اقامتگاه آبی | اقامت روی آب جالب و وسوسه انگیز

مقاومت در برابر جذابیت اقامت روی آب سخت است. همه چیز این اقامتگاه آبی ، غیر معمولی بودن و عاشقانه بودن را داد می زنند. این اقامت گاه می تواند به عنوان یک تفریح آبی در زندگی شما باشد و در لیست تجربه های شما قرار گیرد .این استراحتگاه  لوکس از سقف های کاهی، دوش هایی در فضای باز و منظره های وسیع خیره کننده از آب های پر زرق و برق درخشان برخوردارند.اقامت روی آب به شما این اطمینان را می دهند که فقط چند قدم با آب های درخشان فاصله دارید که تعطیلات بهشتی نهایی تان را پوشش می دهند. بسیاری از آن ها در سراسر اقیانوس آرام جنوبی و مالدیو یافت می شوند اما در بعضی از نقاط که احتمالا اصلا انتظارشان را ندارید مثل سوئیس هم پیدا می شوند. مهم نیست که ایده شما در مورد اقامتگاه آبی چگونه است. احتمالا آن را در این فهرست پیدا خواهید کرد. اگر رویای یک ویلای اقیانوس گرمسیری واقع در ساحل جزیره دور افتاده ای و تفریح آبی را دارید، برای کشف کردن لوکس ترین اقامتگاه آبی، به خواندن ادامه دهید.

خانه روی آب
خانه های تالاب لیکولیکو، مجمع الجزایر مامانوکا فیجی:

این اقامتگاه آبی پنج ستاره ویژگی هایی تنها برای بزرگسالان ارائه می دهند و در یک جزیره کوچک خصوصی قرار دارند که عشق اقیانوس آرام جنوبی را با سواحل شنی سفید و تالاب فیروزه ای نمایش می دهد. اقامت روی آب کاملا فرهنگ فیجی را در خانه های ییلاقی روی آب لوکس حفظ کرده اند که این فرهنگ بورس نامیده می شود و همچنین این اقامتگاه روی آب با استفاده از معماری سنتی و مواد بومی این منطقه ساخته شده اند. از بالکن شخصی خودتان با برداشتن یک قدم می توانید به اقیانوس بروید. این اقامتگاه روی آب در بالای صخره های مرجانی پر جنب و جوش قرار گرفته اند و سقف های کاذب دارند و از ترکیب مواد طبیعی با عناصر مدرن ساخته شده اند. این اقامتگاه روی آب پنج ستاره جایی است که برای زوج های جوان در نظر گرفته شده است. تعداد زیادی از لوازم جانبی نیز وجود دارد مانند: دوش در فضای باز و استخر های خصوصی. علاوه بر استراحت در این محیط بی نظیر، شما می توانید به فعالیت های دیگری از جمله گشت و گذار های فراموش نشدنی، قایقرانی، غواصی و موج سواری بپردازید. علاوه بر این ها آبگرم ترنکوئیل همیشه برای ماساژ به سبک فیجی و درمان زیبایی آماده ارائه خدمات است و تفریح آبی به شمار می آید.

خانه های تالاب لیکولیکو، مجمع الجزایر مامانوکا فیجی

خانه های چهار فصله بورا بورا، پولینزی فرانسه:

این اقامتگاه آبی واقع در بورا بورا، معروف ترین جزیره پولینزی فرانسه است. چهار فصله بورا بورا، یک اقامتگاه پنج ستاره است که از جاذبه های رمانتیک پر شده است. از سفر های ماه عسل گرفته تا سفر های خانواده ها، مسافران مختلفی به اینجا می آیند تا زیبایی باور نکردنی جزیره و تالاب بلورین آن را تجربه کنند. این اقامتگاه آبی یک مجتمع برنامه ریزی شده منحصر به فرد است و به شما دیدگاه خیره کننده ای از ام.تی اوتمانو می دهد. در یکی از 115 خانه های ییلاقی روی آب با دکوراسیون پولینزی اقامت کنید تا این دیدی بی نظیر را کشف کنید. دیوار ها از سنگ های آتشفشانی ساخته شده اند، در حالی که فضای سقف با چوب ساج و مبلمان چوبی با مروارید ها تزئین شده اند. شما می توانید بعد از خیس شدن در وان لوکس دو نفره، با منظره کوه ها روی تختخواب بزرگ اتاق استراحت کنید یا روز خود را روی بالکن خصوصی با نردبانی که به آب می رسد به اتمام برسانید. شما در حالی که دسترسی به یک استخر بی نهایت جذاب در نزدیکی ساحل زیبا و تالاب محافظت شده را پیدا می کنید، برای انتخاب جایی که می خواهید خودتان را بشویید وسوسه نشوید. اگر شما می توانید خودتان را از اقامتگاه ییلاقی خود جدا کنید، می توانید از سفر های کاتامان و یا تفریحی در آبگرم همین نزدیکی لذت ببرید. این آبگرم درمان هایی حاوی مواد محلی مانند وانیل را ارائه می دهد و شما می توانید در اطرافتان منظره نفس گیر سرسبزی که پدیدار شده است را ببینید و از آن منظره لذت ببرید. چهار رستوران مختلف غذاهای عالی محلی درست می کنند، مانند آری موآنا، که به دلیل غذاهای پنسیلوانیا و فرانسه و باشگاه کودکان خود مشهورند و این تفریح آبی محسوب می شود.

خانه های چهار فصله بورا بورا، پولینزی فرانسه

گیلی لانکانفوشی، مالدیو:

گیلی لانکانفوشی به طور غیر قابل باوری به عنوان بهترین مکان مالدیو در نزد مردم مشهور است و یکی از بهترین مکان های روی زمین است. تریپ ادویزور یکی از اقامتگاه آبی این منطقه در سال 2015، بهترین هتل نامیده شده است و با بیش از 45 ویلای روی آب که در تالابی درخشان گسترش یافته، شما را به طمع می اندازد. این مکان به عنوان جایی لوکس و بی تکلف شناخته شده است که مهمانان را به در آوردن کفش هایشان و لذت بردن با پای لخت از زمانی که سوار قایق می شوند، تشویق می کند. محل اقامت روی آب ساده هستند، با این حال اقامتگاه آبی وسیع، دارای عرشه بیرونی با چشم انداز هایی غیر قابل تصور هستند. آرامش کلمه خوبی برای این مکان رویایی است و شما می توانید مطمئن باشید که زمانی که به آنجا می رسید، استرس شما کاملا از بین خواهد رفت. در این اقامتگاه آبی پیشخدمت شخصی خودتان را خواهید داشت که همه نیاز های شما را برآورده خواهد کرد. اگر به دنبال ماجراجویی هستید، می توانید فعالیت های مختلفی از جمله غواصی فوق العاده ،یوگای رایگان روزانه، استفاده از دوچرخه های بامبو و انواع دیگری از ورزش های آبی را امتحان کنید و این از تفریح آبی شاد محسوب می شود.

گیلی لانکانفوشی، مالدیو

مکان های ساحلی تیکهائو پرل، پولینسیای فرانسه:

اقامتگاه آبی تیکهائو پرل در جزیره کوچکی در تیکهائوی آتول، شمال غربی تاهیتی و تونگا قرار دارد و دارای 24  اقامت روی آب است. یک خانه ییلاقی روی آب کامل یا سوئیت انتخاب کنید سپس از دسترسی مستقیم به آب لذت ببرید. همه این خانه ها در سبک پولینسیایی با سقف های کاهی از نخل های نارگیل و موادی مانند بامبو و چوب های محلی طراحی و ساخته شده اند. اگر اقامتگاه آبی را رزرو کنید، از طبقه شیشه ای آن می توانید به هزاران ماهی در تالاب درخشان نگاه کنید. رستوران پورهو غذاهای تازه اروپایی و پولینسیایی را در حالی که آبگرم لاویش در کنار ساحل زیبای ییلاقی است و درمان های کلیدی ترکیبی از محصولات طبیعی مانند ماساژ روغن، پودر نارگیل و تمیز کردن بدن با پودر شن و مواد معدنی و بسته بندی جلبک های دریایی را ارائه می دهد، سرو می کند و این نوعی تفریح آبی است.

مکان های ساحلی تیکهائو پرل، پولینسیای فرانسه

هتل پالافیته، مونروز سوئیس:

برای یک تجربه متفاوت از اقامت روی آب، هتل پالافیته ییلاقی روی دریاچه نوچاتله در منطقه سه دریاچه سوئیس واقع شده است. این هتل منحصر به فرد، به تنهایی به عنوان تنها مکان روی آب اروپایی حساب می شود و امکانات لوکسی به همراه منظره دریاچه ای هیجان انگیز را ارائه می دهد. تمام اتاق های کنار دریاچه طوری قرار گرفته اند که مهم نیست کجا باشید منظره ای مستقیم از آب خواهید داشت. حتی اگر در وان حمام باشید شما همچنان حریم خصوصی خودتان را خواهید داشت زیرا هیچکدام از اتاق ها به طور مستقیم نسبت به هم دید ندارند. به ویژه آفتاب صبحگاهی دیدنی است و هنگامی که نور ماه در روی دریاچه می درخشد و با وجود کوه های آلپ در فاصله دور شما می دانید به مکان بسیار خاصی آمده اید. منطقه مشترک هتل شامل یک رستوران کامل است که دارای منوی فصلی با تازه ترین مواد محلی است. در حالی که فعالیت های موجود شامل تور های کشتیرانی با شراب و کوه نوردی است و این نوعی تفریح آبی است.

هتل پالافیته، مونروز سوئیس

خانه تالاب آیتوتاکی و آبگرم، جزایر کوک:

این اقامتگاه آبی در جزایر خصوصی در 400 مایلی جنوب غربی تاهیتی واقع شده اند. این تنها مکان در جزایر کوک با خانه های ییلاقی روی آب است که دسترسی مستقیم به تالاب باشکوهی را دارند که در آن منظره وسیعی از زیبایی های فوق العاده وجود دارد. مهمانان می توانند با دیدن رنگ های زرد، قرمز، صورتی و نارنجی که روی سطح آب تالاب می رقصند، می توانند برخی از غروب های آفتاب خیره کننده را تجربه کنند. سواحل نارنجی رنگ برای قدم زدن و انجام تعدادی از فعالیت های دیگر در فضای باز از جمله قایق رانی، غواصی و راه رفتن موتو وجود دارد. شب های جزیره یک نمایش زنده از فرهنگ جزایر کوک، رقص، آواز و درام زدن را نمایش می دهد و همزمان نیز "فلایینگ بوت بیچ با" و "گریل ماهی" سرو می کنند و غذا های تازه و نوآورانه را با مناظر نفس گیر تالاب تلفیق می کنند و این نوعی تفریح آبی است.

خانه تالاب آیتوتاکی و آبگرم، جزایر کوک

پانگکور لائوت، مالزی:

اقامتگاه آبی پانکور لائوت، در جزیره خصوصی در 3 مایلی ساحل غربی مالزی قرار دارد. این ویژگی ویلاهای دریایی است که در بالای دریاچه قرار دارند و به دلیل فراوانی پوشش گیاهی اطراف آن، رنگ سبز غیر قابل تصوری دارند. هر کدام از اقامتگاه آبی شامل یک بالکن، صندلی روی عرشه و وان های حمام بسیار بزرگی است که به سمت آب باز می شوند. جنگل های گرمسیری 80 درصد جزیره را در بر می گیرند. علف های سنگی و ساحل پر زرق و برق زیبای ساحل امرالد به تکمیل این محیط واقعا جادویی کمک می کند. اگر می خواهید منطقه اطراف را کشف کنید این مکان می تواند گردشی برای مکان های داچ پورت و معبد فولین کونگ که یک معبد توریستی چینی که در دامنه تپه واقع شده است را ترتیب بدهد. مکان آبگرم روستا پس از یک روز اکتشافی راه نهایی برای استراحت را با درمان هایی که بر اساس عشق، سم زدایی، آرامش، کاهش استرس، جوان سازی و طول عمر است ارائه می دهد و اقامت روی آب را دلچسب می کند. ارائه خدمات شامل تجربه مکان آب گرم زوجین در آب گرم جدای بلیان با گرداب خارجی شخصی، غرفه یوگا، اتاق خواب، اتاق بخار و مناطق درمان خصوصی است و این نوعی تفریح آبی است.

پانگکور لائوت، مالزی

آیادای مالدیو، مالدیو:

آیادای مالدیو یک هتل 5 ستاره با تم ترکی لوکس واقع در یک جزیره خصوصی در مالدیو است. ویلا ها و سوئیت های آبی با سقف های کاهی علاوه بر اتاق نشیمن جداگانه و سرویس یک خدمتکار شامل یک استخر خصوصی در تراس هستند. با توجه به محیط شاداب این اقامتگاه، مهمانان آیادای مالدیو با گیاهان گرمسیری و صخره های مرجانی غروب آفتاب، جایی که ممکن است یک یا دو گروه دلفین را هم ببینند، خوش آمد گویی می شوند. شش عدد از رستوران های این محل غذاهای لذیذ را سرو می کنند در حالی که مهمانان می توانند در استخر بزرگ کنار ساحل از حمام ترکی با استخر های شیرجه و مناطق آبگرم درمانی بسیار بزرگ با هشت ویلای درمانی، یک اتاق بخار و سونا لذت ببرند. ورزش های آبی در این اقامت گاه فراوان هستند در حالی که غواصی و شیرجه زنی محبوب ترین فعالیت های فضای آزاد هستند و این نوعی تفریح آبی است.

آیادای مالدیو، مالدیو

کونستنس هالاولی، مالدیو:

کونستنس هالاولی که در شمال آری تول در مالدیو واقع شده یک جاذبه گرمسیری در اقیانوس هند و اقامت روی آب است. با ترکیبی از آب های شفاف و شن و ماسه های نرم با پس زمینه ای از ست های سبز شاخه و برگ ها حالت این مکان را به صورت لوکس تنظیم می کند. در اینجا مهمانان دارای 57 خانه ییلاقی لوکس روی آب با اتاق های بزرگ که با مواد طبیعی ساخته شده اند، آن ها را با محیط زیبای آنجا یکی می کنند. یک آب گرم با شکوه در کنار تالاب قرار گرفته است و به مهمانان طیف وسیعی از درمان های آرامش بخش را با استفاده از محصولات ارگانیک ارائه می دهد. در حالی که افرادی که ماجراجوتر هستند ممکن است از شنا، غواصی و یا شیرجه زدن برعکس و زندگی دریایی متنوع و رنگارنگ در اطراف این اقامتگاه لذت ببرند. سه رستوران و بار مشروب فروشی مهمانان را برای یک روز دیگر پر از ماجراجویی با سرو غذاهای خوب و جفت کردن انحصاری شراب ها آماده می کنند و تفریح آبی محسوب می شود.

کونستنس هالاولی، مالدیو

اقامتگاه و آبگرم تاج اگزوتیکا، مالدیو:

اقامتگاه و آبگرم تاج اگزوتیکای مالدیو، دور تا دور جزیره امبودهو فینولهو، یکی از بزرگترین تالاب های مالدیو پخش شده اند. اقامتگاه و آبگرم تاج اگزوتیکا یکی از بهترین اقامت گاه های جهان هستند و اقامت روی آب را زیبا می کند. با ترکیب غذاهای پرطرفدار با شراب و یک فضای رمانتیک، اقامتگاه و آبگرم تاج اگزوتیکا با اقامتگاه ییلاقی سقف های کاهی روی آب با خدمتکار شخصی، استخر های خصوصی و وان و منظره های اقیانوسی شگفت انگیز است. در کنار ساحل زیبا با خوردن غذاهای دریایی تازه در یکی از رستوران های زیادی که در نزدیکی هستند یا نوشیدن یک کوکتل طراوت آور در حال تماشای منظره هیجان انگیز از غروب های اقیانوس هند، از فضا لذت ببرید. روز های خود را از یک سفر گشت و گذر روزانه مانند یک کروز در غروب آفتاب عاشقانه انتخاب کنید و روز خود را با آب گرم تاج که در آن جا منویی پر از ماساژ و خراش بدنی تمام کنید و تجربه تفریح آبی را داشته باشید.

اقامتگاه و آبگرم تاج اگزوتیکا، مالدیو

آبگرم تالاسو . اقامتگاه اینترکونتیننتال بورا بورا:

یک اقامت گاه گرمسیری لوکس در پولینسیای فرانسه، آبگرم تالاسو و اقامتگاه اینتر کونتیننتال بورا بورا بین یک تالاب آبی روشن رویایی و اقیانوس آرام جنوبی واقع شده است و اقامت روی آب است. به مهمانان یک تجربه پنج ستاره را ارائه می دهند. در اینجا شما می توانید انواع خانه های ییلاقی روی آب با استایل تاهیتی و منظره های خیره کننده پیدا کنید. علاوه بر اقامتی زیبا این اقامتگاه به دلیل شهرت جهانی آبگرم لوکس تالاسو 43000 متر مربعی که عناصر اقیانوسی را در هر یک از مراسم "مت اوتمانو"با استخر های آبگرم و باغ های خصوصی ترکیب می کند، شناخته می شود. مهمانان با تمرکز بر محیط آرام می توانند در استخر بی نظیر و ساحلی شیک و استخر ابدی لم دهند و یا یکی از غذاهای بین الملل در رستوران های نزدیک را بخورند و نوعی تفریح آبی است.

آبگرم تالاسو . اقامتگاه اینترکونتیننتال بورا بورا

سیکس سنسز لامو، مالدیو:

به داخل اقیانوس هند در لامو آتول بروید! سیکس سنسز لامو یکی از دورترین اقامت گاه های مالدیو است. تلاش برای رسیدن به این اقامتگاه ارزشش را دارد. در حالی که مهمانان با یک فضای کامل از ویلاهای روی آب و بهشت نخل ها ملاقات می کنند به مهمانان ها با ملایمت خدمات خوبی را ارائه می دهند. در اینجا شما را به رها کردن خودتان در طبیعت دور و بر و جدا شدن از محیط قبلی خود در یک روز پر از غواصی درجه یک، قایق رانی و پیکنیک ناهار روی یک جزیره متروکه تشویق می کنند. یک خدمتکار خصوصی در خدمت مهمانان قرار داده می شود که اطمینان حاصل کنند که شما تجربه ای به یاد ماندنی خواهید داشت. در حالی که انواع رستوران ها و بار های مشروب فروشی، غذاهای دریایی و نوشیدنی های تازه که با برنامه شبانه نور ها در زمان غروب آفتاب جفت می شوند را ارائه می دهند که نوعی تفریح آبی است.

سیکس سنسز لامو، مالدیو

کایو اسپانتو، بلیزه:

این جزیره کوچک چهار ضلعی، اقامت گاه کایو اسپانتو است که می تواند تنها با یک قایق سواری کوتاه ار سرزمین اصلی بلیزه قابل دسترسی باشد. این اقامت گاه تنها هفت ویلا دارد و کاسا ونتاناس درست در بالای آب هایی با عمق 150 فوت قرار دارد که از همه طرف توسط کارائیب محصور شده است. حتی دارای کف شیشه ای است که ماهی هایی که در زیر آن شنا می کنند را نشان می دهد. اگر می خواهید به تنهایی از جزیره لذت ببرید می توانید کل آن را اجاره کنید. اما با تعداد کم اتاق ها نیازی نیست که چندان نگران جمعیت باشید. به محض این که به جزیره برسید برای لذت بردن از فضایی خلوت و رویایی آماده شوید.کل کارکنان از جمله خدمتکارتان، استاد غواصی شخصی شنا و کارکنان شخصی در ورودی منتظر شما خواهند بود تا به شما خوش آمد بگویند.

کایو اسپانتو، بلیزه

اقامتگاه میسول اکو، اندونزی:

علاقه مندان به غواصی حتما باید به اقامتگاه اندونزی بیایند. این منطقه در 465 متر مربعی محدوده حفاظت شده دریایی است که با 18000 متر مربع کوسه و جایگاه مانتا محاصره شده است که در عمق مجمع الجزایر غیر قابل سکونت پنهان شده است. بیش از 100 مایل با نزدیک ترین بندر فاصله دارد و 12 مایل با نزدیک ترین روستا فاصله دارد ولی سفر به آنجا ارزش این تلاش را دارد. مهمانان در اقامتگاه های ییلاقی روی آب عجیب اقامت می کنند که به آن ها کلبه آبی می گویند و می توانند در اطراف ستون بندی، شیرجه زنی و غواصی کنند. هر کدام از کلبه ها شامل بانوج هایی هستند که درست داخل کابین ها ساخته شده اند و دارای پله هایی به داخل دریا هستند. هرچند که مرکز شیرجه اقامتگاه ها روی صخره ها ساخته شده اند و هر روز به جای شیرجه راهنمایی می شوند. در این اقامت گاه کارهایی با محتوای سفر های بعد از تاریکی یا در غروب آفتاب نیز وجود دارد.

اقامتگاه میسول اکو، اندونزی
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

شهرهای آبی جهان | معرفی شهر های روی آب که جزو زیباترین ها هستند.

مسلم علیمحمدی ، سه شنبه 23 آبان 1396

شهر های آبی زیادی در سراسر جهان وجود دارند که ما در این جا به معرفی برخی از این شهر های معروف و دیدنی می پردازیم ...

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :