آشنایی با دوردست ترین هتل های اروپا!!

شماتصمیم گرفته ایدبه اروپا بروید، اماعلاقه ندارید طبق معمول در خیابان های شهری قدم بزنید. دوردست ترین هتل های اروپا، از راه دور فرصتی برای غوطه ور شدن در آرامش بیابان ها، کوهستان و جنگل های زیبا را برای شما فراهم می کنند و اکنون مطمئنا شما می خواهید سفر خود را رزرو کنید. با ما در مجله همگردی همراه باشید برای معرفی هتل های دوردست اروپا...

دوردست ترین هتل های اروپا

 هتل Croft 103 در اسکاتلند

Croft 103 واقع در شمال کشور اسکاتلند در میان چشم انداز خیره کننده در امتداد ساحل، بامناظر هیجان انگیز از دریای فیروزه ای و کوه های اطراف آن قرار دارد. اینجا محلی برای بازی بیس بال است. شما به راحتی می توانید برای ساعت ها بنشینید و هیچ کاری انجام ندهید اما به زیبایی بی پایان و آسمان درخشان آن نگاه کنید و اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید، سرخی شفق رادر طلوع خورشید خواهید دید. فضای باز تراس Cottage نقطه ایده آل برای نشستن به انتظار طلوع خورشیداست . در حالی که کار دیگری برای انجام دادن ندارید. آیا واقعا راهی بهتر برای رسیدن به خانه ای آرام و تازه بهترازاینجاهست ؟  

هتل های دوردست اروپا 1

هتل Arctic در گرینلند

از دوردست ترین هتل های اروپا، هتل Arctic، حدود 150 مایلی شمال دایره قطب شمال در سواحل غربی گرینلند، این هتل چهار ستاره به خاطر یک نوع خاص طراحی ورودی آن مشهوراست. این منطقه همچنین به طور متوسط 300 روز در سال آب و هوایی مطلوب  را در اختیار شما قرار می دهد و این امر، شرایط  ایده آلی را برای افراد عاشق شفق قطبی فراهم می کند. این پدیده ای است که اغلب از اوایل سپتامبر تا اوایل آوریل ظاهر می شود. سوئیت Puisi  را انتخاب کنید و از مناظر دیدنی و جذاب دریا و کوه یخی لذت ببرید. شب، اگرچه که انتظار می رود شفق ها ظاهر شوند  یا اگر ترجیح می دهید چیز منحصر به فردبیشتری  داشته باشید، ملاقات عجیب و غریب با عکاسان سمج مورد علاقه شما خواهد بود. آن ها با تسهیلات مدرن، از جمله فلاش الکتریکی، در حالی که زیبایی شگفت انگیز طبیعت درست روبروی شمااست به سراغ شما می آیند.

هتل های دوردست اروپا 2

Treehotel ،Harads در سوئد

Treehotel در میان یک جنگل کاج در یک گوشه از سوئد در نزدیکی Harads قرار گرفته است، Treehotel شش مکان بسیار زیبا و منحصر به فرد را ارائه می دهد و قطعا آن ها درختان معمولی که می شناسید، نیستند. هر یک از این ها یک دید بسیار متمایز همانند لانه یک پرنده رادرذهن تداعی می کند. وجوددیوارهای آینه ای که محیط اطراف رانشان می دهد باعث می شود هیچ چیز از چشمان شما پنهان نماند.
اینجا فرصتی برای زندگی رویاهای دوران کودکی خود را در یک اتاق به یاد ماندنی ارائه می دهد. اتاق ها با مواد کامپوزیت بادوام ساخته شده است که مدرن و راحت است و برای پنج نفر ساخته شده است. سه تخت دو نفره جداگانه، حمام و اتاق نشیمن.
مهمانان همچنین می توانند از یک منوی غذایی خاص لذت ببرند که گویا صبحانه، ناهار و شام را درسال 1950 سرو می کنید. این هتل شامل رستوران، بار، سونا و منطقه آرام با تلویزیون و اینترنت می باشد تا به شما برای دورماندن از شلوغی دنیای مدرن کمک کند.

هتل های دوردست اروپا 3

هتل ماجراجویی Ion Adventure درایسلند

از هتل های دوردست اروپا، Ion Adventure  یک مکان بی نظیر برای تماشای  محیط منحصر به فرد ایسلند است. این هتل در مقابل زمین های گدازه ای کوهستانی که حدود یک ساعت از ریکیاویک فاصله دارد. قرار دارد. پنجره هایی که درسقف طراحی شده و مناطق کوهستانی و همچنین سرخی شفق در طلوع آفتاب که از اواخر سپتامبر تا اواسط ماه مارس آشکار می شود، بسیاردیدنی است. غذاهای مجلل تازه در رستوران، یک تجربه ی نهایی ایسلندی را ایجاد می کنند. قبل از اینکه پا را به خارج ازمحل اقامت خود قرار دهید، ارتفاعات پیرامون هتل و پارک ملی Thingvellir، دسترسی آسان به یک "دایره طلایی" را برای شمافراهم می کند.

هتل های دوردست اروپا 4

Whitepod, Les Cerniers در سوئیس

Whitepod درآلپ سوئیس درارتفاع 4.600 فوت واقع شده است. شما با شاتل ،اسکی و «بایک » به آنجامی روید. این مجموعه به طرز زیبایی به صورت چادرهای گنبدی شکل به سبک معماری قرن نوزدهم، طراحی شده است. هر کدام به خوبی عایق بندی  شده است. هر واحد توسط یک اجاق گاز گرم می شود و دارای یک تراس رویایی خصوصی است که می توانید به تماشای دره مجاور بنشینید. مهمانان همچنین می توانند از سونا سوئدی، ماساژ محلی و فضای عمومی برای سرو صبحانه لذت ببرند. و نوشیدنی های شبانه را در اطراف شومینه بنوشند برنامه گردشگران، علاوه بر تماشای  کوه های خیره کننده پوشیده از برف شامل تورهای پیاده روی با کفش اسکی، کلاس اسکی، اسکی روی برف و اسکی با سگ است.

هتل های دوردست اروپا 5

هتل Fretheim در نروژ

بسیاری از گردشگران که به روستای کوچک Flam می آیند برای مدت کوتاهی پس از رسیدن به فلامان، راه آهن مشهور، یکی از عجیب ترین سفرهای اروپایی رادرک می کنند. و قبل از خروج از کروز فوریه، خوشبختانه هتل Fretheim به اندازه کافی برای توقف شما جذابیت دارد. از جمله یک رستوران، سونا، وان حمام در فضای باز، کتابخانه، لابی مجلل و فروشگاه شراب را ارائه می دهد. اطراف لابی و رستوران راپنجره های شیشه ای تشکیل می دهد که مناظر زیبای قله های اطراف را جذب چشمان شما می کند. هتل Fretheim از زیباترین هتل های دوردست اروپا است.

هتل های دوردست اروپا 6

هتل Bellevue des Alpes در سوئیس

دسترسی به هتل Bellevue des Alpes خیلی آسان نیست. شما باید به زوریخ پرواز کنید و سپس یک سفر دو و نیم ساعت را با قطار به «گرینده والد» رفته و بعد از یک ساعت و نیم  رانندگی درکوهستان به هتل Bellevue des Alpes  بروید. اما البته، این باعث می شود که تجربه سفرشمابهتر شود. این هتل در بالای Grindelwald در ارتفاع 6،791 فوتی قراردارد.و در یک گذرگاه معروف کوه قرار دارد که رو به شمال شرقی Aiger، مونک و کوه یونگفراو قرار دارد و همین طور اماکن دیدنی دیگر.این هتل تاریخی در قرن نوزدهم ساخته شده است. درکناراتاق های مدرن تر هنوز هم احساس می کنید اتاق های قدیمی با سبک های سال 1920 را حفظ کرده اند،  مجسمه های عتیقه  بازسازی شده توجه شما راجلب می کند. شما فقط می خواهید قدم بزنید .و درمسیرهای پیاده روی در خارج از منزل خود به پیاده روی بروید.

هتل های دوردست اروپا 7

هتل Rifugio Torre Di Pisa در ایتالیا

این هتل از دوردست ترین هتل های اروپا، برای کسانی است که واقعا می خواهند ماجراجویی کنند، شما برای رسیدن به این هتل در wilds از Dolomites ایتالیا باید برای دو تا سه ساعت پیاده روی کنید. این تجربه فوق العاده است. شما برای اقامت دراین هتل باید برنامه ریزی کنید، زیرا فقط از ماه ژوئن تا اکتبر باز است. و در نوع خود ساده است. دارای  20 تخت دو نفره است که بین دو خوابگاه  تقسیم شده اند. و یک حمام مشترک است. از هتل هایی است که اقامت درآن بی نهایت ارزش دارد.

هتل های دوردست اروپا 8
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

آشنایی با تعدادی از عجیب و غریب ترین هتل های جهان

گلاره یوسف پور ، شنبه 2 مرداد 1400

این خبر پیرامون آشنایی با تعدادی از عجیب و غریب ترین هتل های جهان برایتان نگارش شد.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :