سفر به شیراز| سفری به اوج شکوه هتل زندیه

شیراز شهری تاریخی با عطر و بوی حافظ و سعدی و مردمان مهربانش همواره مقصد گردشگران ایرانی و خارجی بی شماری بوده و هست. قدمت طولانی و کهن آثار باقیمانده از دوران هخامنشیان بر هیچ تاریخ دوستی پنهان نیست و همین امر باعث شده شهر شیراز همواره جذاب و پر مخاطب باشد. این شهر با داشتن جاذبه های فرهنگی، تاریخی و مذهبی و حتی طبیعی شاید پایتخت گردشگری ایران باشد و به همین دلیل برای دیدن تمام اماکن شهر، ناچار به اقامت طولانی خواهید بود. از این رو وقت سفر به شیراز باید در کنار برنامه ریزی دقیق برای گردشگری، نام هتل زندیه شیراز را هم به خاطر سپرد. حتی می توان هتل زندیه شیراز را جزئی از این سفر خاطره انگیز دانست. این مقاله درباره سفر به شیراز، دیدنی های شیراز، اقامت در شیراز، هتل زندیه و اقامت در هتل زندیه است.

هتل زنديه شيراز

دیدنی های شیراز

با مرور فهرست و از دیدنی های مشهور شهر شیراز می توان پی برد که اقامت در یک هتل لوکس و پنج ستاره با امکانات فراوان، همچون هتل زندیه یکی از ملزومات این گردشگری جذاب است. آرامگاه شاهچراغ، کاخ و بقایا به جا مانده از تخت جمشید، حافظیه و گرفتن فال حافظ بر مزار این شاعر بزرگ، حمام وکیل، مزار شیخ اجل سعدی شیرین سخن در سعدیه، باغ زیبای ارم، باغ دلگشا، ارگ کریم خان زند، عمارت کلاه فرنگی، خانه زینت الملوک، ورودی شهر و دروازه قرآن، باغ گلشن یا همان باغ مشهور عفیف آباد، عمارت شاپوری، مسجد نصیر الملک و مسجد جامع عتیق و بسیاری دیگر از ابنیه و مکان های دیدنی بخشی از اقامت شما در هتل زندیه شیراز را تشکیل خواهد داد. این مقاله درباره سفر به شیراز و دیدنی های شیراز است.

اقامتي خاطره انگيز

هتل لوکس شیراز

اقامت در شیراز در هتل پنج ستاره زندیه بی شک یکی از مجلل ترین هتل های شهر شیراز است. هتل در مساحتی بالغ بر 900 متر در سال 1394 افتتاح شد. این مجموعه دارای 3 طبقه اقامتی و 75 اتاق است. 4 طبقه هم به بخش خدماتی اختصاص یافته است. تمام اتاق های هتل شیراز مجهز به امکانات رفاهی به روز است و بسته به نیاز مشتری طبقه بندی شده است. اتاق های دو تخته، سوئیت زندیه، سوئیت لوکس، سوئیت بیزینس و سوئیت ماه عسل از جمله این طبقه بندی ها است. هتل شیراز برای همگونی با شهر و گردشگران با معماری سنتی ایرانی بنا شده و اصالت سرزمین تاریخی شیراز را در ساخت آن عجین گردانیده است. این هتل در مرکز شهر قرار دارد و در جوار مجموعه زیبا و بی نظیر زندیه بنا شده است. هتل زندیه شیراز با الگو قرار دادن معماری اصیل و هنر ایرانی فضایی دلچسب و خاطره انگیز برای مسافران خود به ارمغان می آورد. از دیگر مزایای هتل پنج ستاره زندیه، نزدیکی آن به بسیاری از جاذبه های فرهنگی و تاریخی شهر شیراز است. از جمله مجموعه کریمخان زند و موزه پارس که فاصله چندانی با هتل ندارند. حمام سنتی هتل هم از دیگر امکاناتی است که با معماری شکوهمند ایرانی پذیرای مسافرین خود است تا از آن بهره مند شوند. برای اقامت در هتل زندیه شیراز می توانید نسبت به رزرو آنلاین اتاق خود نیز اقدام کنید و از مجموعه ورزشی هتل لذت فراوان ببرید. بخش ورزشی هتل شیراز شامل سالن بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی و یک ویتامین سرای فوق العاده است. علاوه بر این رستوران سنتی، فرنگی، ایرانی و بازارچه های سنتی نیز به بهترین شکل ممکن پذیرای گردشگران می باشند. سالن همایش و سالن چند منظوره با بهترین و به روزترین تکنولوژی های جهانی هم در کنار مدیران و روسا و شرکت هایی قرار دارد که علاوه بر تفریح و گردش بتوانند جلساتی عالی برگزار کنند و از کار خود لذت ببرند. همچنین غرقه های تجاری، گالری صنایع دستی، آژانس مسافرتی و کافی شاپ از دیگر بخش های هتل شیراز است که بی تردید باعث اقامتی لوکس، مجلل و فرح بخش خواهد شد. با اقامت در هتل پنج ستاره زندیه شیراز بدون احساس خستگی از سفر خود خاطره ای به خاطره های این سفر تاریخی، فرهنگی اضافه کنید. این مقاله درباره اقامت در شیراز است.

حس خوب آرامش
حمام سنتي ايراني با معماري ايراني

شما هم رای بدهید
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

هتل های 3 ستاره باتومی و اوج لذت و امنیت در سفری رویایی

مهیار قاسمی ، جمعه 5 مرداد 1397

یکی از شهرهای ساحلی کشور زیبای گرجستان، شهر باتومی است. این شهر که چندان بزرگ نیست در اطراف دریای سیاه و در ساحل آن قرارگرفته است.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :