جزایر گالاپاگوس | جاذبه های دیدنی گالاپاگوس

مجموعه ای از جزایری با نام جزایر گالاپاگوس در شرق اقیانوس آرام وجود دارد که هرساله تعداد زیادی از گردشگران را به خود جذب می کند و این به خاطر جاذبه های دیدنی گالاپاگوس است.این جزایر حدودا 900 کیلومتر از آمریکای جنوبی فاصله دارند.درست است که فاصله ی این جزایر تا مرکز شهر بسیار زیاد است ولی زیبایی های درون آن ارزش این دوری را دارد که از جمله آن ها می توان به گونه های گیاهی و جانوری گالاپاگوس اشاره کرد زیرا در گالاپاگوس گونه های گوناگون و بی نظیری از حیوانات و گیاهان وجود دارد.این جزایر به عنوان یکی از بهترین جزایر مکزیک و آمریکای جنوبی هستند و اولین بار کشیشی به نام فری توماس دو برلانگا که در سال 1535 در هنگام بازگشت از پرو مسیر خود را گم کرده بود ، سر از این جزایر در آورد.

گالاپاگوس

گونه های مختلف جانوری جزایر گالاپاگوس

گونه های جانوری بسیاری در این نقطه از زمین یافت می شوند ،داروین با سفر به این مکان توانسته نمونه برداری های مختلف و فراوانی را انجام دهد و نظریه انتخاب طبیعی را بیان کند،در این مکان گونه های از حیوانات مانند لاک پشت های غول پیکر و پنگوئن های نادر ی را خواهید دیدکه در جای دیگری یافت نمی شود،البته برای کسانی جذاب خواهد بود که ترس از حیوانات نداشته باشند .طبیعت و گونه های جانوری فقط مختص خشکی نیست بلکه می توان به کمک غواصان راهنما سفری به اعماق دریا و در واقع در اقیانوس آرام  داشت و از شنا و غواصی در این منطقه لذت برد.

گونه های جانوری گالاپاگوس

جایگاه گالاپاگوس میان گردشگران

با توجه به نظرسنجی که هرساله توسط سایت های معتبر از گردشگران گرفته می شود نام این منطقه در لیست بهترین ها به عنوان برترین جاذبه از نظر مناظر طبیعی و امکانات تفریحی و رفاهی دیده می شود،جمعیت این جزایر 25000 نفر است و گفته می شود اهالی منطقه بسیار مهمان نوازند و شما می توانید اوقات خوشی را در این گوشه ی دنیا داشته باشید.

غواصی در گالاپاگاس
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

جاذبه های گردشگری و توریستی جزایر کوک | 12 مورد از زیباترین ها

سعید حسنی ، پنج شنبه 30 شهریور 1396

جزایر کوک یک رویای جادویی است. در میان زیباترین جزایر پلینزی، 15 جزیره در میان جزایر پلینزی فرانسه و ساموآ قرار گرفته است. تالاب های فیروزه ای نیمه شفاف .

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :