راهکارهای صرفه جویی در سفر | 6 راه برای صرفه جویی در سفر

از دانش آموزان تا والدین تا حرفه ای های پرمشغله، همیشه دلایلی وجود دارد که مردم احساس کنند که نمی توانند رویاهای خود را تحقق بخشند، و این معمولا به دلیل هزینه هاست. در حالی که مسافرت هزینه هایی را شامل می شود - بلیط هواپیما، مسکن و فعالیت ها راه های جایگزین بسیاری برای سفر وجود دارد که نه تنها پول شما را ذخیره می کند و تجربه صرفه جویی در سفر خواهد داشت، بلکه به شما اجازه می دهد تجارب جدیدی داشته باشید و هیجان خود را دنبال کنید.حقیقت این است، بودجه تان هرچقدر باشد، همانقدر می توانید کار انجام دهید.در واقع، شما بسته به مقصدتان، حتی ممکن است برای سفر دور دنیایتان کمتر از ماندن در منطقه خود هزینه کنید.در اینجا 6 راه برای صرفه جویی در هزینه سفر ارائه شده است که می تواند همه چیز را تغییردهد! در ادامه با راهکارهای صرفه جویی در سفر با ما همراه باشید.

صرفه-جویی-در-سفر 1

اخذ محل اقامت

در تابستان، اکثر مکان ها در گران ترین وضعیت خود قرار دارند. اگر برایتان امکان دارد در فصل های خلوت تر برای صرفه جویی در سفر کنید! مکان هایی مانند اروپا در به اصطلاح "فصل جانبی" (فصل بین رونق و رکود، از آوریل تا اواسط ماه ژوئن و سپتامبر تا اکتبر) فوق العاده هستند. در این فصل آب و هوا بهتر است، مکان ها خلوت تر هستند و شما پول زیادی ذخیره می کنید و به اصطلاح صرفه جویی در هزینه سفر را تجربه کرده اید.دانستن این که چطور بلیط هواپیما ارزان قیمت پیدا کنید، در هر فصل سال یک هنر است. استراتژی شماره یک صبور بودن است. یافتن یک قیمت خوب به این معنی است که شما باید جستجوی جدی ای انجام دهید.در این جا چند راه برای یافتن پروازهای ارزان قیمت ارائه شده است:به سراغ AirfareWatchDog بروید و زمان و قیمت مناسب را رصد کنید. تقویم هزینه های پایین ایرلاین ها را بررسی کنید. برای مقایسه قیمت ها Skyscanner را بررسی کنید. به دنبال پروازهای غیر مستقیم یا فرودگاه های نزدیک بگردید. از هزینه های اضافی (مانند انتخاب صندلی، ورود با اولویت، و کیف های چک شده) اجتناب کنید. اگر به دنبال بهترین راه برای صرفه جویی در سفر هستید، وبسایت Rome2 Rio را بررسی کنید. این سایت گزینه های اتوبوس، قطار، هوا، کشتی، و دیگر گزینه ها را مقایسه می کند، به این ترتیب شما می توانید تصمیم بگیرید که برای سفرتان کدام مورد مناسب تر است. به یاد داشته باشید که گاهی اوقات حمل و نقل ترکیبی (مثلا هواپیما و قطار) اغلب ارزان ترین انتخاب هستند.برای سفرهای زمینی، به مسیرهای چندگانه نگاهی بیاندازید. اروپا گزینه های بسیار خوبی دارد که به شما اجازه می دهد تا به ارزانی کل قاره را ببینید. برای مواردی که چیزی که می خواهید صرفه جویی در هزینه سفر داشته باشید را به شما بدهند، نگاهی به Interflix Euro Bus Pass و Eurail pass بیاندازید.

صرفه-جویی-در-سفر 2

بودجه اقامت

من عاشق AirBnb هستم معمولا می توانید در آن اقامتگاهی ارزان تر از یک هتل پیدا کنید (و می توانید تخفیف AirBnB را از طریق من دریافت کنید!). حتی اگر شما مکانی انتخاب کنید که خودتان بتوانید در آن آشپزی کنید هزینه هایتان بسیار کمتر می شود و صرفه جویی در هزینه سفر خوبی خواهید داشت!همچنین برای مکان های بهتری که بتوانید واقعا مانند یک محلی در آن زندگی کنید و محله های فوق العاده را کشف کنید می توانید Homestay.com و VRBO را چک کنید.هتل ها را هم در نظر بگیرید، و در نظر داشته باشید که بسیاری از هتل ها اتاق های خصوصی ارائه می دهند. اگر می خواهید بدانید کدام تجربه مناسب شما است، پست مبتنی بر تجربه من در مورد اقامت در یک هتل را بخوانید! اگر می خواهید به دنبال یک هتل بروید، به دنبال هتل هایی باشید که کمی دورتر از مرکز شهر هستند چون آن ها معمولا ارزان تر هستند.اتاق ها در این هتل ها ارزان تر هستند، و اکثر شهرها سیستم های حمل و نقل عمومی خوبی دارند.

حمل و نقل

از مجموعه راهکارهای صرفه جویی در سفر بدانید که تاکسی ها می توانند گران باشند بنابراین من سعی می کنم تا حد ممکن از Uber استفاده کنم. مترو اغلب بهترین راه برای سفر است، و من برای سفر در تقریبا تمام شهرهای بزرگ سفر زیرزمینی را توصیه می کنم.Google Maps دارای گزینه حمل و نقل عمومی است که در اکثر شهرها کار می کند. تنها مبدا و مقصد خود را تایپ کنید و او دقیقا مشخص می کند که کدام خط ها و اتوبوس ها شما را به مقصدتان می رسانند!البته، اگر می توانید، پیاده روی بسیار ایده آل است – به ویژه در اروپا!شهرهای بزرگ بسیاری خدمات اجاره ارزان و آسان دوچرخه دارند که به شما امکان گشت و گذار در اطراف شهر را می دهد. هنگامی که در خارج از کشور هستید، حتما به دنبال این برنامه های اشتراک دوچرخه بگردید.

صرفه-جویی-در-سفر 3

فعالیت ها

نحوه ساماندهی فعالیت های روزانه تان می تواند بودجه شما را از بین ببرد یا احیا کند. بعضی از بهترین خاطرات من در واقع ماجراهایی بود که هیچ هزینه ای نداشت!در اینجا راهکارهای صرفه جویی در سفر در هنگام انجام فعالیت ها ارائه شده است:تورهای هزینه بر را حذف کنید: کتاب های صوتی و راهنماها را دانلود کنید و گوش کنید که به کجا باید بروید. حتی اپلیکیشن های رایگان فوق العاده ای وجود دارند که به شما کمک می کنند تا دنیای خود را کشف کنید. تخفیف بگیرید: همیشه به دنبال نرخ های ویژه دانشجویان، سالمندان، بچه ها، گروه ها یا هر آنچه که ممکن است برای شما اعمال شود باشید. پرسیدن هیچ وقت ضرر ندارد!قبل از رفتن تخفیف ها و امتیازات ویژه را به صورت آنلاین بررسی کنید: سایت هایی مانند Groupon سراسر جهان را پوشش داده و تخفیف های عمده ای را ارائه می دهند. آن ها همچنین می توانند منبع خوبی از اطلاعات مربوط به رویدادهای محلی باشند.فعالیت ها و موزه های رایگان را جستجو کنید: بسیاری از جاذبه های مهم گردشگری در روزهای خاصی رایگان هستند. شما می توانید یک لیست بی پایان از فعالیت های رایگان برای اکثر شهرهای بزرگ پیدا کنید.یک تور کامل جانبی داشته باشید: اگر برای اولین بار است جایی را بازدید می کنید و می دانید که می خواهید همه جا را ببینید، اتوبوس های گردشگری با مسیر جامع که شما را همه جا می برد را در نظر بگیرید.

صرفه-جویی-در-سفر 4

غذا

رستوران های توریستی با قیمت های فوق العاده بالا را فراموش کنید. بهترین راه برای امتحان کردن یک غذای اصیل یک بودجه مناسب است!هرگز روزتان را گرسنه شروع نکنید: از مزیت صبحانه در هتل ها و خوابگاه ها استفاده کنید. همیشه در هنگام ورود به هتل در مورد آن سوال کنید. به خرید مواد غذایی بروید: فروشگاه های محلی نگاه خوبی به زندگی محلی دارند، و احتمالا بخواهید که در شروع سفرتان به یکی از آن ها بروید و صبحانه، اسنک و تنقلات و اگرآشپزخانه دارید چیزهای دیگری خریداری کنید. به Alfresco بروید: به جای خوردن یک وعده غذا در یک مکان بسته برای پیک نیک به پارک بروید. خودتان را آماده کنید: سعی کنید به جای بیرون رفتن برای صرف غذا خودتان آن را آماده کنید.از مجموعه راهکارهای صرفه جویی در سفر بدانید که به چیزهای ساده ای مانند ساندویچ و موارد این چنینی فکر کنید. حتی اگر نمی توانید آشپزی کنید، غذاهای آماده سوپرمارکت ها راه حل کم هزینه خوبی هستند. در وسط روز بیرون غذا بخورید: ناهارها معمولا ارزان تر از شام ها هستند، بنابراین برای رفتن به رستوران این زمان ها را انتخاب کنید. Tapas Style را امتحان کنید: به جای یک وعده غذایی بزرگ، پیش غذا سفارش دهید. این معمولا ارزان تر تمام می شود، و به این ترتیب شما می توانید غذاهای بیشتری را امتحان کنید. یک بطری آب قابل مصرف مجدد داشته باشید: شما شگفت زده می شوید که خرید بطری های آب پلاستیکی چقدر پرهزینه خواهد بود، هم از نظر مالی و هم از نظر محیط زیست. تورهای غذایی را بررسی کنید: بسیاری از شهرها تورهای دو در یک به اضافه وعده شام دارند. نوشیدنی محلی یا خانگی را انتخاب کنید: این انتخاب ها هم ارزان و هم در اغلب اوقات بهترین انتخاب هستند!نان را حذف کنید: در بسیاری از کشورها، به خصوص در اروپا، شما برای نان هزینه می پردازید، گرچه بدون این که شما بخواهید بر روی میز آورده می شود. بدانید چطور انعام بدهید: تنها کشورهای کمی مانند ایالات متحده هستند (و در بعضی از نقاط جهان هم جنجال برانگیز است) که انعام می پردازند، بنابراین سعی کنید آداب و رسوم محلی که به آن می روید را بیاموزید.

صرفه-جویی-در-سفر 5

خرید

وقتی شما دور باشید هیچ چیز مانند خرید خرده ریز به شما حس خوبی نمی دهد، اما مطمئنا راه درست و کم هزینه ای هم برای این کار وجود دارد.سوغات را حذف کنید: یک چیز خاص را برای بردن به خانه پیدا کنید که واقعا نشان دهنده سفر شما باشد. خودتان انجام دهید: عکس های زیادی بگیرید و وقتی به خانه رفتید خودتان یک یادگاری خاص بسازید. برای الهام کلاژ مدرن بر روی اینترنت جستجو کنید. کوچک فکر کنید: به جای این که از فروشگاه های بزرگ خرید کنید، به سراغ فروشگاه های خیابانی بروید و از مسیر سخت و شلوغ دوری کنید. از فروشگاه های محلی خرید کنید: برای خرید آیتم های واقعا خاص فروشگاه هایی را انتخاب کنید که در محل زندگی خودتان پیدا نخواهید کرد. مالیات را پس بگیرید: به یاد داشته باشید که فاکتورهای خود را نگه دارید چون در اغلب اوقات در پایان سفر در فرودگاه می توانید مالیات خود را پس بگیرید!

صرفه-جویی-در-سفر 6

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

راهکارهایی برای صرفه جویی در هزینه های سفر به پاریس

ز. نیرومند ، جمعه 13 مهر 1397

پاریس، پایتخت کشور فرانسه، یکی از گران ترین کشورهای دنیاست که با یک برنامه ریزی درست و حساب شده می توانید سفری هیجان انگیز و دوست داشتنی به آن داشته باشید.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :