طعم خوش دیدارها در رستوران ایتالیایی ژمیس

این روزها اسم رستوران ایتالیایی که می آید، نگران می شویم از چشیدن طعم های جدید، پاستایی که طعم خاص خودش را ندارد، سالاد سزاری که بیشتر شبیه به سالاد فصل است. بنابراین انتخاب رستوران ایتالیایی برای یک آخر هفته، دورهمی و قراری خانوادگی و یا مهمان کردن دوستان، می تواند واقعا سخت باشد. رستوران ایتالیایی که غذاهای منوی آن طعمی اصیل داشته باشند و در عین حال، محیط و دکوراسیونش جذاب و لوکس باشد. از بار اولی که نام رستوران ایتالیایی ژمیس بین تهرانی ها شناخته شده است مدت زمان زیادی می گذرد و بر اساسا تجربه ای که داشته اند، ژمیس، با آن سالاد سزارهای مخصوص و خوش طعمش، برای چشیدن غذاهای ایتالیایی می تواند بهترین انتخاب باشد.

رستوران ایتالیایی ژمیس

پذیرایی به سبک ژمیس

در همان لحظه ورود، دکوراسیون جذاب ژمیس با رنگ هایی شاد، همراه با پرسنل حرفه ای آن به استقبال شما می آیند. از در و دیوار این رستوران، نور و رنگ می ریزد. نورپردازی عالی، استفاده از ترکیب رنگ های آرامش بخش، دکوراسیونی لوکس و در عین حال راحت، همگی محیطی بی نظیر را برای صرف وعده ای غذایی فراهم کرده اند. برخورد پرسنل رستوران ایتالیایی ژمیس، یکی دیگر از برگ های برنده آنان است، البته در کنار منو جذابی که در ادامه بیشتر درباره اش می گوییم.

رستوران ایتالیایی ژمیس 2

رستوران ایتالیایی ژمیس 3
رستوران ایتالیایی ژمیس 4

منوی خوشمزه این رستوران

هرقدر که دکوراسیون داخلی و خارجی در جلب مشتری تاثیر هم داشته باشد اما باز حرف اول و آخر را طعم غذا و مدیریت رستوران می زند و شاید پر طرفدار بودن ژمیس در میان رستوران های ایتالیایی هم به همین دلیل باشد. منوی رستوران شامل غذاهای ایتالیایی و بین المللی هست که همگی طعمی اصیل دارند و کیفیتی عالی. ژمیس را به سالاد سزار، پاستا و استیک با سس قارچ فوق العاده اش می شناسند، بنابراین هرچند که تنوع پیش غذا و غذاهای اصلی زیاد است اما حتما یکی از این گزینه ها را در سفارشات خود قرار دهید. در انتها هم باید گفت که انواع سالاد و نوشیدنی های متنوع و دلچسب ژمیس را هم نباید از دست داد.

رستوران ایتالیایی ژمیس 5

رستوران ایتالیایی ژمیس 6
رستوران ایتالیایی ژمیس 7
رستوران ایتالیایی ژمیس 8
رستوران ایتالیایی ژمیس 9

اطلاعات تماس

آدرس : تهران بلوار فردوس ، وفا آذر جنوبی، پلاک 30
شماره تماس : 02144038525 - 02144038524
اینستاگرام : https://www.instagram.com/jamies_restaurants/
تلگرام : https://telegram.me/jamiesrestaurant

شما هم رای بدهید
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

من صدای ابرها و کوه ها را شنیده ام و به دنبال نجوای آنان، پاهایم ناخود آگاه ترین قدم هایشان را برداشته اند، چشمانم زیباترین مناظر را دیده و طبیعت را در آغوش کشیده است. همه را نت به نت، مو به مو، رنگ به رنگ از بر کرده ام و نوشتم تا تو بخوانی و حس کنی، جادو ی آنچه را که من دیده ام، همچو بار اولم، مبهوت، ماتِ زیبایی، اشک در چشم و لبخند بر لب ...

بیشتر بخوانید

طعم خوش دیدارها در ژمیس

رستوران ایتالیایی ژمیس ، چهارشنبه 19 آبان 1395

رستوران ایتالیایی ژمیس که در اردیبهشت 1395 فعالیت خودش رو آغاز کرده، با شعار طعم خوش دیدارها ،هدف خودشو تنها رضایت مشتریان قرار داده و تونسته با افزایش روز افزون کیفیت کار، رستورانی بسیار دلچسب برای دور هم بودن شما عزیزان رو مهیا کنه و در مدت زمانی اندک، جایگاه بسیار قوی در منطقه بلوار فردوس تهران ب

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :