هتل های لوکس بالی | 10 مکان و اقامتگاه تفریحی زیبا در بالی

عکس های سواحل زیبا و اقامتگاه های بالی به طور مداوم ، جلد مجلات مسافرتی را مزین می کند و بالی همیشه به عنوان یک عضو از لیست بهشت ​​های گرمسیری فهرست شده است. علاوه براین ، آتشفشان ها ، آبشارهای بلند ، دره های پوشیده از شالیزارهای برنج ، روستاهای سنتی ، معابد نورانی ، مردم محلی مهمان دوست ، سنت های فرهنگی قوی ، مناظرزیبای نفس گیر دلایل خوبی برای مسافرت به بالی هستند. بالی دارای بیشترین میزان اقامت در اندونزی است و اکثر اقامتگاه ها در سمینایک در مجموعه اقامتگاه های بالی هتل های لوکس بالی و یا بهترین هتل های بالی ، ناسا دوو و اوباد قرار دارند. آب وهوای مطلوب ، مراکز لوکس گردشگری ، آفتاب گرفتن وفعالیت های دیگرساحلی ازجمله جذابیت های آن به شمارمی رود. بنابراین اگربالی درلیست مناطقی است که قصدسفربه آن رادارید ، زیباترین اقامتگاه های بالی درانتظارشما است وبالی سفری به یادماندنی رابرای شمارقم خواهدزد.

ویلای Ametis

در مجموعه بهترین هتل های بالی بدانید که یکی از بهترین اقامتگاه های در بالی ویلای Ametis است که دارای 14 اتاق برای مهمانان است. این اقامتگاه در Canggu، یک روستای ساحلی قرار دارد که مناظری زیبا وآرامش بخش دارد. یک ساحل خصوصی است که ماساژآبگرم رادرآن تجربه می کنید.مکانی است برای آرامش جسمی وبازگشت به سلامتی روح وروان وجایی است که شمامملوازانرژی می شوید.رستوران هایی باقدمت گوناگون با خوانندگان محبوب آماده پذیرایی ازشماهستند.اماکن تفریحی Ametis تافرودگاه فقط 35 دقیقه فاصله دارد وحدود15 دقیقه هم تا سمیینیک راه هست.ودر مسیرشما هیچ ترافیکی رانمی بینید. «اکو بیچ و تاناه لوت » محبوب ترین جاذبه های این منطقه هستند.

اقامتگاه های تفریحی بالی 1

Legian Bali - Seminyak

Legian Bali در امتداد سواحل بسیار معروف در سمیینیک واقع شده است، در کنار نقاط معروف گشت و گذار و جاذبه های محلی ، مهمانان می توانند در استخر بیضی شکل دو نفره شنا کنند، به سبک مردم بالی برقصند ویک گردنبندازگل برای محبوب خوددرست کنند.در مجموعه بهترین هتل های بالی و هتل های لوکس بالی این یک انتخاب عالی برای زوج های جوان است که در دوره عاشقی هستند.البته مکان مناسبی برای خانواده هایی که بافرزندان خودمسافرت می کنند هم می باشد.

اقامتگاه های تفریحی بالی 2

اقامتگاه Jamahal Private

Jamahal Private یک ساحل خصوصی دربخش جنوبی بالی قراردارد. ساحلی برای صرف غذا درفضای باز وزیر نورخورشید وتفریح درحوضچه هایی که آب ازآن سرازیراست.دراین مکان خاص ویلاهایی وجود دارد که که باعناوین سوییت باغ ، استخرسوییت و ویلاهای استخر شناخته می شوند.این محلی عالی برای اقامت زوج های جوان که به دنبال درمان های آبگرم هستند و ایده آل است.یک هتل اسپانیایی اندونزیایی در مجموعه بهترین هتل های بالی و باغ های خصوصی وجودارد که می توانید ازآن لذت ببرید.باشگاه ساحل جیمباران همه روزه ازساعت 10.30 صبح تا 6.30 بازاست ومی توانید ازآن استفاده کنید.یک اتوبوس هم برای رفت وآمدمسافران درنظرگرفته شده است.

اقامتگاه های تفریحی بالی 3

WakaGangga

WakaGangga در ساحل غربی بالی در Tabanan واقع شده است و محل خوبی برای اقامت مسافران برای لذت بردن از آرامش طبیعت است. این مکان شگفت انگیز برای استراحت و لذت بردن از غروب و روزهای طولانی که در ساحل شن و ماسه به تماشای آن می نشینید است.اسب سواری یک فعالیت محبوب در این منطقه است. برخی از صخره ها برای اسب سواری در نظر گرفته شده است.خانه ها به استخر ، سیستم تهویه ، پشه بند ، حمام ومینی بار مجهزشده اند.مهمان ها می توانند از بالکن اقیانوس هند ومزارع برنج راتماشاکنند.وهر روز دررستوران های ساحلی در کنار استخر از تماشای غروب خورشید لذت ببرند.

اقامتگاه های تفریحی بالی 4

هتل واقامتگاه Bulgari

Bulgari یک برند برتردرصنایع دستی لوکس است ونام یکی از بهترین اقامتگاه های بالی و هتل های لوکس بالی است.مناظر Bulgari از یک طرف به سمت صخره های بزرگ وازطرف دیگر به اقیانوس هندراه دارد.این اقامتگاه شامل 59 ویلای خصوصی ومستقل است.سبک دکوراسیون ویلا ها ایتالیایی است.آبگرم مختص درمان بیماری های جسمی ، ماساژباگیاهان وروغن های عجیب وغریب ، درمان باسنگ های آتشفشانی گرم و...ازجمله سرگرمی هایی است که پذیرای مهمانان این اقامتگاه از مجموعه اقامتگاه های بالی و از بهترین هتل های بالی است.

اقامتگاه های تفریحی بالی 5

ویلاهای لوکس روستای Khayangan

این منطقه در جنوب بالی در نزدیکی روستای Khayangan واقع شده است و یک مکان محبوب برای مراسم عروسی است.این روستا دارای دومحله است که درهرمحله آن سه ویلا ی لوکس وجود در مجموعه هتل های لوکس بالی و از بهترین هتل های بالی داردکه بسیارخیره کننده است.این ویلاها دارای سالن های مجلل با مبل های راحت ، طراحی سنتی وگل آرایی تحسین برانگیزمی باشد.

اقامتگاه های تفریحی بالی 6

ویلاهای Alila

Alila یک انتخاب عالی برای ماه عسل است.این ویلاها دریک مکان جداگانه ای قرارداردکه توسط باغ های سرسبزگرمسیری احاطه شده است.این اقامتگاه درغرب بالی ، درمنطقه تابانان ، کنارساحل شن وماسه Kelating ومعبد Tanah Lot ودره زیبای کوه Batukaru قرار دارد.
رستوران محلی Cotta، غذاهای سنتی بالی را تهیه می کند. همچنین یک مجتمع ویلا Alila در Uluwatu وجود دارد که در بخش جنوبی جزیره در شبه جزیره Bukit واقع شده است.

اقامتگاه های تفریحی بالی 7

Samaya Seminyak

این اقامتگاه روبروی ساحل زیبای پتیتونج قراردارد.و دارای ویلاهای لوکس در مجموعه هتل های لوکس بالی بوده که بواسطه عظمت خیره کننده اش موردتوجه قراردارد.اگرقصدیک قرار شام دوستانه را با تماشای منظره غروب آفتاب دارید اینجایک مکان ایده آل برای لذت بردن شما است.فاصله شماتاساحل یک پیاده روی ساده است. Samaya Seminyak دارای 23 ویلای دارای استخر و7ویلای ساده است.ویلاهای دارای استخردرکنارساحل ودارای استخرهای کوچک لوکس هستند. چای عصرانه واینترنت رامهمان مدیرویلاهستید.

اقامتگاه های تفریحی بالی 8

Purist Villa و آبگرم

اگر به دنبال یک تفریحی کوچکتر از نوع بوتیک هستید، Purist Villa و آبگرم در Ubud یک انتخاب درست است. که تنها هفت ویلای طراحی شده مانند کلبه های سنتی دارد. این تزئین در اندونزی شناخته شده است، در لیست بهترین هتل های بالی این ویلا ها با چوب کریستالی، آثار هنری بالی و مبلمان مینی مالیستی طراحی شده اند. برخی از ویلاها دارای سدک های چوبی، استخر های خصوصی، پارک ها و کفپوش سنگی است. یک کافه استخر وجود دارد که هر روز در ساعت 4 بعد از ظهر چای و شیرینی های معمولی بالیایی را تهیه می کند. همچنین می توانید دریک کلاس یوگا یک ساعته حضورداشته باشید. و همچنین در فعالیت های دیگر، از جمله کوه نوردی، قایقرانی، دوچرخه سواری، کلاس های نقاشی و کلاس های رقص، شرکت کنید.

اقامتگاه های تفریحی بالی 9

اقامتگاه کمو شامبلا - اوباد

اگر در تعطیلات بالی خود به دنبال یک شفا و آرامش کامل و جامع هستید، در املاک Como Shambhala ، که در جنگل بارانی قرار دارد، اقامت کنید. این املاک، یک مجتمع از هتل های لوکس بالی و از بهترین هتل های بالی و یک مجتمع سلامتی است و محل آن در امتداد رودخانه آئون قراردارد که انرژی شمارابهبودمی بخشد.. در اینجا 30 ویلا وجود دارد که در پنج ساختمان مجزا قرار دارد و همچنین چند ویلای پراکنده و ویلا های خصوصی با اتاق خواب های متعدد است.در این مکان فرصت های ورزشی وسرگرمی خاص وجودارد که می توان از پیاده روی، کوهنوردی، کلاس های یوگا و ماساژ درمانی، برنامه های سلامتی ( برای مدت سه، پنج یا هفت شبانه روز) ، نام برد.

اقامتگاه های تفریحی بالی 10
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

لوکس ترین هتل های جهان | معرفی زیبا ترین هتل های جهان

رزا اعتمادمقدم ، یکشنبه 11 شهریور 1397

تا اسم سفر میاد سریع حساب کتاب می کنیم ببینیم اقامت تو کدوم هتل برامون مقدوره..

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :