سفر به بالی با آژانس مسافرتی لاچین سیر و با پرواز مستقیم ماهان

لاچین سیر شنبه 27 مرداد 1397

بالی یکی از کوچک ترین جزایر جهان است و موقعیت جغرافیایی ان به گونه ایست که گوی اندونزی، این جزیره را در دل خود جای داده است تا زیبایی آن و جاهای دیدنی بالی را به رخ جهانیان بکشد. بالی همچون نگینیست میان دو اقیانوس بزرگ آرام و هند که اب و هوایی بی نظیر دارد،به طوری که عاشق شدن در آن ناگزیر است. اگر با این توصیف ها فکر سفر به بالی به ذهنتان خطور کرده، در ادامه با ما همراه باشید تا پیشنهاد سفر به بالی آژانس هواپیمایی لاچین سیر را با پرواز مستقیم ماهان ایر با شما در میان بگذاریم.

بالی

لاچین سیر، همراه سفرهای شما

این آژانس مسافرتی محبوب که در سال 1374 تاسیس شده، به ارائه خدمات مختلفی از جمله تهیه بلیط برای مسافرتهای خارجی و داخلی توسط کلیه خطوط هوایی، اجرای مستقیم تورهای گردشگری داخلی و خارجی، دارای برنامه چارترینگ پروازی، مرکز رزرواسیون هتل در داخل و خارج از ایران، اخذ ویزای توریستی برای اکثر کشورها، امکان برنامه ریزی و مشاوره در خصوص مسافرتهای علمی، تخصصی، ورزشی، تفریحی در ایران و جهان و.... می پردازد. این بار نیز قصد دارد تا با همکاری شرکت هواپیمایی ماهان ایر، شما را به سفری به یاد ماندنی در بالی ببرد.

سفر به بالی
تجربه سفر به بالی

سفر به بالی با لاچین سیر

اطلاعات دسترسی

آدرس: شهرک غرب، میدان صنعت، خیابان فرحزادی، مجتمع تجاری شهرک غرب، طبقه 4

تلفن تماس: 02141664166

آدرس سایت: http://www.lachinseir.com

آدرس اینستاگرام: instagram.com/lachinseir

آدرس تلگرام: https://t.me/lachinseirchannel

اماکن دیدنی بالی
تفریح در بالی
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

لذت سفر به روسیه با آژانس مسافرتی آلا پرواز ایرانیان

آژانس مسافرتی آلا پرواز ایرانیان ، دوشنبه 9 مرداد 1396

روسیه از جمله کشورهایی است که دارای جاذبه های تاریخی و توریستی فراوانی می باشد که به همین خاطر مورد استقبال توریست ها و جهانگردان از نقاط مختلف جهان قرار گرفته است.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :