اتفاقات واقعی و ترسناک از سراسرجهان!!

گاهی امکان دارد به داستان ها و اتفاقاتی بر بخورید که تا روزها تحت تاثیر ترس از آنها بمانید. اما اگر از کسانی هستید که مشتاق شنیدن و یا خواندن این نوع رخدادها هستید، این مطلب مختص شماست و باید خدمتتان عرض کنیم، این بار این وقایع کاملا واقعی می باشند. راحت سر جایتان لم دهید از خواندن داستان های واقعی و اتفاقات عجیب و باورنکردنی که در ادامه گذاشته شده از مجموعه اتفاقات واقعی و ترسناک لذت ببرید.

گم شدن سه کودک

در مجموعه اتفاقات واقعی و ترسناک در سال 1966 سه کودک 9، 7 و 4 ساله به ناگهان ناپدید شدند.طبق گفته شاهدان این ماجرا، این سه کودک آخرین بار همراه یک مرد بلوند دیده شدند. با تمام تلاش خانواده و پلیس محلی، بچه ها هرگز یافت نشدند. با اینکه برخی ادعاها درباره این کودکان وجود دارد و گفته می شود نامه ای عجیب از طرف یکی از کودکان پیدا شده ،اما گم شدنشان تا به امروز همچنان یک راز باقی مانده است.

گم شدن سه کودک

مرگ اسرار آمیز دو دختر در جنگل

از مجموعه اتفاقات عجیب و باونکردنی باز هم داستان ناپدید شدن ،و این بار دو زن هلندی با نام های لسان فرون و کریس کرمرز که برای مسافرت به پاناما سفر کرده بودند تصمیم می گیرند برای گردش در طبیعت به جنگل بروند. آنها بعد از رفتن به جنگل نزدیک محل اقامتشان، دیگر باز نمی گردند .وقتی آشنایانشان متوجه ناپدید شدن این دو می شوند شروع به جستجوی آنها می شوند ولی آثاری از آنها نمی یابند. ولی 10 هفته بعد گوشی ها و دوربین هایشان پیدا شد. اما دوربین ها حکایت از عکس هایی عجیب داشتند که باعث شد همه حدس و گمان هایی را درباره مرگ این دو بیان کنند. عکس های ابتدایی دوربین ها شامل موارد عادی بود و دو دختر را قبل از ناپدید شدن نشان می داد اما 100 عکس پایانی مربوط می شد به یک هفته بعد از گم شدنشان و در جنگلی تاریک گرفته شده بود. برخی بر این عقیده بودند این مورد از مجموعه اتفاقات واقعی و ترسناک که عکس های جنگل برای ارسال سیگنال با فلش دوربین از درون جنگل بوده و یا برای بهتر دیدن راهشان در تاریکی گرفته شده اند. باقی مانده اجساد این دو دختر نگون بخت، یکسال پس از گم شدنشان پیدا شد اما هیچ سرنخی از اینکه واقعا چه اتفاقی برایشان افتاده بود به دست نیامد.

مرگ اسرار آمیز دو دختر در جنگل

زندگی یک بچه سنگ در رحم یک زن!

از مجموعه اتفاقات واقعی و ترسناک این هست که لیتوفیدا به معنای بچه سنگی است. این پدیده زمانی اتفاق افتاد که یک زن از باردار بودن و بچه ای که در رحمش رشد می کرد کاملا بی اطلاع بود. جنین بعد از مدتی در داخل رحم این زن تبدیل به سنگ شده بود. اما قسمت عجیب این داستان از اتفاقات واقعی و ترسناک کجاست؟ این بچه سنگی حدود 55 سال تشخیص داده نشده بود!

زندگی یک بچه سنگ در رحم یک زن

خود خواری

شاید این کلمه در ذهنتان حکایت از یک ناراحتی روحی داشته باشد. ولی خود خواری در واقع به عملی گفته می شود که یک فرد به معنای واقعی کلمه خودش را بخورد. با اینکه چنین اصطلاحی از نمونه اتفاقات عجیب و باورنکردنی این هست که شاید غیر ممکن به نظر برسد اما نکته عجیب ماجرا اینجاست که برخی حیوانات واقعا و در عمل چنین کاری را می کنند. برای مثال جیرجیرک دم کوتاه که بال های خود را می خورد و یا مار موش آمریکای جنوبی که گفته می شود تا زمانی که بمیرد خود را می خورد.

خود خواری

مومیایی به روش چینی

این مومیایی با مومیایی های کشور مصر کمی تفاوت دارد. در طب سنتی چینی، به فرآیند غرق کردن یک جسد در عسل مومیایی کردن گفته می شد. یک فرد کهنسال یا بیمار پیش از مرگش هیچ چیزی جز عسل نمی خورد تا بالاخره همین عسل موجب مرگشان می شد. چنین افرادی بعد از مرگ هم در جعبه ای پر از غسل قرار داده می شدند و چندین سال به همان شکل داخل همان عسل رها می شدند. نهایتا بدن جسد به عنوان یک شیرینی خورده می شد!

مومیایی به روش چینی

ناپدید شدن دختری در قلعه

دختری 17 ساله اهل اسکاتلند با نام ایدیلیا دوب که سرنوشتی تاسفبار داشت. او سال 1851 همراه با خانواده اش مشغول گردشگری در قلعه متروک لاخنک واقع در آلمان شد، پس از مدتی ،متوجه شد گم شده است. او هرگز نتوانست راه برگشت را بیابد.قلعه بسیار بزرگ بود و درها و اتاق های متعددی داشت. این قلعه برای او وخانواده اش شوم بود و در نتیجه مکانی شد که او به مرور در این قلعه وسیع، از شدت گرسنگی مرد. سال ها پس از ناپدید شدنش باقی مانده جسد او در کنار خاطراتی پیدا شد که مرگ آهسته و دردناک او را ثبت کرده بود.

ناپدید شدن دختری در قلعه

یک نقاشی ترسناک

هنرمندی که با نقاشیهای ترسناک خود معروف است.این نقاشی توسط بیل استونهم در سال 1972 ترسیم شده است. نام نقاشی دست ها مانعش می شوند بود. در این نقاشی دو کودک با چشمانی کاملا سیاه و ترسناک را می بینید که جلوی یک در ایستاده اند و پشت سرشان دست هایی از تاریکی روی شیشه چسبیده است. هرچند آثار استونهم همگی عجیب و پیچیده هستند اما این یکی واقعا حس بدی را منتقل می کند.

یک نقاشی ترسناک

مرگ دردناک رقاص معروف

این زن ،رقاص معروف آمریکایی بود که نامش ایسادورا دانکن بود.او نیز مرگ دردناکی داشت. در سال 1927 زمانی که شال گردن ابریشمی بلندش دور لاستیک ماشینی که می راند پیچید، و باعث کشته شدن او شد. دانکن از ماشین کشیده شد و گردنش شکست که بلافاصله موجب مرگش شد. ظاهرا، دوستش مری دِستی قبل از اینکه دانکن سوار ماشین بشود به دیدنش آمده و آن شالگردن را به او هدیه داده. مری قبل از اینکه دانکن با ماشین حرکت کند درباره شال به او هشدار داده بود.

مرگ دردناک رقاص معروف

ناپدید شدن خدمتکار 17 ساله

در تاریخ 19 مارس سال 2004 بریانا میتلند که پیشخدمتی 17 ساله از ورمونت بود، وقتی شیفت کاریش تمام شد به مقصد خانه، محل کارش را ترک کرد اما دیگر کسی او را ندید. او هرگز به خانه نرسید و هرگز هم خبری از او نشد. روز بعد ماشینش را که در کنار خانه ای متروک رها شده بود پیدا کردند. راز ناپدید شدن بریانا از مجموعه اتفاقات واقعی و ترسناک تا به امروز همچنان حل نشده باقی مانده است.

ناپدید شدن خدمتکار 17 ساله

لیستی از مرگ های غیر عادی

در ویکیپدیادر مجموعه اتفاقات عجیب و باورنکردنی و حادثه هایی از اتفاقات واقعی و ترسناک لیست مرگ های غیر عادی برای تجربه، یک سرگرمی عجیب و غریب است که ارزش خواندن را دارد. این لیست شامل حوادثی عجیب می شود مانند مردی که سال 1903 تا سر حد مرگ با انجیل کتک خورده بود، مردی که سال 1974 بعد از خوردن 10 گالن آب هویج به خاطر اوردوز ویتامین A مرد و مرد نیوزلاندی که سال 2001 روی یخ سر خورد و در کاسه آب گربه خودش خفه شد.برخی دردناک و برخی باورنکردنی و برخی دیگر ترسناک و مرموز ثبت شده اند.در مجموعه اتفاقات مرگ هایی هم هستند که تا به امروز بصورت یک معمای حل نشده همچنان باقی مانده اند.

لیستی از مرگ های غیر عادی

سندروم آلیس در سرزمین عجایب

سندروم آلیس در سرزمین عجایب مشکلی است که فرد در آن دچار اختلال در ادراک و تحریف در تشخیص اندازه ها می شود. این یک مشکل عصبی می باشد که معمولا با تومورهای مغری، میگرن و داروهای روان گردان در ارتباط است. علائم برجسته و اغلب آزار دهنده این مشکل چنین است که تصور فرد از اندازه های بدنش دچار تغییر می شود. فرد ممکن است در تشخیص اندازه های بدنش دچار گیجی و توهم شود. این افراد تصور می کنند بدنشان بسیار بزرگ یا بسیار کوچک شده است. سندروم آلیس در سرزمین عجایب ممکن است فرد را در تشخیص سایز اشیاء نیز دچار مشکل کند.

سندروم آلیس در سرزمین عجایب

عروسک متحرک و سخنگوی واقعی

در مجموعه اتفاقات عجیب و باورنکردنی، ادعا می شود عروسک رابرت را از اشیاء تسخیر شده ای ساخته شده است که صاحب آن نقاش و نویسنده معروف رابرت یوجین اتو بوده است. او اولین بار این عروسک را در سال 1906 از یک پیشخدمت باهامایی گرفت که به شدت به وودو و جادوی سیاه اعتقاد داشت. طبق گفته های اتو گاهی از عروسک صدایی مانند صدای یک کودک شنیده می شد و برخی مواقع هم آنچه در فکرش می گذشت را از زبان این عروسک می شنود. حتی همسایه ها هم اظهار داشته اند ، وقتی کسی خانه نبوده این عروسک حرکت می کرده است. این عروسک عجیب در حال حاضر در موزه مرلتی شرقی نگهداری می شود.

عروسک متحرک و سخنگوی واقعی
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

مکان های ترسناکی که باور نمی کنید در دنیای واقعی وجود دارند

گلاره یوسف پور ، پنج شنبه 28 مرداد 1400

این خبر پیرامون مکان های ترسناکی که باور نمی کنید در دنیای واقعی وجود دارند، برای شما نگارش شد.

نظرت چیه
1 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :