8 اقامتگاه درجه یک تایلند | سفری لوکس به تایلند

یکی از پرطرفدارترین کشورهای جنوب آسیا در سراسر جهان، تایلند است، که "سرزمین لبخند" نامیده شده است، تفریح در تایلند شامل تصاویر رنگارنگی است از مردم محلی خونگرم، معابد طلایی، سواحل با شن سفید و شکری و فرهنگ غنی از تایلند موجود است که احساسات کسانی که برای اولین بار از این جا بازدید می کنند و همچنین کسانی که قبلا تجربه اش را داشته اند برمی انگیزد. در سفر به تایلند، در میان سواحل بسیار زیبای گرمسیری و آب های نیل گون، تعدادی از استراحتگاه های لوکس تایلند وجود دارند که برای مهمان ها چشم انداز بسیار زیبا وسرویسی با خدمات برتر را فراهم می کنند. ایجاد یک خاطره ی ماندگار که موجب بازدید های متعددی در آینده می شود، همه را به پیدا کردن هتل های درجه یک تایلند راغب می کند. در ادامه لیستی از هشت اقامتگاه درجه یک تایلند آمده است.

اقامتگاه های تایلند

مجتمع تفریحی Rayavadee

تفرجگاه Rayavadee در بالای شبه جزیره فانانگ واقع شده است و یکی از استراحتگاه های لوکس تایلند در  ساحل های آن است که تنها از طریق قایق قابل دسترسی است. این مجتمع تفریحی دارای اتاق های جداگانه ای با دکوراسیون شیک است که دارای خصوصیات و امکانات مدرن مانند اتاق خواب های جداگانه، اتاق نشیمن، تلویزیون های بزرگ صفحه تخت  و حمام های لوکس می باشد. این مجتمع مناسب برای شنا وبازی های آبی در خط ساحلی بسیار زیبا و خیره کننده ی "Andaman "، در تایلند و در ایالت کرابی واقع شده است. مهمان ها می توانند از بین فعالیت های آبی متنوع یکی را انتخاب کنند به علاوه دو ساحل چشم نواز و دو استخر برای شنا با منظره ای از دریا را در اختیارشان قرار دارد.

Rayavadee تایلند

آبگرم و مجتمع تفریحی لیانا

اقامتگاه درجه یک تایلند به همراه آبگرم و تفرجگاه های بسیار جذاب، همگی در مجتمع لایانا واقع در "کو لانتا " فراهم است. این مجتمع، یک مجتمع ساحلی مناسب برای بزرگسالان است. این مجتمع یکی از بهترین استراحتگاه های لوکس تایلند می باشد که ترکیبی است از فرهنگ سنتی تایلندی با تسهیلات مدرن است. خانه های ییلاقی مستقل و بی نظیر، دارای وان هایی با محوطه ی خصوصی و دوش هایی در هوای آزاد باغ. اتاق های زیبایی به سبک تایلندی با پوشش های غواصی و بالکن های خصوصی آراسته شده اند. دسترسی مستقیم به ساحل شنی سفید فعالیت های آبی فراوانی از جمله غواصی و گشت و گذار و رقص در جزیره، که از جمله موارد ممکن تفریح در تایلند هستند، را امکان پذیر می کند. استخر آب شور و آبگرم راحت و زیبایی در اطراف وجود دارند. روز خود را با غذاهای بین المللی و یا تایلندی در رستوران Tides آغاز و با کوکتل در بار ساحلی Sundowners به پایان ببرید.

آبگرم و مجتمع تفریحی لیانا تایلند

تفرجگاه ساحلی دهکده ی جزیره ی فی فی 

تفرجگاه ساحلی دهکده ی جزیره "فی فی " در جزایر فی فی واقع شده و یک تفرجگاه لوکس تایلند است که حریم خصوصی و آرامش را عرضه می کند. میهمانان در 70 هکتار از پوشش گیاهی سرسبز، با درخت های بزرگ نارگیل و در نیم مایلی آن آب های آبی و درخشان دریای"Andaman " رو به رو می شوند. یکی از خانه های ییلاقی بزرگ این مجتمع تفریحی را رزرو کنید و شما نیز با چشم انداز ساحلی خیره کننده به همراه ناهار خوری چشمگیر با غذا های ساحلی معتبر و تایلندی رو به رو شوید. با داشتن لیست گسترده ای از سفرهای روزانه منحصر به فرد، شما می توانید از این پکیج انواع متنوع تفریح در تایلند که شامل  فعالیت هایی از قبیل جستجوی کوسه ها، جزایر جیمز باند در دریای Canoe  و ماهی گیری بهره مند شئید.

تفرجگاه ساحلی دهکده ی جزیره ی فی فی  تایلند

مجتمع تفریحی جزیره ی کویائو 

مجتمع تفریحی جزیره ی کویائو با محیطی عاشقانه،بسیار  پرطرفدار است. ملکی است در ساحل دور، بسیار آرامش بخش در جزیره "کوه تائو نوای". این اقامتگاه درجه یک تایلند، توسط سواحل خصوصی و پوشش گیاهی سرسبز احاطه شده است. در این جا مهمان ها با ویلاهای بزرگ به سبک  تایلندی با پوشش برگ های نخل "مانگرو" از مصالح محلی ساخته شده اند، با منظره ی زیبا و چشم انداز ساحل  Phang Nga، رو به رو می شوند. استراحت کردن در استخر خیلی تمیز و درخشان برای کسانی که مایل به انجام این کار هستند خود به تنهایی یک درمان و آرامش واقعی است، علاوه بر این ها تجهیزات کایاک و دوچرخه سواری نیز فراهم است. تعداد زیادی سفر روزانه به جزایر اطراف برای هر شخص قابل دسترس می باشد. مهمانان می توانند از غذاهای معتبر تایلندی در رستوران Pum Pui ، و ماساژ آرامش بخش در مجتمع تفریحی جزیره ی کویائو لذت ببرند و یا آرامش و تمرکز خود را در کلاس های یوگای رایگان، که اساسا از انواع مختلف تفریح در تایلند هستند، به دست آورند.

مجتمع تفریحی جزیره ی کویائو تایلند

تفرجگاه " شش مهارت Yao Noi " 

مجتمع مسکونی لوکس" شش مهارت Yao Noi "،  دارای منظره ی چشمگیر و حریم خصوصی عالی است. این تفرجگاه با پوشش گیاهی سرسبز و سواحل ارزشمند و زیبا، 56 ویلای بزرگ مجهز به استخر های بزرگ و عالی با چشم انداز وسیع از خلیج "Phang Nga" است. برای کسانی که می خواهند از این جا لذت ببرند درمان های آبگرم در دسترس می باشد. یک غرفه هوای آزاد، برای کسانی که مایل به ماندن هستند، کلاس یوگا ی رایگان ارائه می دهد. چهار رستوران زیبا غذاهای مختلفی با شراب بین المللی را ارائه می دهند. برای مهمانانی که می خواهند این منطقه را سیاحت کنند، گشت و گذار ویژه ای تنظیم می شود.

تفرجگاه

تفرجگاه ساحلی کتاتانی پوکت

 تفریح در تایلند به راحتی امکان پذیر است. کافی است به یکی از سواحل نزدیک بروید و از استراحتگاه های لوکس تایلند لذت ببرید... در یکی از زیباترین سواحل، تفرجگاه ساحلی کتاتانی پوکت در حدود نیم مایل از شن و ماسه ی طلایی رنگ و نرم  ساحلی Kata Noi قرار دارد. مهمانان می توانند در یکی از 480 اتاق مدرن استراحت کنند و از ماساژ ، درمان زیبایی، بخار گیاهی خوشبو که در مکان آبگرم شیک و مدرن " Tew Son"قرار دارند لذت ببرند. مهمانان می توانند لیست گسترده ای از غذاهای انتخابی را در شش رستوران، غذاهای دریایی تازه کبابی در اسکله ماهی گیران تا غذاهای ایتالیایی در لا اسکالا پیدا کنند. فعالیت های تفریحی ایده آل برای زوج ها و خانواده ها، فعالیت هایی فراوانی از قبیل کلاس های آشپزی، پرتو های غروب آفتاب، گلف کوچک و شش استخر شنا هستند.

تفرجگاه ساحلی کتاتانی پوکت تایلند

تفرجگاه Slate

  Slate یک مجتمع تفریحی 5 ستاره است که در قسمتی از یک تفرجگاه خصوصی در ساحل "نای یانگ" قرار دارد، و دارای دکوراسیون خیلی زیبا و امکانات لوکس است. این تفرجگاه دارای 184 اتاق مسکونی است که دارای سوییت هایی با سرویس خواب مروارید شکل و ویلاهای خصوصی دارای استخر می باشد و امکانات گوناگونی از قبیل استخر سرپوشیده، سرویس دارای پیش خدمت، بالکن های خصوصی و منظره ی گسترده ای از تماشای امتداد ساحل را ارائه می دهد. " آوانگارد" یک شاهکار است، این اقامتگاه درجه یک تایلند، به صورت خیلی زیبا طراحی شده و دارای 8 رستوران و بار است. علاوه بر سه استخر در فضای باز، یک زمین تنیس و یک آبگرم "کوکون" دارای شش اتاق درمان و یک سالن زیبایی نیز می باشد. مهمان همچنین می توانند یک شام خصوصی در ساحل رزرو کنند یا برای کلاس آشپزی تایلندی ثبت نام کنند. این مکان جایی است که شما در آن می توانید از بازار محلی بازدید کنید و از یک آشپز شایسته یاد بگیرید که چگونه غذای تایلندی را به طور صحیح درست کنید .

تفرجگاه Slate تایلند

آبگرم و مجتمع تفریحی JW ماریوت پوکت

 آبگرم و مجتمع تفریحی JW ماریوت پوکت در ساحل معروف جهان "مای کوهو" واقع است، که یک مجتمع تفریحی پنج ستاره ی لوکس در پوکت می باشد. اتاق ها و سوئیت ها دارای دکور امروزی با کاشی های سفالی، کف های چوبی، و بالکن های خصوصی زیبا و چشم انداز بسیار چشم نواز می باشد. ویلا های پیشرفته ی آن جا دارای استخر های خصوصی هستند. در اینجا مهمانان در مناطق گرمسیری خیره کننده، با سه استخر بزرگ و باکلاس ، آبگرم "ماندارا"  و 25000  متر مربع  فوت از یک فضا، مورد استقبال واقع می شوند. مهمانان می توانند از  میان 11 رستوران و بار درجه یک و برتر یکی را انتخاب کنند، همچنین مهمانان می توانند با غذاهای تایلندی آشپزی خود را در مدرسه ی آشپزی " Ginja Cook" امتحان کنند.

ستوران های درجه یک تایلند 8
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

نکاتی مهم برای سفری ارزان به تایلند

ز. نیرومند ، دوشنبه 12 تیر 1396

تایلند یکی از نقاط گردشگری دنیاست که سالانه گردشگران زیادی را سمت خود جذب می کند. در این مقاله نکاتی برای سفر ارزان به تایلند بیان شده است.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :