سفر به پاریس | تفریحات در پاریس با SetInParis

با شرکت کردن در یکی از تورهای سینمایی شرکت گردشگری SetInParis، تجربه متفاوتی و رویایی در پاریس داشته باشید. ابیگیل دی بروینه (Abigail de Bruyne) با عشقی که به پاریس دارد، تصمیم گرفت تا از این علاقه بهره ببرد و تورهای سینمایی را در پاریس راه بیاندازد. با کمک گرفتن از مادر، دوستان نزدیکش و یک تیم پشتیبانی، ابیگیل دی بروینه توانست تورهای اختصاصی ایجاد کند که افسون پاریس را با سینما ترکیب می کرد. متقاضی ها این امکان را دارند که از سینماهای مختلفی در سفر به پاریس با پیاده روی، موتور، اتوبوس یا با ماشین شخصی برای خوشگذرانی در پاریس و انجام تفریحات در پاریس هم دیدن کنند.

SetInParis

خوشگذرانی در پاریس : تورهای سینمایی عمومی

SetInParis دو تور سینمایی عمومی را برای کسانی که به دانستن راجع به سینما و فرهنگ پاریسی ها علاقه دارند ارائه می کند. این دو تور شامل موارد زیر است:تور سینمایی عمومی در این تور مخصوص، متقاضی ها می توانند پیاده، از چندین سینما با چندین فیلم سینمایی مهم دیدن کنند مثل فیلم های The Devil Wears Prada، Safehouse، The Three Musketeers، The Hunchback of Notre Dame، Ratatouille، Before Sunsetو Julie & Julia. متقاضیان تور همچنین از مکان های دیدنی پاریس هم دیدن می کنند.کوکو چنل پاریس این تور 2 ساعته پیاده، به متقاضیان این امکان را می دهد تا با زندگی طراح مشهور مد، به نام کوکو چنل آشنا شوند. شما در تور کوکو چنل می توانید به همراه یک راهنما در زندگی او گام بردارید و همچنین در این تور به متقاضیان، غذاخوری های محبوب این هنرمند معرفی می شود و همچنین نقاط عطف و برجسته زندگی او را مرور می کنید.جزئیات و اطلاعات مربوط به رزرو این تورهای عمومی را می توانید به صورت اینترنتی مشاهده کنید.

سفر به پاریس : تورهای ویژه

SetInParis همچنین تعدادی تور ویژه را هم ارائه می کند که مطابق میل متقاضین، تور اختصاصی سازی می شود. مطابق با درخواست، متقاضیان می توانند از بین چند تور سینمایی خاص با فیلم هایی که مربوط به پاریس هستند یکی را انتخاب کنند. برخی از فیلم های این تورهای ویژه که SetInParis ارائه می کند شامل موارد زیر است:
Amelie’s Paris
Gossip Girls
James Bond
Le Grand Tour
Midnight in Paris
Hunger Games
برای دیدن لیست کامل فیلم های تورهای ویژه به وبسایت مراجعه کنید.

تور پاریس

خوشگذرانی در پاریس : تورهای موتوری، پیاده، با اتوبوس و ماشین

SetInParis به وسیله ارائه راه های مختلف در تجربه تور سینمایی، مطابق با سلایق مشتریانش عمل می کند. متقاضیان تور می توانند پیاده، با موتور، گروهی با اتوبوس از این تور بهره ببرند یا از یک ماشین قدیمی متعلق به شرکت SetInParis برای تور سینمایی خصوصی خود استفاده کنند. متقاضیان علاقه مند می توانند جستجو کنند تا دریابند که کدام یک از تورهای سینمایی به صورت پیاده روی، موتورسواری، با اتوبوسی و یا ماشین ارائه می شود.

تفریحات در پاریس : رویدادهای خاص

SetInParis زمینه هایی عالی را برای رویدادهای خاص هم صورت می دهد. چه یک جشن تولد باشد، سالگرد ازدواج باشد یا خواستگاری یا علاقه به تجربه چیزی جدید با گروهی از افراد، SetInParis می تواند بهترین محل و موقعیت را برای هر رویداد خاصی تهیه کند. SetInParis می تواند سفری عالی را مطابق با اولویت های متقاضیانش بسازد.

سفر به پاریس

تفریحات در پاریس : هدیه دادن گواهی تور

می توانید تور سینمایی در پاریس را به کسی هدیه دهید. SetInParis گواهی های هدیه ای، هم برای تورهای عمومی و هم خصوصی و همچنین محصولات فروشگاهش ارائه می کند.آدرسSetInParis، خیابان 61 61 Quai De La Tournelle، کد (پلاک) 75005، وبسایت ، تلفن : +33-9-84-42-35-79

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

سفر ارزان به پاریس | تفریح در پاریس با هزینه ای کم

علی حیدرنژاد ، جمعه 12 آبان 1396

یک سفر به پایتخت فرانسه نباید حتماً خیلی گران تمام شود. شما ممکن است از این موضوع بترسید

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :