فروغ عباسی، اولین مشعلدار ایرانی المپیک پیونگ چانگ 2018

حمید روستا گزارشگر همگرد اعزامی به کره جنوبی درباره مراسم حمل مشعل المپیک زمستانی خبر داد؛ براساس اعلام روابط عمومی شرکت سامسونگ در ایران، فروغ عباسی، به عنوان اولین مشعلدار ایرانی المپیک پیونگ چانگ 2018 صبح امروز مسیر حمل مشعل را با موفقیت طی کرد.
به گزارش سرویس بازار ایسنا: عباسی (عضو تیم ملی اسکی آلپاین)، که این روزها برای کسب سهمیه المپیک تلاش می کنند. در طی مسیر و در جمع رسانه ها گفت: امیدوارم در آینده نزدیک به عنوان ورزشکار به کره جنوبی برگردم و بتوانم در المپیک زمستانی شرکت کنم. 
سابقه حضور در المپیک سوچی در کارنامه ی ورزشی عباسی می درخشد. همچنین ایشان در این مراسم به همراه 9 ورزشکار دیگر و به اسپانسری شرکت سامسونگ به کره جنوبی اعزام شدند تا در حمل مشعل المپیک پیونگ چانگ مشارکت داشته باشند. دیگر مشعلداران ایرانی فردا در شهر آسان مشعل المپیک را حمل خواهند کرد. بهرام رادان، عظیم قیچی ساز و حسن میرزاحسینی از جمله مشعلداران ایرانی حاضر در کره جنوبی هستند.

فروغ عباسی، اولین مشعلدار المپیک زمستانی کره جنوبی

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

استادیوم های جام جهانی 2018 روسیه | ورزشگاه المپیک فیشت

ن. چرمچی ، پنج شنبه 20 مهر 1396

مطلبی در توصیف ورزشگاه المپیک فیشت در منطقه سوچی روسیه؛ پیشنهاد می کنیم مطالب دیگر در مورد سایر ورزشگاه های جام جهانی 2018 روسیه را نیز بخوانید.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :