آبشار آدران کرج؛ آبشاری بی مثال برای تمام فصول

یکی از مناطق زیبایی که در همسایگی پایتخت جای دارد و گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند، آبشار آدران کرج هست. با ما در این مقاله خواندنی و جذاب همراه باشید تا بدانید آبشار آدران کجاست و با زیبایی های آبشار ارنگه البرز بیش از پیش آشنا شوید.

آبشار ارنگه

مسیر دسترسی

برای دیدن آبشار آدران کرج باید از سمت کرج وارد جاده چالوس می شویم و در کیلومتر 19 جاده چالوس می توانیم تابلوی ارنگه را ببینیم. با ورود به جاده ارنگه و بعد از طی 10 کیلومتر به تابلوی خوزنکلاه می رسیم. خوزنکلاه خود به تنهایی دارای پیست اسکی و چند روستا بوده که دیدن آنها هم خالی از لطف نیست. برای دیدن آبشار، باید جاده محلی را تا انتها برویم و به جایی می رسیم که باید راه را با پای پیاده طی کنیم و بعد از 45 دقیقه به آبشار خور می رسیم. براساس مقاله آبشار آدران کجاست باید بدانید که اگر هم مسیر نهر کنار پیست را ادامه دهیم، به آبشار آدران می رسیم.

شگفتی های مسیر

در محیط اطرف آبشار ارنگه البرز گیاهان خاص و زیبای دارویی رشد می کنند. لازم است بدانید که اهالی منطقه نسبت به چیدن محصولات توسط گردشگران داخلی و خارجی بسیار حساس هستند. از شگفتی های دیگر این منطقه بی مثال، یخچال های برف آب نشده در فصل تابستان و پرتگاهی به فاصله 500 متری بوده که دیدن آنها هم در گشت و گذار خالی از لطف نیست. شاید صدای مهیب و خاص آبشار اولین چیزی باشد که توجه شما را به خود جلب کند. اگر به پرتگاه نزدیک شوید، در جنوب دره آبشار را خواهید دید و از سمت جنوب روستا می توانید به سمت آبشار بروید. برای دیدن این پدیده طبیعی و بی مثال، ابتدا باید نکات ایمنی را رعایت کرد و به آهستگی از لبه دره به سمت جنوب و جایی که مسیر رود شرقی-غربی می شود، رفت.

شگفتی های مسیر
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

نقاشی های بی مثال طبیعت هرمزگان برای گردشگران

گلاره یوسف پور ، سه شنبه 16 فروردین 1401

این خبر پیرامون نقاشی های بی مثال طبیعت هرمزگان برای گردشگران برای شما مخاطبان گرامی نگارش شده است.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :