10 هتل دلهره آور دنیا که حتما باید ببینید

اگر نگران ارواح و چیزهای ترسناکی از این قبیل نیستید، یا شاید حتی از تجربه فعالیت های مافوق طبیعی لذت می برید، ممکن است بخواهید سفر بعدی خود را حول و حوش یکی از این هتل های دلهره آور دنیا و وحشتناک ترین هتل دنیا برنامه ریزی کنید. هرکدام از این ترسناک ترین هتل های دنیا داستانی در دل خودشون دارند که با هم در ادامه قصه های اون ها رو میخونیم.

هتل های دلهره آور دنیا

قلعه راس، کانتی میث، ایرلند

ایرلند با داشتن زیبایی چشمگیر، خارق العاده و مردم مهمان نواز هر گونه بهانه ای را برای نرفتن از شما می گیرد. و اگر همیشه خواسته اید شبی را در یک قلعه دلهره آور بگذرانید، همین دلیل خوبی است برای اینکه بساط سفر خود را مهیا کنید. قلعه راس که یکی از هتل های دلهره آور دنیا است؛ یک بنای مدرن نیست؛ بلکه یک قلعه واقعی متعلق به قرن 16 است و اقامتی در یکی از اتاق های برجی آن مطمئنا تجربه ای فراموش ناشدنی است، اگر چه برای بیشتر خوابیدن ایده آل نیست. مشهور است که مهمانان در زمان های مختلف شب با شنیدن صداهای عجیب و غریب و درهایی که به هم می خورند از خواب می پرند. برخی حتی حس کرده اند زمانی که می خواستند بخوابند روحی روی لبه تخت آن ها حضور داشته است.

هتل های دلهره آور دنیا 1

هتل چلسی، نیویورک سیتی، نیویورک

این هتل تاریخی و نماد شهری در اواخر قرن 19 ساخته شد و به خاطر مهمانان بلند مرتبه ای که در گذشته در این مکان اقامت داشته اند، مشهور و یکی از هتل های دلهره آور دنیا است؛ افرادی چون باب دیلن و جانیس جاپلین. بسیاری معتقدند روح شاعر ولزی دیلان تامس، که بعد از یک شب میخوارگی در این مکان مرد، هرگز این مکان را ترک نکرده است. گفته می شود Sid Vicious نوازنده باس گروه Sex Pistols، که دوست دخترش نانسی را تا حد مرگ در اتاق شماره 100 با چاقو زخمی کرده بودو بعد در حالی که در انتظار دادگاه بود، از اوردوز هروئین مرد، گاه گاهی در آسانسور شرقی هتل خودی نشان می دهد. بعضی معتقدند روح نانسی هم همچنان حضور دارد.

هتل های دلهره آور دنیا 2

فالون هتل، پارک تاریخی ایالت کلمیبا، کالیفرنیا

پارک تاریخی ایالت کلمبیا در تپه های سیرا نوادا، مکان فوق العاده ای است تا بخشی از تاریخچه طلایی کالیفرنیا به همراه فعالیت های مافوق طبیعی را تجربه کنید. فالون هتل که یکی از هتل های دلهره آور دنیا است در سال 1857 در پارک قرار دارد و گفته می شود توسط ارواح تسخیر شده است. برخی ادعا می کنند که این ها ارواح دو جوان یاغی و فرزندان صاحبان اصلی این هتل هستند که اشیا را جابجا می کنند و دامن زنان را می کشند. برخی حتی می گویند اگر شما اسباب بازی داشته باشید، پسر کوچکتر با آن بازی می کند. اعتقاد بر این است که آبراهام در آتشی در ساختمان و حول و حوش ورود به قرن جدید کشته شد در حالی که جیمی خیلی بعدتر مرد. ولی گفته می شود بازگشته است تا به برادرش ملحق شود.

هتل های دلهره آور دنیا 3

استینلی هتل، استس پارک

این هتل تقریبا در هر لیستی از وحشتناک ترین هتل دنیا است، برای اینکه دقیقا همان مکانی است که گفته می شود استفان کینگ رمان "درخشش" را آنجا نوشته است. هنگامی که کینگ و همسرش در دهه 1970 اینجا ماندند، تنها مهمانان آن مکان به حساب می آمدند چرا که هتل در آستانه بسته شدن برای یک فصل بود. تجربه آن ها در اتاق 217 سرچشمه نوشتن رمان و بعدها تولید فیلم شد. گفته می شود آقای استینلی، صاحب اصلی هتل و همسرش، غالبا در لابی هتل قدم می زنند برای همین در لیست ترسناک ترین هتل های دنیا است. براساس گزارشات، یک نظافتچی سابق که در 1911 در این مکان مرد، دوست داشت به مهمانان اتاق 217 در بازکردن وسایل و جمع کردن آن ها کمک کند.

هتل های دلهره آور دنیا 4

هاوتورن هتل، سیلم، ماساچوست

سیلم بخاطر شکارهایش مشهور است و نه به خاطر اینکه مکان محاکمه های جادوگرانش بوده و گفته می شود هاوتورن هتل که یکی از وحشتناک ترین هتل دنیا است، نزدیک به یک قرن قدمت دارد، مکانی برای انجام یک عالمه فعالیت غیرزمینی ست. گزارش شده مهمانان صداهای دلهره آوری در پلکان عمودی می شنوند، لامپ های چشمک زن می بینند، کلیدهایی که خودشان روشن و خاموش می شوند و حتی موجوداتی با ظاهر انسان که نگاهشان می کنند. در اتاقی که به "عرشه پایینی" مشهور است، گفته می شد یکی از کارکنان هتل که مسئول چیدمان اتاق ناهار خوری و مرتب سازی میزها بود، بعد از انجام وظایفش کاملا مبهوت و وحشت زده بود. او اتاق را ترک کرد و وقتی برگشت دید جای همه چیز تغییر کرده است. زمینی که هتل روی آن بنا نهاده شده همان محلی است که اولین انسانی که جادوگری می کرد، به دار آویخته شد.

هتل های دلهره آور دنیا 5

هتل روزولت، هالیوود

این هتل لوکس هالیوودی که در 1927 ساخته شد یکی از وحشتناک ترین هتل دنیا است. در امتداد پیاده روی مشاهیر قرار دارد و مهمان های نمادین زیادی را به چشم دیده است؛ افرادی مانند مریلین مونرو و برخی می گویند روح تعدادی از آن ها همچنان در تالارهای این هتل مشغول گشت و گذارند. کارکنان و مهمانان هتل، دیدن یک زن بلوند در آینه ای که در سوئیت سابق مونرو کشف شده را گزارش کرده اند و حضور او در کنار استخر هتل نیز حس شده است. تماس های تلفنی رمزآلود با اپراتور هتل و گوی های طلایی از رویدادهای تکرار شونده است.

هتل های دلهره آور دنیا 6

بولاک هتل، ددوود، داکوتای جنوبی

حتی کلمه Deadwood (به معنای شاخه خشکیده درخت) تصویری تسخیر کننده را در ذهن ایجاد می کند و برخی اعتقاد دارند این شهر، تسخیرشده ترین شهر در آمریکا است. هتل تاریخی بولاک که از وحشتناک ترین هتل دنیا است، توسط اولین کلانتر ددوود، سث بولاک ساخته شد. اگر چه او نزدیک به یک قرن پیش و در 1919 مرد، گفته می شود که همچنان در هتل دوست داشتنی اش میزبان است. برخی ادعا کرده اند که تجسمی از او دیده اند و بسیاری دیگر همه نوعی از اتفاقات عجیب دیگر را در این مکان تجربه کرده اند. زنگ ساعت هایی که به منبع الکتریسیته وصل نیستند نیز به صدا در می آید، کانال های تلویزیون خودبه خود تغییر می کنند و مهمانان احساس کرده اند کسی روی شانه هایشان می زند و وقتی برگشته اند کسی را ندیده اند.

هتل های دلهره آور دنیا 7

لانگهام هتل، لندن

لانگهام یکی از وحشتناک ترین هتل دنیا و لندن است. مهمانان گزارش هایی داده اند مبنی بر اینکه روح هایی را دیده اند که در راهروها در حال قدم زدن بوده اند و حتی از دیوارها رد شده اند. ظاهرا بیشترین فعالیت در اتاق 333 رخ می دهد جایی که یک مرد مونقره ای که لباس ویکتوریایی به تن کرده، خودش را نشان می دهد؛ ولی تنها در ماه اکتبر. ولی بیشترین چیزی که دیده شده یک پرنس آلمانی است که در اوایل دهه 1900 از پنجره طبقه چهارم ساختمان پرید و مرد.

هتل های دلهره آور دنیا 8

آنه کوئین هتل، سانفرانسیسکو

وقتی حرف از این اقامتگاه از نوع صبحانه و تخت خواب واقع در محله Pacific Heights سانفرانسیسکو می شود، بیشتر حالت فریب خوردن به انسان دست می دهد. گفته می شود که این مکان توسط روح یک زن که مدیر مدرسه ای در همین مکان بوده، تسخیر شده است. گاهی روح مری لیک، مشغول قدم زدن و نگاه کردن به مهمانان دیده می شود. او دوست دارد مطمئن شود که مهمانان راحت هستند و او حتی لباس هایشان را باز می کند و برایشان از رخت آویز، آویزان می کند. بعضی اوقات، اواسط شب او لحاف و پتوهای روی مهمانان را مرتب می کند. اتاق 410 شاهد قوی ترین ابراز وجود اوست؛ جایی که ظاهرا دفتر سابق او بوده است.

هتل های دلهره آور دنیا 9

قلعه ایرث، استیرلینگ، اسکاتلند

قلعه ایرث که یکی از ترسناک ترین هتل های دنیا است در قرن 14 به یک هتل و چشمه آب گرم بدل شده است. مهمانان و کارمندان گزارش کرده اند که صدای بازی بچه ها را از چندین اتاق شنیده اند، در حالی که همه آن اتاق ها خالی بوده اند. اعتقاد بر این است که این ها روح کودکانی هستند که در یک آتش سوزی توسط پرستار خود کشته شدند. حتی روح یک سگ که در راهروها قدم می زند و گاه گاهی زانوهای مهمانان را گاز می گیرد نیز دیده شده است.

هتل های دلهره آور دنیا 10

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

جزیره های رویایی که باید حتما از نزدیک ببینید

گلاره یوسف پور ، چهارشنبه 23 تیر 1400

این خبر پیرامون جزیره های رویایی که باید حتما از نزدیک ببینید، برای شما نگارش شده است.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :