زیباترین هتل های زیر دریا در جهان را در اوج هیجان تماشا کنیم

اگر می خواهید اقامتی بی نظیر و لوکس را تجربه کنید، می توانید یکی از هتل هایی که اتاق های زیر دریا و حتی رستوران های زیر دریا دارند را برای مقصد سفر خود انتخاب کنید. بعضی از این هتل ها در کنار اقیانوس قرار دارند و فقط رستوران زیر دریایی دارند که شما می توانید در آنجا غذا بخورید، درحالیکه هتل های دیگری هم وجود دارند که اتاق های زیر دریا دارند. معمولا این مکان ها جز لوکس ترین هتل ها و رستوران ها می باشند و تمام نیازهای شما را جوابگو هستند و علاوه بر آن، فرصتی استثنایی برای تماشای موجودات دریایی دارید. این مقاله درباره بهترین هتل های زیر دریا در جهان، زیباترین هتل های زیر دریا در جهان و دیدنی ترین هتل های زیر دریا در جهان است.

هتل های زیر دریایی جهان

تفریحگاه و هتل های کنراد (Conrad)، مالدیو

جزیره رنگالی (Rangali) در کنراد مالدیو به مهمان ها اجازه می دهد تا از بین دو جزیره مختلف، محل اقامت شان را انتخاب کنند. ویلاهای آن امکاناتی مثل تهویه هوای مطبوع، اتاق های متصل به هم با فضای باز، چراغ های شب خواب، تلویزیون های کابلی با کانال های پولی، رادیوساعت، دمپایی های راحتی، روکش لحاف، بالش های پر، صندلی های راحتی، نشیمن های همراه با کاناپه، قهوه سازها، اینترنت، تلفن، سشوار و چیزهای دیگر دارد. همچنین ساحل های لوکس یا ویلاهای روی آب و همچنین ویلاهای روی آب با سوئیت های کنار ساحل هم وجود در اینجا پیدا می شود. بیشتر اتاق ها پنجره های قدی دارند و حتی می توانید به صورت اختصاصی در جزیره اقامت کنید. بهترین مکان برای غذاخوردن در این تفریحگاه رستوران زیردریایی ایتا (Ithaa) است که 16 فوت زیر سطح دریا قرار دارد و تنها رستوران زیردریایی است که تماما از شیشه ساخته شده است و دیدی 180 درجه از دنیای زیر دریا را جلوی چشمان شما قرار می دهد. این رستوران چندین غذای اروپایی را در قالب یک منوی غذای شش مرحله ای برای شام و یک منوی غذاب چهار مرحله ای برای ناهار سرو می کند. در مجموع چهار بار و هشت رستوران در اینجا خدمات می دهند. بعد از میل کردن وعده غذای تان در رستوران زیر دریا می توانید از سینمای فضای باز، مرکز ورزش های آبی، مرکز غواصی، مرکز پرورش اندام، دو استخر آب گرم یا سه بوتیک موجود دیدن کنید. این متن درباره بهترین هتل های زیر دریا در جهان، زیباترین هتل های زیر دریا در جهان و دیدنی ترین هتل های زیر دریا در جهان است.

Conrad hotel

آتلانتیس، جزایر نخلی دبی

حتی اسم آتلانتیس در این مورد می تواند به شما بگوید که صحبت از آب و دریا است و آتلانتیس در جزایر نخلی دبی افتخارش ارائه خدمات با بهترین کیفیت و اتاق های در انواع مختلف است. اتاق های مجلل آن بالکن ها، حمام های بزرگ با وان های جدا و دوش های سرپایی، بارهای کوچک، تلویزیون کابلی و ماهواره ای، تخت های دونفره، خدمات 24 ساعته، اینترنت بیسیم رایگان و اتاق های چهار نفره دارد. بعضی اتاق ها هم چشم اندازهای بی بدیلی از دریای عربی و یا جزایر نخلی دارند. اتاق های با شکوه و مجلل اینجا چشم اندازهای لوکس و جذابی را همراه با امتیازاتی مثل تیم پیشخدمت اختصاصی و رزرو درخواستی و مطابق میل مشتری دارد. آن هایی که اتاق های باشکوه و مجلل را رزرو می کنند می توانند از امتیاز دسترسی به استراحتگاه های مجلل با نوشیدنی های هنگام غروب، چای عصرانه و صبحانه بهرمند شوند و همچنین دسترسی رایگان به کانون کودکان داشته باشند. کسانی که این اتاق های مجلل را رزرو می کنند می توانند بسته خواب و صبحانه (Bed-And-BreakFast) آن را انتخاب کنند و یا در غیر این صورت می توانند از مزایای 23 رستوران مختلف اینجا بهره ببرند. مثل رستوران اسیانو (Ossiano) که غذاهای دریایی فوق العاده ای را در محیطی صمیمی سرو می کند و کافه پوسیدون (Poseidon) هر دو رستوران زیر دریا هستند و مناظری از تالاب آمباسادور (Ambassador) را به نمایش می گذارند. آتلانتیس همچنین پارک آبی آکوونچر (Aquaventure) و استخر آب گرم شیوئی چی (ShuiQi) و مرکز پرورش اندام دارد. این مقاله درباره بهترین هتل های زیر دریا در جهان، زیباترین هتل های زیر دریا در جهان و دیدنی ترین هتل های زیر دریا در جهان است.

هتل آتلانتیس دبی

تفریحگاه مانتا، تانزانیا

تفریحگاه مانتا خدمات لوکس پنج ستاره را در جزایری گرمسیری ارائه می کند و اتاق زیردریایی منحصر به فردی دارد. این اتاق خاص، یک جزیره شناور منحصر به فرد با اتاق خوابی چهار متر زیر سطح دریا است. فضای عرشه در بالای اتاق برای آفتاب گرفتن و تماشای ستاره ها مناسب است و همچنین فضایی در کنار آب برای صرف غذا و استراحت است. کسانی هم که دنبال جایی کمتر خاص هستند می توانند در ویلاهای رو به دریا با تخت خواب های بزرگ، سرویس بهداشتی حمام و دستشویی یکجا، تراس های آفتاب گیر و دارای تهویه هوا مطبوع اقامت کنند. همچنین چهار اتاق عالی به صورت خانه باغ هم وجود دارد که برای خانواده ها عالی است چون می توانند به راحتی با هم ارتباط داشته باشند و در عین حال همچنین از تراس های اختصاصی، تهویه هوا مطبوع و تخت های بزرگ اختصاصی استفاده کنند. خانه باغ های استاندارد نیز کاملا مجهز هستند ولی به جای سیستم تهویه هوای مطبوع از پنکه استفاده می کنند. این تفریحگاه برای اینکه مهمانان از سفرشان بهترین استفاده را ببرند بسته هایی مثل سافاری، ماه عسل و گشتی در جزیره پمبا (Pemba) را پیشنهاد می دهد. آفتاب گرفتن روی یک صندلی کنار ساحل، آموزش شنا در استخر دو طبقه یا شنا در دریا هم هست. مهمانان می توانند غذا را در اتاق خود مثلا روی سکوی اتاق زیر دریایی خود بخورند یا در محوطه اصلی تفریحگاه در کنار ساحل یا در کنار سکوی کنار استخر. استراحتگاهی کنار ساحل هم برای صرف نوشیدنی ها در کنار دریا وجود دارد. همچنین این تفریحگاه در استخر آب گرم کیپپو خود ماساژ درمانی را هم ارائه می دهد. در این مقاله با دیدنی ترین هتل های زیر دریا در جهان، بهترین هتل های زیر دریا در جهان و زیباترین هتل های زیر دریا در جهان آشنا می شویم.

تفریحگاه مانتا، تانزانیا

رستوران ساب سیکس در هتل های PER AQUUM، مالدیو

PER AQUUM در نیامای (Niyama) مالدیو مکانی عالی برای استراحت و صرف غذا در زیر دریا در یکی از چندین رستوران آن است. اینجا برای خانواده ها، سفرهای دو نفره عاشقانه و یا برای زوج های پر جنب وجوش عالی است. هر ویلا در این تفریحگاه ایوان مجزای خود را دارد و در داخل آن می توانید یک تخت بزرگ، یک یخچال بزرگ پر از غذا و نوشیدنی ها، تلویزیون LED و وسایل سرگرمی از جمله تجهیزات صوتی و خدمات پیشخدمت اختصاصی را دریافت کنید. شما حتی می توانید یکی از اتاق های با استخر اختصاصی یا یکی از اقامتگاه های با اتاق های ناهارخوری و پذیرایی، جکوزی فضای باز و ساحل را انتخاب کنید.اقامتگاه خانوادگی ساحلی، سه اتاق خواب، یک استخر آب گرم، یک جکوزی، دو استخر و فضاهای پذیرایی دارد. بلوکی با 5 ویلا هم هست که برای 14 بزرگسال و 8 بچه به اندازه کافی جا دارد. بهترین ویژگی که در PER AQUUM برای دوست داران دریا وجود دارد، رستوران ساب سیکس (SubSix) است که در آن لوسترهای سه طبقه ایتالیایی در کنار مناظری بدیع از دریا که می توانید از طریق پنجره های شیشه ای قدی آن را تماشا کنید و چشم اندازهایی از دنیای زیردریا را ببینید، قرار دارد. در آن غذاهای با طعم های مختلف از آسیا، آفریقا و آمریکا سرو می شود و همچنین چندین بار نیز وجود دارد. مهمانان همچنین می توانند از تفریحات آبی مثل شنا با دلفین ها، جت اسکی، موج سواری با قایق موتوری و غواصی استفاده کنند. همچنین یک کانون کودکان و استخر آب گرم همراه با ماساژ درمانی هم موجود است.

رستوران ساب سیکس در هتل های PER AQUUM

Resorts World در سنتوزای (Sentosa) سنگاپور

Resorts World در سنتوزا، تفریحگاهی با چندین هتل و رستوران مختلف و تفریحاتی متنوع است که تمام این ها در مکانی راحت و آرام در کنار هم قرار گرفته است. سوئیت های روی اقیانوس بهترین جاذبه اینجاست، مخصوصا اگر بخواهید در اتاق های زیر دریایی اقامت کنید. این سوئیت ها در واقع شهرکی دو طبقه از خانه های لوکس است که طبقه بالایی آن روی سطح آب با جکوزی و پاسیو است و طبقه زیر آب آن چشم اندازی از مناظر زیر دریا دارد. اتاق ها، جکوزی های تک نفره هم برای داخل خانه و هم در بیرون از خانه، تشک های کول مکس سیمونز (Simons CoolMax) 400 لایه، دو تلویزیون 50 اینچ کابلی با انواع فیلم ها، یک تخت کاناپه شو، داک iHome برای گوشی موبایل، اینترنت بی سیم، اتو، قفل الکترونیکی، دمپایی های راحتی، پاشنه کش، قهوه ساز های نسپرسو و بارهای کوچک دارند. سویئت ها در کنار یکی از بزرگترین آکواریوم های جهان قرار دارد که در آنجا می توانید بیش از 40000 ماهی دریایی را تماشا کنید. اگر یکی از یازده سوئیت منحصر به فرد روی اقیانس را رزرو کنید، می توانید از خدمات پیشخمدت اختصاصی و خدمات رفت و آمد به پارک آبی جذاب کیو (Cave) و آکواریوم S.E.A بهره ببرید. شما همچنین به خدمات پیشخدمتی 24 ساعته، رختشویی و خشکشویی و صرف غذا در اتاق خودتان و همچنین شنا در استخر ویلای ساحلی و باشگاه ESPA هم دسترسی دارید.

Resorts World

آتریوم بار (Atrium Bar) در رادیسون بلو (Radisson Blu)، برلین

رادیسون بلو در برلین 427 اتاق و چند سوئیت با فضای راحت و شیک دارد که اطراف آن را مناظری زیبا از طبیعت فرا گرفته است. مهمانان به اینترنت پرسرعت بی سیم، چای و قهوه، اتاق های با فضای باز، اتاق هایی که هیچ حساسیت و آلرژی ایجاد نمی کنند، بارهای کوچک، تهویه مطبوع مجزا و کانال های پخش فیلم پولی دسترسی دارند. بیشتر اتاق ها همچنین بوفه های صبحانه رستوران HEat، حوله های قدی حمام، دمپایی های راحتی، دو تلویزیون LCD تخت، وان های حمام با دوش های جدا، صندلی های راحتی چرمی و کاناپه، جکوزی، حمام مهمان، فضای ناهارخوری، آشپزخانه و پذیرایی دارند. بیشتر افراد یا برای ماندن در رادیسون بلو به اینجا می آیند یا برای یک نوشیدنی در آتریوم بار در زیر دریا. این مکان همچنین با نام AquaDom نیز شناخته می شود و 25 متر عمق دارد که آن را تبدیل به بلندترین آکواریوم استوانه ای در جهان کرده است و 1500 ماهی مناطق گرمسیری و 1 میلیون لیتر آب نمک دارد. آتریوم بار در کف این آکواریوم است و برای تجربه یک حس شیرین، قهوه عالی است. رستوران آن به نام HEat رو به دریا است و آشپزخانه آن اوپن است و در کنار فضای ناهارخوری اختصاصی آن قرار دارد. این هتل همچنین باشگاه، استخر و یک استخر آب گرم با یک بدنسازی دارد و خدمات پیشخدمت اختصاصی ارائه می کند.

Atrium Bar

Outlaws در المحارای دبی

Nathan Outlaw در المحارا در برج العرب جمیرا است و مهمانان می توانند در آن از غذاهای دریایی لذیذ در زیر دریا و کنار ماهی هایی که در آب شنا می کنند لذت ببرند. در آنجا می توانید غذاهای دریایی مدرن بریتانیا را در وعده های چهارمرحله ای شام و سه مرحله ای ناهار با منویی همراه با خوردنی های لذیذ انتظار داشته باشید. آن هایی که به غذا خوردن در پاسیو علاقه دارند می توانند از خاویار و صدف های خوراکی هم استفاده کنند. اما تجربه خوردن غذا در زیر دریا برای بیشتر مهمانان تجربه ای ایده آل است چون تجربه ای بی نظیر در جایی است که پنجره ها قدی چشم انداز های شگفت انگیزی را از حیات دریایی غنی زیر دریا و ماهی هایی که در آن شنا می کنند به شما ارائه می کند.علاوه بر تجربه منحصر به فرد صرف غذا در زیر آب دریا، این هتل حیرت انگیز محیطی ممتاز دارد که می توانید سوئیت های آن را حضورا و پس از دیدن و پسندیدن آن رزرو کنید و از پذیرایی اختصاصی برای تمام طبقات و پیشخدمت اختصاصی بهره ببرید. 202 سوئیت مجلل دوبلکس این هتل در کنار پنج استخر شنا و 9 رستوران تمام عیار از جمله خود Nathan Outlaw’s قرار دارد. مهمانان می توانند در استخر آب گرم تالیس (Talise) استفاده کنند، فرزندانشان را در کانون کودکان سینباد (Sinbad) به امانت بگذارند تا در آنجا بازی کنند. مهمانان همچنین دسترسی کاملی به پارک آبی وایلد وادی (Wild Wadi) دارند. تراس های پشت بامی 10000 متر مربعی آنجا هم چشم انداز های فوق العاده ای از ساحل، استخر، رستوران و کلبه های اطراف دارد.

Outlaws dubai

اوتر این (Utter Inn)، سوئد

هتل "اوتر این" که به زبان انگلیسی یعنی "مسافرخانه سمور دریایی" یک هتل منحصر به فرد، شناور در آب و زیر دریا است که به وسیله مایکل ژنبرگ یکی از صنعتگران محلی ساخته شده است. از لنگرگاه واستراس (Vasteras) که نزدیک این هتل است می توانید خیلی سریع با یک قایق به آنجا بروید و در ایوان 25 متر مربعی آن استراحت کنید و با یک قایق دینگی (Dinghy) به جزایر اطراف بروید که کسی در آن ها ساکن نیست. اتاق خواب آن بخش اصلی آن است که سه متر زیر سطح آب دریا است و پنجره های 360 درجه ای دارد که می توانید در تمام جهات از چشم انداز زیر آب لذت ببرید. در بالای سطح آب، می توانید آشپزخانه ای کاملا مجهز با ظروف سفالی، یک چراغ خوراک پزی، یک یخچال، 10 لیتر آب تازه و یک توالت خشک را پیدا کنید. اگرچه این مسافرخانه برق ندارد ولی چراغ های قابل حمل و هیتر گازی دارد. شما نمی توانید در اینجا ماهیگیری کنید پس حواستان به این موضوع باشد. بخاطر موقعیت مکانی آن، این اقامتگاه فقط بین ماه های آوریل تا اکتبر باز است.

Utter Inn

کلبه زیردریایی جولز (jules)

کسانی که می خواهند یک کلبه زیر دریایی با هزینه ای کم را تجربه کنند و یا می خواهند سفری خاص داشته باشند، کلبه زیردریایی جولز در کی لارگو (Key Largo) گزینه ای عالی برای آن ها است. این تنها هتل زیردریایی در جهان است و درست در خلیج و در پارک زیردریایی کی لارگو قرار دارد. می توانید برای سه ساعت تا یک روز کامل در آنجا بمانید. برای رفتن به این کلبه شما باید تا عمق 21 فوتی دریا غواصی کنید که خودش به تنهایی یک تجربه منحصر به فرد است. پنجره های گرد 42 اینچی آن چشم اندازهای جذابی را برای مهمانان از شنای ماهی ها به نمایش می گذارد. شما به ورودی که در ته کلبه قرار دارد می روید و وارد آن می شوید ولی نگران نباشید. در کلبه یک آشپزخانه پر و مجهز، که یک مایکرویو و یک یخچال دارد پیدا می کنید. همچنین دوش های آب گرم، تخت های دنج، فیلم، کتاب، موزیک و ماهی های زیادی که در بیرون شنا می کنند می توانند عالی باشند. چون برای رسیدن به کلبه باید غواصی کرد. مهمانان برای آمدن به اینجا باید گواهی غواصی SCUBA داشته باشند یا برای حفظ نکات ایمنی یک دوره آشنایی با SCUBA را بگذرانند. کسانی که برای اقامت سه ساعته می آیند می توانند از ناهار پیتزا استفاده کنند و کسانی که برای ماندن در شب می آیند می توانند از پیتزا برای شام همراه با خوراکی های دیگر آب، لیموناد، آب پرتقال، حبوبات، چای و قهوه استفاده کنند.

کلبه زیردریایی جولز
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

زیباترین شهرهای جهان را همراه با معماری و هنری بیکران تجربه کنیم

سعید حسنی ، پنج شنبه 17 اسفند 1396

اگر به دنبال سفر به زیباترین شهر های جهان هستید، 10 شهر معرفی شده در ادامه مخصوص شما خواهند بود.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :