10 اپلیکیشن برتر مخصوص سفر که باید از آن ها استفاده کنید

این اپلیکیشن های مناسب سفر بدون شک برترین ابزارهای تازه کار و باسابقه ای هستند که مسافران از آن ها برای تجربه سفرهایی ارزان استفاده می کنند. استفاده از اپلیکیشن کاربردی برای سفر برای انتخاب مقصد، وسیله سفر، مسیرها، راهنماها، استفاده به عنوان مترجم و در برقراری ارتباطات مهم، مفید است و تمام این ها از طریق دستگاه موبایلی که در دستان شما است امکان پذیر است. در اینجا، ما فهرستی از 10 اپلیکیشن سفر را برای استفاده در سفر بعدی تان گردآوری کرده ایم.

اپلیکیشن های مسافرتی

اوبر (Uber)

اوبر سرویس درخواست خودروی اینترنتی است که مطمئن، مورد تایید و قابل اعتماد است و صنعت حمل و نقل را متحول کرده است. این اپلیکیشن های مناسب سفر در هر جایی که برای شما ناآشنا است، ابزاری عالی برای وقتی است که نمی توانید یا نمی خواهید از اتوبوس استفاده کنید، پول استفاده از تاکسی را ندارید، حالتان خوش نیست و نمی توانید رانندگی کنید یا حتی اگر نمی دانید چطور به مقصد مورد نظر خود برسید.
موجود برای سیستم عامل های: IOS، اندروید، بلک بری، ویندوز

اوبر (Uber)

Air BNB

اگرچه Air BNB جزء دسته اپلیکیشن های مناسب سفر قرار می گیرد، ولی این اپلیکیشن فراتر از این محدوده ها است. Air BNB سرویسی است که اقامتگاه های اجاره ای منحصر به فردی را در نزدیک به 200 کشور در سطح جهان فهرست می کند. این برند کاری می کند که شما هرجایی را مثل خانه خود بدانید و با قیمت های غیرقابل مقایسه و هزینه های پنهان کمتر از متوسط هزینه اقامت در هتل و مزایای فوق العاده، توجه مشتری را جلب می کند. Air BNB این امکان را به شما می دهد که برای مدت اقامت خود، یک اتاق تکی در یک اقامتگاه یا یک واحد کامل را انتخاب کنید.
موجود برای سیستم عامل های: IOS و اندروید

 اپلیکیشن های سفر 1

اسکایپ (Skype)

با پیدا کردن یک وای فای رایگان و برقراری تماس از طریق اسکایپ این اپلیکیشن کاربردی برای سفر، خودتان را از دست هزینه های رومینگ یا تماس های بین المللی خلاص کنید ! قبل از حرکت، به اندازه چند دلار معادل اعتبار اسکایپ بخرید و وقتی که به مقصد رسیدید تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک وای فای رایگان پیدا کنید و دستورالعمل های برقراری تماس های بین المللی را دنبال کنید.
موجود برای سیستم عامل های: IOS، اندروید، ویندوز، بلک بری، آمازون فایرفون، نوکیا X

 اپلیکیشن های سفر 2

اپلیکیشن یابنده وای فای رایگان (Free WiFi Finder)

این اپلیکیشن سفر نزدیکترین وای فای های رایگان را پیدا می کند، خوشبختانه می توان موقعیت مکان های مورد نظر را دانلود کرد تا برای مواقعی که آنلاین نیستد و به اینترنت دسترسی ندارید از آن استفاده کنید. این اپلیکیشن کاربردی برای سفر وقتی مفید است که بخواهید برای یک هتل یا پرواز رزروی انجام دهید و نمی دانید کجا به اینترنت دسترسی پیدا کنید و کارتان را انجام دهید. همچنین وقتی آن را در کنار اپلیکیشن هایی قرار می دهیم که به اینترنت نیاز دارند، بسیار مفید به نظر می آید.
موجود برای سیستم عامل های: IOS و اندروید

 اپلیکیشن های سفر 3

مترجم گوگل

احتمالا شما با این ابزار آشنا هستید. شما جمله ای را برای اپلیکیشن کاربردی برای سفر بیان می کنید و مترجم گوگل همان جمله را به زبانی که می خواهید تکرار می کند. توجه کنید، ترجمه مستقیم همیشه با ترجمه های محاوره ای تطبیق پیدا نمی کند، بنابراین اگر شما کاملا به اپلیکیشن متکی هستید، جملاتتان را کوتاه و واضح بیان کنید.
موجود برای سیستم عامل های: IOS و اندروید

مترجم گوگل

TripAdvisor

وقتی بحث از یک اپلیکیشن کاربردی برای سفر می شود، TripAdvisor جزء آن دسته است که تمام ویژگی های لازم را دارد. این اپلیکیشن سفر به عنوان سرویس برنامه ریزی برای تعطیلات شما عمل می کند که به شما اجازه می دهد نظرات مختلف را بخوانید، عکس ها، پیشنهادات و خیلی چیزهای دیگر را ببینید. شما همچنین می توانید با آن یک برنامه سفر را تنظیم کنید.
موجود برای سیستم عامل های: IOS، اندروید و ویندوز (فقط تبلت)        

 اپلیکیشن های سفر 4

TripIt

درحالی که TripAdvisor در زمینه ارائه پیشنهاد مکان هایی برای بازدید و اقامت عالی است، TripIt رویکرد متفاوتی را اتخاذ کرده است. TripIt به شما کمک می کند تا با مشخص کردن مقصد خود، جزئیات برنامه سفر خود را برنامه ریزی کنید. "پیشکار سفر شخصی شما" لقبی است که می توان به این اپلیکیشن کاربردی برای سفر تهیه شده برای شما داد. این اپلیکیشن ادعا می کند بعد از اینکه بلیت پرواز خود را رزرو کردید، "بقیه کارهای را مدیریت می کند." هدف این اپلیکیشن آن است که سفر شما را به وسیله برنامه ریزی استادانه که برای آن تهیه می کند، سازمان یافته تر و منظم تر کند. اگر قصد سفر تجاری دارید، ما پیشنهاد می کنیم که WorldMate را دانلود کنید. این اپلیکیشن به طور خاص تر با توجه به نیازهای سفرهای کاری با بهره گیری از یکپارچه سازی با لینکدین اختصاصی سازی شده است.
موجود برای سیستم عامل های: IOS، اندروید، بلک بری، ویندوز  

TripIt

هاپر (Hopper)

هاپر به شما یک بررسی تخصصی را در مقایسه قیمت های بلیت های هواپیما ارائه می کند که به شما اجازه می دهد تا از بهترین زمان برای خرید بلیت آگاه شوید. عملکرد این اپلیکیشن سفر، به این صورت است که روزانه قیمت بلیت های هواپیما را آنالیز می کند و بهترین قیمت را پیدا می کند و بعد از اینکه بهترین مورد پیدا شد به شما اعلام می کند. مسافرانی که تاریخ سفر ثابتی ندارند و از این نظر انعطاف پذیری بیشتری دارند، می توانند در تقویم رنگ بندی شده بهینه ترین تاریخ را پیدا کنند و ویژگی “Watch a Flight” وقتی که قیمت یک مسیر داده شده به اپلیکیشن کاربردی برای سفر پایین تر از میانگین شد به شما اعلان ارسال می کند.
موجود برای سیستم عامل های: IOS  

Hopper

لوکالئور (Localeur)

این اپلیکیشن سفر بهترین راهنمایی های محلی را همراه با نکاتی درباره سفر به آنجا به منظور هدایت بهتر شما به جاذبه های توریستی، به تلفن همراه شما می آورد. این اپلیکیشن تولید شده به وسیله کاربران است (User Generated)، در نتیجه مثل دیگر نمونه ها، در فضای گسترده ای که ما آن را وب می نامیم در دسترس است، همیشه 100% مورد تایید نیست ولی اغلب مطالب آن کاملا صادقانه است.
موجود برای سیستم عامل های: IOS و اندروید

 اپلیکیشن های سفر 5

گوبی (Goby)

به بیانی ساده: گوبی به شما می گوید که مردم بیشتر به چه جاهایی می روند و چه جاهایی جالب تر است. اپلیکیشن سفر، رویدادهای اطراف، مکان های پر رفت و آمد، موزه ها و چیزهای دیگر را روی نقشه مشخص می کند. این اپلیکیشن به عنوان برنامه زیر رویدادهای اجتماعی عمل می کند و اگر در منطقه ای حضور داشته باشید، به شما پیشنهادات جالبی درباره اینکه چه کارهایی می توانید در یک منطقه انجام دهید، می دهد.
موجود برای سیستم عامل های: IOS و اندروید

Goby

همگردی( hamgardi)

همگردی به شما پیشنهادات جذابی میدهد که در هر نقطه از ایران و جهان هستید به چه مکان هایی سر بزنید و بهترین اماکنی که می توانید در سفرتان ببینید کجا هستند. این اپلیکیشن ایرانی است با این حال در تمامی نقاط جهان پیشنهاداتی عالی را به شما می دهد و شما هم می توانید عکس و تجربیات خود را به این اپلیکیشن اضافه کنید. همگردی اپلیکیشن های زیر مجموعه ای نیز دارد که راهنمای سفر به شهرها و کشورهای مختلف دنیا را نیز ارائه می دهد. 

همگردی( hamgardi)

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

اپلیکیشن های مخصوص سفر | همراه راه بلد شما در جاده

مسلم علیمحمدی ، دوشنبه 5 تیر 1396

این برنامه که در دانشگاه مشیگان ساخته شده است و مدت زمان روز در مقصد و وضعیت آهنگ شبانه روزی بدن شما نشان می دهد

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :