کمپینگ در فرانسه | بهترین مکان ها برای چادر زدن در فرانسه

شاید زمانی که به یک ماجراجویی و کمپینگ فکر می کنید، فرانسه اولین مکانی نباشد که به آن فکر می کنید ولی تنوع مناظر طبیعی و مناظر زیبا آن را به یکی از بهترین ها بدل می کند. کمپینگ در فرانسه می تواند به همان اندازه که می خواهید لوکس یا روستایی باشد و این موضوع به ناحیه و هوایی که برای استقرار چادر و  کمپینگ ترجیح می دهید و اینکه در یک ماشین مستقر شوید یا در یک چادر خاص ولخرجی کنید، بستگی دارد. این ها، تعدادی از بهترین مکان های چادر زدن در فرانسه برای خانواده ها، زوج ها و مسافران تنها است. فرانسه را به یک روش کاملا جدید و با بخشی که مربوط به فضای آزاد آن است، تجربه کنید.

کمپینگ

کمپ de Martinière، St Pierre de Chartreuse – کوه های آلپ

برای اینکه خودتان را در فرهنگ و سنت کوه های آلپ غوطه ور کنید، چند شبی را در کمپ de Martinière بگذرانید و کمپینگ در فرانسه را تجربه کنید. این یک کمپ اداره شده توسط یک خانواده در پارک ملی Chartreuse است و چشم اندازهای خاصی از ارتفاعی 900 متری به شما ارائه می دهد مهمترین نشان اختصاصی در این ناحیه قله Chamechaude است که 2,082 متر بلندی دارد و در این کمپ آرام جا خوش کرده است. امکانات رفاهی شامل موارد زیر هستند: یک استخر، بخش بار اسنک و بخش های بهداشت و درمان. این مکان، برای عشاق طبیعت که از پیاده روی لذت می برند، به شدت کامل و ایده آل است.

چادر زدن در فرانسه 1

دهکده Kon Tiki Riviera - Côte d’Azur

دهکده Kon Tiki Riviera Village در یک تفریحگاه واقع در گستره ای اختصاصی از خط ساحلی فرانسوی است. در یکی از کابین های با کاه پوشیده شده اش بمانید که ظرفیت شش نفر را دارد و می توانید خیلی ساده یا خیلی مجهز باشد. کابین ها در ساحل پامپلون قرار دارند و توسط مسیرهایی شنی در امتداد ردیف هایی از درختان نخل به هم وصل شده اند. زمین کمپینگ بین آوریل و اکتبر باز است و به عنوان مکانی برای بیرون رفتن و فعالیت کردن شناخته شده و مکان خیلی خوبی برای کمپینگ در فرانسه است. در اینجا ورزش های آبی و فعالیت هایی برای بچه ها و نیز چندین رستوران و بار وجود دارند.

چادر زدن در فرانسه 2

کمپ Le Pin Sec، , Naujac-sur-Mer - بوردو

کمپ Le Pin Sec بین تپه های شنی و جنگل های کاج امتداد دریا قرار دارد و مکانی محبوب برای چادر زدن در فرانسه برای موج سواران به حساب می آید؛ افرادی که می خواهند چندین موج درست و حسابی در همین حوالی گیرشان بیاید. هزینه یک درس روزانه موج سواری هم در قیمت کمپ در نظر گرفته شده است! یکی از محبوب ترین اقامتگاه های اینجا تیپی (چادر مخروطی شکل) است که تختخواب های راحت، برق و حتی فرش دارد. مجبور نیستید درباره اینکه غذای بعدی شما از کجا می آید نگران باشید زیرا آشپزی درون کمپ وجود دارد که زحمت پختن غذا را می کشد. بعد از غذا، به Lacanau-Océan بروید؛ یک ناحیه موج سواری که تنها 25 دقیقه با این مکان فاصله دارد و از نعمت کافه های بی شمار بهره مند است و تجربه ای عالی از کمپینگ در فرانسه را برای رقم میزند.

چادر زدن در فرانسه 3

Chez Yurt – Bussière-Poitevine

اگر به چادرهای لوکس علاقمندید، از Chez Yurt در ناحیه لیموزن فرانسه جلوتر نروید. این اقامتگاه ها با سبک خاص خود به شدت رومانتیک و ماجراجویانه هستند و از بهترین مکان ها برای کمپینگ در فرانسه به شمار می آیند. در این  کمپینگ از کتان های تازه، تخت های راحت و دوش های گرم در یک مکان روستایی آرام لذت خواهید برد. یک چادر ظرفیت چهار بزرگسال را دارد و شامل یک آشپزخانه، تراس آفتابی خصوصی و یک اتاق بازی و محوطه بازی کودکان است. حتی می توانید در این مکان تولیدات ارگانیک تازه و تخم مرغ هم داشته باشید! ولی این لوکس بودن یک نتیجه ناخوشایند دارد! برای 4 نفر هفته ای 450 یورو و برای 6 نفر هفته ای 550 یورو خرج دارد.

چادر زدن در فرانسه 4

Les Saules, Cheverny – لویر

Les Saules یک کمپ کوچک و زیبا در دره لویر است که در مسیر رانندگی تعدادی کاخ قرار دارد. اگر ماهی دوست دارید، کمپینگ در این جا را انتخاب کنید زیرا درست در امتداد یک دریاچه آرام با سایه درختان افرا قرار دارد. صاحبان خوش برخوردش این کمپ را از یک خانه مزرعه ای قرن 17 اداره می کنند و یک استخر، مینی گلف و یک بار ورستوران در داخلش دارد. همچنین مکان خوبی برای چادر زدن در فرانسه برای دوچرخه سواران است برای اینکه در یکی از بهترین محیط های دوچرخه سواری فرانسه قرار دارد.

Les Saules, Cheverny

Panorama Du Pyla – Bassin d’Arcachon

این کمپ توسط منظره ای چشمگیر از تالاب Arcachon و Banc D’Arguin و Dune du Pyla و جنگل لندز احاطه شده است. کمپینگ در اینجا  اعجاب انگیز است تا از سروصدای زندگی شهری فرار کنید و همراه با دوستان و خانواده در آرامش طبیعت خوش بگذرانید و چادر زدن در فرانسه را تجربه کنید. ولی این نوع طبیعت، راحتی های خانه را نیز دارد. این جا، از یک استخر گرم، سرسره آبی، بازی، کلوب بچه ها، خواربارفروشی، رستوران و بار لذت خواهید برد. مکان این کمپ بهترین ویژگی آن است؛ زیرا درست در کنار یک تپه شنی با مناظری بدیع از طلوع خورشید قرار دارد.

Panorama Du Pyla – Bassin d’Arcachon

Domaine Les Moulins, Ile de Noirmoutier – Vendée

هنگامی که در Domaine Les Moulins در ساحل غربی فرانسه چادر بزنید، افسونگری نوستالژیک دریای مدیترانه را تجربه خواهید کرد. انتظار دیدن کلبه های سفید رنگ، دوچرخه سوارانی که در امتداد ساحل رکاب می زنند و مردمی که پی حلزون می گردند را داشته باشید. وقتی می خواهید در این مکان که توسط مدیر عامل سابق شرکت کارتیر اداره می شود اقامت داشته باشید و کمپینگ کنید، می توانید از بین چادرها، کابین ها یا حتی چادرهای مخصوص دو طبقه یکی را انتخاب کنید. مانند بسیاری از کمپ های تاپ فرانسه، این نیز یک استخر، رستوران، کلوب بچه ها و حتی یک چشمه آب گرم دارد. حتی یک مکان خارق العاده درست در امتداد ساحل دارد.

چادر زدن در فرانسه 7

Le Camping International –پاریس

پاریس برای اقامتگاه های هتلی زیبایش مشهور است ولی اگر با بودجه کم سفر می کنید یا ترجیح می دهید بخش های مختلف شهر را تجربه کنید، به رزرو مکانی در Le Camping International نیز فکر کنید. اگر برنامه ریزی می کنید تا بسیاری از مکان های توریستی و تاریخی حومه پاریس را ببینید، اینجا مکان فوق العاده ای خواهد بود. تنها 20 دقیقه از مرکز شهر فاصله دارد و در حومه Maiisons Laffitte و فاصله 30 دقیقه ای از کاخ ورسای قرار دارد. هنگامی که در حال کمپینگ هستید و از دیدن قایق ها در رود Seine لذت می برید، گرفتن یک قطار به سمت مرکز پاریس کار ساده ای است. امکانات رفاهی شامل یک بار رستوران اسنک، بار، مرکز خرید، زمین بازی، خشکشویی، دوش و اینترنت است.

چادر زدن در فرانسه 8

L’Etang des Haizes, La Haye-du-Puits – نورماندی

L’Etang des Haizes، در 47 کیلومتری جنوب شربورگ، یک تجربه به یادماندنی از کمپینگ گل کاری شده در ناحیه نورماندی را به شما پیشنهاد می دهد. به راحتی می توانید از این کمپ به La Haye du Puits بروید که مکان مزارع گل و میوه است و چندین رستوان، بار و فروشگاه نیز دارد. می توانید در دریاچه داخل کمپ ماهیگیری کنید و کودکانتان را با استخر و سرسره های آبی سرگرم کنید. اگر دارید برنامه ریزی می کنید که زمان زیادی را در ساحل سپری کنید، در نظر داشته باشید که این کمپ تنها 10 کیلومتر از سواحل نزدیک فاصله دارد.

چادر زدن در فرانسه 9

Camping les Iles, Beaulieu-sur-Dordogne – Eastern Dordogne

اگر دوست دارید با صدای یک رود به خواب بروید، این کمپ را به خاطر داشته باشید: Camping les Iles in Eastern Dordogne اینجا، روی جزیره ای در وسط یک رودخانه اقامت خواهید کرد که تنها یک پیاده روی پنج دقیقه ای از شهر قرون وسطایی Beaulieu فاصله دارد. این یک کمپ مورد پسند خانواده ها است که در مرکز بسیاری از مکان های توریستی محبوب مانند Argentat و Collognes-la-Rouge قرار دارد. اتمسفر اینجا آرام و آرامش بخش است و مکانی خوب برای فرار از زندگی شهری به شمار می رود.

چادر زدن در فرانسه 10

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

سفر به اوآهو | بهترین مکان ها برای اردو زدن در اوآهو

سعید حسنی ، جمعه 2 شهریور 1397

اگرچه ما در یک جزیره زندگی میکنیم، اما ممکن است در روزمرگی های خود گیر بیفتیم و فراموش کنیم که زیبایی های طبیعی فراوانی در اطراف ما وجود دارد . . .

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :