راهکارهای سفر ارزان | روش های سفر به سرتاسر جهان با هزار دلار

آیا این عالی نیست که سفر به سرتاسر جهان با هزار دلار را تجربه کنید؟ منظور من فقط هزینه رفتن به آنجا نیست. منظور من تمام تعطیلات از زمانی که شما پایتان را از در بیرون می گذارید تا زمانی که برمی گردید، است. چقدر به نظرتان عالی خواهد بود که برای یک یا دو هفته به هرجایی که می خواهید به واسطه راه های سفر به سرتاسر جهان با هزار دلار، سفر کنید؟ دهه های متمادی بازار هتل های گران، گردش ها و رفت و آمدها این مفهوم را که مسافرت پر هزینه است برایمان به ارث گذاشته اند. برخلاف تمام وبلاگ ها، اپ ها، وب سایت ها و حساب های اینستاگرام بیرون این محیط خیلی از مردم هنوز باور ندارند که مسافرت می تواند ارزان تمام شود. همه ما با برندهای بزرگ و شرکت ها سال های سال شرطی شده ایم که این پیام تکراری را باور کنیم و مدتی طول خواهد کشید تا این باور را تغییر بدهیم اما در حال حاضر ما در یک دوره طلایی سفر به لطف پروازهای ارزان، تخفیف سفرها و صرفه جویی های مالی به سر می بریم. اکنون ما شاهد انقلابی در معنای سفر هستیم که به مردم اجازه می دهد با راه حل های میان بر از مفهوم قدیمی سفر و کسانی که قیمت ها را بالا می برند، عبور کنند و بدون فدا کردن آسایش خیلی کم هزینه سفر کنند. دیگر یک انتخاب سخت میان سفرهایی با کوله پشتی ارزان قیمت و سفرهای رویایی وجود ندارد. در واقع یک سفر خوب حقیقتا با بودجه ای امروزی آسان می شود. امروز من می خواهم معنی روش های سفر به سرتاسر جهان با هزار دلار را به شما توضیح بدهم. هزار دلار می تواند شما را به سفرهای دور ببرد. پس مهم نیست کجا می خواهید بروید. در حالی که راهکارهای سفر ارزان و نمونه نکات سفر ارزان وجود دارد، به لطف تخفیف های سفر یا بودجه های اضطراری این مفهوم راجع به چیزی بیش از میان بر است. این به معنی سفر بدون پول یا سفر با ده لار یا بیست دلار در روز نیست. این در مورد کسانی است که درآمد متوسطی با کار روزانه معمولی دارند و می خواهند بیشتر سفر کنند ولی همیشه فکر می کنند ما بودجه کمی برای این جور کارها داریم. هزار دلار پول فراوانی است اما این مقدار پول برای بیشتر ما غیرممکن نیست. این یعنی پس انداز روزانه 2.74 دلار در هر روز در یک سال. بیشتر ما می توانیم روزانه 2.74 دلار پس انداز کنیم.

روش های سفر به سرتاسر جهان با هزار دلار

راهکارهای سفر ارزان : نکات سفر ارزان : چطور شروع می کنید؟

اول باید به خودمان تکانی بدهیم. می دانم که قبلا این را گفته ام اما اگر شما هر روز بیدار بشوید و به خودتان بگویید که من به فلان دلیل نمی توانم سفر کنم هرگز به دنبال راهی برای شروع سفر نخواهید گشت. شما فقط مانع های این راه را می بینید: صورت حساب ها، هزینه های پرواز، هزینه های ماشین، الزامات دیگر و هرچیزی که اما و اگر شما است. من سعی ندارم شما را تشویق کنم و قطعا می دانم که هرکسی میل و قصد سفر ندارد بلکه شما باید از اشتیاق خودتان بپرسید که چطور می توانم یک سفر واقعی را تحقق ببخشم؟ شما نیاز دارید که فردا صبح از خواب بیدار بشوید و به خودتان بگویید" بله من هم می توانم سفر کنم و این کار را خواهم کرد! به محض اینکه باورش کنید ممکن می شود. شما شروع به گشتن دنبال یکی از روش های سفر به سرتاسر جهان با هزار دلار می گردید. من از راز بزرگ و مستند راز صحبت نمی کنم، جایی که به شما برنده بلیت لاتاری نشان داده می شود. من راجع به اندیشیدن به گام های منطقی که شما می توانید در روز برای نزدیک تر شدن به هدف سفرتان استفاده کنید، صحبت می کنم.

چطور شروع می کنید؟

راهکارهای سفر ارزان : نکات سفر ارزان : به هزینه روز به روزتان و هزینه انتخاب هایی که می کنید، توجه کنید

چه مقدار ممکن است پس انداز کنید اگر یک فیلتر بریتا به جای روزانه یک بطری آب بخرید؟ یا استارباکس را رها کنید و بیشتر غذای خانگی بپزید؟چه می شود اگر سیم تلفن را رها کنید؟ برنامه تماس تلفنی را کم کنید؟ پیاده به سرکار بروید؟ لوازم بی فایده را در ای بی بفروشید؟

به هزینه روز به روزتان و هزینه انتخاب هایی که می کنید، توجه کنید

راهکارهای سفر ارزان : نکات سفر ارزان : اگر این پس انداز یک سال طول بکشد، بهتر است امروز شروع کنید تا فردا

من همیشه به هزینه ها توجه می کنم و سفر می کنم. من می توانم این شلوارهای جین جدید را داشته باشم یا یک شام فانتزی دیگر یا می توانم یک هفته سفر در جاده را داشته باشم. من همیشه دوستانی دارم که راجع به اینکه قادر نیستند سفر کنند صحبت می کنند و بعد می روند و عینک آفتابی سیصد لاری می خرند. هیچکس نمی تواند یک تن پول جمع کند یا همیشه امکان سفر داشته باشد اما با زمان کافی و بودجه تخصیصی. بیشتر ما می توانیم به جایی سفر کنیم. زمانی که من با دیان در طول برنامه مطالعه موردی کار می کردم، او یک ولخرج به تمام معنای بزرگ بود اما اولویت بندی سفر که از راه های سفر به سرتاسر جهان با هزار دلار است، به طرز چشمگیری به او کمک کرد تا پس انداز خود را افزایش دهد. در وهله دوم این نکته مهم است که به یاد داشته باشیم سفر با بودجه محدود نیازمند برنامه ریزی است. برای مثال سال ها پیش من یک سفر 700 دلاری به لندن داشتم. من می دانستم که ده روز زمان دارم، اهمیت ندادم کجا بخوابم و با کمی نوشیدن کنار آمدم، از وسایل حمل ونقل عمومی استفاده کردم و به جاذبه های توریستی رایگان توجه کردم. من تنها به خوردن و تفریح کردن با دوستان اهمیت دادم و هر چیزی برایم در وهله دوم بود. می دانستم که خودم به خودم اجازه بیشترین استفاده از بودجه محدودم را می دهم و با خودم حساب کرده بودم در وهله اول چقدر هزینه نیاز دارم. می توانستم مقدار دقیق پولی که باید پس انداز کنم را برنامه ریزی کنم چون سخت به این معتقد بودم که چقدر باید پول خرج کنم. سفرتان را به هدف های کوچک قابل مدیریت تقسیم کنید. راجع به 1000 گامی که شما را به جایی که می خواهید ببرد، فکر نکنید. راجع به قدم درستی که باید در مقابل بردارید خوب فکر کنید. چه چیز تنها چیزی است که امروز شما باید انجام بدهید تا به سفرتان نزدیک تر بشوید؟ در مورد تنها چیزی که باید فردا انجام بدهید چطور؟ زمانی که سفر به گام های کوچکی تقسیم می شود خیلی بیشتر قابل انجام است. من می خواهم دو مثال سفر را استفاده کنم، یک هفته در پلینزی فرانسه و دو هفته در استرالیا. من جاهای گران قیمت را انتخاب می کنم بنابراین هیچکس فکر نمی کند من سعی می کنم با استفاده از مقصدهای ارزان از زیربار مسئولیت در بروم! همان تکنیک در بین روش های سفر به سرتاسر جهان با هزار دلار را که برای سفر 700 دلاری لندن به کار بردم همان ها را برای سفرهای زیر به کار می برم.

اگر این پس انداز یک سال طول بکشد، بهتر است امروز شروع کنید تا فردا

راهکارهای سفر ارزان : نکات سفر ارزان : پلینزی فرانسه

بسیار خوب، ما اینجا در پلی نزیای فرانسه هستیم! پلی نزیای فرانسه یک مقصد گران است که بسیاری از ساکنان ثروتمند و گردشگران سطح بالا را دارد و به عنوان مثال حتی اگر شما بخواهید ابتدایی و مثل ساکنان آنجا زندگی کنید، همه قیمت ها برای هرچیزی بسیار گران است. اما وقتی میلی وجود دارد، راهی هم وجود دارد.

پلینزی فرانسه

راهکارهای سفر ارزان : نکات سفر ارزان : پروازها

اساس بودجه سفری ارزان در بین راه های سفر به سرتاسر جهان با هزار دلار، جمع آوری امتیازات و مایل ها است که مایل یعنی تخفیف مربوط به امتیازات کسب شده. کاهش دادن قیمت پرواز به صفر بهترین راه برای کاهش هزینه سفر است و برای هر مقصد گرانی شما حتما به تخفیف سفر نیاز دارید. با هزینه های پروازی بین 1600 تا 1950 دلار، سفر به فرانسه زیر هزار دلار بدون استفاده از اکانت مایلز برای پوشش هزینه های شما غیرممکن است. من وارد جزییات بیشتر در این پست در مورد چگونه گرفتن مایلز برای پروازتان نمی شوم چون این خودش یک پست طولانی دیگری است که می تواند در دسترس باشد. در این سایت خیلی زیاد راجع به تخفیف سفر صحبت کرده ام و در حالی که ایده جمع آوری مایلز می تواند وحشتناک باشد ولی انجام آن ظرف چندماه نسبتا آسان است حتی اگر شما زیاد پرواز نمی کنید! به دلیل هدف این مقاله من فرض را بر این می گذارم که شما می دانید چطور می توان مایلز گرفت. برای رفتن به پلینزی فرانسه از آمریکا شما می توانید با یکی از این ایرلاین ها پرواز کنید: ایر فرانس یا ایر تاهیتی نویی. شما می توانید پروازهای ایرفرانس را تحت یکی از این حامل ها رزرو کنید. اینجا شما چند مایل نیاز دارید.

پروازهای فرانسه

راهکارهای سفر ارزان : نکات سفر ارزان : اقامت

تخفیف های اعطایی هتل در پلینزی فرانسه اغلب گران هستند چون استراحتگاه ها خیلی لوکس هستند. بنابراین پیشنهاد من این است که همه جا هزینه محل اقامت تان را پایین بیاورید. با اقامت ترکیبی با هتل هایی مثل بن تخفیف Airbnb یا بن تخفیف B&B. به هرحال شما به پلینزی فرانسه بدون حداقل گذراندن یک یا دوشب در یک اقامتگاه رویایی نخواهید رفت بنابراین مجبوریم حداقل چند شبی را آنجا بگذارنیم! در اینجا نمونه هایی از تخفیف جوایز وجود دارد. ایرلاین تاهیتی نویی یک گردش رایگان از فرودگاه برای هرکسی که در یک اقامتگاه لوکس نیست، پیشنهاد می دهد. بیشتر مهمانخانه ها حمل و نقل رایگان از جایی که اتوبوس شما را پیاده می کند را ارائه می دهند. بعد از چند شب در یک اقامتگاه رویایی ممکن است به مکانی با بن تخفیف Airbnb تغییر مکان بدهم. اتاق های خصوصی این بن بین 4000 تا 6000 یورو برای هرشب است در حالی که یک آپارتمان کامل تنها بین 6000 تا 9900 یورو برای هر شب است. تنها چیز این است که این بن ها بیشتر در اطراف یا خود پایتخت واقع شده اند، بنابراین شما خیلی به مکان های رو به دریا و لوکس نخواهید رفت. این پیشنهاد در دسته راه های سفر به سرتاسر جهان با هزار دلار قرار خواهد گرفت.

اقامت فرانسوی

راهکارهای سفر ارزان : نکات سفر ارزان : غذا

غذا در پلینزی فرانسه ارزان نیست چون اکثر غذاها باید هزینه بر باشند و کسانی که به بازدید می آیند تمایل زیادی به سوزاندن پولشان دارند. اگر شما در اقامتگاه ها و هتل ها غذا می خورید، حداکثر باید 2500 یورو یا بیشتر برای یک وعده پرداخت کنید. در یک رستوران با کلاس بالا پرداخت حدود 4500 یورو را پیش بینی کنید. یک وعده غذایی در یک رستوران عادی حدود 220 یورو است. اگرچه با خوردن یک اسنک معمولی از یک بار محلی شما تنها حدود 1000 یورو برای هرروز غذایتان می پردازید. اگر برای خرید خوراکی های خودتان برنامه ریزی کنید، حداقل پرداخت هزینه 8000 تا 10000 یورو برای غذای هفتگی را پیش بینی کنید. من از نوشیدن خودداری می کنم تا جای ممکن به بارهای محلی، غذاهای پیک نیکی و غذای بیرون فقط برای شام بروم تا هزینه ها را پایین نگه دارم.

غذای فرانسوی

راهکارهای سفر ارزان : نکات سفر ارزان : فعالیت ها

جای تعجب ندارد که در پلینزی فرانسه فعالیت ها هم ارزان نیست. ماشین سواری و دیگر فعالیت های روزانه آبی از 11000 یورو شروع می شود. دو تخته موج سوارd 14900تا 18900 یورو در روز هزینه دارد. یادگیری موج سواری که عموما چندساعت طول می کشد، حدود 13000 یورو هزینه دارد. اجاره دوچرخه که تقریبا همه جا هست، 1500 تا 2000 یورو برای یک روز هزینه دارد. تور تماشای وال حدود 11500 یورو خواهد بود. من معمولا روی یک یا دو فعالیت در اینجا برای احترام گذاشتن به روش های سفر به سرتاسر جهان با هزار دلار تمرکز می کنم.

فعالیت های فرانسوی

راهکارهای سفر ارزان : نکات سفر ارزان : نمونه بودجه برای پلینزی فرانسه

شما می توانید امتیاز بیشتری جمع کنید، کمتر بنوشید و حتی پول بیشتری به بودجه غذایی اضافه کنید. نکته این است: پلینزی فرانسه ناگهان خیلی مقرون به صرفه شد! حالا خیلی آسان است که به پلینزی فرانسه با بودجه 1000 دلار بروید. استفاده ترکیبی از تخفیف سفرها، رستوران های محلی، بن های تخفیفی و انجام تعدادی از فعالیت ها شما را هیجان زده خواهد کرد.

نمونه بودجه برای پلینزی فرانسه

راهکارهای سفر ارزان : نکات سفر ارزان : استرالیا

استرالیا معمولا جایی است که در آن بودجه 1000 دلاری خیلی زود تمام می شود. اما لزوما این طور نیست. اگر چند نکته و ترفند را به کار بگیرید، می توانید هزینه ها را کنترل کنید. بدون در نظر گرفتن هزینه پرواز شما خواهید توانست 71 دلار در روز خرج کنید. در استرالیا شما می بایست اندکی نسبت به پلینزی فرانسه صرفه جوتر باشید. اما همچنان سفر با 1000دلار امکان پذیر خواهدبود.

استرالیا

راهکارهای سفر ارزان : نکات سفر ارزان : پروازها

نکات مربوط به پرواز مشابه با آن چیزی است که در مورد پلینزی فرانسوی ذکر شد. از آن طریق می توانید کارهای مربوط به پرواز خود را را انجام دهید. اگرچه تخفیف های پرواز در مورد استرالیا زیاد نیستند اما امکان یافتنشان وجود دارد. اینجا به بعضی از شرکت های هواپیمایی امتیازاتی که لازم است به دست بیارید تا از تخفیف سفر به استرالیا استفاده کنید، اشاره شده است: در عمل، پیداکردن تخفیف برای بلیط پرواز مستقیم به استرالیا دشوار خواهد بود. تخفیف در پروازهای مستقیم به استرالیا خیلی مرسوم نیست و شاید بهتر باشد که غیرمستقیم به استرالیا سفر کنید. راه های زیادی برای پرواز غیرمستقیم به استرالیا وجود دارد. من از طریق ابوظبی و یکی دیگر از دوستانم از طریق هنگ کنگ و یکی دیگر از طریق ژاپن به استرالیا سفر کرده ایم. حتی شخصی را سراغ دارم که برای صرفه جویی در هزینه ها از پرواز غیرمستقیم و از طریق شیلی به استرالیا رفت.

پروازها

راهکارهای سفر ارزان : نکات سفر ارزان : اقامت

هزینه های مربوط به اقامت در استرالیا بالا است. حتی قیمت اتاق های مهمان سراها نیز می تواند بین 30 تا 40 دلار استرالیا به ازای هر شب باشد. خوشبختانه وقتی به شهرهای کوچکتر می روید، هزینه اسکان نیز کمتر می شود و همچنین تعداد زیادی میزبان کوچ سرفینگ نیز در این کشور وجود دارد. اگر این روش ها را نمی پسندید و ترجیح می دهید در مهمان سرا ساکن نباشید، می توانید اتاق هایی را از طریق سایت بن تخفیف Airbnb با هزینه روزانه 44 تا 75 دلار استرالیا کرایه کنید. برای آن که هزینه های مربوط به اسکان را کاهش دهم، من ترجیح می دهم از ترکیبی از همه این روش ها یعنی مهمان سراها، کوچ سرفینگ و سایت Airbnb استفاده کنم. اگر می خواهید به صورت گروهی به استرالیا سفر کنید، Airbnb به بهترین نحو ممکن هزینه ها را به ازای هر فرد سرشکن خواهد کرد. شما می توانید یک آپارتمان کامل را با هزینه کمی در حدود 164 دلار استرالیا کرایه کنید و اگر به طور مثال 3 یا 4 نفر در چنین آپارتمانی ساکن شوند، هزینه به ازای هر فرد تنها 41 دلار استرالیا خواهد شد اما اگر تنها و یا دونفره سفر می کنید، کوچ سرفینگ بهترین گزینه خواهد بود.

اقامت

راهکارهای سفر ارزان : نکات سفر ارزان : غذا

غذا در استرالیا ارزان نیست و کاهش هزینه های مربوط به آن یکی از سخت ترین قسمت های سفر شما خواهد بود. اما چنانچه بتوانید میزان خوردن و آشامیدنتان را کم کنید، حتی شاید بتوانید کمتر از 1000 دلار در طی سفر خرج کنید. قیمت غذا در اکثر رستوران های مناسب حداقل 20 دلار استرالیا است. رستوران های بگیر و ببر نیز به ازای هر ساندویچ در حدود 8 تا 10 دلار استرالیا هزینه خواهند داشت. غذاهای فست فودی به ازای یک وعده کامل حدودا 15 دلار استرالیا هزینه خواهند داشت اما شاید بهترین غذاها را بتوان در رستوران های آسیایی و هندی یافت که شما می توانید یک وعده سیرکننده را با هزینه کمتر از 10 دلار استرالیا تهیه کنید. بهترین روش برای کاهش هزینه های مربوط به غذا این است که خودتان تا حد ممکن شخصا آشپزی کنید. اگر این کار را بکنید احتمالا در حدود 100 دلار در هفته برای مواد اولیه لازم برای آشپزی خرج خواهید کرد به علاوه با توجه به اینکه هزینه نوشیدنی در رستوران ها در حدود 8 تا 15 دلار استرالیا است، ترجیحا اگر ممکن است کمتر بنوشید و یا بطری نوشیدنی بزرگ از مغازه تهیه کنید.

غذا

راهکارهای سفر ارزان : نکات سفر ارزان : حمل و نقل

جابه جایی در داخل کشور دشوار خواهد بود. چرا که استرالیا پهناور است و فاصله ها زیاد هستند. بهترین و ساده ترین روش برای جابه جایی در داخل کشور در کمترین زمان، استفاده از هواپیما است. معمولا پروازهای لحظه آخری مربوط به شرکت های Tiger Airlines و Virgin وجود دارند اما حتی استفاده از پروازهای عادی این شرکت ها نیز پیشنهاد خوبی است. به طور مثال بلیط هواپیما از بریزبین به کایرنس تنها 107 دلار استرالیا و بلیط هواپیما از ملبورن به سیدنی تنها 67 دلار استرالیا هزینه خواهند داشت. قیمت های بلیط پرواز شرکت های ذکر شده را با شرکتی دیگر تحت عنوان Greyhound مقایسه کنید:
-بریزبین- کایرنس: 320 تا 374 دلار استرالیا (258 تا 300 دلار آمریکا)
-ملبورن- سیدنی: 120 دلار استرالیا (96 دلار آمریکا)
-سیدنی-کایرنس با تعداد نامحدود پرواز (برای مثال 44 بار توقف در تمام سواحل شرقی): 429 دلار استرالیا (345 دلار آمریکا)
اگر وقت بیشتری در اختیار دارید و می توانید مناطق زیادی از کشور را بازدید کنید، تعداد نامحدود پرواز گزینه مناسبی است. اما چنانچه زمان کافی ندارید، منطقی نخواهد بود که 429 دلار خود را صرف یک سفر دو هفته ای کنید. همچنین می توانید اشتراک گذاری خودرو را برای سفر انتخاب کنید. وبسایت هایی همچون Gumtree و Jayride وجود دارند که این امکان را به مسافران می دهند که از یک خودرو به طور مشترک استفاده کنند. بسیاری از مردم هستند که ماشین های ون را برای سفر اجاره می کنند و از پیداکردن شریک و همراه برای تقسیم کردن هزینه بنزین نیز استقبال می کنند. شما همچنین می توانید شخصا رانندگی کنید. اجاره ون های اردویی از 60 دلار استرالیا به ازای هر روز آغاز می شود و اگر بنا باشد به عنوان محل خواب مسافران استفاده شوند، قیمت تا دو برابر بیشتر می شود. با استفاده از اتومبیل شما قادر خواهید بود که از تجربه بودن بر روی زمین استفاده کرده و از مناطق مختلف کشور دیدن کنید. به شخصه دوست دارم در استرالیا رانندگی کنم. این روش مناسبی است که اگر زمان کافی داشته باشید، می توانید سفرتان را متفاوت تر و با حوصله بیشتر تجربه کنید.

حمل و نقل

راهکارهای سفر ارزان : نکات سفر ارزان : تفریحات

تفریحات در استرالیا بسیار برای شما هزینه بر خواهند بود. برای مثال یک سفر یک روزه برای تماشای صخره های مرجانی می تواند 230 دلار استرالیا هزینه داشته باشد. یا سفر دو شب به وسیله کشتی در اطراف جزایر ویتساندی هزینه ای بیش از 540 دلار استرالیا خواهد داشت. همچنین سفر سه روزه و بازدید از اولرو و چشمه های آلیس تقریبا 480 دلار استرالیا هزینه خواهد داشت. خوشبختانه تعدادی از تورها و فعالیت های رایگان داخل شهری نیز وجود دارند اما چنانچه شما بخواهید یک تجربه بی نظیر و فراموش نشدنی داشته باشید، طبیعی است که باید هزینه آن را بپردازید! برای پایین آوردن هزینه ها من ترجیح می دهم که در بسیاری از فعالیت های داخل شهری رایگان شرکت کنم و در عین حال یک یا دو تفریح پرهیجان هزینه بر را نیز تجربه کنم.

تفریحات

راهکارهای سفر ارزان : نکات سفر ارزان : نمونه بودجه سفر برای استرالیا

بار دیگر باید تاکید کنیم که این یک مثال و تخمین است و شما نیاز دارید که در استرالیا مراقب کمترین مخارج دم دستی خود نیز باشید. می شود به استرالیا سفر کرد و هزینه هنگفتی متحمل نشد. در آنجا تفریحات رایگان خوب و مغازه های ارزان فروشی وجود دارند که به شما امکان صرفه جویی در هزینه هایتان را می دهند. نمی خواهم بگویم که کار آسانی است اما اعتقاد دارم که شدنی است. هنگامی که شما سفر می کنید، گویی که زنده هستید. امکان حضور در اماکن مختلف را خواهید داشت. داشتن یک سفر کامل با هزینه ای کمتر از 1000 دلار قطعا شدنی است. فکر نکنید که سفرکردن کار بزرگ و پرهزینه ای است و شروع کنید به فکر کردن پیرامون مسائلی که در واقعیت و در عمل رخ می دهند. به قدم هایی فکر کنید که برای آغاز یک سفر نیاز دارید، بردارید. 1000 دلار هیچ چیز نیست. درست است که زمان زیادی لازم است تا شما 1000 دلار پس انداز کنید. اما همانطور که دیدید و بر خلاف آن چیزی که رسانه ها القا کرده اند، شما نیاز به چندین هزار دلار برای یک سفر ندارید. «پول برای سفرکردن ندارم» یک اعتقاد غلط است که بازدارنده شما خواهد بود. هنگامی که شما شروع به یافتن راه هایی برای دسترسی به هدفتان می کنید. هنگامی که سفرتان را گام به گام پیش می برید، دنیا و همه چیز تحت کنترل شما خواهد بود. بعد از دریافت بعضی بازخوردها لازم دیدم چیزی را توضیح بدهم. بله شما قبل از سفرتان باید تخفیف مربوط به امتیازات کسب شده به دلیل مایل های طی شده را داشته باشید. اما از آنجایی که این امتیازات را شما بدون پرداخت هزینه اضافی به دست آورده اید، من به آن ها به عنوان هزینه اضافی نگاه نمی کنم. به علاوه در نظر بگیرید که من دو مقصد گران قیمت را برای شما مثال زدم که نیاز شما برای تهیه بلیطشان نیاز به تخفیف دارید. اما چنانچه شما بخواهید به یک مکان نزدیک تر یا ارزان تر سفر کنید، نیاز به امتیازات مربوط به تخفیف نیز بسیار کمتر خواهد بود. برای مثال من اخیرا یک تور تفریحی از آمریکا به تایلند دیدم که 450 دلار هزینه اش بود و به ازای پرداخت 50 دلار در روز، فرد قادر بود تا ماکزیمم 12 روز به سفر خود اضافه کند. این سفر به تخفیف بلیط احتیاج نداشت و هزینه اش فراتر از سقف تعیین شده 1000 دلار نیز نبود.

نمونه بودجه سفر برای استرالیا

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

راهکارهای سفر ارزان | با قیمتی مقرون به صرفه به سفر برویم

سعید حسنی ، چهارشنبه 13 دی 1396

برای بسیاری از خانواده ها،تعطیلات، زمانی برای انجام سنت ها و گذراندن وقت با عزیزانشان در مکان های آشنا و خودمانی است...

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :