راهنمای سفر کم هزینه| روش های کاربردی برای داشتن سفر کم هزینه

سفرهای لحظه آخری می توانند مهیج، جالب و همچنین گران باشند. در مجموعه نکاتی از سفر کم هزینه توصیه ما به شما این است که اگر جز افراد مشهور و پولدار نیستید، با ما همراه شوید تا در ادامه مطلب روش های کاربردی و راهنمای سفر کم هزینه شما را راهنمایی کنیم.

معروف ترین راه ها برای داشتن سفری بدون مشکل مالی

راهنمای سفر کم هزینه : از تخفیف هایی که تا به حال دریافت کرده اید، استفاده کنید

تخفیف کارت اعتباریتان را لحاظ کنید یا از تخفیف مسافت پروازی که قبلا کسب کرده اید، استفاده کنید تا کمک هزینه پرواز لحظه آخری شما باشند. می توانید با استفاده از این روش مبلغ تخفیف ها را برای پروازتان به این صورت محاسبه کنید که ابتدا کارمزد و مالیات را از قیمت بلیط کم کنید. مبلغ باقیمانده را در 100 ضرب کنید تا ارزش واقعی تخفیفتان را در بین بهترین راه ها برای داشتن سفری بدون مشکل مالی به دست آورید.

از تخفیف هایی که تا به حال دریافت کرده اید، استفاده کنید

راهنمای سفر کم هزینه : تا مقصد رانندگی کنید

آژانس های گردشگری داخلی یک گزینه عالی برای برنامه ریزی تعطیلات آخر هفته شما در نزدیکی محل سکونت تان است. طبق گزارش نیویورک تایمز بسیاری از آژانس های گردشگری داخلی به افرادی که به دنبال مکانی برای گذراندن تعطیلات آخر هفته خود هستند، کمپینگ را پیشنهاد می کنند. آن ها فاصله مناطق موردنظر برای گذراندن تعطیلات را به 300 مایل کاهش داده اند که به اندازه یک باک بنزین می شود. گذراندن تعطیلات در مکانی که می توانید تا آنجا رانندگی کنید باعث می شود بتوانید بودجه خود را برای وعده های غذایی و بازدید از جاذبه های توریستی پس انداز کنید که این یکی از معروف ترین راه ها برای داشتن سفری بدون مشکل مالی می باشد.

تا مقصد رانندگی کنید

راهنمای سفر کم هزینه : از اپلیکیشن های مخصوص برای رزرو اتاق های لحظه آخری هتل ها استفاده کنید

از منابعی نظیر Hotel Tonight که یک اپلیکیشن موبایل است، برای رزروهای لحظه آخری هتل ها استفاده کنید. این اپلیکیشین با هتل های شهری در سطح جهان قرارداد دارد تا تخفیف های روزانه قابل توجهی برای رزرو اتاق به مشتریان بدهد. همچنین این برنامه قابلیت رزرو اتاق با توجه به بودجه شما را نیز در اختیارتان قرار می دهد. اما لگات، سخنگوی اپلیکیشن Hotel Tonight می گوید: "به لطف پیوستن بسیاری از هتل های جدید به خدمات آنلاین، این آنلاین مارکت ها لیست خوبی از خدمات را ارائه می دهند. این بدین معناست که هتل های بیشتری در این زمینه با یکدیگر رقابت می کنند و قیمت ها را کاهش می دهند. شهرهایی که در حال حاضر در این رقابت شرکت دارند، شیکاگو، میامی، نیواورلئان، لاس وگاس و فینیکس هستند.

از اپلیکیشن های مخصوص برای رزرو اتاق های لحظه آخری هتل ها استفاده کنید

راهنمای سفر کم هزینه : مکان های مورد علاقه خود را در شبکه های اجتماعی پیدا کنید

اولین نفر باشید که از حراج های بزرگ و فروش فوق العاده ها باخبر می شوید. هتل های زنجیره ای، کشتی های مسافربری کروز و آژانس های هواپیمایی تخفیف های خود را از طریق شبکه های اجتماعی نظیر توئیتر، اینستاگرام و فیسبوک به مشتریان خود اطلاع می دهند. اگر فالوور آن ها باشید می توانید پیش از هجوم افراد و شلوغ شدن یک مورد مناسب برای خود پیدا کنید. این قیمت های ویژه، تخفیف های لحظه آخری هستند که می توانند برای سفر بدون برنامه ریزی شما حکم یک تخته شیرجه را داشته باشند و از روش های کاربردی برای داشتن سفری بدون مشکل مالی می باشند.

مکان های مورد علاقه خود را در شبکه های اجتماعی پیدا کنید

راهنمای سفر کم هزینه : جمعه ها را انتخاب کنید

لگات پیشنهاد می کند جمعه ها را برای سفرهای برنامه ریزی نشده و ناگهانی تان انتخاب کنید. اگر رزرو لحظه آخری دارید، می توانید تخفیف های باورنکردنی در این روز بگیرید. همانطور که به طور کلی شنبه ها روزهای پرمشغله تری برای هتل ها هستند.

جمعه ها را انتخاب کنید

نکاتی از سفر کم هزینه : از تخفیف قیمت پروازها استفاده کنید

اولیویا کریستین پرز، نویسنده و کارشناس سفر از نیویورک از بیش از 30 کشور و بیش از نیمی از ایالت های آمریکا بازدید کرده که به گفته خودش بسیاری از این سفرها ناگهانی و بدون برنامه ریزی قبلی بودند. شما می توانید با استفاده از نکات ذکر شده در این مطلب یک سفر ارزان قیمت داشته باشید یا می توانید به سایت Fly.com سری بزنید و از بهترین تخفیف های روزانه پرواز آگاه شوید. پرز می گوید استفاده از این سایت برای پیدا کردن بهترین تخفیف های پروازهای لحظه آخری ضروری است. این سایت لیست تخفیفی برای پروازهای رفت و برگشت داخلی و بین المللی را طی 180 روز آینده دارد و اولین وبسایتی است که من برای گرفتن ایده گذراندن تعطیلاتم در سفر به آن سر می زنم."

از تخفیف قیمت پروازها استفاده کنید

نکاتی از سفر کم هزینه : قیمت ها را مقایسه کنید

لیسا پوایرو، سردبیر Family Traveller USA می گوید:"برخی هتل ها برای داشتن رتبه بهتر در وبسایت مخصوص هتل تخفیف بیشتری برای مسافران نسبت به سایت های خدمات مسافرتی نظیر Expedia در نظر می گیرند. من یک هتل در Expedia و سایت های مشابه آن با قیمتی یکسان پیدا کردم سپس وبسایت هتل را چک کردم و آن اتاق را با نصف قیمت پیدا کردم. زمانی را برای چک کردن اختصاص دهید. این کار می تواند مقدار زیادی از هزینه هایتان را کاهش دهد.

قیمت ها را مقایسه کنید

نکاتی از سفر کم هزینه : چانه بزنید

پوایرو اضافه می کند: "از این که با هتلی که دوست دارید در آن اقامت داشته باشید تماس بگیرید و از آن ها درخواست تخفیف یا قیمت مناسب تر را داشته باشید، هراسی نداشته باشید. اگر هتل مشابه دیگری را با قیمت پایین تر پیدا کردید به هتلی که قصد اقامت در آن را دارید زنگ بزنید و آن قیمت را ذکر کنید. ممکن است قیمت را برای شما اصلاح کنند. تماس مستقیم با هتل می تواند برایتان تخفیف خوبی فراهم کند همانطور که آن ها نیز نیاز به پر کردن اتاق ها دارند. به هرحال پرسیدن هیچ ضرری نخواهد داشت."

چانه بزنید

نکاتی از سفر کم هزینه : از سایت های ارائه تخفیف استفاده کنید

پرز از سایت Booking.com استفاده می کند که به گفته خودش بهترین قیمت ها و شرایط کنسلی کاملا واضح را در آن پیدا می کند. "من می توانم بدون معطلی یک پیشنهاد لحظه آخری را با خیال راحت رزرو کنم و مطمئن باشم که تا یک روز پیش از تاریخ ورود می توانم آن را کنسل کنم."

از سایت های ارائه تخفیف استفاده کنید

نکاتی از سفر کم هزینه : از شیوه های مذاکره قدیمی استفاده کنید

پتر گرینبرگ، کارشناس گردشگری طی مصاحبه ای با CBS News اظهار کرد که بهتر است برای گرفتن یک رزرو لحظه آخری با آژانس های مسافرتی تماس تلفنی بگیرید. او به گردشگران پیشنهاد می کند گوشی تلفن را بردارند و مستقیم با یکی از کارکنان آژانس مسافرتی تماس بگیرند. "یک اتاق هتل رزرو نشده، اتاقی در کشتی کروز یا صندلی خریداری نشده هواپیما مواردی هستند که به محض طلوع خورشید یا به راه افتادن کشتی دیگر سودی ندارند بنابراین شما نیاز دارید تا با مسئولین مکالمه ای داشته باشید اما نحوه مکالمه شما نیز اهمیت دارد."

از شیوه های مذاکره قدیمی استفاده کنید

نکاتی از سفر کم هزینه : سطح انتظارات خود را پایین بیاورید

البته که بدون شک یک هتل چهار یا پنج ستاره امکانات عالی در اختیار شما می گذارد اما به دلیل بودجه محدودتان به دنبال یک مکان اقتصادی تر باشید. در همان گزارش از CBS news گفته می شود که احتمال بیشتری وجود دارد یک هتل با درجه پایین تر پیشنهادات و تخفیف های بهتری ارائه کند. گرینبرگ پیشنهاد می کند در Airbnb و VRBO جستجو کنید تا موقعیت هایی با تخفیف بیشتر که قابل اعتمادتر نیز هستند را پیدا کنید.

سطح انتظارات خود را پایین بیاورید

نکاتی از سفر کم هزینه : از تورهای آژانس های گردشگری استفاده کنید

برای گرفتن بهترین پیشنهادات با آژانس های برگزارکننده ی تور تماس بگیرید. آژانس گردشگری Friendly Planet Travel سفرهایی همه جانبه به مقصدهای عجیب و بومی در سرتاسر جهان را ارائه می دهد. پگی گلدمن، رئیس و بنیان گذار آژانس Friendly Planet Travel در جنیکتاون پنسیلوانیا می گوید: " همراه شدن با تورهای آژانس های گردشگری مانند Friendly Planet این امکان را می دهد تا مسافران تجربه سفر به یک مقصد جدید را بدون نگرانی برای برنامه ریزی و جستجو برای تخفیف های مختلف داشته باشند. پکیج های مسافرتی ما شامل تمام هزینه های پرواز، امکان رزرو صندلی فرست کلاس، ارائه خدمات منحصر به فرد و متفاوت برای هر شخص و برنامه ریزی کارشناسانه و دقیق برنامه ی سفر می شود تا گردشگران بتوانند بدون آن که دیگر نگرانی ای برای جستجو کردن داشته باشند، یک تور لحظه آخری باور نکردنی را رزرو کنند."

از تورهای آژانس های گردشگری استفاده کنید

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

سفر ارزان به اروپا | نکات مهم برای داشتن یک سفر کم هزینه

ن. چرمچی ، شنبه 23 شهریور 1398

در این نوشتار قصد داریم راه های داشتن یک سفر ارزان به اروپا را به شما معرفی کنیم.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :