معروف ترین مکان های گردشگری برای شیفتگان غذا

از غذای پدتای تایلندی خیابان خائو سان بانکوک گرفته تا کاری های تند و طعم دار هند، بشقاب گوشت دست پخت بومیان کوهستان های لهستان و ابتکارهای آشپزان ایتالیایی بدون شک این فهرست از بهترین مکان های گردشگری برای شیفتگان غذا حسابی وسوسه می کند و به شما انگیزه برنامه ریزی برای یک سفر را می دهد. پس با مسئولیت خودتان ادامه مطلب معروف ترین مکان های گردشگری برای شیفتگان غذا را بخوانید.

بهترین مکان های گردشگری برای شیفتگان غذا

لهستان

کشوری که معمولا در برنامه سفرهای جهانگردی شکموها نادیده گرفته می شود، لهستان است جایی که در آن سوسیس های نمک سود شده، سوپ żurek داغ و پودینگ پنیر لذیذ وجود دارد. وقتی در لهستان هستید حتما به جنوب بروید، جایی که پنیر دودی گوسفند در کمرگاه قله های پوشیده از برف کوهستان تاترا کباب می شود.

لهستان

مراکش

مراکش بهترین مکان در جهان برای لذت بردن از یک دستپخت بربری می باشد. دیگ های تاگینه خوش بو در شهرهای باستانی و تاریخی مدینا پخت می شوند، چای های گیاهی برای انرژی بخشیدن سرو می شوند و با تازه ترین ماهی های شمال آفریقا از گردشگران پذیرایی می شود.

مراکش

جامائیکا

اگر دوست دارید غذائی که می خورید تازه باشد (صادقانه بگوییم چه کسی دوست ندارد؟) پس جامائیکا وعده های بسیاری برای شما دارد. صبح به نرگیل بروید و از شاخه های درختان آلو بچینید و سپس به یکی از آن کلبه های روستایی به سبک بامبویی جزیره بروید و از بشقاب ماهی نمک سود سرخ شده و آکی به همراه نوشیدنی لذت ببرید.

jamaican food

نیوزیلند

هیچ کجای دنیا بشقاب سرف و ترف (Surf and turf) به خوبی نیوزیلند ندارد جایی که صدف های خوراکی اقیانوس آرام و گوشت بره کوهستانی در رستوران هایش سرو می شوند و سنت پخت و پز مائوری قدیمی نیز همچنان با قدرت پابرجاست و بعد از همه آن ها به نوشیدنی های خوش طعم می رسیم تا به هضم این غذاها کمک کنند، نوشیدنی هایی که از سرداب های Otago در جنوب کشور آمده اند.

نیوزیلند

هندوستان

از بریانی های گیاهی کرالای جنوبی گرفته تا بشقاب های تالی اوتار پرادش، ماهی های دودی و طعم دار ناگالند، خوراک های هندی بدون شک از متنوع ترین و وسوسه انگیزترین خوراک های دنیا هستند. فقط مراقب عواقب بعدی صرف این خوراک ها باشید!

هندوستان

تایلند

هیچ فرد عاشق غذائی از بانکوک و خیابان های پر از اغذیه فروشی و بازار مواد غذایی غافل نمی شود. در این اغذیه فروشی ها از ماسامان نارگیل گرفته تا نودل پدتای معروف و گوشت موجودات کوچک کباب شده روی چاپستیک به فروش می رسد. بسیار خب شاید آخری خیلی هم باب میل نباشد اما هیچکس نمی تواند ماجراجویانه بودن امتحان کردن آن را انکار کند.

تایلند

ایتالیا

بله ایتالیا به ما پاستا و پیتزا داده و هیچ شکی در آن نیست که این غذاهای ترد وقتی مستقیم از اجاق های ناپولی بیرون آمده باشند در خوش طعم ترین حالت خود هستند. اما رومانی ها دارای آشپزخانه های روستایی برای ریزوتوهای زعفرانی، ماهی های تازه دریای مدیترانه، قهوه آروما و پستو لیگویرین است که بدون شک این کشور را به یکی از بهترین مقاصد گردشگری وابسته به غذا در جهان تبدیل کرده است.

ایتالیا

مکزیک

همه شب های مکزیک را دوست دارند اما جالب تر از آن چه هست؟ ما از مقدار فراوانی گواکامولی تازه به همراه سس سالسای تند که در نان انچیلادای ذرت پیچیده شده صحبت می کنیم و تاکوهای ترد که همراه با کوکتل های گوارا سرو می شوند!

مکزیک

فرانسه

فرانسه که به عنوان پایتخت غذایی جهان شناخته شده، مرکزی برای پنیرهای آبی، سوپ پیاز تند، باگت های سفت، اسکارگوت های عجیب، پای قورباغه ترد و سوخاری، تروفل پریگورد و البته سیب زمینی سرخ شده های معروف می باشد. سپس نوبت به نوشیدنی آن می رسد که بسیار جذاب و عالی می باشد.

french food

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

معروف ترین مکان ها برای دیدن شکوفه های گیلاس ژاپن

سعید حسنی ، چهارشنبه 31 مرداد 1397

در فصل بهار کشور ژاپن پوشیده از شکوفه های گیلاس می شود و برترین مکان ها برای دیدن شکوفه های گیلاس ژاپن دیدنی و تازه می شوند.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :