه گربه های دنیا 12

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

سفر به رنگی ترین شهرهای دنیا، سفر به دنیایی شاد و کودکانه

سعید حسنی ، دوشنبه 27 فروردین 1397

این متن ما را با رنگی ترین شهرهای جهان و سفر به رنگی ترین شهرهای دنیا آشنا می کند و اینکه شهرهای رنگی جهان کدامند.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :