برترین هتل های ساحلی بلغارستان| وسوسه انگیز و زیبا

بلغارستان (همسایه ترکیه، رومانی، یونان، مقدونیه و صربستان) یکی از بخش های بکر و دست نخورده و مقرون به صرفه کشورهای اروپایی است که از آن بازدید می کنند زیرا اغلب به عنوان یک مقصد توریستی نادیده گرفته می شود. اما این مکان فوق العاده ای برای دوست داران تاریخ، غذا، علاقه مندان به فضای باز و ساحل است. در اینجا شما یک ترکیب جالب از "قدیمی های جدید" افراد محلی با رفتاری دوستانه و برخی از نمایش های سرگرم کننده شبانه را پیدا خواهید کرد. با این حال یکی از بهترین دلایل بازدید از بلغارستان ساحل است. ساحل آفتابی  و وارنا در سواحل شرقی کشور، مناطق پایدار و محبوبی هستند. این ها بعضی از هتل های ساحلی برتر در بلغارستان هستند که برای سفر بعدی شما به این منطقه جالب توجه هستند. این مقاله درباره هتل های بلغارستان، اقامت در بلغارستان و برترین هتل های ساحلی بلغارستان است.

بلغارستان

شهر ساحلی ساوزوپول، دهکده ی تعطیلات شهر سانتا مارینا

هنگامی که در بلغارستان هستید، دیدن شهر دلپذیر ساوزوپول را از دست ندهید، مکانی که اقامت در دهکده تعطیلات سانتا مارینا ضروری است. این مکان درست در امتداد ساحل واقع شده و با منظره زیبای دریا و زندگی دریایی احاطه شده است. فقط کافی است که مهمان ها دو کیلومتر از تفرجگاه حرکت کنند تا به پذیرایی شب و مکان رستوران برسند. Apollonia، رستورانی است که در آن جا واقع شده، غذاهای مخصوص ماهی و غذاهای مدیترانه ای را ارائه می دهد و سالیان سال است که فعالیت می کند.. برای موسیقی زنده و یا گرفتن نوشیدنی از یکی از بار های استخر توقف کنید. دوست داران ساحل می توانند روزهای خود را در ساحل مرکزی ساوزوپول و ساحل کینگ بگذرانند، و رودخانه روپوتامو و ذخایر طبیعت و پرنده هایی که در این نزدیکی وجود دارند را به تماشا بنشینند. این متن درباره برترین هتل های ساحلی بلغارستان، اقامت در بلغارستان، هتل های بلغارستان است.

شهر ساحلی ساوزوپول، دهکده ی تعطیلات شهر سانتا مارینا

هتل ساحلی بارسلو رویال

هتل ساحلی بارسلو رویال با لوازم مدرن و اتاق های بزرگ، برای تاجران و مسافرانی که  اوقات فراغت دارند یک انتخاب عالی است. اتاق هایی با چشم انداز ساحلی لوکس و با هزینه متوسط، در دسترس هستند در حالی که این اتاق های مسکونی و سوییت های اداری می توانند به مدت طولانی ارائه داده شوند. رستوران کافه ی " آشپز لی " صبحانه، ناهار و شام ویژه ارائه می دهد در حالی که رستوران " کپرایسه لا "غذاهای مدیترانه ای همراه برنامه ی شبانه را عرضه می کند. یک مرکز آبگرم 1200 متر مربعی با حمام ترکی، اتاق ماساژ، سونا مادون قرمز و حمام بخار وجود دارد. در مرکز ساحل آفتابی، شما می توانید از فرودگاه بورگاس که در 29 کیلومتری  آن قرار دارد، به این هتل برسید. این مطلب درباره هتل های بلغارستان، برترین هتل های ساحلی بلغارستان و اقامت در بلغارستان می باشد.

هتل ساحلی بارسلو رویال

هتل باشگاه ساحلی اوریکا

یکی دیگر از هتل های ساحلی بلغارستان، باشگاه ساحلی اوریکا است که در قسمت شمالی ساحل آفتابی واقع شده است و در فاصله 56000 متر مربع از آن قرار دارد. در این هتل 633 اتاق و آپارتمان وجود دارد، به انضمام این که هر کدام منظره ای از دریا، پارک و استخر  ملیا گرند هرمیتا را ارائه می دهند. این یک هتل تمام عیار است که دارای پنج رستوران می باشد که غذاهای سنتی بلغاری و اروپایی را با کیفیت ویژه عرضه می کند. ارائه خدمات تفریحی در هتل شامل بازی های ورزشی سازمان یافته مانند دارت، والیبال آبی و تیراندازی هوایی و همچنین نمایش های رقص و کمدی است. مناطق دارای استخر که برای بزرگسالان و بچه ها در اوریکا طراحی شده نیز وجود دارد.

هتل باشگاه ساحلی اوریکا

هتل ریو هلیوس پارادایز

مسافرانی که به دنبال آرامش و سرگرمی هستند می توانند آنچه را که به دنبالش می گردند در هتل ریو هلیوس پارادایز پیدا کنند. این در ساحل دریای سیاه و درست در ساحل واقع شده است، با خدمات تمام عیاری که شامل غذا در رستوران های قومی ویژه، موسیقی زنده و رویدادهای دوستانه خانوادگی است. این یک هتل جدید است که در فصل بهار 2015 افتتاح شده است. این هتل در حدود 30 کیلومتری فرودگاه بورگاس قرار دارد و دارای یک مرکز سلامت با حمام بخار، سونا و ماساژ درمانی است. 597 اتاق در این هتل بزرگ وجود دارد و تنقلات و نوشیدنی ها 24 ساعته در دسترس هستند. این مطلب درباره هتل های بلغارستان و اقامت در بلغارستان است.

هتل ریو هلیوس پارادایز

هتل آبگرم رومانس

یکی دیگر از مناطق دوست داشتنی برای بازدید ساکنان سواحل در اطراف سنت کنستانتین و النا است. هتل آبگرم رومانس به خاطر داشتن چشمه های آب معدنی که شفا بخش هستند شناخته شده می باشد و مورد علاقه کسانی است که مشتاق تناسب اندام و سلامتی هستند. این هتل فقط هشت کیلومتر از وارنا فاصله دارد و در چند قدمی ساحل است. در این جا چهل و هفت اتاق دو نفره، پنج اتاق تک نفره و آپارتمان های قابل دسترس برای اجاره کردن نیز وجود دارد. این متن درباره اقامت در بلغارستان و هتل های بلغارستان است.

هتل آبگرم رومانس

هتل ساحلی بورگاس

یکی دیگر از تفرجگاه های ارزان ساحل آفتابی هتل بورگاس است که دارای اتاق های تک نفره و همچنین اتاق های دو نفره و آپارتمان هایی برای اجاره کردن می باشد. این ساختمان 19 طبقه در سال 2009 بازسازی شد و دارای 250 اتاق و شش سوئیت است که برای مهمانان قابل دسترس است. این در حدود 30 کیلومتری شمال بورگاس و درست در کنار ساحل واقع شده است. قیمت ها از 41 یورو برای یک تخت در یک اتاق دو نفره در فصل کم جمعیت تا 301 یورو برای یک آپارتمان خانوادگی در فصل پر جمعیت و شلوغ شروع می شود. این متن درباره هتل های بلغارستان و اقامت در بلغارستان است.

هتل های درجه یک بلغارستان 6

هتل هریزانتما، ساحل آفتابی

مسافرانِ بلغارستان که می خواهند شانس خود را امتحان کنند از اقامت در هتل " هیرزانتما " لذت خواهند برد زیرا مکانی است که دارای تفریحگاه عمومی برای رقص و موزیک در قسمت شرقی ساحل آفتابی است. در این جا اتاق های دو نفره، آپارتمان های خانوادگی و آپارتمان لوکس برای مهمانان ارائه می شود. ساحل 5 دقیقه از این هتل فاصله دارد و نرخ آن در محدوده 31 یورو تا 300 یورو می باشد.  در این جا یک رستوران اصلی و رستوران های اختصاصی ای که ماهی، مرغ و پیتزا و همچنین برنامه ی انتخابی ای به صورت تمام عیار که شامل صبحانه، ناهار و شام عرضه می کند، وجود دارد.

هتل هریزانتما، ساحل آفتابی

هتل بومرنگ

برای مسافرانی که بودجه اش را دارند، بلغارستان یک مقصد عالی است و هتل بومرنگ یک مکان عالی برای انتخاب است. این هتل در امتداد حاشیه دریای سیاه بلغارستان و در امتداد ساحل آفتابی واقع شده است و اتاق های یک، دو و سه نفره و همچنین آپارتمان ها را عرضه می کند. قیمت دو اتاق از 24 یورو در فصل کم جمعیت مسافرتی و 52 یورو در طول فصلی که مسافرت بیشتر است شروع می شود. در این هتل مهمان ها یک سوپرمارکت کوچک، رستوران، استخر و باغ پیدا خواهند کرد.

هتل بومرنگ

تفرجگاه ساحلی مجستیک

تفرجگاه ساحلی مجستیک یک هتل چهار ستاره است که در 339 اتاق دو نفره، 50 استودیو و 15 آپارتمان خدمات ارائه می دهد. این یک مکان عمومی برای همایش است که امکانات جلسه، چهار سالن کنفرانس و محل اقامت برای 400 نفر را ارائه می دهد. چهار رستوران در این مکان وجود دارد که غذاهای بلغاری، مدیترانه ای و اروپایی را سرو می کنند. آبگرم اختصاصی در حمام های کلوپاترا، ماسک های جلبک دریایی و ماساژ آسیایی در این مکان وجود دارد. یک منطقه بازی با بیلیارد و دارت و منطقه ای برای کودکان با زمین های بازی در این جا وجود دارد.

تفرجگاه ساحلی مجستیک

هتل ملیا گرند هرمیتا

اگر شما به دنبال اقامت در منطقه ای از " شن های طلایی " بلغارستان هستید، اقامت در هتل "ملیا گرند هرمیتا" را در نظر داشته باشید. این یک هتل لوکس است که در دامنه تپه واقع شده و به وسیله طبیعت احاطه شده است. در این هتل 9 طبقه 727 اتاق وجود دارد و همه آن ها دارای بالکن با منظره ای از پارک، استخر یا دریا هستند. مهمان ها به صورت رایگان با دسترسی همه منظوره، از سونا و حمام ترکی، مینی بار و اتاق های مجلل و غذاهای آماده استفاده می کنند. در این جا باشگاه کودکان برای خانواده هایی که با بچه سفر می کنند وجود دارد و اتاق جلسه و حتی مکان هایی برای مسافران تاجران نیز وجود دارد. به راحتی، این هتل فقط 500 متر از پارک طبیعی " شن های طلایی " و کمتر از 20 کیلومتر از ایستگاه قطار " وارنا ماین " و مجتمع وارنا فاصله دارد.

هتل ملیا گرند هرمیتا

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

برترین هتل های کوالالامپور، تجربه ای شاد و خاطره انگیز

سعید حسنی ، چهارشنبه 23 اسفند 1396

این مقاله درباره برترین هتل های کوالالامپور، بهترین هتل های کوالالامپور و مناسب ترین هتل های کوالالامپور است.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :