راهکارهای سفر ارزان | با قیمتی مقرون به صرفه به سفر برویم

برای بسیاری از خانواده ها، تعطیلات، زمانی برای انجام سنت ها و گذراندن وقت با عزیزانشان در مکان های آشنا و خودمانی است. از آنجایی که با کسانی هستید که واقعا برایتان مهم و با ارزشه، همیشه فرصت هایی برای ایجاد سنت های جدید وجود دارد. جشن شکرگذاری، کریسمس، هانوکا و کاوانزا (از تعطیلات یهودیان است) می تواند بیش از حد معمولی باشد، اما مسافرت می تواند به صورت جدید و هیجان انگیزی خانواده را دور هم جمع کند. الان بهترین زمان از سال برای رفتن به اسکی، گذراندن تعطیلات در ساحل یا ماجراجویی در یک پارک بزرگ و یا به دست آوردن یک تجربه ی فرهنگی- هنری است. متاسفانه ،مسافرت در تعطیلات بسیار پرهزینه است و ممکن است شما از رفتن به یک سفر رویایی منصرف شوید. هتل ها و خطوط هوایی اکثرا در زمانی که مردم تمایل به سفر ارزان دارند، یعنی در تعطیلات، قیمت های خود را بسیار افزایش می دهند. اما نترسید، در اینجا به توضیح چند روش تست شده می پردازیم که بتوانید با بودجه ای مناسب دنیا را ببینید و همزمان شروع فصل را جشن بگیرید. در اینجا چند تا از راهکارهای سفر ارزان توصیه می کنیم که به شما کمک می کند در تعطیلاتی که پیش رو دارید، با وجود سیر صعودی قیمت ها ،با قیمتی معقول به سفر بروید. پس با ما در مجله همگردی همراه باشید برای دانستن ترفندهای سفر ارزان...

سفر ارزان

از قبل شروع به برنامه ریزی کنید

اگرچه اتفاقات لحظه آخری همیشه شگفت انگیز هستند اما با توجه به بودجه ای که دارید بهتر است در اسرع وقت برای سفر خود برنامه ریزی کنید.
از راهکارهای سفر ارزان، حتی قبل از اینکه بخواهید برای سفر خود تاریخ یا مقصدی تعیین کنید، ابتدا سعی کنید با نرخ های استاندارد در روزهای مختلف هفته و ماه های مختلف در سال آشنا شوید. در خبرنامه های وبسایت های مسافرتی ثبت نام کنید تا هر روز خبرهای مربوطه به ایمیلتان بیاید. دوتا از سایت های خوبی که می توانم برای صرفه جویی در زمان به شما معرفی کنم، سایت AirfareWatchDog و Yapta است. اگر از اینکه ایمیل های اسپم زیادی داشته باشید بیزارید، می توانید با یک ایمیل جدید ثبت نام کنید و این ایمیل را منحصرا برای کارهای مربوط به سفر قرار دهید اینگونه می توانید زمان هایی که حوصله دارید به پیام ها نگاه کنید و احساس بمباران شدن با پیام های مختلف در شما به وجود نیاید.

سفر تعطیلات با قیمت مقرون به صرفه 1

در مورد مقصد ها روشن فکر باشید

هنگامی که با بودجه ای محدود سفر می کنید، خوب است که همه ی فکر و ذکر خود را بر روی یک مقصد خاص که دوست دارید بروید، نگذارید. در میان ایمیل هایی که برای شما می اید دو یا سه مکان را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنید و در مورد اینکه زندگی  و سفر شما را به کدامین مقصد فرا می خواند، روشن فکر باشید. علاوه بر این، شاید مکان های بسیار شگفت انگیزی در لیست های شما قرار داشته باشند که هنوز آن ها را چک نکرده اید. گاهی اوقات سرنوشت، ما را به سمتی می برد که بتوانیم به مکانی که بیشتر از همه دوست داشتیم ببینیم، سفر کنیم. پس بگذارید بهترین اتفاقی که ممکن است برایتان بیفتد و در مورد وضعیت مالی خود احساس خوبی داشته باشید.

سفر تعطیلات با قیمت مقرون به صرفه 2

در روزهای تخفیف دار سفر کنید

از ترفندهای سفر ارزان، روز قبل و بعد از یک تعطیلی بزرگ، معمولا شلوغ ترین و گران ترین زمان برای سفر است. اگر شما و گروهتان کمی در مورد جشن ها انعطاف پذیر باشید می توانید از تاریخ های نزدیک به تعطیلات برای سفر استفاده کنید که هم ارزان تر هستند و هم امکانات بهتری در اختیارتان قرار می دهند. به عنوان مثال برای جشن کریسمس، برای زمانی بین 25 تا 27 دسامبر و یا 29 دسامبر، بلیط بگیرید.

سفر تعطیلات با قیمت مقرون به صرفه 3

در مورد تخفیف های احتمالی تحقیق کنید

اگر در موقعیت خاصی در زندگی خود هستید، و یا شغل و منصب خاصی دارید، هر کدام از موارد ذکر شده می تواند باعث شود که شما تخفیف های ویژه ای بگیرید. مردان و زنانی که در ارتش هستند تخفیف های سفر ویژه ای دارند که می توانند از ان برای خود و خانواده شان استفاده کنند. همچنین تخفیف هایی وجود دارد که مخصوص بازنشستگان است. معلم ها، دانش آموزان، پرستاران، وبلاگ نویسان و کارمندان دولتی، از جمله افرادی هستند که با یک جست و جوی ساده در اینترنت میتوانند تخفیف های ویژه خودشان را پیدا کنند. راهکارهای سفر ارزان که می توان معرفی کرد.

سفر تعطیلات با قیمت مقرون به صرفه 4

از بازار خرید کنید به جای اینکه بیرون غذا بخورید

در حالی که بعضی از افراد می توانند در سفر انواع غذا ها را امتحان کنند و به شکمشان اجازه دهند که راهنمای آن ها باشد، افرادی که با بودجه محدود سفر می کنند باید نسبت به بیرون غذا خوردن کمی صرفه جویی کنند. اگر در تعطیلات خود یک سفر جاده ای دارید ، از غذاهای فاسدنشدنی مانند، سوپ، کنسرو لوبیا یا بلغور جو دوسر که غذاهای ارزانی هستند استفاده کنید. می توانید هنگامی که به مقصدتان رسیدید، به بازار محلی بروید و کمی خواروبار تازه بخرید. اگر با هواپیما به تعطیلات می روید، به دنبال یک خاروبار فروشی نزدیک هتلتان باشید و هتلی بگیرید که یخچال، ماکرو ویو و یا حتی اجاق گاز داشته باشد. شما می توانید با خوردن دو وعده ی غذایی به این صورت، مقدار زیادی پول صرف جویی کنید و در عوض روزی یک وعده ی غذایی خود را در یک رستوران خوب، غذا بخورید.از ترفندهای سفر ارزان که باعث می شود تا قدر آن وعده ی غذایی خاص را بدانید و حسابی از ان لذت ببرید. فقط قبل از شروع سفر مطمئن شوید که درباز کن و تعدادی ظرف را با خود برده اید.

سفر تعطیلات با قیمت مقرون به صرفه 5

از مکان های جایگزین استفاده کنید

وقتی بحث بر سر تعطیلات و مسافرت باشد اولین جایی که به عنوان مکانی برای ماندن به ذهن شما می رسد، هتل است، در حالی که راهکارهای سفر ارزان و زمانی که با بودجه محدود مسافرت می کنید ممکن است استفاده از هتل مقرون به صرفه نباشد و در عین حال مکان های بسیاری وجود دارند که شما می توانید به جای هتل استفاده کنید. اگر تمایل دارید تا در طول سفر در مکانی به راحتی و اسایش یک خانه اقامت داشته باشید می توانید از سایت های زیر استفاده کنید. AirBnB, Home Exchangeو  HomeLink International سایت هایی هستند که این امکان را به شما می دهند تا خانه ی خود را موقتا با فرد دیگری عوض کنید (مثلا خانه ی او در شهر یا کشوری دیگر است و برای سفر به جای استفاده از هتل از خانه های یکدیگر استفاده می کنید). همچنین می توانید از خانه های اشتراکی استفاده کنید که گاهی تجربه ی بسیار جالبی است. این خانه های اشتراکی را می توانید از شرکت هایی مانند Trusted Housesitters بگیرید. برخی از انجمن های مسیحیان جوان هم اردوگاه های خانوادگی ارائه می دهند که هم مقرون به صرفه هست هم فرصت خوبی است تا با دیگر مسافران اشنا شوید. البته، خوابگاه ها و اردوگاه ها بهترین گزینه برای کسانی است که با بودجه ی محدود سفر می کنند اما قطعا در بعضی مناطق بیشتر و برخی کمتر یافت می شود.

سفر تعطیلات با قیمت مقرون به صرفه 6

راهنمای سفر خود باشید

استخدام یک راهنمای تور می تواند راحت ترین، اسان ترین و مطمئن ترین راه ممکن برای کسانی باشد که به یک مکان جدید سفر می کنند اما این روش برای کسانی که با بودجه ی محدود سفر می کنند به هیچ عنوان مقرون به صرفه نیست و از ترفندهای سفر ارزان است. در عصر اطلاعات و اینترنت، جست و جوی اطلاعاتی که نیاز دارید کار دشواری نیست و می توانید با پیدا کردن مسیرها به راحتی راهنمای تور خود باشید. یادداشت ها و تجربیاتی که وبلاگ نویسان و عکاسان به اشتراک می گذارند را با دقت بخوانید و ببینید در مکانی که شما به ان سفر کرده اید چه چیزهایی واقعا ارزش دیدن دارد و چه چیز هایی را می شود بیخیال شد.

سفر تعطیلات با قیمت مقرون به صرفه 7

نقشه سفر خود را تهیه کنید

مسافرانی که از نقشه و GPS  استفاده نمی کنند، وقت و هزینه زیادی را صرف پیدا کردن مسیر می کنند به ویژه اگر گم شده باشند مجبورند مقداری از مسیر را برگردند که این ها باعث بالا رفتن هزینه ها می شود. این مورد مخصوصا زمانی بسیار مهم می شود که برای رفتن به مکان های جدید بخواهید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید. اگر در تشخیص مسیرها مشکل دارید، برای امنیت بیشتر خود، یک نقشه دانلود کنید و یا از ان پرینت بگیرید. راهکارهای سفر ارزان و ترفندهای سفر ارزان را یاد بگیرید و سفری مقرون به صرفه را تجربه کنید.

سفر تعطیلات با قیمت مقرون به صرفه 8

در جست و جوی کوپن ها و تخفیف های محلی باشید

نباید راهکارهای سفر ارزان را پس از رسیدن به مقصدتان متوقف کنید. می توانید از همان وبسایت ها و اپلیکیشن هایی که برای پیدا کردن تخفیف ها در خانه استفاده می کردید در سفر هم استفاده کنید. از سایت های تخفیفی مانند Groupon و LivingSocial در مقصد خود استفاده کنید و برای ورودی ها و فعالیت هایی که می خواستید انجام بدهید، از کوپن های تخفیف خورده استفاده کنید. در ضمن اگر در سفر خود به دنبال ایده های جالب و ترفندهای سفر ارزان هستید اینگونه سایت ها می توانند الهام بخش باشند. می توانید از روزنامه های محلی رایگان هم برای الهام گرفتن ایده های جدید استفاده کنید.

سفر تعطیلات با قیمت مقرون به صرفه 9

از کارت های اعتباری هدیه ای استفاده کنید

اگر شما هم مانند اکثریت مردم هستید، از کارت های اعتباری برای سفر و سایر خرید های خود، استفاده می کنید ،چه به شما امتیاز خاصی بدهند چه ندهند. اما اگر در ازای پولی که خرج میکنید چیزی نصیبتان شود بهتر است،نه؟ از شرکت کارت اعتباری خود بپرسید که ایا کارت های اعتباریی دارند که از سیستم پاداش نقدی، امتیاز به ازای هر بار خرج کردن و یا امتیاز سفر ،استفاده کند یا خیر. می توانید در مورد کارت های اعتباری پاداش دار در اینترنت جست و جو کنید و شرکتی را انتخاب کنید که با توجه به نیاز های شما بیشترین سود را برایتان داشته باشد. (یکی از مزایای کارت های اعتباری که از اینگونه سیستم ها استفاده می کنند این است که وقتی با این کارت ها بلیط هواپیما برای سفر می خرید به شما امتیاز می دهد و هرچه تعداد امتیاز هایتان بالاتر رود مزایای بیشتری برای شما دارد حتی می توانید با به دست اوردن امتیاز های بالاچند پرواز رایگان هم داشته باشید).

سفر تعطیلات با قیمت مقرون به صرفه 10
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

راهنمای سفر ارزان قیمت و مقرون به صرفه به کیش

کاما ، پنج شنبه 16 آذر 1402

گردشگرانی که قصد دارند سفری ارزان قیمت و اقتصادی به کیش را تجربه کنند می توانند با انتخاب مناسب ترین زمان سفر، محل اقامت مناسب چون بومگردی ها، تجربه تفریحات کم هزینه و انتخاب رستوران های محلی هزینه های سفر به کیش را کاهش دهند.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :