تعطیلات بهاری در آمریکا | اوج شور و زندگی در قاره ای کهن

بهار زمان افسانه ای برای سفر با بسیاری از مکان های مملو از شکوفه های درخشان است و لازم به ذکر نیست که نرخ های خارج از فصل می تواند سفر تان را بیش از حد مقرون به صرفه کند. این مقصد افسانه ای در فصل بهار گزینه های خیلی بیشتر  و با بودجه مناسب را ارائه می دهد. این مطلب درباره سفر به آمریکا، تعطیلات بهاری در آمریکا و جاذبه های گردشگری شمال آمریکا است و درباره کشور آمریکا می باشد.

بهار در آمریکا

ویکتوریا، بریتیش کلمبیا، کانادا

به نظر بسیاری از مردم فصل بهار بهترین زمان سال برای بازدید از ویکتوریا است، کلمبیا مرکز ایالت بریتیش کلمبیاست. یخ های زمستانی، شکوفه های گیلاس زرق و برق دار و گیاه آزالیا را زیبا می کند. در این شهر باغی وجود دارد که 37000 درختش در فصل بهار شکوفا می شوند و خیابان ها از شکوفه های صورتی زیبا و درخشان پر می شوند. تقریبا به هرجا که نگاه کنید رنگ های دیدنی می بینید. البته باغ های مشهور جهان مثل بوتچارد که سرشار از بهترین جلوه های طبیعت در سیاره است، در این فصل بسیار زیبا است. به علاوه، بازار فوق العاده زیبای کشاورزان شهر در ماه های آوریل و می باز می شود، از محصولات پخته شده، مرباهای خانگی، شیرینی های لذیذ و دیگر محصولات می توانید یک انتخاب شگفت انگیز داشته باشید. این مطلب درباره سفر به آمریکا، جاذبه های گردشگری شمال آمریکا و تعطیلات بهاری در آمریکا است.

ویکتوریا، بریتیش کلمبیا، کانادا

پورتلند، اورگان

اگر شما در فصل بهار به پورتلند سفر کنید می فهمید چرا نام آن را "شهر گل سرخ" گذاشته اند. آب و هوای اینجا برای پرورش گل رز مناسب است و گل های سرخ در ماه آوریل شروع به شکوفه دادن می کنند و در ماه ژوئن به اوج می رسند. شما می توانید هزاران گل باشکوه را در  باغ بین المللی تست ببینید و ببویید که فقط یکی از ده ها هزار پارک ها و باغ های زیبا در سراسر پورتلند بزرگ است. علاوه بر گل های رز، آزالیاهای زیبا، گل های صد تومانی و درختان گیلاس در سراسر شهر شکوفه می دهند. گردشگران بهار این فرصت را دارند که در بسیاری از ماجراها از جمله رویداد امضای پورتلند، جشنواره رز پورتلند، که از اواخر ماه مه تا اوایل ماه ژوئن اجرا می شود شرکت کنند. این جشنواره به وسیله سه نمایش باشکوه در سه هفته آخر نشان داده شده است، فعالیت های ویژه جشنواره و رویدادهای آن در سراسر شهر عمدتا در منطقه واترفرانت انجام می شود که در آن شما سوار شدن بر سیتی فیر، موزیک زنده، بازی های کارناوال و حتی گلبرگ های گل رز را می بینید. در آن جا ممکن است مقدار کمی باران بهاری ببارد یا هوا آفتابی و روزها گرم و خشک باشد که این اتفاقات رایج اند. این متن درباره جاذبه های گردشگری شمال آمریکا، سفر به آمریکا و تعطیلات بهاری در آمریکا است.

پورتلند، اورگان

تواس، نیو مکزیکو

تاوس به خاطر داشتن مناظر زیبا، جنب و جوش فرهنگ انگلیسی، اسپانیایی و آمریکای بومی و به ویژه برای هجوم جالب مجموعه ای از هنرمندان، صنعتگران و پناهندگان ضد فرهنگی معروف شده است و در فصل بهار دارای آب و هوای گرمی است که برای پیاده روی اطراف کوه ها و شکارچیان غاز وحشی و گیاهان گل دار ایده آل است. اگر شما در اوایل فصل آن جا حضور داشته باشید، فرصتی عالی نیز برای اسکی های معروف بهاری دارید. البته شما می توانید همیشه از غروب زیبای آفتاب که به نظر می رسد برای جلب توجه هنرمندان و عاشقان طراحی شده است لذت ببرید. به علاوه ترکیبی از سنت های فرهنگی تواس، آن را به طور مداوم در حال تکامل نگه می دارد. از جمله تبدیل خلاقانه هرچیز هنری به مواد غذایی با مجموعه ویژه ای از غذاهای مغازه خواربار فروشی مام و پاپ. همچنین می توانید به ناهار خوری مجلل و به بازدید پوبلو تواس که یک روستای آجری چند طبقه است و قبل از زمان کلمبیایی ها ساخته شده است بروید. در حالی که بسیاری از فضاهای زندگی به فروشگاه هایی برای صنایع دستی مردم هند تبدیل شده است، هندی های پوبلو توانسته اند با دقت فرهنگ خود را محافظت و اداره کنند. این متن درباره سفر به آمریکا، جاذبه های گردشگری شمال آمریکا و تعطیلات بهاری در آمریکا است.

تواس، نیو مکزیکو

نیو اورلینز، لوئیزیانا

نیواورلینز یک مهمانی سالم و هر چیز دیگری که برای آغاز بهار نیاز دارید را برای شما ارائه می کند که هرگز آن ها را فراموش نخواهید کرد. این شهر به خاطر خیابان های سنگفرش شده جذاب، غذاهای باور نکردنی، کلوپ های مرسوم شبانه، موزیک فوق العاده که وقتی شما به دنبال مهمانی هستید می توانید آنها را انتخاب کنید، مشهور است. به علاوه نولا در فصل بهار در همه آخرهفته ها از  کوارتز فرانسه و جاز به بایوبوگالو جشنواره می گیرد. نیواورلینز به دلیل معماری باشکوه اروپایی و کاملا عرفانی به جز مردیگرز مشهور شده است، احتمالا موسیقی آن بهترین دلیل برای بازدید است. حتی اگر شما در طول جشنواره آن جا نباشید، صدای آهنگ های جاز، بلوز،راک و زیدکو از هر گوشه و کناری بیرون می آید. این متن درباره سفر به آمریکا و تعطیلات بهاری در آمریکا می باشد.

نیو اورلینز، لوئیزیانا

هیلتون هد، کارولینای جنوبی

هیلتون هد در فصل بهار گرم نمی شود اما مطمئنا مقصدی گرم است و دمای این فصل به طور متوسط 69 درجه فارنهایت و بسیار مطبوع است، در حالی که آسمان های آبی درخشان و گیاه آزالیا در چندین رنگ پر جنب و جوش در سراسر منظره وجود دارند. این زمان برای فعالیت هایی مثل قایقرانی با کایاک و قایقرانی با پارو، اسب سواری، بلند شدن در هوا با چتر به کمک قایق موتوری مناسب است. در زمان تعطیلات در پناهگاه ساحل اینن اقامت کنید و زمانی که در آن جا ساکن شدید از خرید ارزان لذت ببرید. شما درون حدود 13 مایل از زمین مسابقات قهرمانی گلف و همچنین بیش از 50 مایل از مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری هستید. رستوران محلی آن جا غذاهای خوشمزه با منظره ای مهیج از اقیانوس اطلس در اختیارتان قرار می دهد. این متن زیبا درباره سفر به آمریکا است.

هیلتون هد، کارولینای جنوبی

پارک ملی شناندوه، ویرجینیا

اگر چه فقط کمی بیش از یک ساعت از واشنگتن DC  و پارک ملی شناندو با ماشین راه است. تنها تعداد کمی از بازدید کنندگان از دو پارک دیگر منطقه بازدید می کنند که بدین معنی است که شما می توانید از مناظر زیبای کوه ویتاس و آبشارهایی که تقریبا همه برای خودتان است لذت ببرید. اگر وسایل شما خارج از منزل است، شما می توانید با بیش از 500 مایل از مسیرهای پیاده روی و همچنین نزدیک به 200،000 مایل از حومه شهر کمپ بزنید و تعطیلات خود را در آن جا بگذرانید و از تماشای حیات وحش، پرنده ها، صخره نوردی، ماهی گیری و غیره لذت ببرید.

پارک ملی شناندوه، ویرجینیا

جزیره ماکیناک،میشیگان

اوایل بهار ، یک زمان هیجان انگیز در جزیره ماکیناک است، که به مدت یک ساعت فاصله از جنوب مرز کانادا در دریاچه هورون واقع شده است. این زمانی است که عقاب ها و خروس ها از مسیر مهاجرت خود عبور می کنند، گل ها و درختان شروع به شکوفایی می کنند؛ اسب ها بر می گردند و قایق ها از آب های اطراف شروع به قایقرانی می کنند. با این حال شما می توانید در اواخر بهار از جشنواره سیلک بازدید کنید و لذت ببرید. این جشنواره از 9 تا 18 ژوئن در سال 2017 میزبان شما خواهد بود. این جشنواره شامل تورها اسب باربری، جشنواره یاس بنفش 10K، رویداد طعم آشپزی مکیناک، کنسرت ها، سگ جزیره مکییناک و نمایش پونی، مراسم تاج گذاری و خواستگاری ملکه لیلاک، جشنواره نمایش های باشکوه و غیره است.

جزیره ماکیناک،میشیگان

دره اسکاگیت، واشنگتن

هر ساله هزاران نفر در بهار به دره اسکاگیت برای شرکت در جشنواره مشهور گل لاله می آیند. این رویداد سالانه در طول ماه آوریل اتفاق می افتد، زمانی که دره تقریبا به یک الماس با رنگ درخشان به هر رنگ قابل تصور تبدیل می شود. صدها هکتار گل لاله در سراسر دره رشد می کنند و بسیاری از جشنواره ها به عنوان تور با ماشین یا پیاده طراحی شده اند. همچنین نمایشگاه های هنری با هنرمندان محلی و بین المللی، سرگرمی، تورهای مزرعه ای، تورهای تاریخی و حتی تورهای قایقرانی ارائه می شوند. در این میان شما می توانید بقیه کارها را انجام دهید، از جمله بازدید از ایستگاه فروش غذاهای دریایی تازه همراه با میوه ها و سبزیجات محلی و غیره. در نزدیکی پارک ملی دیسپشن، خط ساحلی مهیج و ناهمواری وجود دارد جایی است که شما می توانید نهنگ ها و مارماهی هایی که در استخر شنا می کنند را ببینید.

دره اسکاگیت، واشنگتن

شهر آتلانتیک، نیوجرسی

 همه علاقمند به فضای باز یا طبیعت نیستند و اگر بیشتر علاقه به مهمانی دارید، شهر آتلانتیک یک گزینه ارزان قیمت را به شما پیشنهاد می دهد مخصوصا برای کسانی که در حال حاضر در آمریکا یا در نزدیکی ساحل شرقی زندگی می کنند. صحنه های بازی و کازینو به تنهایی برای پرکردن ساعات شما کافی است. اگر شما می خواهید در برخی از فعالیت های تفریحی شرکت کنید، تفریحگاه های کنار ساحل تعدادی از کلوپ های شبانه و موسیقی زنده را نشان می دهند.  شما ممکن است بخواهید به آموزشگاه موج سواری شهر اطلس بروید و یا سوار قایق پدالی شوید که یک این ورزش آرام تری نسبت به بقیه است و می توانید در آن جا از مناظر شگفت انگیز باغ بازین لذت ببرید.  اسکله فولاد یک نقطه عالی برای آوردن بچه ها است و شما می توانید فرزند خود را با سوار شدن بر چرخ و فلک، بازی های سبک و تانک های هیجان انگیز سرگرم کنید.

شهر آتلانتیک، نیوجرسی

جزیره آملیا، فلوریدا

این جزیره مرز سواحل شمالی فلوریدا به فاصله 13 مایل از سواحل زیبا است که در آن جا آرامش زیادی وجود دارد، مخصوصا در فصل زمستان برای افرادی که می خواهند در آرامش و سکوت باشند مناسب است. بهار این شانس را برای تنهایی می دهد و شما می توانید از فعالیت های فراوانی از جمله  دوچرخه سواری در فاصله مایل از پشت سر و پیاده روها، بازی گلف، اسب سواری در شن و ماسه، قایقرانی  یا پارو زدن در جویبارهای جزر و مدی و باتلاق ها لذت ببرید. بزرگترین پارک دولتی این جزیره، پارک ایالت فورت کلینچ است که یکی از بزرگترین قلعه های قرن نوزدهم در کشور است و همچنین دارای اسکله ماهیگیری، پیاده روی و مسیرهای دوچرخه سواری، اردوگاه ها و موارد دیگر است. همچنین دوستداران تاریخ  از مرکز شهر تاریخی فرناندیابیچ قدردانی می کنند زیرا جایی است که شما می توانید سوار بر کالسکه اسب بشوید و  در مورد نقاط تاریخی مورد علاقه تان بشنوید. وقتی شما در جزیره امنیااملیا اقامت کنید می توانید از پارک اسپلش با استخر بزرگ و همچنین یک مرکز نگهداری طبیعت که کلاس های لانه سازی و شکار دندان کوسه را ارائه می دهد استفاده کنید.

جزیره آملیا، فلوریدا

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

راهنمای سفر به اندونزی؛ کشوری دیدنی در قاره کهن

ن. چرمچی ، شنبه 10 اسفند 1398

اگر قصد سفر به اندونزی را دارید، این مطلب همگردی که راهنمای سفر به اندونزی است را بخوانید و با جاذبه های گردشگریش آشنا شوید.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :